wignja 1 Posted December 16, 2013 novi naravno imas na ap-sport, jedan od slucajeva bar kod mene, prodao sam ga hgt ,je bilo sto se stvorio vazdusni cep a posto vazduh nije prenosnik toplote moj nije ukljucivao, meni je problem bio relej sto je i zamenjen i posle sve sljakalo. prva brzina je na 92 stepena druga na 96, kad dodje malo iznad pola vec pali, standarno stoji na 1/3, tu i pali ako palis kljimu negde oko 74 stepena. nadam se da sam pomogao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 16, 2013 Ma kaki jedna trecina. Meni skala gruva do poslednje bele crtice pa se onda malo ohladi do crte ispod pa opet i sve tako.Videcu za taj dzep ali nisam ja te srece. Skoro sam menjao radijator za grejanje ali brzine ne rade celo leto tako da pretpostavljam da nije do toga. Prvo cu zameniti termodavac pa cu videti dalje. Pomogao si i vise nego sto mislis. Puno hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 17, 2013 Ok opet mi nije jasno....Danas sam zamenio ovaj termodavac i ista se stvar javlja. Ukljucuje samo drugu brzinu i to tek na poslednjoj crti (kao na fotografiji). Idem posle da kupim jos relej od 70A pa sta bude.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
wignja 1 Posted December 17, 2013 Nediraj nista skini opet onaj sa termodavaca i probaj opet da spojis ako rade nije do releja pogledaj kontakte naspricaj wd-om Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 17, 2013 Ok posle cu probati....Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 17, 2013 Sada sam natopio wd-om i ponovo testirao prvu i drugu brzinu i sve to radi. Ali da li radi sa autom odnosno da li radi kada auto postigne temperaturu ne znam. Mrzelo me da sada turiram pa cu to sutra ustanoviti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
wignja 1 Posted December 17, 2013 pa ako radi tako znaci sve je ok termodavac zajebava ili imas vazduha u hladnjaku.testiraj unimerom termo davac. ubaci ga u neku posudu sa vodom i stavis na ringlu. spojis isti redosled kao za prvu brzinu u cekas da ti unimer zapisti ili ti pokaze 1 kao dokaz da je zatvorio stujno kolo, nista lakse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 17, 2013 meni su elektricari nasli da mi je jedan kablic bio u prekidu, i da zato nije ukljucivao I brzinu ventilatora, vec samo drugu kad ode temperatura gore...proveri i kablove Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 18, 2013 Pa racunam da je do kablova ne bi radila ona fora prespajanja zicicama...Sada cu probati na foru kljucale vode... Quote Share this post Link to post Share on other sites
koshke 0 Posted December 22, 2013 To ti nije relej, relej je cetvrtast i treba ti od 70A nalazi se zakacen za hladnjak tu kod ventilatora, prva brzina se pali preko termostata a druga preko kompa, izvucu prikljucak sa termodavaca sa hladnjaka ima tri zice ako je sa dve brzine, spojis donju sa gornjom levom to ti je prva brzina proveris da liradi, posle donju sa desnom gornjom to ti je druga. to sto si skino je reostat i sluzi sa pojacavanje ili smanjivanje broja obrtaja ventilatora. Danas sam nasao vremena da skinem relej i na njemu nasao da je od 30A?! Da li je to ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wignja 1 Posted December 23, 2013 Nije treba od 70A obican kao za svetla dve tanje stopice i dve siroke Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokiruma 0 Posted July 27, 2016 ovako....imam problem sa ventilatorom hladnjaka....fiat bravo 1.2 16v 1999. i kod akumulatora imaju 3 releja,jedan veliki od 50a crni veliki i dva manja jedna crveni od 30a i crni manji od 20a...za cega koji sluzi,jer sam skontao da je veliki od ventilatora a ovaj manji crni od 20a je isto od ventilatora jer prvo on ukljucuje pa onda tek ovaj veci...moze neko objasnjenje jer imam problem oko ukljucivanja i iskljucivanja ventilatora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 10, 2019 Pozdrav meni na lancia lybra 2.0 druga brzina ne radi na ventilatoru hladnjaka. Gde se nalazi relej? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted June 10, 2019 Ne znam koliko se vidi pošto šaljem sa telefona, J31 je relej druge brzine na nosaču akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 11, 2019 Hvala na brzom odgovoru. Pogledaću danas i javljam rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 11, 2019 18 hours ago, BGMilos said: Ne znam koliko se vidi pošto šaljem sa telefona, J31 je relej druge brzine na nosaču akumulatora. Proverio ali na tom mestu nema ničega što liči na relej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted June 11, 2019 Tu su, ispod plastičnog poklopca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 11, 2019 2 hours ago, BGMilos said: Tu su, ispod plastičnog poklopca. Iz nekog razloga kod mene nema tog poklopca. Možda su nešto petlja kada su stavljali plin. U pitanju je lybra 2.0 2004g Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 11, 2019 Možda je na drugom mestu možda se kod mene nalaze ispod šoferke Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted June 11, 2019 Može da bude da su tu, moja je 2.0 ali Euro 2, 2000. godište. Pogledaću kad dođem kući imam li šemu za Euro 3. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 11, 2019 Izgleda da je neko tu petljao nešto jer sada kada sam pogledao fotografije drugih automobila svi imaju kod akumulatora taj plastični poklopac. Ako neko ima predlog i majstora za ovaj problem neka se javi. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted June 11, 2019 Verovatno ih je neko izmestio. Ja mogu da preporučim Fiat servis "Goran", sa njima imam najbolja iskustva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale321 0 Posted June 11, 2019 Hvala jos jednom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gale123 1 Posted June 15, 2019 Pozdrav . Našao relej druge brzine bio sakriven kod fara. Malo bolje pročitao temu i vidim da se prva brzina uključuje ranije jer meni se pali ventilator na 98c. Izgleda da je problem prva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted June 19, 2019 (edited) Najlakše se na dijagnostici provere obe brzine... Ako je prva problem onda treba obavezno proveriti relej prve brzine i otpornik prve brzine koji se nalazi na samom ventilatoru. Po fabričkim podacima se prva brzina pali na 95 stepeni, a druga na 102. Kad se uključi klima u zavisnosti od pritiska se isto aktiviraju prva ili druga brzina. Edited June 19, 2019 by BGMilos Quote Share this post Link to post Share on other sites