Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

100820-audi%20a9.jpg
 
Dok čekamo na obnovljeni Audi A8, pojavio se render koji pokazuje kako bi mogao da izgleda Audijev budući model A9.
O Audiju A9 se priča već godinama, a ako se poslednje vesti pokažu kao tačne, njegova promocija se očekuje 2015. godine (mada neki izvori pominju 2016. godinu) i to će po sadašnjim najvama biti najluksuzniji model koji je Audi ikada napravio. Kako bilo, pored već prepoznatljivog Audi dizajna, A9 će odlikovati i VW MSB platforma, najkvaliitetniji materijali u enterijeru (koža, drvo, alkantara...), najmodernija tehnologija VW grupe, kao i bogata paleta motora.
Ponuda motora bi između ostalog trebalo da obuhvata 3.0 TFSI benzinac sa oko 300KS (to će biti najslabiji motor u paleti) i V8 benzinac sa 500KS, a pominje se i hibridna verzija sa oko 500 konja.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
U Audiju i dalje nisu sigurni kakav bi trebalo da bude model A9

 

audi%20a9%20coupe.jpg

 

Spekulisan kao rival Mercedes-Benz CL klasi (to je sada S klasa kupe), ili kao vrsta starijeg brata modelu A7, izgleda da u Audiju i dalje nemaju ideju kakav bi trebalo da bude njihov model A9. Izgleda da je stil ovog modela i dalje u procesu diskutovanja kao i činjenica da još uvek nije odlučeno da li će ovaj model biti kupe ili Sportback.

Kako navodi izvršni direktor kompanije Rupert Stadler, kompanija ima odlične potencijale kada je reč o SUV i modelima prestižne kategorije. Ovaj mode se neće pojaviti u bliskoj budućnosti, ali je evidentno da Audi želi da ga proizvede, mada se ne zna kada će to biti.

 

audi%20a9.jpg

 

Ono što je sigurno u ovom momentu je da će pomenuti model biti pozicioniran iznad A8 modela u opsegu kompanije.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi A9 concept na sajmu u Los Anđelesu

 

audi%20a9%20coupe.jpg

 

Pozivajući se na izvore bliske Audiju, pojedini britanski mediji pišu da će Nemci u novembru ove godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstaviti novo koncept vozilo kao najavu za budući Audi A9. Po do saa poznatim detaljima, novi koncept će biti napravljen na MLB platformi (kao i buduća generacija Audija A8), imaće više od pet metara, a radiće se o coupeu sa 4 vrata. Ono što privlači pažnju je najava da će novi Audijev koncept najaviti i novi dizajnerski rečnik ove nemačke kompanije, a imaće i novu intepretaciju digitalne instrument table, nedavno predstavljene u novom TT-u. Što se serijskog A9 tiče, taj model se u prodaji očekuje tokom 2017. godine, sa redizajniranim single-frame grilom, aluminijumskom karoserijom i laserskim prednjim svetlima. 

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi A9 concept

 

119083-audi%20a9.jpg

 

Pozivajući se na izvore bliske Audiju, pojedini britanski mediji pišu da će Nemci u novembru ove godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstaviti novo koncept vozilo kao najavu za budući Audi A9. Po do sada poznatim detaljima, novi koncept će biti napravljen na MLB platformi (kao i buduća generacija Audija A8), imaće više od pet metara, a radiće se o coupeu sa 4 vrata. Ono što privlači pažnju je najava da će novi Audijev koncept najaviti i novi dizajnerski rečnik ove nemačke kompanije, a imaće i novu intepretaciju digitalne instrument table, nedavno predstavljene u novom TT-u.  

Britanski Autocar je bjavio i ovaj novi render koji pokazuje kako bi eventualno mogao da izgleda A9 concept. Što se serijskog A9 tiče, taj model se u prodaji očekuje tokom 2017. godine, sa redizajniranim single-frame grilom, aluminijumskom karoserijom i laserskim prednjim svetlima. Od benzinskim motora se očekuju novi twin-turbo 3.0L V6 i revidirana verzija postojećeg twin-turbo 4.0L V8 agregata, kao i sportski S9 model koji bi trebalo da pokreće twin-turbo V8 sa oko 600 konja. Što se tiče dizelaša, pominju se 3.0L V6 i novi 4.0L V8, a u ponudi će se naći i dve plug-in hibridne e-tron varijante. Tačnije, u pitanju su A9 e-tron sa benzinsko-električnom i A9 e-tron sa dizel-električnom kombinacijom. Emisija CO2 će kod hibrida iznositi manje od 80 grama po km, a hibridni A9 će moći da se kreće i samo na elektropogon (kada će moći da pređe do 50 km).

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi Prologue concept - najava za budući A9

 

audi%20a9%2043.jpg

 

Pozivajući se na izvore bliske Audiju, britanski mediji su još u septembru pisali da će Audi na ovogodišnjem sajmu automobila u Los Anđelesu predstaviti novo koncept vozilo. To je zatim i zvanično potvrđeno, budući da je Audi kratkim saopštenjem najavio da će 18. novembra promovisati novi koncept koji predstavlja najavu za budući Audi A9. U međuvremenu su objavljeni teaser slika i kraći najavni video, a danas su pred nama i zvanične skice, kao i ime ove studije – Audi Prologue concept.

 

audi%20a9%20433.jpg

 

Za sada i nema mnogo detalja, sem činjenice da se radi o kupeu dužine 510 cm koji najavljuje kako bi trebalo da izgleda kupe varijanta budućeg A9 modela. Širina inače iznosi 195 cm, a visina 139 cm. Po ranije objavljenim (nezvaničnim) informacijama, ovaj koncept je napravljen na MLB Evo platformi (kao i buduća generacija Audija A8). Ono što privlači pažnju je činjenica da će novi Audijev koncept najaviti i novi dizajnerski rečnik ove nemačke kompanije, a imaće i novu intepretaciju digitalne instrument table, nedavno predstavljene u novom TT-u.  

Koncept je inače dizajniran u Audijevom stajling centru u Ingolstadtu, pod rukovodstvom šefa dizajnera Marca Lichtea koji je na tu poziciju došao u februaru. Što se serijskog A9 tiče, taj model se u prodaji očekuje tokom 2017. godine, sa redizajniranim single-frame grilom, aluminijumskom karoserijom i laserskim prednjim svetlima. Od benzinskih motora se očekuju novi twin-turbo 3.0L V6 i revidirana verzija postojećeg twin-turbo 4.0L V8 agregata, kao i sportski S9 model koji bi trebalo da pokreće twin-turbo V8 sa oko 600 konja. Što se tiče dizelaša, nezvanično se pominju 3.0L V6 i novi 4.0L V8, a u ponudi će se naći i dve plug-in hibridne e-tron varijante. Tačnije, u pitanju su A9 e-tron sa benzinsko-električnom i A9 e-tron sa dizel-električnom kombinacijom. Emisija CO2 će kod hibrida iznositi manje od 80 grama po km, a hibridni A9 će moći da se kreće i samo na elektropogon (kada će moći da pređe do 50 km).

 


 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Prologue Avant concept za sajam u Ženevi

 

126295-audi%20prologue%2011.jpg

 

Audi je početkom prošlog meseca na Consumers Electronics Show-u u Las Vegasu pokazao i Prologue piloted driving concept, u osnovi unapređenu verziju Prologue concepta sa prošlogodišnjeg sajma automobila u Los Anđelesu. Sada su pred nama i ovi zvanični teaser crteži i renderi kao najava još jedne Audijeve Prologue studije.

 

audi%20prologue%20sportback%201.jpg

 

U pitanju je Audi Prologue Avant concept koji će nemački proizvođač zvanično promovisati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi.

 

audi%20prologue%20432.jpg

 

126297-audi%20prologue%201111.jpg

 

Dok su pomenuti Prologue koncepti iz Los Anđelesa i Las Vegasu bili u Coupe formi, Prologue Avant concept je u praktičnijoj Avant verziji, mada je možda bolje da se opiše kao Shooting Brake.

 

126296-audi%20prologue%20111.jpg

 

U svakom slučaju, radi se o vozilu dužine 513 cm, sa četiri sedišta i hibridnim pogonom. Međutim, za razliku od ranije Prologue studije sa kombinacijom 4.0 litarskog TFSI V8 benzinca i elektromotora, ovaj Prologue Avant concept po pisanju pojedinih nemačkih medija kombinuje šestocilindrični dizelaš i elektromotor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svidja mi se sto neobicno izgleda, neki spoj karavan - kupe a ne lici na RS karavan verzije. :thumbsup: Jedino je preterano velika ova maska napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Prologue Avant concept i zvanično

 

audi%20p%202.jpg

 

Audi je početkom prošlog meseca na Consumers Electronics Show-u u Las Vegasu pokazao i Prologue piloted driving concept, u osnovi unapređenu verziju Prologue concepta sa prošlogodišnjeg sajma automobila u Los Anđelesu. Sada su tu i ove fabričke slike kao najava još jedne Audijeve Prologue studije.

 

audi%20p%20222.jpg

 

U pitanju je Audi Prologue Avant concept koji će nemački proizvođač zvanično promovisati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi. Dok su pomenuti Prologue koncepti iz Los Anđelesa i Las Vegasu bili u Coupe formi, Prologue Avant concept je u praktičnijoj Avant verziji, mada je možda bolje da se opiše kao Shooting Brake. U svakom slučaju, radi se o vozilu dužine 5110 mm, širine 1970 mm, visine 1400 mm, međuosovinskog rastoajnja 2990 mm, sa točkovima od 22 inča (gume 285/30) i hibridnim pogonom.
 
audi%20p%2022.jpg
 
Prologue Avant concept naime kombinuje 3,0 litarski šestocilindrični dizelaš, litijum-jonske baterije (14.1 kWh) i elektromotor, pri čemu kombinovana snage sistema iznosi 455KS i 750 Nm obrtnog momenta. Ovde i napomena da je moguća i vožnja samo na elektropogon, kada auto može da pređe do 54 km.
 
audi%20p%20222222.jpg
 
Fabrika navodi da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.1 sekundu, najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h, prosečna potrošnja goriva je samo 1.6 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 43 grama po km.
 
audi%20p%202222.jpg
 
Treba naglasiti da unutrašnjost Prologue Avant concepta najavljuje i izgled budućih Audijevih modela, kao i to da ova studija između ostalog ima i vazdušno oslanjanje, pogon na sva četiri točka i upravljanje na sva četiri točka.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi priprema električni A9?

 

audi%20a9%20e-tron.jpg

 

Po navodima britanskih izvora Audi namerava da razvoj i rast ponude električnih modela prebaci u višu brzinu. Naime, Autocar javlja, pozivajući se na insajdere, da će ingolstadtski proizvođač u skoroj budućnosti lansirati novu luksuznu i električno pokretanu limuzinu koji bi na tržište trebalo da stigne krajem ove decenije. Pomenuti izvor se poziva na Audijevog šefa Ruperta Stadlera koji je navodno rekao i da je ovaj automobil već dobio zeleno svetlo za serijsku proizvodnju. Dalje, pokretaće ga pogonski sklop iz već potvrđenog modela Q6 e-tron SUV, odnosno radiće se o električnom pogonu sa tri motora koji bi trebalo da razvijaju kombinovanu snagu veću od 400KS, ali još važnije je da bi ovaj automobil navodno svojim putnicima trebalo da ponudi autonomiju od oko 500 km. Autocar ovaj model trenutno naziva A9, jer će se u ponudi smestiti iznad A8, ali konačna oznaka nije poznata. Dakle, do 2020. Audi će u ponudi imati tri električna modela (uključujući i naslednika trenutnog A3 e-tron), ali Nemci žele da do 2025. ''elektrifikuju'' četvrtinu svoje ponude.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Panamera Coupe i Audi A9 Coupe će deliti platformu

 

audi%20a9%2065.jpg

 

Nova MSB platforma koju je razvio Porsche, najverovatnije će poslužiti kao osnova za dva luksuzna kupea. Na ovoj arhitekturi počiva druga generacija Panamere, a biće baza i za derivat sa produženim međuosovinskim rastojanjem, koji bi trebalo da bude predstavljen u Ženevi sledeće godine, pod nazivom „Sport Turismo“. Trebalo bi da se u dogledno vreme porodici pridruži i Panamera Coupe, kao duhovni naslednik 928. MSB platformom će se poslužiti i marke van Porschea, tako da je za očekivati da to bude Audi A9 Coupe, koji bi trebalo da stupi na scenu do kraja dekade. Moguće je da A9 ne bude i jedini model na MSB platformi a da nije Porsche, jer bi i serijska verzija impresivnog Bentleyjevog koncepta EXP 10 Speed 6 takođe trebalo da leži na Porscheovoj platformi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu i električni Audi A9 e-tron

 

204737-audi a9 e-tron.jpg

 

U Audiju planiraju da u narednim godinama predstave do 20 potpuno električnih i 10 plug-in hybrid modela, a među njima i električni A9 e-tron. A9 e-tron je u ranoj fazi razvoja (projekat nosi kodno ime E6), a na tržištu se očekuje tokom 2024. godine. Kako bilo, to će biti Audijev odgovor na već najavljeni potpuno električni Mercedes EQS i budući Jaguar XJ koji će takođe imati električni pogon. A9 e-tron će naravno dobiti najmoderniju tehnologiju kompanije, uz sistem autonomne vožnje i 5G konekciju. Insajderi navode da će A9 e-tron imati formu sportskog sedana ili liftbacka, kao i da će po dimenzijama biti sličan aktuelnom AudijA7 Sportback (ali i da će u enterijeru nuditi prostranost većeg Audija A8). Audi će na razvoju platforme za A9 e-tron sarađivati sa Porscheom, uz najavu da će to biti veoma efikasan električni automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...