raske14 0 Posted October 15, 2012 Da li je moguce da za sest meseci dva puta izgori ventil ,prvo u prvom,zatim u drugom cilindru.U pitanju je fiat marea 1.6 16v 1997.godU cemu je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 15, 2012 Kada je izgoreo prvi da li su menjani/proveravani ostali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 U stelovanju ventila. Nepravilno nastelovani ventili dovode do sagorevanja istog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3714 Posted October 15, 2012 (edited) Sta, gde kako ....? Gas, nema GAS , ima GAS , nema ...?Moras malo vise reci o doticnom avtu ako zelis da ti neko od drugara pomogne! p.s.Ubi mi vreme kuckanje! hehe Edited October 15, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted October 15, 2012 Kada je izgoreo prvi da li su menjani/proveravani ostali?Da svi koji su bili losi su zamenjeni a ostali podeseni,bar je majstor tako rekaoAjd ponovo...ima plin i pretezno se vozi na plin. Prosle godine u julu izgoreo ventil u prvom cilindru(ne znam da li je usisni ili izduvni).U februaru je izgoreo ventil u drugom cilindru,otvarana glava i zamenjeni osteceni ventili.Pre dva dana ponovo kompresija na prvom cilindru nula iako su ti ventili promenjeni pre 10 000km.Majstor sumnja da je ponovo izgoreo ventil!!!I sta sad da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 ovako u procentimau 75 % slucajeva do izgaranja ventila dolazi zbog nepravilog podesavanja zazora na ventilima tj trenutka otvaranja i zatvaranjau 15 % slucajeva zbog ne pravilnog izbora temperature svecicau 9 % zbog ne pravilno podesenog uredjaja za pogona automobila na TNGu 1 % slucajeva Dosie X za diagnostiku zaduzeni Molder i Skali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS 0 Posted October 15, 2012 1.6 16v ima hidraulicne podizace,tako da nema stelovanja ventila.Posto se auto vozi na plin kada se bude radila masinska obrada na glavi (frezovanje siceva), treba ostaviti ventil da malo vise naleze na sic jer se tako bolje hladiti i teze izgoreti.Da li je plin sekvant ili obican? moze biti do lose nastelovanog plina pa da se motor previse greje,pa zbog toga dolazi da izgorelih ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted October 15, 2012 ovako u procentimau 75 % slucajeva do izgaranja ventila dolazi zbog ne pravilog podesavanja zazora na ventilima tj trenutka otvaranja i zatvaranjau 15 % slucajeva zbog ne pravilnog izbora temperature svecicau 9 % zbog ne pravilno podesenog uredjaja za pogona automobila na TNGu 1 % slucajeva Dosie X za diagnostiku zaduzeni Molder i Skali...Na svu moju muku nasmejah se Majstor rece da hidro podizaci se ne podesavaju i da je to to .Cinjenica da do gorenja ventila dolazi zbog njegovog nepotpunog naleganja pa prilikom sagorevanja zbog velike temperature dolazi do ostecenja. Nije mi jasno zasto ventil kada je na probnom stolu sve je kako treba a kada se sklopi "izgori"P.s Osim ventila izgoreo je i moj novcanik 1.6 16v ima hidraulicne podizace,tako da nema stelovanja ventila.Posto se auto vozi na plin kada se bude radila masinska obrada na glavi (frezovanje siceva), treba ostaviti ventil da malo vise naleze na sic jer se tako bolje hladiti i teze izgoreti.Da li je plin sekvant ili obican? moze biti do lose nastelovanog plina pa da se motor previse greje,pa zbog toga dolazi da izgorelih ventila.Plin je sekvant ali vozim ga vec tri godine a problem pocinje od prosle godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 15, 2012 Ja bih promenio majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 kod ne podesene smese mnogo pre ventila stradaju sami klipovi...a ja mislim da su ovde naj verovatnije izazvali problem podizaci ili sto je minimalna sansa ne odgovarajuce svecice...Ja bih promenio majstora.definitivno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted October 15, 2012 Sta mislite sta majstor nije uradio a trebao je?A za menjanje nije problem lako cu promeniti majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 ajmo redom1. proveri svecice vidi u fabrickom uputstvu koje su svecice fabricki propisane za tvoj auto... ako imas druge instalirane na autu zameni ih!2. otidji kod dobrog majstora za sredjivanje glave motora I obavezno mu napomeni da dobro proveri podizace ventila3. proveri bregastu ili bregaste (ne znam koliko ih ima na tom motoru)4. odgovori na pitnje: Gde si i koje ventile si kupio? u orethodnim ugradnjama5.ako imas slike prethodne havarije slobodno postavi mnogo olaksavas diagnostiku ovako preko foruma... Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted October 15, 2012 1. Svecice NGK sa dva pipka( kupio u prodavnici za moj tip auta,obcno kupujem u AP Sportu)2. Ok3. Pa valjda je majstor proverio4. Ne znam (kupio majstor) 5. Sliku ne znam da postavim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 znaci ima slika!!!!!!!!!!!!!!! extra!!!!imas upustvo za postavljanje slika na prvoj strani foruma! ili posalji nekome sa foruma da posatavi umesto tebe mada je prosto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted October 15, 2012 Uspeh,bravo za mene....hahahah :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 ovde nije doslo do izgaranja ventila nego do pucanja istoga to su dve razlicite vrste havarije po nacinu nastanka Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted October 15, 2012 Svaki put je bilo isto samo sto mi i dalje nije jasno zasto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 15, 2012 da li ti je majstor kojim slucajno objasnio poreklo ove kolicine ulja ma mestu havarije?sad smo vec poceli da zalazimo u onu grupu od 1% ali molder i skali su daleko pa moramo da se amo snadjemo da istermo dajvola... ovako redosled1. naci poreklo ulja na mestu havarije tj. u kompresionom prostoru2. za vecinu lomova u kompresionom prostoru su krive ne kontrolisane detonacije goriva tj samoupaljenje smese u ne odgovarajucem trenutku...3. gde je zavrsilo parce koje fali na ventilu?4. proveriti mapu na plinskom uredjaju i isto tako mapu za benzin tj uraditi diagnostiku oba5. definitivno promeniti majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS 0 Posted October 16, 2012 Koliko ulja trosi ovaj motor od servisa do servisa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
raske14 0 Posted November 5, 2012 Motor promenjen a i majstor, Quote Share this post Link to post Share on other sites
vuk74 0 Posted October 9, 2013 PitanjeDa li je neko prilikom servisa glave motora naisao na skracene ventile, naime pre par dana mi je na stilu 1,6 16v napukao zupcasti kais, nesto je upalo izmedju remenice i dekla radilice ostetilo dekli, ventile itd... prilikom obrade glave majstor je primetio da su vrhovi ventila skraceni svih 16(strana koja ulazi u hidro podizac) da lije neko naisao na slicnu stvar. Ja sam kupio standardne ventile, i oni su namontirani, sutra idu zavrsni radovi na montazi pa me zanima da lije to ok? Da znam pre paljenja motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 vec sam ti odgovorio u drugoj temi ali aj da vidis I ovde znaci menjaj majstora odma ako ne skrati te nove ventile nista nije uradio s|ebacete motor ponovo.... prilikom obrade sedista ventila uvek moraju da se krate ventili zbog cega su tebi prethodni I bili kraceni.......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola01 0 Posted July 1, 2015 (edited) interesuje me od cega pregori ventil u glavi motora ,imam multiplu 1.6 2002 godiste i skoro sam ugradio plin i sve je odlicno funkcionisalo dok mi nije crkao ventil , a majstor kad sam obradjivao glavu motora mi kaze da je nalivala benzinska dizna dok je radio na plin dok mi drugi pricaju da je slaba smesa pa je zato crkao ventil .kako se to ne bi ponavljalo intreresuje me sta bih trebao da uradim Edited July 2, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8195 Posted July 1, 2015 Ja isto mislim da je od nalivanja benzina, lose smese. Quote Share this post Link to post Share on other sites