Red Dragon 1 Posted July 8, 2012 Ćao svima. Imam jedan problem od juče.U prethodna 2 dana sam presao oko 1500km, auto fenomenalan. Vraćajući se kući i čekajući na granici, znači rad na leru, libra je počela da mi trokira. Pošto je u pitanju auto sa gasom, prebacim na benzin ista stvar. Jako loš zvuk, kao što bi rekli, radi na tri klipa! Počinje da trepće lampica Chek engine, a posle rada od 2-3 min sija konstantno. Doterao sam ga tako kući, još nekih 150km. Znači, lampica sija konstantno do 120km/h, a kad pređem preko toga ona počinje da trepće (neko će reći da nisam normalan ).Pretpostavljam da je riknula neka bobina ili možda svećica. Da l neko zna nekog dobrog, a jeftinog majstora da ga stavi na dijagnostiku da bih znao sta da menjam? Inače, auto je u mom vlasništvu nekih mesec dana i prešao sam 4000km s njim bez ikakvih problema. Uvežen iz holandije, od prvog vlasnika, prešao 185000km, 2001.god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 8, 2012 ...Da l neko zna nekog dobrog, a jeftinog majstora da ga stavi na dijagnostiku da bih znao sta da menjam?Iskustva sa servisima su ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 8, 2012 Lampica kad trepce, signalizira nedostatak paljenja koji moze voditi iskljucivanju jednog ili vise cilindara ili ostecenju katalizatora.Razlozi mogu biti kako si i sam naveo. Bobina, svecice, kablovi...Svako ce moci da ocita greske. Dijagnostika verovatno nece reci koja svecica, kabal, bobina i slicno, sta vec bude pokazala, ali ce usmeriti majstora sta da kontrolise. Nedostatak paljenja na tom i tom cilindru, ili vise cilindara... ili sta bude nasla.Kad lampica gori konstantno, prijavljuje gresku pri autokontroli ECU, ili problem koji dovodi do promena u sastavu izduvnih gasova, koji premasuje 150 % od osnovnih( normalnih) vrednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 8, 2012 pravi veterinarski odgovor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 8, 2012 Hvala kolega.Nego, nemoj mene da za*ebavas, nego pomazi coveku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 8, 2012 ma moze da bdne sta oces moze da je krepala neka masa bombina a moze da bude i da je nase precisto gorivo zaebalo dizinu koji sistem auto gasa posedujes moze da ti krepo ventil za prekid dotoka goriva pa na zivu silu sagoreva i plin i benzin prebogata smesa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
parkvets 14 Posted July 13, 2012 A ima nas jos veterinara,izvinte na off-u Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 13, 2012 inace problem je resen bila je bobina u pitanju sad cekamo red dragona da se javi sa impresijama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 13, 2012 A ima nas jos veterinara,izvinte na off-uPa, doktore, sto ne kazes odmah...Gusare, evo ga jos jedan vet, pa malo i njega konsultuj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted May 12, 2015 Drugari, da li je neko imao ovakav slucaj sa librom 18 16v: motor normalno pali mirno radi i neprijavljuje nikakvu gresku za divno cudo. Posle nekoliko minuta rada ( 3 - 5 ) na leru, ili kad se isturira i pusti da radi na leru. Motor hoce da se ugasi ili nemirno radi na leru, zatim se ponovo isturira i motor se najnormalnije smiri. Odradjena dijagnostika sa bosch-ovim KTS 570 i sa elm 327, nisu prijavljene nikakve greske. Rad motora je pracen u realnom vremenu, svi parametri normalni. Kad je motor poceo lose da radi na leru, videlo se da podize vrednost ubrizgavanja i ugao predpaljenja. Sto je normalno, skinuo sam dizne da prekontrolisem kako rade. Dve su oko 15% manje ubrizgavale goriva, oprane i proverene kako rade ( posle pranja dizne dobiveno jednako ubrizgavanje ). Motor sad mirnije radi na leru i bolje prihvata gas, pustili smo 7 - 8 min., da radi na leru. Kad se motor ponovo isturirao, poceo je oped da brljavi a da pri tom ne prijavljuje gresku. Da li je neko imao ovakav ili slican slucaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted May 12, 2015 (Kad je motor poceo lose da radi na leru, videlo se da podize vrednost ubrizgavanja i ugao predpaljenja.) Tako motor radi zimi, kad mu je potrebnije veće ubrizgavanje i ranije paljenje. Dakle obrati pažnju na senzor temperature rashladne tečnosti i senzor temperature usisanog vazduha koji je u MAF sensoru.(izmeriti vrednosti istih). Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted May 14, 2015 Senzor temperature rashladne tecnosti proveren, senzor temperature usisanog vazduha nisam proveravao. Videcu da skinem klapnu gasa, pogledacu vakumsku instalaciju i senzor temperature usisanog vazduha.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted May 14, 2015 Mozda je prljava klapna Quote Share this post Link to post Share on other sites