boza1234 0 Posted October 20, 2012 Upalio mi se check engine. Dijagnostika kaze low signal za knock sensor i O2 sensor? Otisli konektori senzori ili mozda izbacuje tu gresku posto treba da menjam svecice, kablove? Hvala unapred. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 21, 2012 Pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41378Ne može elektronika da prijavi da je potrebna zamena svećica ili kablova. Tebi je prijavio i lambda sondu. Pogledaj ovu temu takođe:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47492 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza1234 0 Posted October 22, 2012 Jasno mi je sve iz ovih tema, ali pise mi low signal, radi senzor ali da dobija slab signal.A posto je senzor detonacije fakticki mikrofon mozda zbog jedne lose svecice prijavi tu gresku.Auto je prokuvao, pre sredjivanja, pa je mozda i neki kontakt na kablovima za senzor otisao pa izbacuje da nema dobar signal, da li je to moguce s obzirom na poruku greske? pise mi i da je upamcena greska i trenutna. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2012 Check engine je opšta lampica, odnosno ne pali se samo zbog jednog, dva ili tri razloga, nego ih bukvalno ima na desetine. Ti si očitao šta je prijavio. Ne može ti niko preko foruma reći jer jedostavno mora da se pogleda, kako da ti neko kaže da li je kontakt na kablovima ili šta već... Uzmi onda i kreni redom šta već misliš da jeste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 24, 2012 Ako si ocitao greske i izbrisao,a on opet upalio lampicu,a pri tom opet iste ili ista greska stradao je taj deo,nije nista cudno da strada senzor detonacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza1234 0 Posted October 29, 2012 Znam da mi niko ne moze reci napamet sta je, ja sam pitao da li je moguce a ne da li je to, jer ako je moguce onda prvo proveravam to, a ako nije moguce znaci da menjam senzore. Da, vrati gresku za detonaciju opet, a nekad stavi i o2. E sad taj senzor detonacije je na glavi gore pored prvog klipa na ovom modelu ili se varam? Hvala na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza1234 0 Posted October 31, 2012 Da li neko zna gde se nalazi taj senzor detonacije na ovom autu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lukag 1 Posted October 31, 2012 uzrocno posledicna veza greski koje ti ocitava lamda sonda losa smesa i deton signal iscitaj na dijagnostici kako radi sonda na leru i kako pri naglom gasu isprati parametar da li je i u kom rezimu iskljucuje deton. Senzor je na bloku sa zadnje strane kolko me secanje sluzi. Ako nisi u skorije vreme menjao svecice ili nisu odgovarajuce naravno da pravi problem to je najcesci kvar kod tvog modela Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza1234 0 Posted October 31, 2012 Svecice sam menjao bas iz tog razloga pre par dana, po katalogu su kupljenje, a tako pise i u knjizi Moram da iscitam te parametre nikako da stignem Da, deton senzor je ispod usisne grane izmedju 2 i 3 cilindra. Negde sam video da nece da radi ako nije dobro zasrafljen, a sipmtome imam bas kao da ne radi nece da primi gas i onda pokida posle 2 sekund kad mu zabodem pun gas na malim obrtajima (isto sam negde video, procitao, da je to uzrok jer on valjda uskladjuje paljenje).Klapnu cistio, a mislim i da mi je sonda u redu 7L na 100 cist grad 5 popodne.Hvala na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted November 9, 2012 (edited) Ljudi imam problem sa autom i nemam ideju kako da ga resim.Simptomi su sledeci:Kada vozim sa vecim gasom,recimo pri preticanju i slicno,nakon toga mi se pri zaustavljanju ugasi auto (na plin),i svako zaustavljanje na svakom semaforu do cilja,on se gasi.Na benzinu nisu isti simptomi,na velikim obrtajuima se upali "check engine" ali se auto ne ugasi.Lampica se ugasi tek kada prebacim na plin.Pritom motor u nekim trenutcima radi neravnomerno,tj mnogo vibrira u kabini,onda se vrati na staro i vibracije se gotovo ne osecaju u autu.Napomenuo bih jos da kada idem nizbrdo,na velikoj nizbrdici,u bilo kojoj brzini (2,3,4)auto usprorava i bukvalno sa nekih 70km/h u 4. brzini spusti se na 30km/h.Moram da dodajem gas na nizbrdici kako bi isao.To se dogadja ponekad,ali sve cesce,a nekada je sve normalno.Molim za pomoc,ako iko ima predstavu sta bi moglo da bude problem.Da napomenem samo i da dijagnostika nije nista pokazala. Edited November 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 9, 2012 Jesi li cistio benzinske dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted November 9, 2012 Nisam,mislis li da to moze predstavljati problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 9, 2012 Po onome sto si rekao da ti se desava kad vozis na benzin, da moze biti do njih. To za plin moze bitj do nekog vakuma ili step motora ili kako je vec na 8v . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted November 13, 2012 Ok,raspitao sam se kod majstora koji mi odrzava auto,on to ne radi i nema nikoga da mi preporuci za ciscenje dizni.Gde mogu to uraditi kvalitetno i koliko to uopste moze da kosta?Neko rece da 1.2 8v ima samo jednu diznu,sto mi deluje nemoguce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted November 13, 2012 (edited) Dusane i ja moram da cistim dizne... ovde kod mene u Zemunu ti je po dizni 500din sto znaci da bi ocistio sve cetiri dizne 2000din. PozdravE da... ja nemam nikakve probleme osim kad ga upalim ujutru on malo kao da proguta..nece da vuce a kad se ugreje ide sve ok... A za dizne mi je rekao majstor da ih ocistim i svecice da zamenim... ponekad cak... krenem 1,2 (pod gasom kao da proguta, a slabo vuce) 3,4,5 normalno vuce... Edited November 13, 2012 by nemke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 13, 2012 Ok,raspitao sam se kod majstora koji mi odrzava auto,on to ne radi i nema nikoga da mi preporuci za ciscenje dizni.Gde mogu to uraditi kvalitetno i koliko to uopste moze da kosta?Neko rece da 1.2 8v ima samo jednu diznu,sto mi deluje nemoguce?TIM servis na Vidikovcu, imas ih i u partnerima kluba, ja sam kod njih cistio zadnji put i maksimalno su korektni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted November 14, 2012 Hvala Nemke,definitivno cu pokusati sa ciscenjem dizni.Sto se tice TIM servisa,pokusao sam jedno da odem kod njih,ali bilo "dodji prekosutra da zakazes",pa sem odustao Uglavnom,toliko su hvaljeni ovde da verujem da su odlicni,ali na zalost,zbog toga i mora da se ceka.Ticma,koliko je kostalo ciscenje dizni kod njih?Gledacu da zakazem...I posto vidim da si iz Rakovice,sta mislis o servisu Imola,kao alternativi za TIM? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted November 14, 2012 Da li neko zna koliko su nove dizne? Neko mi kaze da bolje stavim nove... Neko da ih ocistim jer kad se ociste iste su ko nove....*Dusane: Idi kod bilo kog mehanicara... ja sam bio kod tri,cetiri traze svi isto 500dinPozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 14, 2012 (edited) Sa skidanjem je bilo 3000rsd a za taj drugi servis nikad nisam ni cuo uglavnom sve sam radim a kad je neka frka biram da bude neki dobar pa te druge ni ne posecujem Edited November 14, 2012 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza1234 0 Posted December 6, 2012 E ljudi da osvezim malo temu sa mojim problemom. na lambda sondi mi je crkao grejac pa izbaci gresku. E sad jedino me muci taj knock sensor odnosno senzor detonacije. Kad je auto hladan normalno ide, kad se zagreje i kad krenem prvom na malom gasu i ubacim u drugu i dodam gas nece da povuce nego kao da ima 3 konjske snage dok ne dodje do odredjenog broja obrtaja i onda povuce najnormalnije. a nekad se desi da auto radi normalno i da vuce i na niskim obrtajima jednako kao na visokim da li su simptomi tog senzora s obzirom da mi ga izbacuje na dijagnostici? sve sam promenio sem bobina sto se tice strujez ali pretpostavljam da su one da bi bilo kontra ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 6, 2012 Ako sonda nije dobra menjaj je,takodje senzor,vidi da nadjes originalne delove ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted December 14, 2012 Ponovo ja sa istim problemom.Dakle dijagnostika pokazala "neispravna dizna 2".Ociscene sve 4,vraceno sve na mesto i ponovo isti problem.Dakle na velikim obrtajima se pali Engine i gasi se na plinu.Bez gasa nizbrdo usporava skoro do gasenja.Ne prima lepo gas na benzinu,nego nekad krene najnormalnije,nekada moram da prisnem papucicu gasa skoro do kraja...Majstor koji je cistio dizne kaze da je kompjuter verovatno otisao,ali sam hteo da cujem vase misljenje,ako je neko imao isti/slican problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza1234 0 Posted December 23, 2012 Pazi dizna je neka vrsta elektricnog ventila koji od kompa dobija signal kada da pusti benzin, odnosno od kompa dobija impuls. Plin i benzin imaju odvojene dizne tako da to ne bi imalo veze plin mozda samo treba stelovanje. a na velikim obrtajima ako se pali check engine to je onda auto u safe modu. . . meni je problem jer mi je slab akumulatro pa kada sam na kontaku odmah izbaci low signal jer nema dovoljno struje. meni se desavalo isto da auto je do 3000 obrtaja mrtav posle povuce i to sam resio zamenom senzora detonacije tj premostio sam isti da se uverim da je do toga, pa ce uslediti zamena sa boljim vremenom . sad ja ti pricam sta je moje iskustvo. ako ides nek ti nabavi komp pa nek isproba ako nije nemoj ga menjati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussan 0 Posted March 14, 2013 (edited) Posle 3 meseca problema sa autom,kvar jednostavno resen zamenom kablova za svecice.Prosto neverovatni simptomi.Auto se gasio na plinu,na benzinu se palio engine,kompjuter prijavljivao neispravnu diznu (ociscene),i sve se vrati u normalu zamenom kablova.Do tada,bio kod raznih majstora,i niko nije pomenuo da moze da bude do njih.Neki servisi nisu nista naplatili,jer nisu otklonili kvar,a majstor u servisu Imola 6000 din za ciscenje dizni,jer je mislio da je do njih,a problem je ostao.Menjam svecice i kablove na svakih 10k! Edited March 14, 2013 by dussan Quote Share this post Link to post Share on other sites