Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lamborghini Huracan (naslednik modela Gallardo)

Recommended Posts

 Zyrus Engineering Lamborghini Huracan TT sa 1.200KS

 

zyrus lambo.jpg

 

Proizvod norveške firme Zyrus Engineering, pri čemu V10 motor ima 1.200 konja. Težina vozila je 1.200 kg, ''downforce'' iznosi 1200 kg. U planu je serija od 24 primerka (pola od toga će moći da se registruje za vožnju po saobraćajnicama), cena još nije saopštena:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Lamborghini Huracan EVO

 

640 konja i 600 Nm iz 5.2 V10 atmo motora guraju ovaj Huracan do 344 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Lamborghini Huracan Performante Spyder vs McLaren 620R

 

Mala razlika u konjaži (640 vs 620), bolji odnos snage i težine ima McLaren, al' fabrike deklarišu istih 2.9 sekundi do stotke za oba auta.

To je naravno u idealnim uslovima sa profesionalcem za volanom, evo realne prakse:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads video: Lamborghini Huracan Evo RWD i Audi R8 RWD

 

Dva modela kojiu su obično sa pogonom na svim točkovima, ipak imaju i verzije sa pogonom samo pozadi - evo ih u duelu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennessey HPE900 Lamborghini Huracan

 

hennessey huracan 2020.jpg

 

Ima 912KS, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 2.6 sekundi, a četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.8 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan vs Dodge Demon

 

VF Engineering je doradio Lambo, a ni Dodge nije baš skroz fabrički...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Lamborghini Huracan Performante

 

5.2 V10 atmosferac sa 850 konja (fabrički ima 640), i 770 Nm (600 fabrički), pa je tako i ubrzanje do stotke palo sa 2.9 na 2.3 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Evo Fluo Capsule

 

Lamborghini Huracan Evo Fluo Capsule 03.jpg

 

Lamborghini prikazuje Huracan Evo Fluo Capsule, novu kolekciju svetlih i smelih boja za supersportski automobil sa V10 motorom, realizovanu u spoljašnjoj mat boji sa komplementarnim bojama enterijera i opcijama. Pet spoljašnjih i unutrašnjih konfiguracija u Verde Shock (zelena), Arancio Livrea (narandžasta), Celeste Fedra (plava), Arancio Dac (narandžasta) i Giallo Clarus (žuta) kombinuju se sa mat crnim krovom, prednjim branikom i bočnim pragovima.

 

Lamborghini Huracan Evo Fluo Capsule 01.jpg Lamborghini Huracan Evo Fluo Capsule 02.jpg

 

U potpuno crnoj unutrašnjosti, nova sportska sedišta su opcionalna alternativa standardnim udobnim sedištima, u Alkantari ili kožnoj jednobojnoj boji sa EVO sportskim oblogama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: Test 2020. Lamborghini Huracan Evo

 

Kockice su se tako poklopile da Lamborghini nije imao mnogo vremena na tržištu za Huracan jer je konkurencija (Ferrari, McLaren, Porsche...) izbacivala model za modelom koji su svi bili rivali Huracanu, i svi su bili brži. Zato je Lamborghini napravio ''Evo''. Taj auto nije bio samo facelift, već moglo bi se reći značajno unapređen auto. Njegov 5.2 V10 atmosferac u Evo daje 630 konja pri 8.500 obrtaja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Lamborghini Huracan

 

Kad Huracanov 5.2 V10 atmosferac dobije kompresor, snaga poraste sa 640 na 850 konja, obrtni moment sa 600 na 770 Nm...i to onda izgleda i zvuči ovako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Lamborghini Huracan STO

 

lamborghini huracan 2021 sto.jpg

 

Lamborghini je sa jednom zatamnjenom slikom najavio da će 18. novembra predstaviti novi model, a veruje se da će to u stvari biti Huracan Super Trofeo Omologato - STO.

Huracan STO će biti inspirisan trkačkim Huracanom Super Trofeo a odlikovaće ga agresivniji aero body kit (uključujući proširenja blatobrana i veliki zadnji spojler), novi točkovi, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana imaće 150 kg manje), kao i pojačani 5.2 V10 motor (raspolagaće sa više od 640KS koliko ima Huracan Evo).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMS Performance Lamborghini Huracan

 

Auto ima 1.800 konja, ne pomaže mu ni pogon na svim točkovima da se ne propinje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan STO na prvoj slici

 

lamborghini-huracan sto 2020.jpg

 

Lamborghini je pre nekoliko danas najavio da će 18. novembra predstaviti novi model (u stvari nova verzija Huracana), ali jedna slika tog noviteta je već sada pred nama, i to pre zvanične promocije.

Ovo je Huracan Super Trofeo Omologato - STO, za koji se kaže da je inspirisan trkačkim Huracanom Super Trofeo. Automobil odlikuju agresivniji aero body kit (uključujući proširenja blatobrana i veliki zadnji spojler), narandžasti elementi, novi točkovi, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana imaće oko 150 kg manje), kao i pojačani 5.2 V10 motor (raspolagaće sa više od 640KS koliko ima Huracan Evo), uz menjač sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan STO

 

208924-lamborghini-huracan sto 2021 07.jpg

 

Lamborghini je danas i zvanično predstavio novu verziju Huracana, koju smo međutim videli i pre zvanične promocije zahvaljujući jednoj procureloj slici.

 

208925-lamborghini-huracan sto 2021 06.jpg

 

Ovo je Huracan STO (Super Trofeo Omologato), inspirisan trkačkim modelima Lamborghini Squadra Corse Huracan Super Trofeo EVO i Huracan GT3 EVO.

 

lamborghini-huracan sto 2021 05.jpg

 

Automobil odlikuju agresivniji aero body kit (uključujući prednji spojler, otvore za vazduh, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i podešavajući zadnji spojler), pa narandžasti elementi, novi magnezijumski točkovi, Bridgestone Potenza gume, 20% lakše vetrobransko staklo u poređenju sa Huravanom Performante, manja masa (zahvaljujući većoj upotrebi ugljeničnih vlakana 43 kg manje od Huracana Performante), Brembo CCM-R kočnice, kao i 5.2 V10 motor sa 640KS i 565 Nm obrtnog momenta, uz zadnji pogon.

 

lamborghini-huracan sto 2021 04.jpg

 

Sve u svemu, fabrika tvrdi da Huracan STO postiže najviši nivo ''daunforsa'' u svojoj klasi.

 

lamborghini-huracan sto 2021 03.jpg

 

Automobil je težak tek 1.339 kg, pa odnos težina/snaga iznosi 2.09 kg po KS.

 

lamborghini-huracan sto 2021 02.jpg

 

U fabričkom saopštenju se navodi i da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje okruglo 3 sekunde, kao i da automobil do 200 km/h stiže za 9.0 sekundi. Što se tiče najveće brzine ona iznosi 310 km/h.

 

lamborghini-huracan sto 2021 01.jpg

 

U unutrašnjosti se pre svega ističu trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana, kao i površine sa alkantarom. Takođe, Huracan STO nudi i tri nova moda vožnje: STO (za put), Trofeo (za stazu) i Pioggia (za kišu).

Prvi kupci će svoj Huracan STO dobiti na proleće sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test Lamborghini Huracan EVO RWD

 

Iako postoje skuplji i jači Lamborghini automobili, ovakav Huracan, sa pogonom samo na zadnjim točkovima, može biti sve od Lamborghinija koji ljudima može zatrebati:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Lamborghini Huracan EVO

 

Ali, ne bilo koji Huracan, već ovaj ima pogon samo na zadnjim točkovima, pa je zato poslužio i kao osnova za STO varijantu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Lamborghini Huracan Performante 

 

V10 atmosferac u Huracanu je ovde naknadno nadograđen tako što mu je dodat kompresor, pa sada ima 850 konja. Uslov čitave nadogradnje je bio da sve lako može biti skinuti i vraćeno u fabričko stanje, pa je tako i napravljeno. Ovako ide na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: 2021. Lamborghini Huracan Evo RWD

 

Ovaj 5.2 V10 atmosferac je sa nama još od 2003. godine u modelu Gallardo. Evo ga i u najnovijem Huracanu, ali sa više konja. 

Doduše, ovde ih ima 610 jer je pogon samo pozadi, dok u verziji sa pogonom na svim točkovima ima 640 konja. Ovakav Huracan je trenutno najjeftiniji Lamborghini koji može da se kupi, košta oko 35.000 evra manje od onog sa pogonom na sva 4 točka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1: 2021. Lamborghini Huracan STO

 

Auto za stazu koji se može koristiti svakog dana na običnim putevima, ili prostoje rečeno - najbrži serijski Huracan koji izlazi iz fabrike:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Twin Turbo Lamborghini Huracan

 

Osnova je bio Huracan LP580-2, što zbog ove ''dvojke'' u nazivu znači da je imao pogon samo na zadnje točkove. I dalje je tako što se pogona tiče, ali sada ima svih 1.000 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

novitecyoutubelogo.jpg NovitecGroup: Novitec Lamborghini Huracan EVO RWD

 

Malo manje konja jer je pogon samo pozadi, ali više vozačkog užitka...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini proizveo 400 trkačkih Huracana

 

lamborghini 400.jpg

 

Trkačko odeljenje Lamborginija nedavno je prigodnom svečanošću obeležilo proizvodnju četiristotog trkačkog Huracana. I jubilarni primerak nastao je u sedištu kuće u Sant'Agati Bolonjeze, gde od 1963. pod istim krovom nastaju svi automobili slavnog brenda, bilo takmičarski, bilo namenjeni vožnji na putevima.

 

Predsednik kompanije Automobili Lamborgini Štefan Vinkelman istakao je da ovaj događaj značajan ne samo za Lamborginijev Squadra Corse odsek, već i za kuću u celini.

''Ponosni smo na ovaj kamen-međaš. Za samo nekoliko godina Squadra Corse se afirmisala na najvažnijim međunarodnim takmičenjima, a Huracan GT3 i Huracan SuperTrofeo nesporne su reference u Gran turizmo kategoriji'', kazao je Vinkelman.

 

Prvi Huracan Super Trofeo predstavljen je 2014. kada je zamenio Gallarda kao temelj u Lamborgini šampionatu, koji ima svoja izdanja u Evropi, Americi, Aziji i Bliskom Istoku. Godinu kasnije, debitovao je i Huracan GT3, što je označilo i zvaničan ulazak marke u svet GT trkanja. Dva modela se razlikuju po tome što Supertrofeo kao kup automobil ima malo manje snage i aerodinamičkog potiska. Tokom šest narednih sezona Huracan GT3 i njegov naslednik GT3 Evo (postoji od 2019.) osvojili su gotovo 100 trka, među njima i one najprestižnije na svetu. Na spisku postignuća nalaze se tri uzastopna trijumfa na Roleksu 24 na Dejtoni, dve pobede na 12 sati Sebringa i trostruka kruna u GT Svetskom čelendžu Evropa 2019. (osvojene sprint, endurans i apsolutna titula). Samo u 2020. Huracane GT3 su na trkačke piste izvodile 24 različite ekipe u 15 nacionalnih i međunarodnih šampionata. U zbiru, ti automobili su prešli 20.000 kilometara, a vozilo ih je 88 različitih pilota.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...