Jump to content
FAS Goran
zoranbr1

Fiat Stilo 1.4 16v - konverzija u turbo?

Recommended Posts

Interesuje me sledeće. Naime, da li neko zna ili je možda probao ili zna nekoga ko je probao da "nabudži" turbo na ovaj motor, imajući u vidu da u T-jet varijanti ovaj motor sa 95 ks može da u bravu II dođe do moćnih 150 KS? Da li je to isti blok? Da li je to isti motor? Zahteva li neke specijalne prepravke na klipovima ili već šta ili je dovoljan remap i montaža turbine i vozi? U stvari sve je ovo mnogo komplikovanije nego što ja predpostavljam, ali bi baš bilo interesantno da je ovo u nekoj varijanti izvodljivo. Ja iskreno nisam zadovoljan sa snagom 1.6. 16v i mislim da je motor preslab za stilo ili je stilo pretežak za ovaj motor. Baš me insteresuju vaša mišljenja a posebno neka iskustva ako ih ima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvačilo takođe, ne može ni menjač sigurno da tek tako nosi 50% više snage, a i valjalo bi uskladiti prenosne odnsose sa novom snagom da ne ide u crveno stalno jer nema više obrtaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ili je dovoljan remap i montaža turbine i vozi? 

 

Ne.

Nijedan turbo motor ne nastane tako što se atmo motoru samo doda turbina. Turbo motor se od starta pravi i projektuje da bude turbo, počev od toga da ima drugu kompresiju u odnosu na atmo motor iste kubikaže, pa dalje... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne zvucim grubo ali mislim da je isplativije kupiti kompletan motor 1.4T sa svom pripadajucom elektronikom i napakovati ako je to moguce nego pakovati motor koji nije turbo. Mada su za mene obe varijante sulude jer mi ne zivimo u okruzenje u kojem bi se to moglo kvalitetno uraditi.

Послато са GT-I9300 користећи Тапаталк 4

Edited by Branko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je, samo ce te kostati prilicno. To je investicija skoro jednaka kupovini istog automobila sa motorom koji zelis. Ali ja te razumem, tako da te necu odgovarati od toga. Ako si resio, samo pucaj! :D

Evo sa jedne teme od skoro sto sam gledao pisao je lik o tome sta sve treba da se menja:

"You need to change crank, conrods, pistons, oil pump arrangement, complete air intake, exhaust manifold, downpipe, loom, ECU and some sensors.

You need to add turbo, feed pipes, intercooler, sensors, intake pipes and gaskets.

The lobe separation of the cam arrangement needs changing too. The easier thing is to buy the turbo cams."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...