Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lamborghini Huracan (naslednik modela Gallardo)

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Lamborghini Huracan Tecnica vs STO

 

Još jedna varijanta Huracana iako je STO izašla tek pre godinu dana, ali... nije nova verzija samo da bi se uzelo još para jer stvarno ima dosta izmena između Tecnica i STO:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Lamborghini Huracan Tecnica

 

Ovo je nova verzija Huracana i sve što želite da znate o njemu. Kombinujući dinamiku STO-a sa upotrebljivošću verzije EVO sa pogonom pozadi, čini savršen spoj za V10 pobesnelog bika.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Lamborghini Huracana sa V8 benzincem i elektromotorom

 

223895-Lamborghini Huracan 04.jpg

 

Lamborghini je ranije ove godine već otkrio neke detalje o Huracanovom nasledniku. Tako je već neko vreme poznato da će novi model imati plug-in hibridni pogon i između 6 i 12 cilindara. U međuvremenu, novi izveštaj Motor Trenda (koji se poziva na neimenovane izvore), navodi da Lamborghini odustaje od V10 motora za sledeću generaciju ovog superautomobila. Umesto toga, Lamborghini će navodno za naslednika Huracana koristiti V8 motor sličan onom u Urusu. Kompanija takođe planira da smesti električni motor između motora i menjača. Takođe je moguće da će automobil biti nešto veći u odnosu na aktuelni Huracan jer će inženjeri morati da pronađu prostor za njegove komponente električnog pogona.

Očekuje se da će se automobil bazirati na unapređenoj platformi, a ne na potpuno novoj arhitekturi. Elektrifikacija naslednika Huracana je deo plana kompanije da ponudi hibridnu varijantu svakog modela do kraja 2024. Što se Urusa Hybrid tiče, on bi mogao da pozajmi motor od Porsche Panamere Turbo S E-Hibrid. Twin-turbo elektrifikovani V8 proizvodi 514 kW/699KS. Međutim, Huracan će imati motor sličan Urusu, što bi moglo da ukazuje na to da će superautomobil imati jedinstven pogon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova najava za Lamborghini Huracan Sterrato

 

Lamborghini Sterrato 1.jpg

 

Lamborghini već neko vreme najavljuje da će napraviti serijsku verziju koncepta Huracan Sterrato koji se pojavio pre nešto više od tri godine.

 

Lamborghini Sterrato 2.jpg

 

Serijski Huracan Sterrato (ime još nije definitivno), koji će istovremeno biti i konačna evolucija Huracana, stiže pre kraja 2022. godine. Do tada, pred nama je novi video koji najavljuje ovaj prvi Huracan spreman za terensku vožnju. Iako je automobil i dalje maskiran, izgleda da se nije mnogo promenio otkako je studija ovog vozila predstavljena u junu 2019. To znači da nas očekuje povišeni Huracan (+47 mm), sa dva dodatna prednja svetla, proširenjima krila, širim tragom točkova, zaštitnim elementima, krovnim šinama, novim točkovima od 20 inča i modifikovanim oslanjanjem. Najverovatnije će ga pokretati 5.2 V10 motor (koncept je imao 640KS), uz pogon na sva četiri točka i sistem upravljanja na sva četiri točka. Isporuke bi mogle da startuju početkom 2023. a cena za sada nije poznata.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Lamborghini Huracan Performante

 

Ali sa dodate dve turbine tako da ima 1.250KS/1.100Nm umesto fabričkih 640KS/600Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom Lamborghinija Huracan STO

 

Ali nema ni metar po Autobanu, već ozbiljan gas na vijugavom putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Sterrato u decembru

 

Lamborghini Sterrato 1 01.jpg

 

Lamborghini već neko vreme najavljuje da će napraviti serijsku verziju koncepta Huracan Sterrato koji se pojavio pre više od tri godine. Serijski Huracan Sterrato (ime još nije definitivno), koji će istovremeno biti i konačna evolucija Huracana, po najnovijim informacijama stiže pre kraja ove godine. Automobil će biti predstavljen sledećeg meseca u Majamiju (1. decembra), a u pitanju je prvi Huracan spreman za sve terene.

 

Lamborghini Sterrato 02.jpg

 

Lamborghini ističe da ovakav Huracan kreira ''novi segment u svetu supersportskih automobila''. Kako stvari sada stoje, izgleda da se automobil nije mnogo promenio otkako je studija ovog vozila predstavljena u junu 2019. To znači da nas očekuje povišeni Huracan (+47 mm), sa dva dodatna prednja svetla, proširenjima krila, širim tragom točkova, zaštitnim elementima, krovnim šinama, novim točkovima od 20 inča i modifikovanim oslanjanjem. Najverovatnije će ga pokretati 5.2 V10 motor (koncept je imao 640KS), uz 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka i sistem upravljanja na sva četiri točka. Isporuke bi mogle da startuju početkom 2023. ali cena za sada nije poznata.

 

Ovo će takođe Lamborghinijev poslednji novi model koji ima samo motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Nakon toga, svako njihovo novo vozilo biće u određenoj meri elektrifikovano, dok će u drugoj polovini decenije stići i prvi potpuno električni model. Taj električni Lamborghini model se očekuje 2028. a neki izvori navode da bi trebalo da bude neka vrsta kupe krosovera 2+2, sa 2 vrata i sa većim klirensom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Lamborghini Huracan Sterrato na prvim slikama

 

Huracan Sterrato 04.jpg

 

Lamborghini je duže vreme najavljivao da će napraviti serijsku verziju koncepta Huracan Sterrato koji se pojavio pre više od tri godine. Konačno, serijski Huracan Sterrato, koji će istovremeno biti i poslednja evolucija Huracana, po najnovijim informacijama stiže krajem ovog meseca. Automobil će biti predstavljen na Art Basel događaju u Majamiju 30. novembra, a u pitanju je prvi Huracan spreman za terene van asfalta.

 

Huracan Sterrato 03.jpg

 

Lamborghini ističe da ovakav Huracan kreira ''novi segment u svetu supersportskih automobila.''

 

Huracan Sterrato 02.jpg

 

Kako stvari sada stoje, automobil se nije mnogo promenio otkako je studija ovog vozila predstavljena u junu 2019. To znači da nas očekuje povišeni Huracan (+47 mm), sa dva dodatna prednja svetla, proširenjima blatobrana, širim tragom točkova, zaštitnim elementima, krovnim šinama, novim točkovima od 20 inča i modifikovanim oslanjanjem.

 

Huracan Sterrato 01.jpg

 

Pokretaće ga 5.2 V10 motor sa 640KS, uz 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka i sistem upravljanja na sva četiri točka. Isporuke bi mogle da startuju početkom 2023. ali cena za sada nije poznata. Ovo će takođe biti Lamborghinijev poslednji novi model koji ima samo motor sa unutrašnjim sagorevanjem.

Nakon toga, svako njihovo novo vozilo biće u određenoj meri elektrifikovano, dok će u drugoj polovini decenije stići i prvi potpuno električni model.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Sterrato zvanično

 

230025-Lamborghini Sterrato h6.jpg

 

Lamborghini je duže vreme najavljivao da će napraviti serijsku verziju koncepta Huracan Sterrato koji se pojavio pre više od tri godine. Konačno, serijski Huracan Sterrato, koji će istovremeno biti i poslednja evolucija Huracana, predstavljen je na Art Basel događaju u Majamiju. U pitanju je prvi Huracan spreman za terene van asfalta, pri čemu Lamborghini ističe da ovakav Huracan kreira ''novi segment u svetu supersportskih automobila''.

 

Lamborghini Sterrato h5.jpg

 

''Sa konceptom Sterrata za sve terene, jedinstveno smo kombinovali iskustvo vožnje pravog super sportskog automobila i zabavu vožnje jednog reli automobila'', objasnio je Rouven Mohr, Lamborghinijev glavni tehnički direktor. ''Lamborghini automobili uvek isporučuju emocije: Sterrato donosi novi stepen uzbuđenja u vožnji.''

 

Lamborghini Sterrato h4.jpg

 

Automobil se nije mnogo promenio otkako je studija ovog vozila predstavljena u junu 2019. To znači da je pred nama povišeni Huracan (+44 mm), sa širim tragom točkova (+30 mm napred i 34 mm pozadi), sa dva dodatna prednja svetla, proširenjima blatobrana, zaštitnim elementima, krovnim šinama, novim točkovima od 19 inča, gumama 235/40 R19 i 285/40 R19 (sa run-flat tehnologijom), karbon-keramičkim diskovima (380 mm napred i 356 mm pozadi), kao i modifikovanim oslanjanjem i zadnjim mehaničkim samoblokirajućim diferencijalom.

 

230026-Lamborghini Sterrato h3.jpg

 

Tu je i unapređena verzija LDVI sistema (Lamborghini Integrated Vehicle Dynamics), sa specifičnim ''Strada'' i ''Sport'' kalibracijama, kao i ''Rally'' režima za uslove slabog prianjanja.

 

Lamborghini Sterrato h2.jpg

 

Što se dimenzija tiče, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.629 mm, dužina je 4.525 mm, širina 1.956 mm, a visina 1.248 mm. Pokreće ga 5.2 V10 motor sa 610KS i 560 Nm, uz 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka. Ubranje do 100 km/h traje 3.4 sekunde, dok je najveća brzina 260 km/h.

 

Lamborghini Sterrato h1.jpg

 

Unutrašnjost karakteriše ekskluzivni Alcantara Verde Sterrato materijal i Human Machine Interface (HMI) koji ima novu grafiku i posebne karakteristike vožnje; po prvi put, instrumenti imaju digitalni inklinometar sa indikatorom nagiba, kompas i indikator geografskih koordinata. Serija je ograničena na 1.499 primeraka, a proizvodnja kreće u februaru 2023. Ovo je takođe i Lamborghinijev poslednji novi model koji ima samo motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Nakon toga, svako njihovo novo vozilo biće u određenoj meri elektrifikovano, dok će u drugoj polovini decenije stići i prvi potpuno električni model.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan Sterrato & Huracan STO na Nirburgringu

 

Jedan od ova dva Huracana može da koristi ''prečice'' na Nirburgringu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghinijem prevezli dva bubrega i spasili dva života

 

lamborghini h 02.jpg

 

Lamborghini je još 2014. godine donirao italijanskoj policiji jedan Huracan, a onda je istu stvar ponovio tri godine kasnije. Taj drugi auto je nedavno učestvovao u važnoj misiji transporta dva bubrega do pacijenata u bolnicama udaljenim stotinama kilometara. Lokalne vlasti su nedavno podelile na društvenim mrežama fotografije koje pokazuju kako iskorišćavaju maleni Lamborghinijev prtljažnik za prevoz dragocenog tereta. Iako prednji prtljažnik ima samo stotinjak litara, to je dovoljno za prostor s organima za transplantaciju.

 

lamborghini h 01.jpg

 

Automobil je krenuo iz Padove, a prvo odredište mu je bila 168 km udaljena bolnica u Modeni gde je isporučen jedan bubreg. Put je zatim ekipu u Lamborghiniju odveo do 401 km udaljenog odredišta u Rimu gde je isporučen i drugi bubreg. Recimo i da ovaj Lamborghini uz standardnu policijsku opremu ima i defibrilator, kao i videonadzor koji konstantno prati rad policijskog tima. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMC Lamborghini Huracan EVO3

 

DMC EVO3 03.jpg

 

DMC Germany je renomirano ime u svetu doterivanja i modifikacija Lamborghinija već više od jedne decenije. Osnovana 2009. godine, kompanija je dosledno pomerala granice dizajna, inženjeringa i performansi. Sa timom visokokvalifikovanih inženjera i dizajnera, DMC Germany je odgovoran za neke od najizuzetnijih modifikacija Lamborghinija ikada viđenih.

 

DMC EVO2 02.jpg

 

A sada, DMC Germany sa ponosom predstavlja svoju najnoviju kreaciju - Lamborghini Huracan EVO3: Lamborghini Huracan EVO3 je najnovija ponuda nemačkih inženjera i jedan je od najimpresivnijih automobila koji je do sada izašao iz ove kompanije. Automobil je prošao niz modifikacija kako bi poboljšao svoje performanse, stil i aerodinamiku.

 

DMC EVO2 01.jpg

 

Pogledajmo bliže neke od istaknutih karakteristika Huracan EVO3. Huracan EVO3 pokreće 5.2 V10 motor koji je modifikovan od strane DMC Germany da proizvodi impresivnih 700 konjskih snaga. Ovo je postignuto modifikacijama ECU-a i dodatkom novog titanijumskog izduvnog sistema. Novi izduvni sistem ne samo da poboljšava performanse, već i proizvodi jedinstvenu i agresivnu notu. DMC je dizajnirao novu prednju haubu od ugljeničnih vlakana za Huracan EVO3, inspirisanu Huracanom STO. Nova hauba nije samo lakša od standardne, već ima i zatvoreni dizajn koji sprečava kišnicu da uđe u područje ispod. Dizajn nije samo praktičan, već i izgleda neverovatno, dajući Huracanu EVO3 agresivan i sportski izgled. Huracan EVO3 takođe ima nove otvore za vazduh od ugljeničnih vlakana. Oni nisu samo zbog drugačijeg izgleda, već služe i u praktičnu svrhu. Dizajnirani su da usisavaju vazduh u motorni prostor, poboljšavajući hlađenje time poboljšavajući performanse. Tjuner je pripremio i novi spojler od ugljeničnih vlakana po uzoru na Huracan EVO2, ali ga je malo redizajnirao kako bi odgovarao običnoj širini karoserije Huracana. Ovo je urađeno u skladu sa FIA propisima koji kažu da krilo može biti široko samo do 92% ukupne širine automobila. Novi spojler ne samo da izgleda neverovatno, već i poboljšava potisnu silu i stabilnost pri velikim brzinama.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Lamborghini Huracan Tecnica

 

Lamborghini Huracan Tecnica je sada već pomalo dinosaurus, zar ne? A Tecnica je samo još jedna verzija kojoj je cilj da mu donese još prodaja pred kraj života modela za koji se već razvija zamena. Sigurno je uspeo da se suoči sa mnogo novijim konkurentima kao što su McLaren Artura i Ferrari 296 GTB. Sve ovo je jedna perspektiva.

Ali, drugi način gledanja na Huracan Tecnica je da ona daje konačno savršeno izbrušen Huracan. Posle svih ovih godina, bebi Lamborghini sa V10 motorom je konačno otklonio sve nedostatke. Nekako se tako osećalo i sa STO verzijom, ali Tecnica uzima skoro sve najbolje delove tog ekstremnog, skupog modela i stavlja ih u upotrebljiviji paket. Krajnji rezultat je superautomobil koji se oseća senzacionalno i uzbudljivo, ali i izvanredno vozan i zabavan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2023 Lamborghini Huracan Tecnica

 

Iako bismo svi želeli da vidimo Lamborghini Huracán STO u našoj garaži, to je automobil koji ipak pripada trkačkoj stazi.

E, kada bi samo postojao način da se dobiju performanse STO-a u vožnji prilagođenoj javnim putevima - pa, Lamborghini je ispunio takve želje sa Huracán Tecnica!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini Huracan 60th Anniversary Edition

 

lamborghini h 60 05.jpg

 

Nakon nedavne premijere plug-in hibridnog modela Revuelto, Lamborghini nastavlja da obeležava svoju 60-godišnjicu.

 

lamborghini h 60 04.jpg

 

Italijanski brend je tako povodom ovog jubileja pripremio tri specijalca, bazirana na Huracanu STO, Hurcanu Tecnici i Huracanu Evo Spyder.

 

lamborghini h 60 03.jpg

 

Svako od njih će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 60 jedinica i imaće jedinstvenu grafiku 60. godišnjice sa odgovarajućim vezom sedišta, kao i ''1-od-60'' pločice od ugljeničnih vlakana u kabini.

 

lamborghini h 60 02.jpg

 

Lamborghini Huracan STO 60th Anniversary Edition pokreće 5.2 V10 motor sa 640 KS i 565 Nm obrtnog momenta, uz pogon na sva četiri točka. Ovo specijalno izdanje je dostupno u dve različite specifikacije, od kojih je svaka inspirisana sportskom odećom visokih performansi, a obe dolaze sa mat crnim 20-inčnim Hek aluminijumskim točkovima.

Prvi Huracan STO ima plavu temu, sa Blue Aegeus eksterijerom, Blue Astraeus detaljima i Blue Mira akcentima od ugljeničnih vlakana. Unutra ima presvlake od alkantare u Nero Cosmus i Grigio Octans boji, sa Nero Ade i Blue Amon detaljima. Drugo izdanje je ofarbano u Grigio Telesto boju sa Nero Noctis detaljima i izloženim ugljeničnim vlaknima, a sadrži unutrašnjost Nero Cosmus / Grigio Octans Alcantara sa Rosso Alala kožom i šavovima.

 

Lamborghini Huracan Tecnica 60th Anniversary Edition je specijalno izdanje koje ima 5.2 V10 motor kao Huracan STO sa 640 KS, ali sa snagom koja se prenosi na zadnje točkove. Ovo specijalno izdanje je inspirisano motosportom i bojama italijanske zastave. Prva Tecnica je u Grigio Telesto boji sa akcentima Nero Noctis i Rosso Mars, stvarajući upečatljiv vizuelni kontrast. Unutrašnjost prati sličnu temu, sa Nero Ade Alcantarom u kombinaciji sa detaljima Rosso Alala. Drugo izdanje je ofarbano u Bianco Asopo boju sa prugama Verde Viper, sa odgovarajućim unutrašnjim akcentima na Nero Ade Alcantari. Oba izdanja dolaze opremljena crnim 20-inčnim Damiso aluminijumskim felnama.

 

Tu je i Huracan Evo Spyder 60th Anniversary Edition koji dobija standardni V10 sa 610 konja. Može da se naruči u dve varijante, pri čemu prva kombinuje plavi Le Mans eksterijer sa Bianco Isi (belim) prugama i Nero Ade (crnim) enterijerom sa Blue Amon (plavim) i Bianco Leda (belim) akcentima. Možete ga dobiti i u upečatljivijoj spoljašnjosti Verde Viper (zelena) sa Bianco Isi (belim) akcentima i Nero Ade (crnim) enterijerom sa Rosse Alala (crvenim) i Bianco Leda (belim) detaljima. Oba specijalna modela Evo Spyder dobijaju iste 20-inčne Damiso aluminijumske felne.

 

lamborghini h 60 01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zyrus LP1200 Strada sa 1.200 konja

 

234513-zyrus 04.jpg

 

Zyrus Engineering je pripremio drumsku verziju svog trkačkog Huracana koji je ovde dobio naziv Zyrus LP1200 Strada. Automobil ima karoseriju od ugljeničnih vlakana, brojne otvore za ventilaciju, razdelnik u stilu trkačkog automobila i veliki zadnji spojler, dok se za pogon brine modifikovani 5.2 V10 twin-turbo motor.

 

234511-zyrus 03.jpg

 

Vozaču su na raspolaganju tri režima, i to Strada koji nudi 700 KS, pa Sport za 900 KS i Corsa režim za svih 1.200 KS.

 

234512-zyrus 02.jpg

 

U paketu su i Inconel izduvni sistem, Ohlins podesivo vešanje, karbonsko-keramičke kočnice, točkovi od 19 inča napred i 20 inča pozadi, kao i unutrašnjost sa kožom, ugljeničnim vlaknima, alkantarom, polu-kavezom od titanijuma, pojasevima u četiri tačke i sistemom za gašenje požara prema FIA specifikacijama. U opremi su i centralni ekran osetljiv na dodir od 8.4 inča, klima uređaj i kamera za vožnju unazad.

 

zyrus 01.jpg

 

Automobil je Nirburgring prešao za 6 minuta i 48 sekundi, što je samo 13 sekundi manje od rekordnog kruga Mercedesa-AMG One. Cena iznosi 876.605 evra bez dodatnih opcija, a biće napravljeno samo devet primeraka. Ovaj prvi primerak će uskoro biti isporučen vlasniku u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Lamborghini Huracana debituje sledeće godine

 

lamborghini h 60 02.jpg

 

Lamborghini je potvrdio da će naslednik Huracana debitovati 2024. godine. Frančesko Skardaoni, direktor za azijsko-pacifičku regiju, otkrio je da će zamena za Huracan biti potpuno Lamborghinijev proizvod nakon mnogo profitabilnih godina.

 

Jedan od glavnih razloga zašto je kompanija tako uspešna ima veze sa ogromnom popularnošću Urusa. Prošla godina je bila najbolja godina brenda ikada, uz ostvareni promet od 2.38 milijardi evra i operativnu maržu od 25.9%. Lamborghini je imao operativni prihod od 614 miliona evra, dok su isporuke porasle na rekordnih 9.233 jedinice, od kojih je 5.367 bio Urus. Pošto nije planiran mehanički povezani Audi R8, Skardaoni kaže da Lamborghini ima slobodu da razvije zamenu za Huracan kao samostalni proizvod, bez ikakvih kompromisa. Baziraće se na novoj platformi koja je ekskluzivno razvijena za superautomobil, ali izvršni direktor nije isključio da će se deliti sa drugim članovima Volkswagen grupe. U svakom slučaju, u početku će samo Lamborghini imati pristup hardveru.

 

Naslednik Huracana će izgubiti atmosferski V10 motor u korist manjeg plug-in hibridnog pogonskog sistema, verovatno zasnovanog na twin-turbo V8 motoru. Jedan od retkih potvrđenih detalja je da će Lamborghini koristiti isti 8-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom koji se nalazi u Revueltu. Postoji izveštaj koji kaže da se turbo punjači neće uključiti do 7.000 obrtaja, dok će električni motor biti u smešten između V8 motora i DCT menjača. Elektrifikacija je neophodna jer čak i Lamborghini mora da ispuni sve strože propise o emisiji izduvnih gasova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Lamborghini Huracan Performante

 

Jura je skočio do Slovenije i testirao Huracana. Kako juri Huracan, pogledajte u videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Lamborghini Huracan Sterrato

 

Poslednja verzija Huracana (pre nego dođe naslednik) je ujedno i njegova najsporija verzija - ali ima drugih kvaliteta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild najavljuje novi Lamborghini Huracan

 

Lamborghini Huracan se više ne može naručiti, a Audi R8 će takođe uskoro biti povučen sa tržišta. Izgleda da nema novih generacija ovog dinamičnog dua.

Umesto toga, sportski automobil iz Italije bi trebalo da bude potpuno nov - uključujući i novu platformu. Čini se da će kao osnova poslužiti novi Revuelto...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Lamborghini Huracán Sterrato Vs Porsche 911 Dakar

 

I Porsche 911 Dakar i Lamborghini Huracan Sterrato su posebno modifikovani za off-road vožnju, sa terenskim gumama, podignutim vešanjem i zaštitom...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zyrus Lamborghini Huracan LP1020 Stimolante

 

238466-zyrus 03.jpg

 

Delo norveške tjuning firme Zyrus, pod nazivom LP1020 Stimolante.

 

 

Motor je 5.2 V10, ovde sa par turbo punjača, u baznom režimu raspolaže sa 690 KS, u režimu Corsa ima 838 KS, a u top režimu 1.074 KS i 997 Nm. Vlasnici će moći da pristupe ovom režimu od 1.074 KS samo posebnim kodom.

 

238468-zyrus 02.jpg

 

U paketu su i Ohlins TTX podesivi amortizeri, karbonsko-keramički kočioni diskovi, aerodinamički body kit (veliki prednji razdelnik, jedinstvena hauba, otvori na prednjim blatobranima, ogromno zadnje krilo od ugljeničnih vlakana, kao i novi difuzor koji sada proizvodi 1.300 kg potisne sile pri 242 km/h)

 

238467-zyrus 01.jpg

 

Automobil izložen na Salonu automobila u Oslu je bio sa svetlim tirkiznim akcentima, polu-kavezom, OMS pojasevima u šest tačaka i aparatom za gašenje požara. Zyrus za sada nije objavio cene za LP1020 Stimolante paket, a biće ponuđene samo 24 jedinice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Huracana

 

Naslednik Lamborghinijevog Huracana, koji treba da debituje kasnije 2024. godine, označava značajnu evoluciju u Lamborghinijevoj liniji superautomobila. Pošto nije planiran mehanički povezani Audi R8, Lamborghini po ranijim informacijama ima slobodu da razvije zamenu za Huracan kao samostalni proizvod, bez ikakvih kompromisa. Baziraće se na novoj platformi koja je ekskluzivno razvijena za superautomobil, ali nije isključeno da će se deliti sa drugim članovima Volkswagen grupe. U svakom slučaju, u početku će samo Lamborghini imati pristup hardveru.

 

Naslednik Huracana će izgubiti atmosferski V10 motor u korist manjeg plug-in hibridnog pogonskog sistema, verovatno baziranog na twin-turbo V8 motoru. Jedan od retkih potvrđenih detalja je da će Lamborghini koristiti isti 8-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom koji se nalazi u Revueltu. Postoji izveštaj koji kaže da se turbo punjači neće ''uključiti'' do 7.000 obrtaja, dok će električni motor biti u smešten između V8 motora i DCT menjača. Elektrifikacija je neophodna jer čak i Lamborghini mora da ispuni sve strožije propise o emisiji izduvnih gasova.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...