Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Drag Times / Drag Race

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW: Audi RS3 - generacije

 

Najnoviji je limuzina dok su druga dva hatchback. Ali, to ne utiče na ovo upoređivanje jer i limuzina i hatchback najnovijeg RS3 imaju iste performanse.

Pogledajte ''napredak kroz tehnologiju'' kroz generacije RS3 modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Lexus LFA vs Porsche Carrera GT vs Audi RS3 vs Audi 200

 

Verovatno poslednji petak u novom Audiju RS3, protiv prvog turbo-petaka... i protiv automobila koji ima dva puta po 5 cilindara - Lexusa LFA sa njegovim V10 atmosfercem, i Porsche Carrera GT sa 5.7 V10 motorom: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Range Rover, Audi SQ7, Mercedes-AMG GLE 63 & Bentley Bentayga

 

Novi Range Rover ima 4.4 twin-turbo V8 (BMW motor) koji može da proizvede 530KS/750Nm obrtnog momenta. Prilično je težak jer ima 2.510 kilograma, a košta najmanje 157.000 evra.

Audi SQ7 je najjeftiniji automobil ovde jer košta oko 93.000 evra, međutim on je i najslabiji jer njegov 4.0 twin-turbo V8 daje 507KS/770Nm obrtnog momenta. Težak je 2.265 kg.

Bentayga u videu ima 4.0 twin-turbo V8 sa 550KS/770Nm. Prilično je teška sa 2.415 kg, i najskuplja je od svih ovde sa cenom od 208.000 evra.

Konačno, tu je i AMG GLE 63. Opremljen je (pogađate) sa 4.0 twin-turbo V8 motorom, ali ima više snage u poređenju sa ostalima - 612KS/850Nm. Težak je 2.420 kg, a nov košta oko 141.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche drag

 

7 Porsche modela, ali najbržih varijanti svakoga od njih.

Auto sa najmanje konja ovde je Boxster GTS sa 400KS/430Nm, a gore na vrhu je usamljen Taycan Turbo S sa 2 električna motora koji mu daju 761KS/1.050Nm. U samo 20 konja razlike su tri Porschea - 911 Turbo S sa 650KS/800Nm, Cayenne Turbo GT sa 640KS/850Nm i Panamera Turbo S sa 630KS/820Nm. Ostao je još samo Macan GTS sa 440KS/550Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi TTS, Porsche 718 Cayman & Hennessey Mammoth

 

Veliki američki pick-up od 3 tone protiv evropskih sportskih automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW iX M60 & Audi RS e-tron GT

 

Najjači električni auto kojeg pravi BMW protiv najjačeg električnog modela kojeg pravi Audi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Bentley Continental GT Speed, Continental R, Turbo R & Blower

 

Trka Bentley modela nastalih u poslednjih skoro 100 godina, а svaki je u svoje vreme predstavljao performantni Bentley:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M5 CS & BMW M1000RR

 

Najbrže BMW vozilo protiv BMW-a koji najbolje ubrzava iz mesta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M8 vs Bentley Continental GT

 

Na prvi pogled mogli biste pomisliti da će ovo biti ''laganica'' za Continental GT jer on ima 660KS/900Nm od 6.0 twin-turbo W12 motora, dok M8 ima 4.4 twin-turbo V8 sa 625KS/750Nm. Međutim, postoji ključna razlika između njih.

Dok je BMW težak 1.900 kg, Bentley ima 2.200 kilograma. Da li 25 konja može da bude važnije od 300 kilograma na 402 metra?
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi S8 v Porsche Panamera Turbo

 

4.0 twin-turbo V8 sa 571KS/800Nm uz automatik sa 8 brzina. Sve upakovano u 2.2 tone i pogonom na svim točkovima. To je Audi S8.

Panamera Turbo ima isti 4.0 twin-turbo V8 ali sa 630KS/820Nm, i još je sa svojih 2.080 kilograma lakša od S8. Njen menjač je takođe sa 8 brzina ali je i sa duplim kvačilom, dok je kod S8 u pitanju ''tork konverter'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: Cadillac Escalade V vs Durango Hellcat

 

Kome god je BMW X7 nekako spor, a veliki Range Rover mekan... ameri imaju suštu suprotost njima u vidu ova dva velka SUV-a.

Oba imaju 6.2 V8 sa kompresorom sa 710 konja u Durangu i 682 u Escalade, dok su im obrtni momenti skoro isti sa 885 naspram 875Nm u korist Cadillaca. Ali, Escalade je skoro 250 kilograma teži:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ferrari SF90 vs Porsche 911 Turbo S

 

Ferrari sa 4.0 twin-turbo V8 motorom i još tri elektromotora, koji u kombinaciji proizvode 1.000 KS i 800 Nm! Auto je prilično lagan sa 1.570 kg. Naravno, spakovati sve to nije jednostavno pa mu je zato i cena od 430.000 evra.

Porsche ima 3.7 twin-turbo koji može da proizvede 650 KS i 800 Nm. Malo je teži od Ferarija sa svojih 1.640 kg, a takođe je i prilično jeftiniji jer mu cena kreće od oko 192.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M8 Competition vs BMW iX M60

 

M8 Competition pokreće 4.4 twin-turbo V8 koji daje 625KS/750Nm. Težak je 1.975 kilograma, a nov košta od 130.000 evra.

iX M60 ima dva elektro motora sa 619KS/1.100Nm i bateriju kapaciteta 105 kWh. Prilično je težak sa 2.584 kilograma, i nešto je skuplji od M8 sa cenom od 137.000 evra.

Dakle, broj konja im je prilično sličan, ali iX ima mnogo veći obrtni moment i težinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ferrari SF90 Stradale vs BMW M1000 RR

 

Sad već dobro poznatih 1.000KS/800Nm kod SF90 Stradale, dok je sa druge strane najbolji i najbrži ''bike'' koji pravi BMW, a koji ima 212 konja i težinu od samo 192 kilograma (plus vozač naravno):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Corvette Z06, Porsche 992 GT3, Panigale V4 SP2 & Audi R8 V10

 

Ovo je trka atmosferaca koji idu u visoke obrtaje. Amerikance je zanimalo gde je 5.5 V8 iz Corvette Z06 koji ide do 8.600 obrtaja u odnosu na:

- motora sa 4 cilindra koji se vrti do 15.500 obrtaja u Ducati Panigale SP2.

- motora sa 6 cilindara u Porsche 911 GT3, koji je suštinski etalon za sve ostale atmosferce u auto svetu jer pravi više od 125 konja po litri radne zapremine udarajući crveno na 9.000 obrtaja.

- čuvenog V10 atmosferca u Audiju R8 i Huracanu koji ide sve do 8.700 obrtaja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Aventador SVJ vs Kia EV6 GT

 

K'o bi rekao da će se ikada na 402 metra oprobati Kia i Lamborghini... ali eto, došla su i takva vremena :D Doduše, posle se oprobala i jedna malo drugačija ''Kia'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: McMurtry Spéirling

 

Jednosed, potpuno električni sa dva motora, uz bateriju kapaciteta 60 kWh (napuni se do 80% kapaciteta za 15 minuta), sa ventilatorom i 1.000 konja i pogonom samo pozadi, u ukupnom pakovanju malo lakšem od 1.000 kilograma.

Pređe 402 metra za 9.3 sekunde... kad koristi 65% snage. Kada koristi svih 1.000 konja onda 402 metra ''preleti'' za 8.6 sekundi i to sve na vlažnoj stazi.

A, onda su dan kasnije osušili stazu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Lucid Air Sapphire vs Bugatti Chiron vs Tesla Model S Plaid

 

Najbrži serijski električni auto (ili je barem do skoro to bio - Model S Plaid), protiv novog (Lucid) koji želi to da postane, a svi oni protiv najbržeg serijskog auta sa motorom SUS (Chiron Pur Sport) i jednog od najbržih motocikala (Ducati Panigale V4 SP2):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Rivian R1S vs Aston DBX 707 vs Cayenne Turbo GT

 

...i najbrži od ovih SUV-ova ide protiv Maseratija MC20:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: Honda Civic Type R vs Toyota GR Corolla

 

Da li će Civic-ova prednost u snazi biti dovoljna da prevaziđe prednost u težini i pogonu Corolle?

Tomas je u Hondi, a Džejms u Toyoti. DF vidimo šta će se desiti - inače, stvari ne idu uvek kako biste očekivali u potezanju na pravcu :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Novi AMG SL 55 i stari AMG SL 55

 

Stari AMG SL 55 je iz 2004. godine, fabrički je dolazio sa 5.5 V8 sa kompresorom i imao 490KS/700Nm. Ali, konkretno ovaj SL 55 je naknadno unapređen tako da sada ima 625 konja. Težak je 1.885 kilograma, a svi konji idu na zadnje točkove.

Novi AMG SL 55 umesto V8 sa kompresorom ima 4.0 twin-turbo V8 koji mu daje 476KS/700Nm. To je manje snage, ali ima jednu ključnu prednost - pogon mu je na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Cayenne Turbo mk1, Turbo S mk2 & Turbo S e-hybrid mk3

 

Na pisti se najbolje vidi koliko su se performanse Cayenna promenile kroz generacije. Od 450KS/620Nm i 2.3 tone do 680KS/900Nm ali i 2.5 tone:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: Corvette Z06 vs Nissan GT-R Nismo vs Nissan R34 GT-R

 

Veoma bučno, i ne ide uvek po planu kad je tu jedan naknadno dorađivani GT-R sa 1.000 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...