neshaoct 9592 Posted July 9, 2020 Zyrus Engineering Lamborghini Huracan TT sa 1.200KS Proizvod norveške firme Zyrus Engineering, pri čemu V10 motor ima 1.200 konja. Težina vozila je 1.200 kg, ''downforce'' iznosi 1200 kg. U planu je serija od 24 primerka (pola od toga će moći da se registruje za vožnju po saobraćajnicama), cena još nije saopštena: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 11, 2020 AutoTopNL video: Lamborghini Huracan Performante Sa 330 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 18, 2020 AutoTopNL video: Lamborghini Huracan EVO 640 konja i 600 Nm iz 5.2 V10 atmo motora guraju ovaj Huracan do 344 km/h na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 29, 2020 AutoTopNL video: Lamborghini Huracan EVO Spyder Na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 31, 2020 LoveCars video: Lamborghini Huracan Performante Spyder vs McLaren 620R Mala razlika u konjaži (640 vs 620), bolji odnos snage i težine ima McLaren, al' fabrike deklarišu istih 2.9 sekundi do stotke za oba auta. To je naravno u idealnim uslovima sa profesionalcem za volanom, evo realne prakse: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 9, 2020 PistonHeads video: Lamborghini Huracan Evo RWD i Audi R8 RWD Dva modela kojiu su obično sa pogonom na svim točkovima, ipak imaju i verzije sa pogonom samo pozadi - evo ih u duelu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 23, 2020 Hennessey HPE900 Lamborghini Huracan Ima 912KS, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 2.6 sekundi, a četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.8 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2020 Lamborghini Huracan vs Dodge Demon VF Engineering je doradio Lambo, a ni Dodge nije baš skroz fabrički... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 2, 2020 AutoTopNL video: Lamborghini Huracan Performante 5.2 V10 atmosferac sa 850 konja (fabrički ima 640), i 770 Nm (600 fabrički), pa je tako i ubrzanje do stotke palo sa 2.9 na 2.3 sekunde: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 4, 2020 Lamborghini Huracan Evo Fluo Capsule Lamborghini prikazuje Huracan Evo Fluo Capsule, novu kolekciju svetlih i smelih boja za supersportski automobil sa V10 motorom, realizovanu u spoljašnjoj mat boji sa komplementarnim bojama enterijera i opcijama. Pet spoljašnjih i unutrašnjih konfiguracija u Verde Shock (zelena), Arancio Livrea (narandžasta), Celeste Fedra (plava), Arancio Dac (narandžasta) i Giallo Clarus (žuta) kombinuju se sa mat crnim krovom, prednjim branikom i bočnim pragovima. U potpuno crnoj unutrašnjosti, nova sportska sedišta su opcionalna alternativa standardnim udobnim sedištima, u Alkantari ili kožnoj jednobojnoj boji sa EVO sportskim oblogama. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 12, 2020 Edmunds video: Test 2020. Lamborghini Huracan Evo Kockice su se tako poklopile da Lamborghini nije imao mnogo vremena na tržištu za Huracan jer je konkurencija (Ferrari, McLaren, Porsche...) izbacivala model za modelom koji su svi bili rivali Huracanu, i svi su bili brži. Zato je Lamborghini napravio ''Evo''. Taj auto nije bio samo facelift, već moglo bi se reći značajno unapređen auto. Njegov 5.2 V10 atmosferac u Evo daje 630 konja pri 8.500 obrtaja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2020 AutoTopNL video: Lamborghini Huracan Kad Huracanov 5.2 V10 atmosferac dobije kompresor, snaga poraste sa 640 na 850 konja, obrtni moment sa 600 na 770 Nm...i to onda izgleda i zvuči ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 14, 2020 Najavljen Lamborghini Huracan STO Lamborghini je sa jednom zatamnjenom slikom najavio da će 18. novembra predstaviti novi model, a veruje se da će to u stvari biti Huracan Super Trofeo Omologato - STO. Huracan STO će biti inspirisan trkačkim Huracanom Super Trofeo a odlikovaće ga agresivniji aero body kit (uključujući proširenja blatobrana i veliki zadnji spojler), novi točkovi, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana imaće 150 kg manje), kao i pojačani 5.2 V10 motor (raspolagaće sa više od 640KS koliko ima Huracan Evo). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 14, 2020 AMS Performance Lamborghini Huracan Auto ima 1.800 konja, ne pomaže mu ni pogon na svim točkovima da se ne propinje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 17, 2020 Najavni video: Lamborghini Huracan STO Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 17, 2020 Lamborghini Huracan STO na prvoj slici Lamborghini je pre nekoliko danas najavio da će 18. novembra predstaviti novi model (u stvari nova verzija Huracana), ali jedna slika tog noviteta je već sada pred nama, i to pre zvanične promocije. Ovo je Huracan Super Trofeo Omologato - STO, za koji se kaže da je inspirisan trkačkim Huracanom Super Trofeo. Automobil odlikuju agresivniji aero body kit (uključujući proširenja blatobrana i veliki zadnji spojler), narandžasti elementi, novi točkovi, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana imaće oko 150 kg manje), kao i pojačani 5.2 V10 motor (raspolagaće sa više od 640KS koliko ima Huracan Evo), uz menjač sa dvostrukim kvačilom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2020 Lamborghini Huracan STO Lamborghini je danas i zvanično predstavio novu verziju Huracana, koju smo međutim videli i pre zvanične promocije zahvaljujući jednoj procureloj slici. Ovo je Huracan STO (Super Trofeo Omologato), inspirisan trkačkim modelima Lamborghini Squadra Corse Huracan Super Trofeo EVO i Huracan GT3 EVO. Automobil odlikuju agresivniji aero body kit (uključujući prednji spojler, otvore za vazduh, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i podešavajući zadnji spojler), pa narandžasti elementi, novi magnezijumski točkovi, Bridgestone Potenza gume, 20% lakše vetrobransko staklo u poređenju sa Huravanom Performante, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana 43 kg manje od Huracana Performante), Brembo CCM-R kočnice, kao i 5.2 V10 motor sa 640KS i 565 Nm obrtnog momenta, uz zadnji pogon. Sve u svemu, fabrika tvrdi da Huracan STO postiže najviši nivo ''daunforsa'' u svojoj klasi. Automobil je težak tek 1.339 kg, pa odnos težina/snaga iznosi 2.09 kg po KS. U fabričkom saopštenju se navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje okruglo 3 sekunde, kao i da automobil do 200 km/h stiže za 9.0 sekundi. Što se tiče najveće brzine ona iznosi 310 km/h. U unutrašnjosti se pre svega ističu trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana, kao i površine sa alkantarom. Takođe, Huracan STO nudi i tri nova moda vožnje: STO (za put), Trofeo (za stazu) i Pioggia (za kišu). Prvi kupci će svoj Huracan STO dobiti na proleće sledeće godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 22, 2020 Carfection video: Test Lamborghini Huracan EVO RWD Iako postoje skuplji i jači Lamborghini automobili, ovakav Huracan, sa pogonom samo na zadnjim točkovima, može biti sve od Lamborghinija koji ljudima može zatrebati: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 15, 2020 Shmee150 video: Lamborghini Huracan EVO Ali, ne bilo koji Huracan, već ovaj ima pogon samo na zadnjim točkovima, pa je zato poslužio i kao osnova za STO varijantu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2020 AutoTopNL video: Lamborghini Huracan Performante V10 atmosferac u Huracanu je ovde naknadno nadograđen tako što mu je dodat kompresor, pa sada ima 850 konja. Uslov čitave nadogradnje je bio da sve lako može biti skinuti i vraćeno u fabričko stanje, pa je tako i napravljeno. Ovako ide na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 11, 2021 Harry'sGarage: 2021. Lamborghini Huracan Evo RWD Ovaj 5.2 V10 atmosferac je sa nama još od 2003. godine u modelu Gallardo. Evo ga i u najnovijem Huracanu, ali sa više konja. Doduše, ovde ih ima 610 jer je pogon samo pozadi, dok u verziji sa pogonom na svim točkovima ima 640 konja. Ovakav Huracan je trenutno najjeftiniji Lamborghini koji može da se kupi, košta oko 35.000 evra manje od onog sa pogonom na sva 4 točka: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2021 Motor1: 2021. Lamborghini Huracan STO Auto za stazu koji se može koristiti svakog dana na običnim putevima, ili prostoje rečeno - najbrži serijski Huracan koji izlazi iz fabrike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 5, 2021 Shmee150: Twin Turbo Lamborghini Huracan Osnova je bio Huracan LP580-2, što zbog ove ''dvojke'' u nazivu znači da je imao pogon samo na zadnje točkove. I dalje je tako što se pogona tiče, ali sada ima svih 1.000 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 16, 2021 NovitecGroup: Novitec Lamborghini Huracan EVO RWD Malo manje konja jer je pogon samo pozadi, ali više vozačkog užitka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2021 Lamborghini proizveo 400 trkačkih Huracana Trkačko odeljenje Lamborginija nedavno je prigodnom svečanošću obeležilo proizvodnju četiristotog trkačkog Huracana. I jubilarni primerak nastao je u sedištu kuće u Sant'Agati Bolonjeze, gde od 1963. pod istim krovom nastaju svi automobili slavnog brenda, bilo takmičarski, bilo namenjeni vožnji na putevima. Predsednik kompanije Automobili Lamborgini Štefan Vinkelman istakao je da ovaj događaj značajan ne samo za Lamborginijev Squadra Corse odsek, već i za kuću u celini. ''Ponosni smo na ovaj kamen-međaš. Za samo nekoliko godina Squadra Corse se afirmisala na najvažnijim međunarodnim takmičenjima, a Huracan GT3 i Huracan SuperTrofeo nesporne su reference u Gran turizmo kategoriji'', kazao je Vinkelman. Prvi Huracan Super Trofeo predstavljen je 2014. kada je zamenio Gallarda kao temelj u Lamborgini šampionatu, koji ima svoja izdanja u Evropi, Americi, Aziji i Bliskom Istoku. Godinu kasnije, debitovao je i Huracan GT3, što je označilo i zvaničan ulazak marke u svet GT trkanja. Dva modela se razlikuju po tome što Supertrofeo kao kup automobil ima malo manje snage i aerodinamičkog potiska. Tokom šest narednih sezona Huracan GT3 i njegov naslednik GT3 Evo (postoji od 2019.) osvojili su gotovo 100 trka, među njima i one najprestižnije na svetu. Na spisku postignuća nalaze se tri uzastopna trijumfa na Roleksu 24 na Dejtoni, dve pobede na 12 sati Sebringa i trostruka kruna u GT Svetskom čelendžu Evropa 2019. (osvojene sprint, endurans i apsolutna titula). Samo u 2020. Huracane GT3 su na trkačke piste izvodile 24 različite ekipe u 15 nacionalnih i međunarodnih šampionata. U zbiru, ti automobili su prešli 20.000 kilometara, a vozilo ih je 88 različitih pilota. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites