Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

tantor

Members
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

About tantor

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/15/77

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma 2009., 1.9 MJ, 120KS
  1. upravo sam na tom mestu i sipao gorivo, kada je sve pocelo !!!!
  2. Sad se tripujem da gasenje uzrokuje i gorivo. Juce sam sipao na drugoj pumpi, i ide kako treba,nema gasenja. biiip li ga. Ne znam vise sta da mislim. Ako skines dpf, mislim da vise nema vracanja nazad. Ako bude nastavilo sa gasenjem, mislim da ce mi ipak to biti opcija. Skidanje i remapiranje
  3. koliko sam ja shvatio (laicki) ciscenje EGR-a i nasilna regeneracija DPF-a
  4. U servisu su ga valjda kacili na dijagnostiku kad su radili egr i dpf
  5. Danas je opet poceo da stuca i gasi se. Ne toliko cesto kao onda, ali se opet desava.
  6. Resetovali su racunar/brojac samo. Nisam menjao ulje
  7. Sredjivanje dpf-a i egr-a uradjena, sad radi kao sat.
  8. od kada sam kupio auto, to me je zivciralo. Nekako sam se navikao pa i ne primecujem vise. Izvalio sam da ima veze sa ruckama, jer kad opteretis rucku, zvuk prestaje.
  9. Vise se ne gasi, vuce kako treba, potrosnja se smanjuje. Definitivno je dpf u pitanju
  10. naravno. cetvrtak mi je zakazan pa cemo videti. ne radim nista na svoju ruku
  11. vec sam radio tu voznju vise puta da bi regenerisao filter. Pocelo je sve cesce i cesce da se pali lampica. Ako je momenat za zamenu filtera, pre cu ga odstraniti i remapirati nego da kupujem novi.
  12. update: jutros mi se ugasila lampica za DPF. pretpostavljam da je uradjeno auto ciscenje filtera, ali i dalje stuca auto
  13. Dakle, pocelo je pre 2 nedelje, tako sto se auto ugasio u toku voznje. Onda par dana sve ok. Sledeci put mi se desi da pri ubrazavnju,i prebacivanju iz druge u trecu dodam gas i auto ne reaguje 2 sekunde. Tek nakon 2 sekunde odreaguje. Onda je pocelo to isto i u drugoj brzini da se desava. Napominjem da to nije konstantno. Nekad ide skroz ok, a nekad se sve ovo sto sam napisao. Svo to vreme se auto ugasi kad recimo stajem na semafor i pritisnem kvacilo da pristanem, ali ne uvek...samo ponekad. Obrtomer samo padne na nulu. Auto se pali bez problema. Primetna je i veca potrosnja goriva 11.4L sa ukljucenom klimom (gradska voznja). U medjuvremenu se upali lampica za DPF....Ista lampica mi se i ranije palila, ali sam to resavao izlaskom na auto put, i 10min voznjim preko 2000 obrtaja. Sada to nije slucaj. Jel moguce da sve ovo zeza zacepljeni DPF? par dana nakon toga mi se upali lapmica CHANGE ENGINE OIL. Ima li to ikakve veze sa svim ovim? Ulje menjano redovno i pre nekih 5-6000km
  14. Krf i Fiati...

    obicno smo mi ti koji gledaju kola stranaca....pa mi bila zanimljiva obrnuta situacija Videh punto, grande punto i pande,to je sve od fiata sto se vozi
  15. Jedini deo koji nije autoput je Grrdelicka klisura pa do Mak granice, oko 130km dakle. Ali, opet, nije merodavno, jer put kroz MAK,, ka GR iako auto put, je pod radovima u vecem delu bio....Prosecnu brzinu nisam upamtio, ali sam sibao do Grdelicke oko 150km/h, a kroz Mak i GR postovao uglavnom propise, 120/130....
×