zare15 0 Posted October 30, 2013 Postovanje. Imam jedan problem i hocu da poludim. Do pre 4 dana,auto mi je bio u savrsenom stanju. Doslo je vreme da se uradi veliki servis. Na preporuku kolege otisao sam kod majstora (za sada necu nikog da pljujem ali kada resimo slucaj,onda cemo po imenima),kupio delove i gledao 4 h dok se to radi. Kada je zavrsio,uzmem auto,lepo radi,ma super. Provozam par km,i odjednom na jednoj raskrsnici motam pun desni,kad nestade serva. Stanem,otvorim haubu i vidim da je spao pk kais. Vracam se kod majstora,kaze on da je verovatno taj novi malo kraci tj.da su mi da lipogresan i vrati mi stari,a ja da se sutradan najeb.m majke prodavcu. Ujutru krenem na posao sa starim pk kaisem i na pola puta mi spadne i taj!!! Vec na ivici,popodne ga zovem,kazem sta se desilo,i on mi kaze da se vratim kod njega. Pitam da li ce biti problem da vozim tako 10-ak km,a on kaze nema problema. Dolazim ponovo kod majstora,kaze lik da mi je verovatno otisla remenica alternatora i da mu ostavim auto i da ce mi to sutra biti gotovo.Posle 2 dana me zove i kaze da je namestio. Idem po auto,a on mi kaze da nije menjao remenicu,nego da je kada je postavljao roler stavio neki njegov deo od starog rolera i da je to zbog toga.Uzmem auto,provozam,i cujem da kada je volan u krajnjem desnom ili levom polozaju, pri davanju gasa,nesto drci, cvili, a kada je pravo ne cuje se. Po 100-ti put se vracam kod njega,kaze servo ti je pri kraju, ali to nije strasno tj.moze tako koliko hocu i da ne petljam oko toga jer je to skupo!!! Besan,odlazim kuci,parkiram se i onda jos veci sok, cujem volan kako susti, kao da ima neko strujanje vazduha unutar njega, ne mogu bolje da vam opisem taj zvuk.Ugasim auto i evo dodjoh ovde da pisem i da palim jednu za drugom. Jos jednom, auto je radio kao sat i ne znam kako je bas u ovom periodu riknula servo pumpa, ako je ona riknula posto sam zvao 3 majstora, izmedju ostalih i Deshu koji mi je rekao da je taj lik koji mi je to menjao kompletan retard jer ne moze se nikom normalnom desiti da ti spadne pk kais makar i jedan put.Ocajan sam,jer skupih nekako pare za delove, za ruke, i stvarno ne znam sta mi je ciniti a auto mi bas treba zbog bebe a ne bih da se igram i da tako vozim. Ako neko moze da pomogne,hvala Vam unapred! P.S.Desha mi je rekao da bi se culo jako da je crkla servo pumpa, ali i da moze biti 300 cudadopuna: sada sam ponovo isao do auta da proverim nivo ulja, sve ok. Kada iz sveg snage okrenem volan u stranu, nebitno koju cuje se cvilenje, i auto se malo zatrese kao da gubi snagu. Slucajno sasvim,pustim grejanje i to na najjace, i znate sta se desi? konstantno cvili, a kada dam gas onda jos jace. Pitam ja vas posto nisam strucnjak,k akve veze ima servo pumpa sa grejanjem, koliko kontam pk kais je taj koji pokrece servo, alternator (valjda nisam lupio ), i jos nesto jbm li ga?! napomenuo sam da mi je spadao i novi i stari po jednom, i to prilikom punog desnog pri parkiranju.Kada je prvi put spao i kada sam se vratio, bilo je sve ok, i pre i posle spadanja kaisa, tj.sa novim, a kasnije i sa starim. Veceras mi je vratio auto sa starim kaisem, ali nemam pojma sta je ludak radio i sto mi je stavio stari. Ukljucivao sam i grejanje tada i bilo je sve ok, tj.nista se nije culo osim sto je spadao )). Sada cim ukljucih grejanje, cuje se i ja laicki predpostavljam da je pk kais, jer malo mi je suludo da je nesto drugo crklo dok je auto stajao, a pre velikog servisa sve savrseno radilo?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 31, 2013 Meni to zvuci kao da je mozda malo labav kais, jer cim ukljucis grejanje ili neki drugi veci potrosac dosta vise opteretis alternator i onda kais proklizava preko remenice zbog veceg opterecenja. Isto tako je i sa servo pumpom, kada smotas pun volan pumpa dobije vece opterecenje i isto tako kais prokliza preko remenice, zato i cujes da drci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 1, 2013 Možda loš španer? Čitao sam tvoju temu na ARCS - promeni majstora. Vidim da na ARCS hvale Dešu, pa trk kod njega. Manje će te to koštati - i para, ali i živaca!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted November 1, 2013 Imali smo mi jednu AR 147 u kući, ta dana nije progledala dok nije konačno bila kod Deše u radionici. Nemam šta drugo da kažem. Ako ima dobrog majstora za sve oko Alfe, to je Deša. A vezano za tog nazovi majstora (oni koji ne rade AR ne treba ni da primaju AR u radionicu, vrlo često sjebu nešto ne znajući genijalne talijanske fore u Alfi) - odvali to remenje i odalami ga više puta u glavu, da ti vrati pare i plati štetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zare15 0 Posted November 1, 2013 Problem je resen,kod majstora Dejana u MML-u,Milosa Matijevica 16,nesto nije bilo lepo namesteno,sta nemoj da me pitate,bio sam besan i uopste nisam hteo da se dodatno potresam,jer je drugom prilikom sa mnom u autu bio klinac sa nepune 2g.a sleper nailazio iz suprotnog smera,a ja u delicu sekunde ostadog bez serva. Stavio covek novi kais,koji mi je ovaj predhodni "majstor" iz ne znam kog razloga ostavio u gepeku,pa kao probaj sa ovim starim a ako sve bude ok,onda cemo za neki dan staviti novi !!! U pitanju je majstor iz Ninica,Goran( sto je najgore dodjoh do njega na preporuku kolege ),koji mi se evo vec drugi dan ne javlja na telefon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted November 2, 2013 Ja ne kapiram iz tvog konfuznog posta gde si zapravo tačno rešio problem, a u kom servisu ti je kaiš nestručno montiran? Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted November 2, 2013 Koliko sam ja skontao, problem je nastao kod majstora iz Ninića, Gorana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zare15 0 Posted November 2, 2013 Ja ne kapiram iz tvog konfuznog posta gde si zapravo tačno rešio problem, a u kom servisu ti je kaiš nestručno montiran?Tapatalk 4Problem nastao kod Ninica !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites