Jump to content
FAS Goran
neshaoct

McLaren P13 / McLaren Sports Series / 570S coupe / 570 GT / 600 LT / 620R

Recommended Posts

Hennessey McLaren 600LT

 

hennessey mclaren 1.jpg

 

Tjuning kompanija iz Teksasa, Hennessey je preuzela novi McLaren 600LT krajem prošle godine. Sada, nekoliko meseci kasnije, nam je pokazala šta je uradila sa njim. Naime, kompanija je objavila neko fotografija tjunirane verzije modela McLaren 600LT. Na osnovu fotografija vidimo da je taj automobil zaista nešto posebno. Dobio je ime HPE800, a predstavnici kompanije su obećali i veću snagu nego kod fabričkog modela.

 

hennessey mclaren 111.jpg

 

Na osnovu imena HPE800 bi mogli da zaključimo da ovaj model razvija najmanje 800 konjksih snaga. Takođe, modeli Cadillac Escalede, Jeep Grand Cherokee SRT8 i Dodge Charger SRT Hellcat su automobili koji su takođe dobili oznaku HPE800, a svaki od njih je razvijao više od 800 konja.

 

hennessey mclaren 1111.jpg

 

Ako tjuning verzija modela McLaren 600LT kompanije Hennessey zaista ima 800 konjskih snaga, onda bi se mogla nositi sa modelima kao što su McLaren 720S i Senna, koji razvijaju 710 i 789 konjskih snaga.

 

hennessey mclaren 11.jpg

 

Naime, fabrički McLaren 600LT poseduje twin-turbo V8 agregat radne zapremine 3.8 litara koji razvija 592 konjske snage i 620 Nm obrtnog momenta. Deo je nove Sport Series linije automobila. Ima performanse super automobila, te mu je za ubrzanje iz mesta do 100 km/h potrebno svega 2.9 sekundi. Takođe, on postiže maksimalnu brzinu od 328 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mB9XJQb62QbiiTDf4Hgi13TfkBN0LAnMkDj TopGear video: Chris Harris vozi McLaren 600LT

 

Baziran na modelu 570, što je dobra stvar iako taj model ne predstavlja vrh ponude McLarena, već se naprotiv nalazi na njenom početku. Ali, baš zato nema nikakve ''fancy'' dodatke, nema najmodernije električno vešanje, i gomilu drugih stvari koje razdvajaju vozača od mašine, tj. ubacuju manje ili više pametnog posrednika (u vidu svih tih sistema) između njih. Ovo je klasični analogni auto sa tog aspekta gledano, tj. pravi vozački...sa motorom koji se ipak nije baš do kraja dopao Harris-u, a zašto je tako - pogledajte u video klipu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mC8RYEP4e6fIjXGg2zQi0C6pYJ1tsh7k_3V CarFection video: McLaren 600LT Spider - brzi krug sa Kenny Bräck

 

Kenny Bräck je Šveđanin koji je 1999. godine pobedio na čuvenoj Indy500. Ali, poznatiji je po najvećoj ikada zabeleženoj trkačkoj automobilskoj nesreći kada kada je 2003. godine u Teksasu, pri brzini od 350 km/h, udario u ogradu i tom prilikom na momenat iskusio celih 240G sile...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mBQZF0YgyOS9Uju_06k5Ff8dH1s6JPeNIhg CarWOW video: Test 2019. McLaren 600LT Spider

 

570S Spider posle dijete, sa više snage, izmene na vešanju i aerodinamici = 600 LT Spider. Auto koji bi morao da bude brži, bolji, a naročito to da pokaže na stazi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren 600LT Spider by MSO

 

189426-McLaren-600LT_Spider 1.jpg

 

McLaren je prošlog meseca prikazao i 600LT u Spider verziji (sa trodelnim tvrdim krovom koji može da se otvara pri brznama do 42 km/h), a kako se i očekivalo ovaj model je u međuvremenu doterao i McLaren Special Operations.

 

189427-McLaren-600LT_Spider 11.jpg

 

McLaren 600LT Spider by MSO će zvaničnu premijeru imati početkom sledećeg meseca na sajmu u Ženevi, pri čemu će poslužiti i kao primer personalizacije modela 600LT Spider (u pogledu boja, materijala, aerodinamičkih elemenata od ugljeničnih vlakana...).

 

189428-McLaren-600LT_Spider 1111.jpg

 

U ovom slučaju imamo automobil sa Dove Grey bojom, Napier Green detaljima, upadljivijim prednjim spojleom i većim zadnjim difuzorom, vidljivim elementima od ugljeničnih vlakana u satin finišu, tvrdim krovom u MSO Bespoke Carbon Black izdanju, pa sa gloss black 10-krakim točkovima, Napier Green kočionim kleštima, volanom sa Napier Green markerom na 12 sati, laganim sportskim sedištima od ugljeničnih vlakana i natpisom 600LT, alkantarom u enterijeru, MSO pločicom, kao i sa sistemom McLaren Track Telemetry (MTT).

 

189429-McLaren-600LT_Spider 11111.jpg

 

I 600LT Spider by MSO pokreće 3,8 litarski V8 twin-turbo motor sa 600KS i 620 Nm obrtnog momenta, do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi i postiže maksimalnih 324 km/h. Cena se u vesti ne navodi pa ovde samo još podsećanje da standardni McLaren 600LT Spider košta 201.500 funti (232.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: McLaren 600LT Spider

 

Peti McLaren model koji nosi LT (LongTail) oznaku. Ti automobili su ustvari oni koji su pravljeni samo za stazu, samo za trkanje, a onda bili prilagođeni javnim putevima, tj. izmenjeni samo toliko od njihovih trkačkih verzija da bi mogli da se registruju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads video: Test McLaren 600LT Spider

 

Kada fabrika napravi superautomobil namenski za stazu, potrudi se tada mnogo da auto bude čvrst, lagan, jak a upravljiv.

I...i onda dođe neko iz marketinga te fabrike i skine mu krov jer kaže da ima kupaca koji žele takav auto. Zbog toga izgubi na čvrstini, dobije na kilaži i faktički izgubi sve ono što ga je činilo savršenim automobilom za stazu. Od ''savršenog'' postane eto ''samo ok'' auto za stazu. Međutim, ako je ta fabrika McLaren, onda je i bez krova, i sa kg viška to i dalje savršen auto za stazu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaplenili mu McLaren 600LT samo 10 minuta pošto je izašao iz prodajnog salona

 

mclaren-600lt.jpg

 

Novopečenom vlasniku supresportskog McLarena 600LT kanadska policija privremeno je oduzela automobil zbog prebrze vožnje. Kako izveštava ''CTV News'', 39-godišnji vozač iz Vankuvera zaustavljen je zbog prekoračenja brzine svega 10-ak minuta pošto je preuzeo svoj superautomobil iz jednog prodajnog salona. Policija je utvrdila da je vozio 161 km/h na deonici gde ograničenje iznosi 90 km/h, pa mu je skupoceni McLaren 600LT zaplenjen na sedam dana. Osim što će neko vreme biti lišen uživanja u svom novom supersportskom automobilu, vlasnik McLarena čija početna cena iznosi oko 250.000 dolara moraće da plati i novčanu kaznu zbog prebrze vožnje u iznosu od 368 dolara.

I dok suma od 368 dolara ne predstavlja veliki izdatak za osobu koja je u stanju da za automobil izdvoji četvrt miliona dolara, nemogućnost vožnje tokom narednih sedam dana verovatno je frustrirajuća za nekog ko je tek kupio svoju skupocenu igračku na 4 točka. McLaren 600LT debitovao je prošlog leta sa 3.8 litarskim bi-turbo V8 motorom koji proizvodi ravno 600 konjskih snaga, dok je maksimalni obrtni moment 620 Nm. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za svega 3.2 s, dok mu je do 200 km/h potrebno 9.5 sekundi. Maksimalna brzina je 328 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec McLaren 600LT

 

novitec 600lt 001.jpg

 

Novitec je za McLaren 600LT predvideo aerodinamički kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, bočni otvori za vazduh...), set Novitec alu točkova od 20 i 21 inča, gume 235/30 R20 i 305/30 R21, modifikovano oslanjanje, spotrski izduvni sistem, kao i pojačani 3,8 litarski V8 twin-turbo motor (serijski inače ima 600KS i 620 Nm obrtnog momenta). Novitec nudi tri paketa za pojačanje pomenutog motora, i to sa 479 kW/651KS i 684 Nm, 492 kW/669KS i 706 Nm, kao i sa 506 kW/688KS i 712 Nm.

 

novitec 600lt 002.jpg novitec 600lt 003.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren 600LT by MSO

 

194648-mso 600 002.jpg

 

U skladu sa svojim ''Track25'' biznis planom koji je najavljen prošle godine, McLaren obustavlja proizvodnju modela 600LT Coupe. Međutim, uprkos tome, britanski proizvođač je predstavio novi primerak tog modela kog je unapredilo MSO (odeljenje za specijalne zadatke u okviru kompanije). Kako piše portal Vrele Gume, ovaj automobil su naručili čelnici prodajnog salona McLaren London. Oni su to učinili kako bi obeležili to što je njihov salon prodao 1.000 automobila britanskog proizvođača. Taj salon je počeo sa radom 2011. godine.

 

194649-mso 600 001.jpg

 

A sad da se vratimo na sam automobil. Naime, ovaj McLaren 600LT ima jedinstveni krov od ugljenikovih vlakana i usisnik za vazduh na krovu. Tu su i lake felne crne boje iza kojih se kriju narandžasta kočiona klešta. Narandžasta boja se ističe i u kabini u vidu šavova na sedištima i volanu. Enterijer je presvučen alkantarom, a tu su i oznake ''600LT''. Moramo da pomenemo Bowers & Wilkins ozvučenje, kameru za vožnju unazad, parking senzore i sistem podizanja vozila od tla. Ovaj McLaren 600LT Coupe je opremljen i MSO Clubsport Pro paketrom, što podrazumeva titanijumske šrafofe za felne, trkačka sedišta od ugljenikovih vlakana i slično. McLaren 600LT poseduje 3.8-litarski twin-turbo V8 agregat. On razvija 592 KS (441 kW) i 620 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 2.9 sekundi. Maksimalna brzina Spider modela je 324 km/h, a kupea 328 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren planira novi ekskluzivni speedster

 

5d39c12f67741_mclarenr1.jpg.09eb77197ad706372a18687a51d974d7.jpg

 

Kako pišu britanski mediji, u McLarenu pripremaju novi, šesti model iz svoje Ultimate serije, a u pitanju je speedster čije ime za sada nije poznato. Ovaj ekskluzivni dvosed će se pre svega fokusirati na pružanje "čistog zadovoljstva u vožnji", a odlikovaće ga i fluidnija interpretacija McLarenovog dizajnerskog rečnika.

 

5d39c15f36456_mclarenr11.jpg.f43ae2f7b7d7715716afa3bb48f8c654.jpg

 

Nezvanično se navodi da će McLaren za novi speedster upotrebiti 4,0 litarski V8 twin-turbo motor, i to bez ikakve elektrifikacije. Tačna snaga još nije poznata, ali bi novi speedster trebalo da ima nešto manje KS u odnosu na model Senna (a koji raspolaže sa 800KS). Pogon će biti na zadnje točkove, a tu je i menjač sa dvostrukim kvačilom. Nezvanične informacije kažu da će novi speedster karakterisati i manja težina u poređenju sa Sennom (taj model ima 1198 kg), a to će biti postignuto zahvaljujući odsustvu krova i obilatom korišćenju ugljeničnih vlakana. Sve u svemu, ovaj novi McLaren sa elegantnim linijama i "leptir" vratima će konkurisati Ferrarijevim speedster modelima Monza SP1 i SP2. Za sada nije poznato kada će McLaren predstaviti novi speedster, ali se pominje da će biti napravljen u ograničenoj seriji, po ceni od oko 1,5 miliona funti po primerku (što je približno ceni Ferrarija Monza SP1 i SP2).

 


preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

sportauto.jpg SportAuto video: Za volanom McLarena 600LT na Nirburgringu

 

7:08.82 minuta na gumama Pirelli P Zero Trofeo R MC:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2019. McLaren 600LT Spider

 

Obično kabrioleti budu lošiji od njihove kupe braće jer zbog gubitka krova njihova čvrstoća mora da se nadoknadi preko patosa i stranica, pa auto postane teži, ima drugačiji raspored mase i na kraju....njegove performanse budu kompromitovane u odnosu na Coupe verziju. Ali, McLaren sada kaže da njihov 600LT Spider daje na stazi isto kao i Coupe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo.jpg EVO video: McLaren 600 LT

 

Jedan drugi (crveni) auto je na istoj stazi, vožen od istog vozača istog dana ostvario vreme od 1:10.8. Pgledajte gde je u odnosu na njega bio McLaren 600LT:

 

 

A, kad se završi ovaj video, bacite pogled i na direktno poređenje ista dva modela automobila od strane Chris Harris-a (Top Gear):

KLIK OVDE

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren 620R

 

mclaren 620r 005.jpg

 

McLaren je predstavio drumsku verziju modela 570S GT4 sa više snage, manjom težinom i aerodinamičkim paketom sa specifikacijama za trke. Ovo je novi član Sport Series Serije koji je dobio oznaku 620R, a proizvodnja će početi 2020. godine.

 

mclaren 620r 004.jpg

 

Iz McLarena poručuju da je 620R verzija trkačkog automobila legalna za drumsku vožnju, jer deli mnogo toga s trkačkim modelom 570S GT4 te garantuju da je ''zadržao DNK potpuno homologizovanog automobila za stazu'', a istovremeno oslobođen od restrikcija koje se primenjuju na automobile za trke.

 

mclaren 620r 003.jpg

 

McLaren 620R je postao najbrži model iz Sport Series serije. Snaga motora za GT4 je smanjena sa 562 na 420 KS, dok 620R razvija 621 KS.

 

mclaren 620r 002.jpg

 

Automobil je lakši za 30 km u odnosu na 570S, od 0 do 100 km/h za 2.9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 322 km/h. Od GT4 modela je preuzeo ručno podesive amortizere, amortizeri su lakši od standardnih za 6 kg, a opruge su kruće.

 

mclaren 620r 001.jpg

 

McLaren 620R je prilagođen za korišćenje slikova tako da nisu potrebna podešavanja kada vlasnik na drumskim dođe na stazu, nego jednostavna zamena. Automobil iz fabrike izlazi sa Pirelli Trofeo R poluslikovima, a uz doplatu se mogu dobiti pravi slikovi razvijeni specijalno za Mclaren. Za zaustavljanje se brinu karbon-keramičke kočnice. Aerodinamika je unapređena prilagodljivim karbonskim spojlerom koji može da stvori do 185 downforce-a. Automobil ima i redizajnirani branik, spliter, poklopac motora te prednja krilca u svrhu poboljšanja aerodinamike.

 

Kako bi se smanjila težina uklonjen je tapacirung, pretinac za rukavice, klima-uređaj, navigacija i audio sistem, ali se mogu ugraditi bez dodatnih troškova. Ekran osetljiv na dodir je prisutan i prikazuje telemetriju na stazi, a opciono je moguće dobiti tri kamere. Sedišta napravljena od karbona su lagana i dolaze sa sigurnosnim pojasevima u šest tačaka. Osećaj da se nalazite u trkačkom automobilu naglašavaju, upravljač, polugice iza njega, centralna konzola... U ponudi su tri kombinacije boja karoserije, narandžasta s belim linijama, bela sa zelenim linijama te crna s takođe zelenim linijama. Uz doplatu je moguće dobiti različite nalepnice, kao i detalje u različitim bojama te još mnogo toga. Automobil na fotografiji je inspirisan modelom Senna GTR.

McLaren će proizvesti svega 350 primeraka modela 620R, a koštaće skoro 300.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: McLaren 570S vs Porsche 911

 

Može li McLaren da bude bolji od dugovečnog vladara ovog segmenta automobila?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: McLaren 570S vs Porsche 911

 

McLaren 570S ima 125 konja više, košta 50k evra više, ima i 120 kilograma manje ali i pogon samo pozadi, dok Porsche ima pogon na svim točkovima i tek za dlaku slabije ubrzanje do stotke (3.4 vs 3.2 sekunde):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren 600LT Spider Segestria Borealis

 

mclaren 600 lt 03.jpg

 

McLaren je odlučio da poslednjih 12 primerka modela 600LT Spider za američko tržište ponudi u specijalnom izdanju za koje se pobrinuo McLaren Special Operations. To je McLaren 600LT Spider Segestria Borealis, u Borealis Black boji, sa Napier Green trakama (u istoj zelenoj boji su i kočiona klešta i neki drugi detalji), kao i sa gloss black točkovima.

 

mclaren 600 lt 02.jpg

 

U unutrašnjosti takođe imamo Napier Green detalje, pa trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana, elemente od ugljeničnih vlakana, Bowers & Wilkins audio sistem sa 12 zvučnika...

 

mclaren 600 lt 01.jpg

 

I ovaj 600LT Spider pokreće 3.8 V8 twin-turbo motor sa 600KS i 620 Nm obrtnog momenta, do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekunde i postiže maksimalnih 324 km/h. Cena za sve navedeno iznosi 275.500 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test McLaren 600LT Spider

 

Teško je napraviti auto koji će istovremeno biti oštar/brz na stazi, i komforan/pitom na javnom putu.

Pogledajte kako je McLaren to rešio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogea Racing McLaren 666S

 

pogea 666 mclaren02.jpg

 

Pogea Racing je svoju modifikovanu verziju McLarena 570S nazvao 666S.

Broj 666 označava da 3.8 twin-turbo V8 motor ovde razvija 666KS, što je skoro 100KS više od modela 570S i 65KS više od McLarena 600LT. Najveći obrtni moment je takođe porastao, i to sa 619 Nm na 800 Nm. Pogea McLaren 666S od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.9 sekundi, do 200 km/h stiže za 7.9 sekundi i može do maksimalnih 333 km/h.

 

pogea 666 mclaren01.jpg

 

U paketu su i KW opruge, set 20-inčnih alu točkova, gume Michelin Pilot Sport 4 i modifikovani izduvni sistem. Pogea Racing ovaj paket naplaćuje 11.000 evra (sa uključenim porezom u Nemačkoj).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test McLaren 600LT

 

Pored ostalih McLarena u vidu 720S ili 570S, glavni rival ovom McLarenu sa 600 konja (592) je Porsche GT3RS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...