Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Planirao sam te vetrobrane da kupim jos odavno, ali su se u medjuvremenu izdesavale neke stvari gde su finansije morale malo da se stopiraju.

A onda se vreme okrenulo malo na bolje, pa se pojavio na forumu clan Djole967 sa ponudom i povoljnom cenom, tako da su vetrobrani sada na autu.

LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

De si paune... kazi mi posto nisam ima prilike da vidim oko tih vetrobrana kako to sluzi... ja neam klimu pa bi mi mozda bila to neka od sl. investicija... pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu sam @Dimitrijus. :)

Mogu ti reci da su vetrobrani bas dobra stvar. Mozes prozor da spustis do kraja i nece da se oseti onaj direktni udar vetra, cak i po kisi mozes da otvoris prozor za onoliko koliko pokriva vetrobran i plus da ti ne magle stakla unutra. Ja bih ti iskreno preporucio da ih kupis, cak sta vise lepo i izgleda auto sa njima. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dimitrijus ne smeta nista (pricam u svoje ime). Zaklanja samo malim delom retrovizor na suvozacevoj strani ali to je zanemarljivo i vremenom se naviknes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle mesec dana lenjosti i slusanja brundanja ispod kola resih se i odoh do drugara i zamenim izgorelu izduvnu cev  koja ide od srednjeg do zadnjeg lonca, koju sam inace prosle godine krpio na dve meste.

20160722_172001.jpg   20160722_172051.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.7.2016. at 11:18 AM, paun ts said:

 

Imam i ja jedan sa Maserati Grand Turismo.

Maserati Grand Turismo.jpg

 

Kao sto rekoh u temi kod @SikterBre evo i videa - Maserati GrandTurismo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto je od sredine prosle nedelje poceo da pravi problem. Nikako da sastavi rad, ne prima gas nikako do 3000 obrtaja, seca, trokira, posle 3000 i ide nekako ali nije to to. Na leru kada radi samo "prpce" (da se tako izrazim :)) kao da radi na 2 cilindra.

Prvo sta sam uradio je da sam mu zamenio svecice (NGK DCPR8E). Pobosljsanja je bilo ali neznatno.

Juce odem na dijagnostiku jer sam posumnjao u bobinu.

Majstor kaze bobina u redu menjaj kablove, na drugom i trecem cilindru se gubi struja.

Danas sam kupio i zamenio kablove (BREMI), skinuo i ocistio klapnu (leptir) gasa i oba MAP-a.

I na kraju mogu reci da posle ovih radova Punto ujeda. :)

E da, zboravio sam samo da odradim kalibraciju klapne, pa me interesuje da li je to obavezno da se odradi?

Evo i neka slika.

20160815_185009.jpg    20160815_184947.jpg    20160815_185344.jpg    20160815_190250.jpg    20160815_190258.jpg    20160815_191517.jpg    20160815_195040.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije obavezno ako radi dobro a i mozes, nista ne kosta. Kako si poceo da pises ja reko otiso dihtung glave :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, malo je falilao.

A da li ta kalibracija ako se ne odradi utice na potrosnju goriva?

Poslato sa LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trudili smo se, zadovoljan sam.
Mislim da sam sa ovim zaokruzio radove sto se folija tice.

Poslato sa LG G3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...