Milos1 43 Posted September 4, 2012 (edited) Pozdrav svima,Pre neki dan se desilo da je uno iz cista mira poceo da stuca u voznji na mozda 4-5sec,i nastavio normalno da ide.To se pogorsavalo,dok se nije skroz ugasio u voznji.Kad se malo ohladio upalio je normalno,i jedva nekako dosao do kuce,skako je kao jarac celim putem,stucao,trokirao itd...Sad znaci upali,cak i gas prima solidno(mada na vecim obrtajima po malo trokira i puca iz auspuha),i onda sve vise i vise trokira i puca kako se zagreva,onda se skroz ugasi i nece da upali vise dok se ne ohladi skroz.Znaci to je struja u pitanju 99%.Skidali smo malo pre razvodnik,ocistili ga malo,onu elektroniku pogledali(mada nema sta da se vidi,to je zaliveno),svi kablovi dobro stoje,ali i kad stavim svecicu direktno na onaj kabl koji vodi od bobine do razvodnika varnica je onako zuta(a valjda treba da bude plava),i kad pocne da vergla baci onako malo deblju,i posle nastavi sa nekom tankom.Znaci ilije pick up(u sta ja cisto sumnjam,to je valjda obican namotaj,i on ili radi ili ne radi),ili je elektornika,ili bobina.Pa sta vi mislite,sta je veca verovatnoca da je problem?I el postoji neki nacin da se to proveri,ili mora sistemom eliminacije(menjaj jedno po jedno dok cena delova ne predje cenu auta )? Edited September 4, 2012 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 4, 2012 boooobina miljenko....uzgred ako je fire motor onda nema 903ccm nego 998 a to je veoma bitna razlikazato sto je motor od 903 ccm isti ko u juga 45 i fice a fire motor je totalno druga pricaako ti je 903ccm onda ti je bobina ko na jugu a ako je fire onda je bobina totalno drugacija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted September 6, 2012 Fire je u pitanju,u saobracajnoj pise 903cc,mada u to ne treba da se uzdam,retko kad su svi podaci iz nje tacni Inace,problem je resen,u pitanju je bio komutator,promenjen je i uno opet prede kao mace Hvala na pomoci,Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarabakula 0 Posted September 3, 2013 (edited) Fiat Uno 45 sa motorom Fire 1.0 benzin. Godiste 1991.Danima pali i radi kako treba i onda odjednom se desi da vergla normalno, ali nece da upali. Mislio sam da je problem bobina tako da sam kupio i ugradio novu i danima je radio kako treba - mislio sam da je problem rijesen, a sada se dogadja isto. Auto probam da upalim jednom - dvaput dnevno i ne moze. Nakon par dana "lezanja" i takvih pokusaja auto upali. Bingo !!! Nikako da ukapiram sta moze biti.Auto ima providni filter za gorivo i vidi se da se da je pun goriva i smatram da pumpa od goriva ne bi trebala da je problem.Da li moze jos nesto od struje da bude problem, uz pretpostavku da su bobina i svi kablovi OK? Edited September 3, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 3, 2013 Možda ovo: ...onda se skroz ugasi i nece da upali vise dok se ne ohladi skroz. Inace,problem je resen,u pitanju je bio komutator,promenjen je i uno opet prede kao mace Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tarabakula 0 Posted September 4, 2013 Bobinu sam promijenio prije nedjelju dana, a komutator prije godinu, tako da ne mogu da vjerujem da je nesto od toga. Prekjuce sam odslepao auto do mehanicara, medjutim pred njim je auto radio bez problema. Na kraju mi je dao jednu zanimljivu temu za razmisljanje. Naime, moze da bude i brava na volanu preko koje takodje ide struja. Ako brava, u trenutku kad se daje kontakt i pocinje da vergla, ima lose spojeve moze se desiti da ponekad bobina ne dobija struju - auto vergla, a nece da upali. Inace, auto opet radi bez problema..... strasno. Ostaje da pratim dok ponovo ne bude verglanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milorad 0 Posted March 6, 2016 (edited) fiat uno 1.0 34 kw auto mi se ugasio, kada je dosao majstor pumpa u rezervoaru se cula jedva . nekoliko puta okrenem kljuc ona da pritisak i auto upali normalno. majstor je izvadio pumpu i produvao na kompresor, kada je vratio pumpu auto ne moze da upali. prilikom verglanja izbacuje veliku kolicinu goriva na diznu. majstor kaze da je otisla dizna probao sam drugu diznu ne bas istu i isto se desava, njegova originalna dizna je bosch 0280150 052. Edited March 7, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites