gormid 0 Posted February 1, 2009 Evo i ja da dodjem na red za kvarove. OVih dana pojavio mi se problem sa kretanjem u prvoj brzini i ti posebno kad je hladan . Znaci jutro , paljenje , kretanje i stucanje kao zena kad sedne prvi put za volan. stuca i u momentu kad treba da prebaci trzne par puta i prebaci . Prognoza majstora i mojih komsija je da je korpa i lamela zrela za menjanje . Ok ali meni je sad dilema da li se sa zamenom seta korpe menja i zamajac ili se on odokativnom metodom proveri pa ako je los ajde menjaj ili se kao kod nekih kola zajedno sa korpom menja .Veliki je ovo problem , mislim da cu da pitam markaJTD za pomoc , on je sto posto imao sa ovim iskustva . Quote Share this post Link to post Share on other sites
gormid 0 Posted February 3, 2009 Danas sam gledao neke forume i bilo je reci u vezi ovog simptoma .mnogi govore oko nekog varijatora i solenoida ( moze li mi neko objasniti sta je ovo ) ili oko menjanja svecica zajedno sa svih pet bombina . Ima li ovo sve smisla ja vas pitam upustati se u sve to ? sta raditi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 3, 2009 Imas problem sa menjacem koji se ne moze resiti ovako,treba ti provereni majstor.Sto se tice menjanja svecica i bobina zajedno,to ima smisla u koliko svece prelaze 50-ak iljada.Toliko bi trebalo i da prodje izmedju zamene kablova,a u tvom slucaju i bobina Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 3, 2009 Danas sam gledao neke forume i bilo je reci u vezi ovog simptoma .mnogi govore oko nekog varijatora i solenoida ( moze li mi neko objasniti sta je ovo ) ili oko menjanja svecica zajedno sa svih pet bombina . Ima li ovo sve smisla ja vas pitam upustati se u sve to ? sta raditi ?Pričaću sutra sa Mikijem, pa ćeš dobiti odgovor šta bi tu moglo biti... edit : ...samo da prenesem šta je Miki rekao...Po svim simptomima, set kvačila je ono što pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 4, 2009 provera bobina moze se izvrsiti dijagnostikom a svecke i vizuelno.simptomi lice na set kvacila kod auta sa pedalom doticnog.auto je redje zastupljen pa nemam neko veliko iskustvo sa tim modelom.cak i na fabrickom radionickom disku daju vise opcija. @bokija-on nema kablove ,to je jedan od onih auta sto si pitao sta ce jos da izmisle ali za kablase si dao odlicnu informaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 4, 2009 Bluetooth je cudo Izvini pogresno sam formulisao neke stvari.Al u sustini to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted February 5, 2009 Danas sam gledao neke forume i bilo je reci u vezi ovog simptoma .mnogi govore oko nekog varijatora i solenoida ( moze li mi neko objasniti sta je ovo ) ili oko menjanja svecica zajedno sa svih pet bombina . Ima li ovo sve smisla ja vas pitam upustati se u sve to ? sta raditi ?varijator sluzi da zakrene bregastu na odredjenim obrtajima, a sluzi da isbalansira ekonomicnost na niskim i snagu na visim obrtajima Quote Share this post Link to post Share on other sites
gormid 0 Posted February 25, 2009 Stilo popravljen , pala je zamena korpe ,lamele druk, plivajuceg zamajca i na kraju 2 sinhrona.Nego za sve je bila kriva korpa koja se prepolovila na jednoj strani.za sada je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 25, 2009 ma mora da bude dobro,neka tako i ostane,ipak gde sa se cimas do majstora na reklamaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted February 26, 2009 Stilo popravljen , pala je zamena korpe ,lamele druk, plivajuceg zamajca i na kraju 2 sinhrona.Nego za sve je bila kriva korpa koja se prepolovila na jednoj strani.za sada je sve ok.i koliko je stajala popravka bas sam znatizeljan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gormid 0 Posted February 27, 2009 malo preko 1000 evrica ... Quote Share this post Link to post Share on other sites