Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Moto GP: Honda

Recommended Posts

honda%20rc%20213v%2011.jpg
 
Dok su Lorenzo i društvo još rezimirali rezultate testiranja odrađenih na Montmelu Honda se zbog kiše koja je padala na Aragonu fokusirala na predstavljanje novog MotoGP dvotočkaša koji će u borbu za bodove sledeće sezone. Nova Honda RC213V je potpuno novi dvotočkaš sa novim okvirom, šasijom i pogonskim agregatom, a Pedrosa i Marquez bi mogli da ga dobiju na korišćenje već za dve nedelje. Honda je kišno vreme na Aragonu iskoristila kako bi predstavila novu verziju svog MotoGP dvotočkaša. Honda RC213V donosi potpuno novi motor, novu šasiju i okvir i prilagođena je regulativi koja kaže da takmičarski motocikli fabričkih timova mogu koristiti litar goriva manje nego do sada. Uprkos tome što je štedljiviji taj novi agregat Hondi RC213V donosi dodatnu snagu koja se sada linearnije distribuira.
 
honda%20rc213v.jpg
 
Ako Pedrosa i Marquez zaključe da je novi dvotočkaš dovoljno dobar, odnosno bolji od aktuelnog koji voze, on će im biti na raspolaganju već za sledeću trku, odnosno do kraja meseca. Honda još uvek nije prešla na zajednički ECU koji Dorna Forsira, već novi RC213V dolazi i dalje sa Hondinim hardverom i softverom.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektronika najviše zabrinjava

 

motogp%20honda.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, u Hondi nisu toliko zabrinuti zato što su testove u Sepangu završili skoro dve sekunde iza Yamahe. Oni su još zabrinutiji zbog elektronike i ne tako velike pouzdanosti motora, za koji imaju još nešto više od mesec dana da dovedu do perfekcije. ''Zato i postoje ovi testovi, da se uči, da se sakupljaju podaci, ali više od zaostata zabrinjava eletronika. Preduzimamo već korake koje treba da preuzmemo, trebalo bi sve da bude u redu do početka sezone'', rekao je Livio Supo. U Sepangu, Markez je bio 1.3 sekunde, a Pedrosa je bio 1.8 sekundi iza vodećeg Horhea Lorenca.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda predstavila novi RC213V za 2016.

 

honda-rc213v-1.jpg

 
Nova Honda RC213V je zvanično predstavljena u Indoneziji, tako da smo dobili priliku da vidimo šta će Markes i Pedrosa voziti u narednoj sezoni. Dosta se govorilo o razvoju Honde RC213V, pogotovo nakon katastrofalne 2015. Ako je verovati dosadašnjim reakcijama na novi model, on će biti bolji, ali ne toliko.
 

Honda-RC213V-2.jpg

 
V4 agregat i dalje donosi dosta snage, ali će novi paket elektronike kontrolu te iste snage učiniti znatno težom, a to je dosad najveći problem japanskog tima.
 

Honda-RC213V-3.jpg

 
Prošlogodišnji model je tokom 2015. bio toliko loš da je Markes sredinom sezone prešao na šasiju iz 2014. i tek tada je počeo da ostvaruje željene rezultate. Uprkos svemu tome, u Hondi imaju velika očekivanja od nove mašine. Navodi se da je litarski agregat ''lakši, sa više snage i sa boljim upravljačkim karakteristikama''. Dokaz za to bi trebalo da dobijemo na stazi, mada ni najoptimističniji navijači ne očekuju dominaciju kakvu je tim imao pre nekoliko godina.
Nova sezona počinje 20. marta, trkom u Kataru.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Markes ostaje u Hondi

 

135560-markez.jpg

 

Sada je razrešena i poslednja dilema oko fabričkih timova, pošto je Mark Markes produžio ugovor sa Hondom. Španac će ostati u ovom timu bar do 2018. a nada se trećoj šampionskoj tituli ove sezone. ''Sa ponosom potvrđujemo da je Mark potpisao novi ugovor. On je sadašnjost i budućnost ovog sporta'', bilo je saopštenje Honde. ''Veoma sam srećan što ostajem u Hondi i mislim da tajming nije mogao da bude bolji za objavu ove vesti nego pred trku u Katalunji. Imam veoma dobar odnos sa svima u timu i mnogo smo učinili za ove tri i po godine'', izjavio je Markez. Podsetimo, Dani Pedrosa je produžio ugovor sa Hondom pred trku u Muđelu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marquez najbrži u Australiji

 

113722-markes%202014%20le.jpg

 

Tokom prvog dana MotoGP testiranja u Australiji, Španac Marc Marquez po prvi put u 2017. godini postavio je najbrže vreme. U poslednjim minutima testiranja drugo vreme, svega 0,186 sekundi sporije od Španca, postavio je Italijan Valentino Rossi. Treća pozicija na testiranju pripala je Iannoneu i time doveo trećeg proizvođača na prva tri mesta. Ukoliko se po jutru dan poznaje, Suzuki bi mogao da bude opasan u sezoni 2017, ali samo pod uslovom Iannone bude konstantan. Bilo kako bilo, njegov zaostatak za Marquezom gotovo da je pola sekunde, tako da je i vreme potrebno unaprediti. Maverick Vinales doveo je svoju Yamahu do četvrte pozicije, ispred najbolje plasiranog privatnog vozača Cala Crtutchlowa. U istoj sekundi sa vodećim bilo je svega devet vozača među kojima su Petrucci, Pedrosa, Dovizioso i Miller. Lowes je uspeo da uništi jednu Apriliju, a na istom mestu izleteo je i Bautista, zbog čega je na kratko testiranje prekinuto kako bi se zaštitni zid popravio. Yamahini vozači ponovo su testirali zakrilca, a i iz Suzukija najavljuju da će noćas testirati nove oklope.

Generalno, test je vožen po suvom, dosta vozača je padalo, ali srećom bez ikakvih posledica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markez: Horhe Lorenco je misterija

 

582b58a637e675.02880860.jpg

 

Aktuelni šampion pred početak nove Moto GP sezone Mark Markez smatra da su mu konkurenti za odbranu titule kao ranijih sezona, plus zemljak Maverik Vinjales, sa tim da još ne zna šta može da očekuje od novog asa Dukatija Horhea Lorenca. Markez je imao problema na testiranjima, ali i dalje važi za jednog od glavnih favorita za novu, četvrtu titulu u kraljevskoj klasi. ''Iste face su konkurentne za titulu iz godine u godinu. Naravno, tu su Rosi, Vinjales i Pedrosa koji je bio dosledan u rezultatima testiranja. Tek ćemo videti šta može da napravi Horhe Lorenco. On je misterija ovogodišnjeg šampionata, pa nije baš sasvim jasno da li on može imati konstantan tempo za osvajanje podijuma iz trke u trku'' - rekao je Markez.

Početak sezone zakazan je za nedelju u Kataru, a svu akciju prvog trkačkog vikenda, kao i čitave sezone, možete pratiti u direktnim prenosima na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kračlou i LCR Honda još dve godine zajedno

 

kraclou%202017.jpg

 

Kao što je već najavljeno pre nekoliko dana, Kal Kračlou produžio je saradnju sa LCR Hondom za dve godine.

Jedna od najlepših i najzahtevnijih staza na svetu - ''Filip Ajland'' ovog vikenda bila je domaćin trke za Veliku nagradu Australije Moto GP šampionata. Do pobede na njoj došao je vozač LCR Honde Kal Kračlou. Sve ostaje isto kao i do sada, Kračlou će sarađivati sa istim timom, samo sada iz Honde najavljuju da će imati ''bolji tretman'', sličan onome koji imaju vozači Repsol tima Mark Markes i Dani Pedrosa. Nakon što je objavljeno da je novi ugovor potpisan, Kračlou nije krio zadovoljstvo zbog nove situacije u kojoj se našao. ''Veoma smo naporno radili zajedno u prethodne tri sezone i uveren sam da ćemo imati još mnogo uspeha u budućnosti. Želeo bih da se zahvalim na sjajnoj podršci koju moj tim i ja imamo od Honde i mogu samo da kažem da ću, kao i do sada, davati svoj maksimum na svakom treningu i trci'', rekao je Kračlou.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes: Ne očekujem ništa do sledeće sezone

 

markes%202.jpg

 

Aktuelni šampion kraljevske klase Mark Markes ne veruje da Honda može da smanji zaostatak u odnosu na Yamahu ove sezone, ali kaže da je odlučan da se u takvoj situaciji izbori najbolje što može. Markes je u dosadašnjem delu sezone na osam trka upisao samo jednu pobedu, a posle trećeg mesta na prošlonedeljnoj Velikoj nagradi Holandije na četvrtom mestu ima 11 bodova manje od vodećeg Andree Dovicioza. Upravo vozača Dukatija i Kala Kračloa na LCR Hondi mladi Španac je pobedio u borbi za podijum na legendarnom Asenu. ''Ne očekujem velike promene pre naredne godine. Nadam se da ću moći da se izborim u ovom situaciji na najbolji mogući način, a videćemo da li ćemo sledeće godine imati dobru sezonu'', istakao je Markes. Vozač Repsol Honde se već godinu i po dana žali na ubrzanje, što mora da nadoknadi time što rizikuje pri kočenju, a to se vidi po broju njegovih udesa u ovogodišnjem šampionatu. Upisao je 13 padova tokom osam trkačkih vikenda, od toga šest samo na stazi Katalunja.

 

Sa druge strane, Yamaha je u Asen donela nove šasije za Valentina Rosija i Maverika Vinjalesa, koji se sada nalaze između Markesa i Dovicioza u poretku. Jamaha ima četiri pobede ove sezone, Honda dve, isto koliko i Dukati. ''Odradili smo testiranja u Montmelu, ali nismo isprobavali ništa novo pošto ništa ni nemamo. Imaćemo još jedna testiranja tokom ovog leta - u Brnu, videćemo da li ćemo tamo izvući nešto. U petak, na Asenu, vozio sam iza Valentina i odmah sam shvatio da koristi novu šasiju, pošto je bilo jasno da vozi drugačije. Na ulasku u krivinu oni dobijaju neku prednost, a na tom polju smo mi prošle godine pravili razliku. Sada smo na istom nivou i istina je da su oni napravili korak napred, ali i dalje verujemo u sebe'', naglasio je Markes.

Moto GP šampionat se nastavlja već narednog vikenda trkom za Veliku nagradu Nemačke.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes ne može da zamisli da vozi za drugi tim

 

rsz_respol-honda-motogp-dani-pedrosa-marc-marquez-10.jpg

 

MotoGP šampion, Mark Markes, izjavio je bi jedini razlog zbog kog bi mogao da napusti Hondi, mogao da bude nedostatak motivacije u timu. Španac je celokupnu karijeru u premijernoj klasi proveo u Hondi, osvojivši četiri naslova u dosadašnjih pet sezona. Ugovor mu ističe na kraju 2018, a ako je verovati njegovom menadžeru, Emiliju Alsamori, Markes je vrlo blizu potpisivanja novog. I sam Markes je izjavio da promena tima u ovom trenutku nije među njegovim planovima. ''Podjednako sam motivisan kao i uvek, a cilj je isti - poboljšati performanse i izvući pouke iz grešaka pravljenih u prošlosti'', izjavio je nedavno na jednom sponzorskom događaju u Madridu. ''Moj san je bio da vozim za najbolju ekipu i sa te strane sam svoj san ostvario. U ovom trenutku mi ne manjka motivacije, ne fali mi ničega. Da bih uopšte razmišljao o promeni sredine, uslov bi bio da mi nešto nedostaje. Ali u ovom trenutku, svoju budućnost ne mogu da zamislim na nekom drugom mestu.''

Markes i Dani Pedrosa su preskočili Hondin nedavno održani privatni test na Herezu, izjavivši da su zadovoljni post-sezonskim testom u Valensiji. Ipak, Markes je naglasio da neće biti moguće znati kako ide priprema za 2018. sve do januarskog testa u Maleziji, pogotovo jer je Valensija nezahvalna za procenu motocikla. m''Još uvek nismo počeli s pravim pripremama. U narednim mesecima nas čeka mnogo posla. Prve impresije iz Valensije su dobre, ali tek kad izađemo na stazu gde se ne snalazimo dobro možemo znati na čemu smo.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda predstavila motore i uniforme za 2018.

 

honda 2018.jpg

 

Tim Repsol Honde u Moto GP šampionatu je na svečanosti u Džakarti predstavio klupske boje u kojima će se njihovi vozači, aktuelni šampion Mark Markes i Dani Pedrosa, nadmetati u novoj sezoni. Vozači Repsol Honde su pre prezentacije u Indoneziji uspešno obavili testiranja u Tajlandu na stazi ''Buriram'', gde je Markes drugog dana bio najbrži, dok je 24 časa kasnije to bio Pedrosa.  Na predstavljanju novih motora, uniformi i boja u Džakarti Mark Markes je istakao da mu je veoma drago što je imao priliku da se u Indoneziji druži sa navijačima, a naglasio je i da je tokom zime obavljen veliki posao. ''Ove zime smo odradili dva testa i oba su prošla veoma dobro. Radili smo vredno i u Kataru, a sve kako bismo spremno dočekali početak sezone. Ponovo hoćemo da se borimo za vrh, kao i da priredimo navijačima širom sveta dobru zabavu'', naglasio je Markes.

 

honda 2018 11.jpg

 

Sa kolegom se složio i Dani Pedrosa, koji je potvrdio da u timu Honde za sada sve ide po planu. ''Za sada se čini da sve ide kako treba. Ipak, tek kada se budemo vratili u Katar znaćemo na čemu smo jer će tamo uslovi biti znatno drugačiji. Ponosan sam što ću i u ovoj sezoni biti član Repsol Honde, spreman sam da dam 100 odsto mogućnosti i da se borim za titulu'', rekao je Dani Pedrosa. Navijačima i Indoneziji, kao i vozačima, su se zahvalili funkcioneri Tetsuhiro Kuvata i Alberto Puig, koji su pohvalili i inžinjere na odlično obavljenom poslu i pripremljenim motorima. Nova sezona Moto GP šampionata počinje 18. marta u Kataru...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes potpisao novi ugovor sa Hondom

 

markes 2018.jpg

 

Četvorostruki prvak Moto GP šampionata, španski vozač Mark Markes potpisao je novi dvogodišnji ugovor sa ekipom Repsol Honde, čije će motore voziti i u sezonama 2019 i 2020. Aktuelni šampion ''kraljevske klase'' je u tim Honde došao 2013. godine, a već na kraju iste sezone se kao ruki okitio titulom. Sjajni 25-godišnji Španac je od tada ostao bez najprestižnijeg ''trona'' u motociklizmu samo 2015. godine, a u narednu sezonu ulazi sa istim visokim ambicijama i namerom da se odbrani titula. ''Veoma sam uzbuđen što ću i dalje voziti za tim Repsol Honde u Moto GP šampionatu. Ponosan sam što sam deo Hondine porodice, i veoma cenim što se Honda trudi da mi uvek obezbedi sve što je potrebno. Takođe, želim da se zahvalim svima koji su mi pružali podršku sve ove godine. Prva dva testa pred novu sezonu su protekla dobro, a sada kada mi je ugovor obnovljen, mogu da se fokusiram na vožnju i novu sezonu. I dalje ću nastaviti da uživam u vožnji, a tu radost ću deliti sa svima i uraditi najbolje što mogu da ostvarim zacrtane ciljeve'', rekao je Markes posle produžetka ugovora. Nova sezona za šestostrukog svetskog šampiona Marka Markesa i ostale vozače počinje 18. marta u Kataru, a tu i ostale trke kao i do sada možete pratiti na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dani Pedrosa uspešno operisan

 

pedrosa th.jpg

 

Vozač Repsol Honde Dani Pedrosa operisao je ručni zglob nakon nezgodnog pada u Argentini. Po prvim izveštajima, operacija je bila uspešna, ali veliko je pitanje da li će omaleni Španac biti spreman za sledeću trku u Teksasu. Pedrosa je pao nakon opasnog manevra Žoana Zarka. ''Sken je pokazao naprsnuće desnog distalnog radijusa. Dani je uspešno operisan i odmara se. Za sada je neizvesno da li će voziti u Ostinu. Oglasićemo se čim budemo imali više informacija'', poručili su iz Repsol Honde. Neki nezvanični izvori kažu da je velika verovatnoća da neće biti spreman za Ostin i da je mnogo realniji povratak u Heresu, ali ipak treba sačekati zvanično saopštenje njegovog tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas mi zao sto je Pedrosa pao,al svojom krivicom,odlican je vozac,na ponekim trkama ,prosto eksplodira i onda je neuhvatljiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je, bas ga je zbacio motor, iako je imao kontakt sa zarkom, dal je otisao na mokar deo staze pa izgubio kontrolu 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda potvrdila: Dani se vraća već u Ostinu

 

pedrosa th.jpg

 

U timu Repsol Honde objavili su da će se njihov vozač Dani Pedrosa vratiti na predstojećoj trci u SAD, nakon operacije ručnog zgloba. Španac je prošle nedelje bio podvrgnut hirurškom zahvatu, i uprkos tome što nije ''100% spreman'', Dani će pokušati da se trka u Ostinu, gde se vozi treća trka sezone. I Pedrosa i Markez imaju vrlo dobar učinak na stazi u Teksasu, upravo ovde je aktuelni šampion osvojio prvu pol poziciju u Kraljevskoj klasi, dok se njegov stariji sunarodnik tri puta peo na pobednički podijum. Na američkom tlu Repsol Honda ima 14 uzastopnih pobeda. ''Nakon operacije, osećam se bolje iz dana u dan. Radim vežbe za pokretljivost, i pokušavam da smanjim upalu. Polako mi se oporavljaju mišići, i vidim napredak. Još uvek ne znam koliko su nam realne mogućnosti. Sve dok se ne vratim na svoj motor, neću znati kakva je situacija'', objasnio je Pedrosa.

 

Posle Argentine Markez odgovara osmehom

 

markes 6.jpg

 

Mark Markez je proglašen za najvećeg negativca nakon MotoGP trke na Velikoj nagradi Argentine. Mnogo je pritiska bilo na leđima šestostrukog svetskog šampiona, a on se pred trku u Americi opušta kuglanjem. Trka u Argentini neće ostati upamćena po herojskoj pobedi Kala Kračloua već po obnavljanju sukoba između Marka Markeza i Valentina Rosija. Mnogo je teških reči bilo upućeno, posebno iz garaže italijanskog vozača gde je španski vozač došao da se izvini. Pritiska je bilo i zato što je Markez tokom celog vikenda imao kontakte sa drugim vozačima, a kada se sve sklopilo Mark je proglašen za najvećeg negativca drugog vikenda MotoGP šampionata.

Ipak usled svih negativnih kritika i velikog pritiska Markez je uspeo da se opusti i da se posveti zabavi i smehu. Šestostruki svetski šampion je bio na Superkros trci u Mineapolisu, a takođe je uživao na kuglanju. Markezu će biti potrebna svaka vrsta opuštanja pred trku u Ostinu gde već pet godina osvaja prvo mesto. Trkački vikend počinje u petak kada će Mark imati i prvi susret sa Valentinom Rosijem još od bliskog susreta na stazi Termas de Rio Ondo. Sve nezvanične i zvanične treninge kao i trke u sve tri kategodije moći ćete da gledate na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao je kraj - Pedrosa napušta Hondu

 

pedrosa th.jpg

 

Posle 18 godina, Honda i Dani Pedrosa će na kraju ove sezone završiti saradnju, objavio je japanski tim. Pedrosa je u poslednjih 13 godina branio boje Repsol Honde u kraljevskoj klasi i za to vreme je ostvario 31 pobedu i tri puta bio vicešampion. Prethodno je sa japanskom kompanijom sarađivao i nižim kategorijama i sa njom je osvojio jednu titulu u klasi do 125 kubika i dve u klasi do 250. Honda je u saopštenju o rastanku objavila da je tokom godina Pedrosa pružio mnogo korisnih i povratnih informacija koje su imale uticaj na razvoj motora. Sa druge strane, japanski tim je njemu dao najbolju tehnologiju i punu podršku na stazi. Pedrosa je od početka sezone čekao da mu Honda ponudi ugovor, ali se to nije desilo zbog njegovih loših rezultata. Na prvih šest trka sezone imao je tri odustajanja, a najbolji rezultat mu je peto mesto na Velikoj nagradi Francuske.

 

''Želim da se zahvalim Hondi na svim uspešnim godinama. Porastao sam ne samo kao vozač, već kao i osoba sa njima. Zauvek ću čuvati Hondu u svojim uspomenama i srcu. U životu su nam potrebni novi izazovi i osećam da je vreme za promenu'', istakao je Pedrosa. Za sada nema informacija gde će Pedrosa nastaviti karijeru, niti ko će ga zameniti. Poslednjih nedelja, spekulisalo se da bi mesto timskog kolege Marka Markesa mogao da dobije njegov mlađi brat Aleks, a pominjali su se i Kal Kračlou i Džonatan Rea, a sada se pojavila mogućnost i da se Horhe Lorenco nađe na Hondi. Opcija za španskog motociklistu je malo, ali se čini da je najbolja opcija za njega da se privoli Yamahi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa prelomio, odluku saopštava u Nemačkoj

 

pedrosa2018.jpg

 

Dani Pedrosa je konačno doneo odluku vezano za svoju budućnost, ali ćemo je saznati tek tokom MotoGP vikenda na Zahsenringu. U kratkoj izjavi koju je dostavio medijima, Pedrosa je izjavio:

''Dragi moji,

Konačno sam prelomio u vezi svoje profesionalne budućnost, a tu odluku ću saopštiti na konferenciji za novinare u Zahsenringu. Molim vas da poštujete moju odluku da sačekam do vikenda u Nemačkoj. Unapred hvala,

Dani Pedrosa.''

 

Nakon što je izgubio svoje mesto u Hondi, Pedrosa se dovodi u vezu sa Yamahinim satelitskim timom, mada glasine navode da Španac ozbiljno razmišlja o penziji. Konferencija za novinare nagoveštava da se možda radi o ovog drugom, jer se prelazak u drugi tim obično najavljuje samo saopštenjem. Ukoliko se Pedrosa povuče nakon 18 sezona u gran pri šampionatu, Bredli Smit i Alvaro Bautista će biti najozbiljniji kandidati za drugo mesto u Yamahinoj satelitskoj ekipi. Drugi M1 će najverovatnije voziti Franko Morbideli. Pedrosa je pobeđivao u svakoj od svojih MotoGP sezona, a u ovoj godini mu je najbolji rezultat pesto mesto. Trenutno je 12. u generalnom plasmanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Četvrt veka saradnje Repsola i Honde

 

repsol honda.jpg

 

Kompanija Repsol će i u sezonama 2019. i 2020. biti zvanični sponzor tima Honde u Moto GP šampionatu. Multinacionalna korporacija za proizvodnju i prodaju nafte i gasa sa sedištem u Španiji je sponzor Honde od 1995. godine, a to će biti i u naredne dve sezone. Repsol i Honda mogu da se pohvale izuzetno dobrom saradnjom, pošto je u vreme njihove kooperacije osvojeno 163 gran prija, dok je 13 vozača došlo do titule šampiona. Osim aktuelnog šampiona Marka Markesa do titula su na motorima Repsol Honde dolazili i Mik Duhan, Aleks Krivil, Valentino Rosi, Niki Hejden, Kejsi Stoner, Andrea Doviciozo i Dani Pedrosa. U novoj sezoni osim Marka Markesa, boje Repsol Honde će braniti i Horhe Lorenco, dok Dani Pedrosa napušta ekipu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedrosa se povlači iz Moto GP šampionata

 

182033-pedrosa.jpg

 

Vozač Repsol Honde Dani Pedrosa objavio je povlačenje na kraju ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Španski motociklista je odluku saopštio pred početak akcije na Velikoj nagradi Nemačke. Pedrosa je odluku o svojoj budućnosti najavljivao pred trku na stazi ''Katalunja'', ali se ispostavilo da je tada još nije doneo. Prošle nedelje je bilo izvesno da će ''Sahsenring'' biti mesto na kojem će dileme biti razrešeno, a ispostavilo se da je bilo baš tako. 32-godišnji Španac je na konferenciji za medije objavio da je odlučio da završi karijeru u Svetskom šampionatu krajem ove sezone, posle 18 sezona. Pedrosa je jedan od najuspešnijih vozača svih vremena, treći je po ukupnom broju pobeda, a do sada je ostvario 54 pobede i osvojio tri titule, od toga jednu u klasi do 125 kubika i dve u kategoriji do 250.

 

''Sledeće godine se neću takmičiti u Svetskog šampionatu, završiću karijeru u kraljevskoj klasi ove sezone. To je odluka o kojoj sam dugo razmišljao i teško sam je i doneo jer je ovo sport koji volim, uprkos tome što sam imao dobre ponude da nastavim da se trkam. Osećam da ne doživljavam trkanje istim intenzitetom kao ranije i da ima druge prioritete u životu'', naglasio je Pedrosa. Pedrosa je kompletnu karijeru proveo u Hondi, čije boje je branio i u nižim kategorijama, pre debija u Svetskom šampionatu 2006. godine. Japanski tim je pre nekoliko nedelja objavio da će na kraju godine doći do rastanka, a nešto kasnije i da će na Pedrosino mesto doći Horhe Lorenco. ''Želeo bih da iskažem koliko sam imao sreće da iskusim ovo iskustvo i sve prilike u životu, bilo je neverovatno trkati se za toliko važan tim, pred tolikim brojem navijača. Postigao sam mnogo više nego što sam očekivao i ponosan sam na sve što sam uradio u ovom sportu. Ispunio sam svoj san time što sam postao motociklista, a to nisam očekivao kada sam kao klinac na televiziji gledao trke Svetskog šampionata'', istakao je Pedrosa.

 

Pedrosa u Valensiji postaje Moto GP legenda

Španski motociklista Dani Pedrosa biće uvršten među legende kraljevske klase na zatvaranju ovogodišnjeg Svetskog šampionata u Valensiji. Pedrosa je pred Veliku nagradu Nemačke najavio povlačenje iz Moto GP šampionata na kraju ove sezone, a prvi čovek Dorne Karmelo Espeleta potom je objavio da će postati legenda. Vozač Repsol Honde je svoje najveće uspehe ostvario u nižim kategorijama, bio je šampion klase do 125 kubika 2003. godine, a potom i do 250 kubika u dve sezone koje su usledile. Sa 31 pobedom i ukupno 112 podijuma jedan je od najuspešnijih vozača u najjačoj kategoriji, ali u njoj nije osvojio nijednu titulu. Trenutno je treći po broju podijuma u Svetskom šampionatu, a ispred njega su samo Valentino Rosi i Đakomo Agostini. ''Dani Pedrosa je istinski velikan. Bio je svetski šampion na motorima do 125 i 250 kubika i jedan je od najuspešnijih vozača koje sam imao zadovoljstvo da gledam. Pedrosa je dao neizmeran doprinos svetu motociklizma tokom karakteristične karijere u kraljevskoj klasi. Zbog zaostavštine koja uključuje neverovatan pobednički niz tokom toliko godina, veliki broj trijumfa i podijuma, ponosni smo što će biti uvršten među legende'', rekao je Espeleta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Lorenco? Jednostavno smo ugrabili priliku''

 

retjjh.jpg

 

Tim menadžer Repsol Honde Alberto Puđ je kazao da je dovođenje Horhea Lorenca u tu garažu bila prilično jednostavna odluka. U narednoj sezoni će rame uz rame u garaži Honde biti Horhe Lorenco i Mark Markez. Tako će u jednoj garaži biti ukupno sedam titula svetskog šampiona u najjačoj klasi, tri Lorencove i četiri Markezove.

''Jednostavno je. Imali smo priliku i iskoristili smo je'', rekao je šef Honde Alberto Puđ koji je govorio i o odluci Dukatija da pusti Horhea Lorenca. ''Iskreno govoreći nisam iznenađen. Vozač je hteo da razgovara i desilo se da se nama otvorila prilika. Ne znam šta je Dukati mislio i ne zanima nas to'', dodao je šef fabričke Honde. Nekoliko imena se pominjalo osim Lorenca da može da bude klupski kolega Marku Markezu. Između ostalih Kal Kračlou, Žoan Zarko, Žoan Mir, Džek Miler, pa čak i Džonatan Rea. ''Hteli smo da vidimo naše mogućnosti i nismo previše razgovarali sa kandidatima. Samo smo hteli da vidimo rezultate tokom sezone i to je to. Imali smo neke, hajde da kažem, uobičajne razogovore sa drugim kandidatima ali smo na kraju napravili pravu odluku. Najbolji timovi žele najbolje vozače, to je princip. Za Hondu je bitno da spremi najbolje motocikle i da ih da najbržim vozačima''.

Puđ je govorio i mogućim komplikacijama između Lorenca i Markeza koji će se trkati na istom motoru. ''Naravno nije lako. Trkanje je uvek komplikovano, ali ako hoćemo da stvari budu lake onda naš tim ne bi bio na ovom nivou. To je izazov. U Hondi smo uvek spremni za izazove''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kračlou u Hondi do 2020.

 

cal-crutchlow.jpg

 

Britanski motociklista Kal Kračlou produžio je ugovor sa ''Honda Racing Corporation'' do 2020. godine što znači da će i dalje voziti za tim za koji je i do sada vozio LCR. ''Srećni smo da objavimo da je Kal produžio ugovor. Poslednji put kada smo potpisali ugovor, za 2018. i 2019. dali smo mu fabrički motor. Ove godine je ponovo pokazao svoj snažan talenat i zaslužio je status fabričkog vozača. Nema boljeg načina da to potvrdimo nego novim ugovorom'' - rekao je Jošišuge Nomura predsednik ''Honda Racing Corporation''. Britanac je u kraljevskoj klasi zabeležio tri pobede, od toga jednu ove sezone u Argentini. Trenutno je osmi u generalnom plasmanu sa 103 boda, 98 manje od lidera Marka Markesa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dani Pedrosa u društvu legendi kraljevske klase

 

186221-pedrosa.jpg

 

Vozaču Repsol Honde ovo je poslednja sezona u karavanu, a koliko je Španac zadužio motosport svedoči i najnovije priznanje. Sjajni Španac će pred poslednju trku sezone u Valensiji biti primljen u Kuću slavnih Moto GP legendi, čime će mu se odati priznanje za sve što je uradio u ovom sportu. ''Ovo je veoma emotivan momenat za mene i ne možeš ovo očekivati kada si klinac i tek ulaziš u ovo. Ali sam srećan jer sam osećao veliku podršku od svih, navijača, ljudi iz padoka. Moto GP mi je dao toliko lepih stvari u životu i osećam se kao da sam ceo život ovde'' - rekao je Pedrosa. Iako nikada nije osvojio titulu u kraljevskoj klasi daleko od toga da Dani Pedrosa nije imao velika ostvarenja u Moto GP. Osvajao je titule u Moto 3 kategoriji (2003.) i u Moto 2 (2004. i 2005.), a u kraljevskoj klasi je tri puta bio vicešampion i isto toliko puta treći. U sve tri klase ostvario je 54 pobede i po tome je na deobi sedmom mestu na večnoj listi sa Mikom Duanom, a iza Đakomo Agostinija, Valentina rosija, Anhela Nijeta, Majka Helvuda, Marka Markesa i Horhea Lorenca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markes početkom decembra na operaciji

 

markes heres.jpg

 

Sedmostruki svetski šampion Mark Markes zakazao je operaciju ramena za 4. decembar, otkrio je na testiranjima u Valensiji. Markes je dislocirao levo rame tokom proslave titule po završetku Velike nagrade Japana, kada ga je Skot Reding zagrlio, a ispostavilo se da mu se to nije desilo prvi put. Od šampionskog vikenda u Motegiju, vozač Repsol Honde je sličan problem imao u još nekoliko navrata, pa i posle izletanja na poslednjoj trci sezone. Mladi Španac je trebalo da bude operisan 30. decembra, ali je procedura pomerena za 4, prenosi izraelska novinarka Tami Gorali. Markes je istakao da se na takav korak odlučio jer mu bol ne jenjava, a takođe ima probleme prilikom spavanja. Očekuje se da će španski motociklista već u januaru moći da se vrati na motor i da će moći da učestvuje na predsezonskim testiranjima po planu.

Naredni Moto GP šampionat startuje Velikom nagradom Katara 10. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...