cane 205 Posted February 26, 2014 Da predstavim ovo sokocalo. Hybrid 2005 god. U mojoj porodici od 2006g. Dosad presli oko 180.000km. Auto je ogroman, udoban i neverovatno pouzdan. Za ovih 9 godina na autu je SVE fabricko, sem akumulatora i nov je set d2s xenon sijalica. Nema ni jedan kais, cak je i klima povezana na elektro-motor. Tako da je od odrzavanja potrebno samo menjanje ulja i filtera koji cak i u ovlascenom servisu nisu uopste skupi. Kad vec spomenuh xenone, cudno je sto su xenoni fabricki a bez sociva i pranja farova, super osvetljavaju i ne smetaju nikome. Kazu da je radni vek baterija u proseku oko 300K km. Nesto kontam i da crknu ne bi mi bilo zao dati skoro 3000e za nove jer ovaj auto je to svakako zasluzio.Od opreme ima sve i svasta, bixenon, keyless&go, navigaciju, JBL audio sistem sa pojacalom, bluetooth...Od mojih sam je preuzeo kozmeticki prilicno zapustenu. Nema dela koji nije ogreban. Unutra par fleka ali nista pohabano...Prvo sto sam ja uradio pre neki dan je volan kod sove. Fabricki se oljustio solidno i nervirao me jako. Sova ga uradio extra. Prezadovoljan sam. Plan mi je da ispoliram farove, odem kod releta na detailing unutra, a spolja ako bude kinte ide ceo na farbanje, sem krova.Ne ide mi ovo kacenje slika sa telefona, bice malo kasnije, cim budem blizu kompa Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 26, 2014 Bas me zanima kako izgleda :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 26, 2014 Ono sto vecinu zanima sam zaboravio, potrosnja. Krece se od 4-7L. Uglavnom 5, a 7L trosi pri dosta ostrijoj voznji. To je po meni nista za ovoliki auto. Spolja ne izgleda nesto veliko ali je ogroman. Unutra ima dosta vise mesta nego u bmw 5ici 2008g, ne znam koja mu je oznaka, eXX Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 26, 2014 Zaboravio si slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 26, 2014 Reci mi koja je kubikaza i konjaza? :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 26, 2014 Po saobracajnoj ima 77ks i motor je 1.5 a u stvari sa elektro motorom u kombinaciji daju 122ks. Registracija je 16000 dinBice slike za 20ak min Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted February 26, 2014 (edited) Cane, daj slike pa da idem da spavam. Edited February 26, 2014 by Ivan BG Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 26, 2014 Po potrosnji predpostavljam da je motor dizel? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 26, 2014 evo i par slika, bice uskoro jos, pogotovo enterijer Po potrosnji predpostavljam da je motor dizel? Ne, ovaj hybrid je kombinacija benzinskog motora i elektromotora. Zato je potrosnja relativno niska Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted February 26, 2014 Kako si ga nagrdio u prvom postu, mislio sam ko zna na sta lici. A ono skroz je OK, barem sa slika. Cini mi se da je za*eban za voznju u rikverc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 26, 2014 Znamo ovu Tojotu, nisam znao samo tacan naziv. Odlican primerak. Bas mi se svidja enterijer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 26, 2014 Ne vidi se na slikama ali nema ni jedan deo koji nije pipnut. A i u proslosti su farbani neki delovi dok je auto bio kasko, uglavnom samo grebanje po parkinzima nikad hvala bogu nista vece.Za rikverc je na pocetku pakao, ali posle malo upoznavanja postaje prosto ko pasulj jer je zadnje donje staklo ovo ispod spojlera, ravno i lako je oceniti situaciju...Od mana, tu je nekako sugava kocnica, koja se neprecizno dozira, jaka je ali je nekako cudna. I dosta je nizak auto, nije bas za avanture po ivicnjacima I ima odvratnu sirenu prosto me blam da svirnem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 720 Posted February 26, 2014 Jel ovaj centralni display ima funkciju neku multimedie ili je cist board comp.? Stvarno izgleda OK, a tek to sto kazes da je pouzdan, ipak je to Japanac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted February 26, 2014 Po saobracajnoj ima 77ks i motor je 1.5 a u stvari sa elektro motorom u kombinaciji daju 122ks. Registracija je 16000 din Znaci u saboracajnoj nigde ne pise da ima elektromotor? Niti se bilo gde vodi taj podatak, niti ih zanima, niti utice na registraciju? Al' sam ga srocio. Super je Toyotica, deluje da ima mesta i solidan gepek. Kolike su te baterije i gde mu stoje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 27, 2014 Da u saobracajnoj se ne pominje elektromotor. Baterije su celom sirinom auta ispod zadnje klupeIvane, display je touch screen i preko njega se kontorolise sve bukvalno, klima, muzika, navigacija, bord, podesavanja...Na trapu je sve fabricko i sve je kao i prvog dana. Svecice su i dalje fabricke. Plocice i diskovi isto. Kada se lagano koci, kocenje obavlja samo elektromotor, tek kad se jace nagazi krece pra o kocenje pa otuda i tolika dugotrajnost kocnicaKazu da je i akumulator projektovan da traje koliko i auto ali je keva bezbroj puta ostavila svetla ukljucena i dosla mu glave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted February 27, 2014 Koliko vidim, njemu sve skoro prva ugradnja. Koliko je presao? A moram i jos neko pitanje u vezi elektromotora, zanima me, a nisam puno u dodiru sa tim, i necu da smaram vise. Je l ima opciju da vozis samo na struju, ili mora na bezn i po potrebi + elektro, ili vec neka kombinacija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 27, 2014 Modeli za evropsko trziste imaju jedno dugme "ev" od electric vehiacle. U tom modu moze da postigne 50 km/h i da predje svega 2-3km nakon cega se pali benzinski motor i dopunjava baterije. Moj je amerikanac pa nema to dugme i tu mogucnost i presao je oko 180.000km za 9 godina.Od toga 160.000 po Srbiji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 27, 2014 Znamo ovu Tojotu, nisam znao samo tacan naziv. Odlican primerak. Bas mi se svidja enterijer. OMG pa zar i na ovoj temi Ovo je vozilo buducnosti.Eko auto,struja...Kakav ti dizel pade na pamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted February 27, 2014 Vozi ga moj komšija, kaže. zaboravi kad sipa u njega. Prosečna potrošnja 4,9 kako on kaže. Nije mnogo lep auto, ali to nadoknađuje time što je prostran, funkcionalan, i mali potrošač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 27, 2014 brate ako ga farbas farbas ga celog,sve farbati a krov ostaviti nije ok,inace full auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 27, 2014 Ruzan je ali sam ga zgotivio pa mi se sad cak i svidja Bane, sto da farbam i krov? Nije nigde pipnut, mislio eventualno da se ispolira... ali ako ima neki poseban razlog nije problem dodati jos 100e za krov.. nisam pametan. To ce biti verovatno na leto tek Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted February 27, 2014 Znamo ovu Tojotu, nisam znao samo tacan naziv. Odlican primerak. Bas mi se svidja enterijer.OMG pa zar i na ovoj temi Ovo je vozilo buducnosti.Eko auto,struja...Kakav ti dizel pade na pamet Ja i benzinski motor smo se posvadjali jos u proslom zivotu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted February 27, 2014 Cane vrlo mi je interesantna tema jer prvi put dobijam informacije od vozaca a ne od nekog novinara koji tek predstavlja nov auto. Ja sam o Toyoti Prius mislio da ima (svaka) nacin da sam odaberes da li ces da ga vozis na benzin ili na struju i da je autonomija voznje na struju mnogo veca (mislim na brzinu do koje mozes da vozis na sturju). Vrlo me zanima koliko mozes km da predjes sa punim baterijama? Takodje sam mislio da se baterije pune nekim kablom na kucnu strujnu mrezu . Dakle, kazes, da se baterije pune iskljucivo kada radi benzinski motor? Da li se pune prilikom kocenja? Vrlo interesantna kombinacija pogona. Voleo bih samo da me neko provoza na struju . Da li je osecaj kao u troli ? Mnogo pitanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted February 27, 2014 Mene je kolega vozio u takvom jednom. Gepek je stvarno ogroman, unutra na zadnjoj klupi ima mjesta i za noge i za glavu i vise nego dosta, stvarno su napravili prostran auto. Ono sto se meni ne svidja je rucica mjenjaca, podsjeca me na futuristicku verziju mjenjaca od renault 4. Najvise sam ostao zacudjen pri kretanju i nikako se nisam mogao naviknuti da se apsolutno nista ne cuje. Navikao sam na svoje traktorce sto i u leru trese cijeli auto, tako da mi je prius bio šok. Ocekivao sam barem ono zujanje ko sto se cuje u tramvaju, ali apsolutno nista se ne cuje. Jos jedna stvar sto sam ocekivao je da osjetis kad prebaci na benzin, ali se ni ne primjeti.Auto kao auto mi je sasvim ok, ovi noviji cak imaju i jako dobar dizajn, ali ga ne bi nikad uzeo sebi, nisam bas obozavatelj hibrida niti auta na struju Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted February 27, 2014 Fikrete, baterije se pune pri svakom kocenju, nizbrdici, kotrljanju auta bez gasa, a ako je svega toga malo onda benzinac postaje punjac. Sve je napravljeno tako da ti i ne moras da znas da je auto hibrid. Tvoje je samo da ubacis u D i vozis. Opet masa ljudi je u zabludi da auto trosi 2-3L ali ja to nisam uspeo. U svakodnevnoj voznji mi trosi 5 do 6L a kad vozim na vr' gasa i pokusavam sto manje da "budim" benzinac, onda je 4LDino, najjace mi je kad pesaci krenu da vriste kad ih strecne prius Quote Share this post Link to post Share on other sites