Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

Proizveden 400. Bugatti Chiron

 

bugatti 400 02.jpg

 

Prelepi Bugatti Chiron koji odlikuju zelena ugljenična vlakna postao je ukupno 400. proizvedeni primerak, što znači da je kompanija obavila 80% planirane proizvodnje W16 hiperautomobila.

Bugatti je 2016. godine saopštio da će proizvesti samo 500 primeraka Chirona, a u januaru je potvrdio da je rasprodao sve primerke hiperautomobila uključujući specijalne verzije. Na fotografijama je 400. proizvedeni primerak Chirona, a reč je o modelu Chiron Super Sport. Na njemu je radilo 20 ljudi sa zadatkom da sklope oko 1.800 komponenti koje čine ovaj egzotični automobil. Svaki od članova tima mora da vodi računa o svakom detalju ovog ultra skupog hiperautomobila.

 

bugatti 400 01.jpg

 

''Svaki deo Chirona je remek-delo, a sklapanje zahteva najposvećenije i naiksusnije specijaliste na svetu. Naš proces lakiranja, odnosno završni proces, toliko je detaljan da je potrebno do osam slojeva kako bi se dobio željeni efekat. Svaki sloj je poliran do savršenog, dubokog i sjajnog efekta ogledala'', izjavio je Cristophe Piochon, predsednik Bugattija. Zelena boja karoserije je ukombinovana sa Fierce zalenim detaljima oko prednje maske, u centralnom delu naplataka i na drugim mestima. Super Sport Magnesium felne odlikuju hiperautomobil, dok je poklopac motora u Nocturne boji. Zelena i crna tema se nastavljaju u unutrašnjosti, koža korišćena za presvlačenje je u zelenoj i Beluga crnoj boji, dok upravljač sadrži detalje od ugljeničnih vlakana. Sky View krov znači da je unutrašnjost osvetljena prirodnom svetlošću. Automobil pokreće 8.0 quad-turbo W16 motor koji razvija 1.578 KS i 1.600 Nm obrtnog momenta. Proizvodnja poslednjih 100 primeraka Chirona će sada početi, ali ovaj model neće označiti kraj W16 motora. Tu čast će imati W16 Mistral i trkački Bolide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Profilee

 

bugatti profilee 07.jpg

 

Bugatti je ranije ove nedelje najavio da će uskoro otkriti misteriozni model koji nikada nije stigao u proizvodnju. Automobil je sada i zvanično prikazan, a radi se o Chironu Profilee. Chiron Profilee je nastao jer su potencijalni vlasnici Bugattija tražili automobil sa stabilnošću na stazi koju pruža Chiron Pur Sport, ali sa klasičanijom karoserijom koja nije imala fiksno zadnje krilo. Bugatti je bio spreman da udovolji zahtevima, međutim... Chiron Pur Sport se pokazao neverovatno popularnim, serija od 60 jedinica se brzo rasprodala, ne ostavljajući tako slobodne kapacitete za Bugatti da stavi Profilee u proizvodnju a da ne pređe preko samonametnutog maksimuma od 500 jedinica koji je postavio za ceo Chiron program.

 

bugatti profilee 06.jpg

 

Sve to znači da je ovaj automobil jedini Chiron Profilee koji postoji, a njega će Bugatti 1. februara prodati u dobrotvorne svrhe preko aukcijske kuće RM Sotheby's. Chiron Profilee je nazvan tako u čast automobila Type 46 i 50 Jean Bugattija, koji su dobili istu oznaku zbog svoje karakteristične siluete.

 

Bugatti Profilee 05.jpg

 

Kod Chirona Profilee se ističe hidraulično zadnje krilo, umesto fiksnog spojlera na Chironu Pur Sport. Ova dva automobila dele isto lice, pri čemu svaki ima široke donje usisnike vazduha sa obe strane velike rešetke u obliku potkovice, ali nijedan drugi Chiron nema elegantnu Argent Atlantique plavu boju kao Chiron Profilee.

 

bugatti profilee 04.jpg

 

Donji deo karoserije je sa izloženim ugljeničnim vlaknima zatamnjenim u Bugatti Blue Royal boji, koja se ponavlja u delovima točkova, čiji dizajn je takođe ekskluzivan za ovaj Chiron.

 

Bugatti Profilee 03.jpg

 

Profilee je takođe prvi Chiron koji je dobio unutrašnjost od tkane kože sastavljene od 2.500 m kožnih traka, vidljive na oblogama vrata i centralnom tunelu. Ova unutrašnja završna obrada daje kabini sasvim drugačiji izgled u odnosu na Chiron Pur Sport.

 

Bugatti Profilee 02.jpg

 

Oba automobila imaju podešavanja šasije koja imaju za cilj da povećaju agilnost Chirona. Profilee opruge su 10 posto tvrđe u odnosu na Chiron Sport, a zadnja osovina ima 50 posto više negativnog nagiba radi poboljšanja prianjanja u krivinama.

 

Bugatti Profilee 01.jpg

 

Maksimalna brzina je ograničena na 380 km/h, bolje od 350 km/h koje nudi Pur Sport. Od 0 do 100 km/h je potrebno 2.3 sekunde, a od 0 do 200 km/h se stiže za 5.5 sekundi. I Chiron Profilee koristi quad-turbo W16 motor od 1.500 KS koji je ugrađen u osnovni Chiron, umesto verzije od 1.600 KS koja se nalazi u verzijama Super Sport i Centodieci. Bugatti ne otkriva koliko je Chiron Profilee težak. Chiron Pur Sport je bio 50 kg lakši od standardnog Chirona, ali mnogo toga je bilo zbog fiksnih krila i točkova od ugljeničnih vlakana, od kojih se ni jedno ni drugo ne pojavljuje na njegovom bratu koji voli luksuz. Chiron Pur Sport je koštao 3.4 miliona evra, dok ćemo cenu za unikatni Chiron Profilee saznati 1. februara na pomenutoj aukciji.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Bugatti Chiron Super Sport

 

Ako ste ljubitelj brzih automobila verovatno ćete tačno znati šta je Bugatti Chiron Super Sport. Verovatno ćete znati da ima 8.0 W16 motor sa 4 turba. Verovatno znate da ima 1.587KS/1.600Nm obrtnog momenta. Verovatno znate da može da ubrza 0-200 km/h za 5.8 sekundi. Međutim, ono što možda ne znate je kakav je osećaj voziti ga.

U ovom videu Vicki Parrott nam prenosi to iskustvo. Imala je sreće da se sretne sa Andy Wallace, profesionalnim vozačem trka i zvaničnim Bugatti test vozačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Profilee postao najskuplji novi automobil ikada prodat na aukciji

 

bugatti profilee 4.jpg

 

Bugatti je u decembru predstavio Chiron Profilee koji nikada nije stigao u proizvodnju, a sada je ovaj unikatni automobil na RM Sotheby’s aukciji prodat za 9.792.500 evra. To ga čini najskupljim novim automobilom ikada prodatim na aukciji. Ovde treba napomenuti da se pre aukcije procenjivalo da će postići cenu od oko 5.5 miliona evra.

 

Chiron Profilee je nastao jer su potencijalni vlasnici Bugattija tražili automobil sa stabilnošću na stazi koju pruža Chiron Pur Sport, ali sa klasičnijom karoserijom koja nije imala fiksno zadnje krilo. Bugatti je bio spreman da udovolji zahtevima, međutim... Chiron Pur Sport se pokazao neverovatno popularnim, serija od 60 jedinica se brzo rasprodala, ne ostavljajući tako slobodne kapacitete za Bugatti da stavi Profilee u proizvodnju a da ne pređe preko samonametnutog maksimuma od 500 jedinica koji je postavio za ceo Chiron program. Sve to znači da je ovaj automobil jedini Chiron Profilee koji postoji. Chiron Profilee je nazvan tako u čast automobila Type 46 i 50 Jean Bugattija, koji su dobili istu oznaku zbog svoje karakteristične siluete.

 

bugatti profilee 3.jpg

 

Kod Chirona Profilee se ističe hidraulično zadnje krilo, umesto fiksnog spojlera na Chironu Pur Sport. Ova dva automobila dele isto lice, pri čemu svaki ima široke donje usisnike vazduha sa obe strane velike rešetke u obliku potkovice, ali nijedan drugi Chiron nema elegantnu Argent Atlantique plavu boju kao Chiron Profilee. Donji deo karoserije je sa izloženim ugljeničnim vlaknima zatamnjenim u Bugatti Blue Royal boji, koja se ponavlja u delovima točkova, čiji dizajn je takođe ekskluzivan za ovaj Chiron.

 

Bugatti Profilee 2.jpg

 

Profilee je takođe prvi Chiron koji je dobio unutrašnjost od tkane kože sastavljene od 2.500 m kožnih traka, vidljive na oblogama vrata i centralnom tunelu. Ova unutrašnja završna obrada daje kabini sasvim drugačiji izgled u odnosu na Chiron Pur Sport.

 

Bugatti Profilee 1.jpg

 

Oba automobila imaju podešavanja šasije koja imaju za cilj da povećaju agilnost Chirona. Profilee opruge su 10% tvrđe u odnosu na Chiron Sport, a zadnja osovina ima 50% više negativnog nagiba radi poboljšanja prianjanja u krivinama. Maksimalna brzina je ograničena na 380 km/h, bolje od 350 km/h koje nudi Pur Sport. Od 0 do 100 km/h je potrebno 2.3 sekunde, a od 0 do 200 km/h se stiže za 5.5 sekundi. I Chiron Profilee koristi quad-turbo W16 motor od 1.500 konja koji je ugrađen u osnovni Chiron, umesto verzije od 1.600 konja koja se nalazi u verzijama Super Sport i Centodieci.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Bugatti Chiron Super Sport vs Space Shuttle

 

Šta je brže na pisti dugačkoj 4.572 metra?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carswithluke.jpg CarsWithLuke: Bugatti Chiron Sport

 

Broj šasije: 1 - prvi ikada napravljeni Chiron Sport:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Super Sport Golden Era

 

236517-bugatti chiron g5.jpg

 

Uz dovoljno novca, kupci Bugattija mogu da prilagode svoje automobile kako god žele kroz program Bugatti Sur Mesure, koji se ponosno može pohvaliti ''gotovo beskonačnim'' mogućnostima prilagođavanja. Ali jedan kupac je zaista gurnuo tu tvrdnju do krajnjih granica s prelepim Bugattijem koji ovde vidite - Super Sportom Golden Era. Naručio ga je neimenovani kolekcionar Bugattija sa dubokim cenjenjem više od 100 godina istorije proizvođača automobila. Za Golden Eru su bile potrebne dve godine da se završi sa 400 sati posvećenih umetničkom delu koje vidite s obe strane automobila.

 

bugatti chiron g4.jpg

 

Sadrži zamršene ručno crtane skice koje su dizajneri posebnim olovkama nacrtali direktno na karoseriju. Bugatti kaže da je to jedan od najizazovnijih projekata po narudžbini koje je kompanija ikada preduzela - i očigledno je zašto.

 

bugatti chiron g3.jpg

 

''Od početka nam je bilo vrlo jasno da možemo postići autentičnu završnicu za ove skice (a kod Bugattija je autentičnost najvažnija) ako zaista koristimo olovke koje koristimo za skiciranje na papiru - sve drugo bi rezultiralo nečim što izgleda lažno ili niskog kvaliteta'', istakao je Achim Anscheidt, bivši Bugattijev direktor dizajna koji je nadgledao projekat.

 

bugatti chiron g2.jpg

 

''Zato smo morali pronaći proces koji bi nam omogućio korišćenje olovki i crtanje svih skica ručno, direktno na boju''. Suvozačeva strana prikazuje 26 jedinstvenih crteža s ikonama kao što su Type 41 Royale i Type 57 SC Atlantic, dok vozačeva strana ima 19 skica koje dokumentuju istoriju Bugattija od 1987. To uključuje moderne Bugattije poput EB110, Veyrona i Chirona, kao i kultni W16 motor. Dvobojni gradijent boje služi kao platno za ove prilagođene portrete. Nocturne Black na prednjoj ploči se stapa s Dore zlatnom bojom novom za ovaj automobil koja se proteže od A-stuba do zadnjeg dela vozila. Zamršena umetnička dela se protežu i na kabinu. Svaka ploča vrata je ručno oslikana sa tri ''ikone'' Bugattija.

 

bugatti chiron z01.jpg

 

Cena? Nije važno - ovaj jedinstveni Chiron Super Sport neće se ponovo napraviti. Ali s obzirom na neke od troškova drugih jednokratnih primeraka Bugattija, očekujemo da će ovaj biti vredan više miliona evra. Automobil će biti izložen tokom Monterey Car Week-a pre odlaska u garažu jednog vrlo bogatog kolekcionara.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron La Mer Argentee

 

bugatti c4.jpg

 

Kada je reč o svetlucavim stvarima, samo nekoliko njih poseduje privlačnost kao ovaj neverovatni Bugatti Chiron iz 2017. godine. Međutim, ono što ovaj posebni specijal čini još ingrigatnijim seže daleko dalje od eksterijernog sjaja.

Nazvan La Mer Argentee, odnosno ''Srebrno More'' iz očiglednih razloga, ovaj model prvi put je poručen aprila 2016. godine i predstavlja prvi od tri Chiron automobila koji su isporučeni njihovim kupcima. Već u startu potpuno svestan da poručuje veoma poseban automobil, vlasnik ove posebne jedinice ipak je poželeo da dodatno začini stvari.

 

bugatti c3.jpg

 

Zadnja sekcija eksterijera finiširana je u Nocturne tonu, dok je prednji deo automobila obeležen Argent Metallic nijansom. Pored pored dodatka ovoj boji, tu je i prepoznatljiva linija, poklopac motora, maska hladnjaka u obliku konjske potkovice, takođe finiširani u neverovatnoj Argent Mettallic boji. Ovaj model jedan je od svega tri Chiron jedinice koji je dobio ovakav tretman prednjeg dela.

 

bugatti c2.jpg

 

Unutar putničke kabine nalazi se Beluga Black koža sa Italian Red komfornim sedištima, što je opcija od 25.000 evra, sa ovom kombinacijom koja se proteže do naslona za ruke, po ceni od dodatnih 4.500 evra, naravno. Ova jedinica takođe je opremljena crvenim kočionim kleštima, po ceni od dodatnih 3.000 evra.

 

bugatti c1.jpg

 

Tokom 2019. godine, ovaj automobil se vratio u fabriku kompanije Bugatti radi dodatnog usavršavanja, kada je dobio novi Performance Package tretman i postavku vešanja sa Chiron Sport modela, polirane alu točkove i brisač od ugljeničnih vlakana i sve to po sumanutoj ceni od 125.000 evra. Nešto kasnije se ponovo vratio u Francusku, gde je dobio novu foliju sa efektom aluminijuma, koja mu je pružila unikatni reflektujući finiš.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugati lupa cene koje im padn na pamet jer, eto, moze im se. Uvek se nadje neko ko ce to platiti jer, eto, moze mu se :) Nema izgleda granice tom covekovom moze mi se. Gledao sam neki klip gde su rekli da rezervoar prima 100 litara i to su potrosili za 15 minuta. Hajde to je bilo na stazi ali koliko bi potrosio na putu, mozda bi mu potrajalo sat vremena :) Ja bih se smorio da kupim auto, odem na stazu da ga provozam dva, tri sata i da moram da ga punim deset puta, plus posle toga verovatno sredjivanje kocnica, guma... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Super Sport Hommage T50S

 

bugatti h05.jpg

 

Bugatti je pokazao još jedan unikatni Chiron, i to Chiron Super Sport Hommage T50S napravljen u čast trkačkog Bugattija Type 50S koji je 1931. godine učestvovao na Le Manu. Bugatti je u tu trku ušao sa tri automobila, potpuno u crnoj boji i sa novim 5.0 osmocilindričnim motorom sa oko 250 konja.

 

240951-bugatti h04.jpg

 

Jedan od tih automobila, šasija broj 501777 i sa trkačkim brojem ''5'', poslužio je sada kao inspiracija za ovaj unukatni Chiron sa 8.0 W16 motorom.

 

bugatti h03.jpg

 

Zato se na bokovima Chirona i na njegovom prednjem grilu nalazi broj 5, zajedno sa suptilnim natpisom ''Le Mans 1931'' ispred luka zadnjih točkova.

 

240952-bugatti h02.jpg

 

Takođe, donja strana aktivnog zadnjeg spojlera ima crtež staze Circuit de la Sarthe, a i poklopac motora je urađen koa podsetnik na Type 50S, sa kružnim uzorkom s ukrasnim efektom i ''Perlée'' završnom obradom.

 

240953-bugatti h01.jpg

 

''Le Mans 1931'' naptis je i u unutrašnjosti, a tu su i stakleni krov i silutea originalnog automobila na panelima vrata. ''Type 50S - a posebno šasija 501777 - su ključni delovi naše istorije'', navode iz Bugattija. ''Imati toliko strastvenog kupca sa željom da oda počast ovoj trkačkoj legendi je prava privilegija.''

Cena se u kratkoj vesti ne pominje.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...