Jump to content
FAS Goran
cane

Toyota Prius mk2

Recommended Posts

Da predstavim ovo sokocalo. Hybrid 2005 god. U mojoj porodici od 2006g. Dosad presli oko 180.000km. Auto je ogroman, udoban i neverovatno pouzdan. Za ovih 9 godina na autu je SVE fabricko, sem akumulatora i nov je set d2s xenon sijalica. Nema ni jedan kais, cak je i klima povezana na elektro-motor. Tako da je od odrzavanja potrebno samo menjanje ulja i filtera koji cak i u ovlascenom servisu nisu uopste skupi. Kad vec spomenuh xenone, cudno je sto su xenoni fabricki a bez sociva i pranja farova, super osvetljavaju i ne smetaju nikome. Kazu da je radni vek baterija u proseku oko 300K km. Nesto kontam i da crknu ne bi mi bilo zao dati skoro 3000e za nove jer ovaj auto je to svakako zasluzio.

Od opreme ima sve i svasta, bixenon, keyless&go, navigaciju, JBL audio sistem sa pojacalom, bluetooth...

Od mojih sam je preuzeo kozmeticki prilicno zapustenu. Nema dela koji nije ogreban. Unutra par fleka ali nista pohabano...

Prvo sto sam ja uradio pre neki dan je volan kod sove. Fabricki se oljustio solidno i nervirao me jako. Sova ga uradio extra. Prezadovoljan sam. Plan mi je da ispoliram farove, odem kod releta na detailing unutra, a spolja ako bude kinte ide ceo na farbanje, sem krova.

Ne ide mi ovo kacenje slika sa telefona, bice malo kasnije, cim budem blizu kompa :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me zanima kako izgleda :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto vecinu zanima sam zaboravio, potrosnja. Krece se od 4-7L. Uglavnom 5, a 7L trosi pri dosta ostrijoj voznji. To je po meni nista za ovoliki auto. Spolja ne izgleda nesto veliko ali je ogroman. Unutra ima dosta vise mesta nego u bmw 5ici 2008g, ne znam koja mu je oznaka, eXX

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci mi koja je kubikaza i konjaza? :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po saobracajnoj ima 77ks i motor je 1.5 a u stvari sa elektro motorom u kombinaciji daju 122ks. Registracija je 16000 din

Bice slike za 20ak min

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cane, daj slike pa da idem da spavam.  :laughing:

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po potrosnji predpostavljam da je motor dizel?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i par slika, bice uskoro jos, pogotovo enterijer :)

 

 

20140225_160547.jpg  20140225_163341.jpg  

20140225_163352.jpg

20140225_163413.jpg  20140225_163447.jpg  20140226_163644.jpg


 


Po potrosnji predpostavljam da je motor dizel?

 

Ne, ovaj hybrid je kombinacija benzinskog motora i elektromotora. Zato je potrosnja relativno niska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si ga nagrdio u prvom postu, mislio sam ko zna na sta lici. A ono skroz je OK, barem sa slika. Cini mi se da je za*eban za voznju u rikverc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamo ovu Tojotu, nisam znao samo tacan naziv. Odlican primerak. Bas mi se svidja enterijer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidi se na slikama ali nema ni jedan deo koji nije pipnut. A i u proslosti su farbani neki delovi dok je auto bio kasko, uglavnom samo grebanje po parkinzima nikad hvala bogu nista vece.

Za rikverc je na pocetku pakao, ali posle malo upoznavanja postaje prosto ko pasulj jer je zadnje donje staklo ovo ispod spojlera, ravno i lako je oceniti situaciju...
Od mana, tu je nekako sugava kocnica, koja se neprecizno dozira, jaka je ali je nekako cudna. I dosta je nizak auto, nije bas za avanture po ivicnjacima :)

I ima odvratnu sirenu :) prosto me blam da svirnem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovaj centralni display ima funkciju neku multimedie ili je cist board comp.? Stvarno izgleda OK, a tek to sto kazes da je pouzdan, ipak je to Japanac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po saobracajnoj ima 77ks i motor je 1.5 a u stvari sa elektro motorom u kombinaciji daju 122ks. Registracija je 16000 din

 

Znaci u saboracajnoj nigde ne pise da ima elektromotor? Niti se bilo gde vodi taj podatak, niti ih zanima, niti utice na registraciju? Al' sam ga srocio. :D

Super je Toyotica, deluje da ima mesta i solidan gepek. Kolike su te baterije i gde mu stoje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da u saobracajnoj se ne pominje elektromotor. Baterije su celom sirinom auta ispod zadnje klupe

Ivane, display je touch screen i preko njega se kontorolise sve bukvalno, klima, muzika, navigacija, bord, podesavanja...

Na trapu je sve fabricko i sve je kao i prvog dana. Svecice su i dalje fabricke. Plocice i diskovi isto. Kada se lagano koci, kocenje obavlja samo elektromotor, tek kad se jace nagazi krece pra o kocenje pa otuda i tolika dugotrajnost kocnica

Kazu da je i akumulator projektovan da traje koliko i auto ali je keva bezbroj puta ostavila svetla ukljucena i dosla mu glave

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim, njemu sve skoro prva ugradnja. Koliko je presao? A moram i jos neko pitanje u vezi elektromotora, zanima me, a nisam puno u dodiru sa tim, i necu da smaram vise. :) Je l ima opciju da vozis samo na struju, ili mora na bezn i po potrebi + elektro, ili vec neka kombinacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modeli za evropsko trziste imaju jedno dugme "ev" od electric vehiacle. U tom modu moze da postigne 50 km/h i da predje svega 2-3km nakon cega se pali benzinski motor i dopunjava baterije. Moj je amerikanac pa nema to dugme i tu mogucnost i presao je oko 180.000km za 9 godina.

Od toga 160.000 po Srbiji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamo ovu Tojotu, nisam znao samo tacan naziv. Odlican primerak. Bas mi se svidja enterijer.

 

OMG pa zar i na ovoj temi  :rant:

 

Ovo je vozilo buducnosti.Eko auto,struja...Kakav ti dizel pade na pamet  :lol:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi ga moj komšija, kaže. zaboravi kad sipa u njega.  :laughing:  Prosečna potrošnja 4,9 kako on kaže. :)

Nije mnogo lep auto, ali to nadoknađuje time što je prostran, funkcionalan, i mali potrošač.  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruzan je ali sam ga zgotivio pa mi se sad cak i svidja :)
Bane, sto da farbam i krov? Nije nigde pipnut, mislio eventualno da se ispolira... ali ako ima neki poseban razlog nije problem dodati jos 100e za krov.. nisam pametan. To ce biti verovatno na leto tek

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Znamo ovu Tojotu, nisam znao samo tacan naziv. Odlican primerak. Bas mi se svidja enterijer.

OMG pa zar i na ovoj temi :rant:

Ovo je vozilo buducnosti.Eko auto,struja...Kakav ti dizel pade na pamet :lol:;)

Ja i benzinski motor smo se posvadjali jos u proslom zivotu :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cane vrlo mi je interesantna tema jer prvi put dobijam informacije od vozaca a ne od nekog novinara koji tek predstavlja nov auto. Ja sam o Toyoti Prius mislio da ima (svaka) nacin da sam odaberes da li ces da ga vozis na benzin ili na struju i da je autonomija voznje na struju mnogo veca (mislim na brzinu do koje mozes da vozis na sturju). Vrlo me zanima koliko mozes km da predjes sa punim baterijama? Takodje sam mislio da se baterije pune :) nekim kablom na kucnu strujnu mrezu :D. Dakle, kazes, da se baterije pune iskljucivo kada radi benzinski motor? Da li se pune prilikom kocenja? Vrlo interesantna kombinacija pogona. Voleo bih samo da me neko provoza na struju :D. Da li je osecaj kao u troli :D? Mnogo pitanja... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je kolega vozio u takvom jednom. Gepek je stvarno ogroman, unutra na zadnjoj klupi ima mjesta i za noge i za glavu i vise nego dosta, stvarno su napravili prostran auto. Ono sto se meni ne svidja je rucica mjenjaca, podsjeca me na futuristicku verziju mjenjaca od renault 4.

Najvise sam ostao zacudjen pri kretanju i nikako se nisam mogao naviknuti da se apsolutno nista ne cuje. Navikao sam na svoje traktorce sto i u leru trese cijeli auto, tako da mi je prius bio šok. Ocekivao sam barem ono zujanje ko sto se cuje u tramvaju, ali apsolutno nista se ne cuje. Jos jedna stvar sto sam ocekivao je da osjetis kad prebaci na benzin, ali se ni ne primjeti.

Auto kao auto mi je sasvim ok, ovi noviji cak imaju i jako dobar dizajn, ali ga ne bi nikad uzeo sebi, nisam bas obozavatelj hibrida niti auta na struju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fikrete, baterije se pune pri svakom kocenju, nizbrdici, kotrljanju auta bez gasa, a ako je svega toga malo onda benzinac postaje punjac. Sve je napravljeno tako da ti i ne moras da znas da je auto hibrid. Tvoje je samo da ubacis u D i vozis. Opet masa ljudi je u zabludi da auto trosi 2-3L ali ja to nisam uspeo. U svakodnevnoj voznji mi trosi 5 do 6L a kad vozim na vr' gasa i pokusavam sto manje da "budim" benzinac, onda je 4L

Dino, najjace mi je kad pesaci krenu da vriste kad ih strecne prius :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...