Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Drag Times / Drag Race

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW: Svi Škoda vRS modeli

 

Dve Fabie, četiri Octavie i po jedan Kodiaq i Enyaq.

Od 130 konja u Fabiji prve generacije do 300 konja u potpuno električnom Enyaq-u:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Urus vs BMW X7 M60i

 

BMW ispod haube ima 4.4 twin-turbo V8 koji daje 530KS/750Nm. Svi ti konji idu na sva četiri točka, ali dva dodatna sedišta pozadi (ukupno 7) svakako doprinose težini jer ovaj X7 ima 2.675 kilograma.

Što se tiče Lamba, on je mnogo lakši jer ima 2.200 kilograma. Takođe je i jači jer njegov 4.0 twin-turbo V8 pravi 650KS/850Nm obrtnog momenta. Lakši je i jači, pa bi ovo trebala da bude ''laganica'' za Urus?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Huracan Performante & Urus Performante

 

Možda mislite da je rezultat borbe ova dva Performante modela unapred poznat, ali da vidimo koliko dobro se potpuno novi Urus može takmičiti sa malom Lambo raketom!

Huracan Performante pokreće 5.2 V10 atmosferac koji ovde daje 640KS/600Nm obrtnog momenta. Super je lagan jer ima 1.382 kilograma, i košta od 245.000 evra.

Urus Performante pokreće 4.0 twin-turbo V8 sa 666KS/850Nm obrtnog momenta, i baš kao i kod Huracana svi to konji idu na sva 4 točka. Težak je 2.150 kg, i košta od 235.000 evra.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Mercedes-AMG GT 63 S E-Performance 4 Door & AMG EQS 53

 

Najjači AMG sa motorom SUS i najjači potpuno električni AMG, koji koštaju otprilike isto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Honda Civic Type R vs Toyota GR Yaris

 

Civic Type R pokreće 2.0 turbo-benzinac sa 329KS/420Nm obrtnog momenta. Svi ti konji idu samo na prednje točkove preko ručnog (manuelnog) menjača, a auto je težak 1.429 kilograma.

GR Yaris ima 1.6 turbo-benzinac sa 3 koji pravi 261KS/360Nm. Baš kao i kod Civica Type R menjač mu je manuelac, a auto je težak 1.280 kg. Međutim, on ima jednu ključnu prednost u odnosu na Civic - pogon na sva četiri točka!

Da li to znači da će ovo biti lagano za GR Yaris, ili će više snage odvesti Civica u pobedu?
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ford Ranger Raptor, Mercedes X-Class & VW Amarok

 

Najslabiji pick-up ovde je Ford Ranger Raptor čiji 3.0 twin-turbo V6 daje 292KS/583Nm. Takođe, jedini je benzinac ovde i težak je 2.454 kilograma. Ono što mu je sigurno mana na ovom potezanju je što ima montirane off-road gume. 

X-Class ima 3.0 V6 dizel, koji je čipovan tako da sada 300KS/700Nm, sa masom od 2.383 kilograma.

VW Amarok je takođe čipovan dizel, pa njegov 3.0 V6 zato raspolaže sa 340KS/775Nm. Osim što je najjači auto ovde, on je i najlakši sa 2.330 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Nissan Patrol & Ferrari SF90

 

Nije jedan Patrol, i nije običan. :D

Fabrički Nissan Patrol ima 4.8 sa 6 cilindara i 280KS/420Nm. Tu je i Patrol kojem je dodat turbo na tom motoru, pa ima 380KS/580Nm.

Treći Patrol ima još ozbiljnije naknadne dorade, tako da raspolaže sa 1.200KS/1.600Nm. Ali, to je ništa u poređenju sa najjačim Patrolom ovde koji ima najviše izmena uključujući šasiju i motor od Nissana GT-R R35, pa sada njegov 3.8 twin-turbo V6 daje neverovatnih 3.000KS/3.500Nm: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: Mazda CX-90 vs BMW X5 vs Mercedes GLE

 

Sva tri imaju turbo motore sa 6 cilindara i dobrih 300+ konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Porsche 911 GT3 vs BMW M4 CSL

 

Približno iste cene i, na papiru, trebali bi da budu takvi i na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M3 Touring vs Audi RS4 Avant

 

Na papiru RS4 karavan je najveći rival prvom ikada M3 serijskom karavanu. BMW je jači sa 510KS/650Nm u odnosu na 450KS/600Nm koje ima Audi, ali RS4 je lakši.

Usput rečeno, Audi je jeftiniji auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW i7 vs Porsche Taycan Turbo S vs Mercedes AMG EQS

 

Najjača varijanta potpuno električne limuzine iz Mercedesa, protiv najjače varijante potpuno električne limuzine (ili najpribližnije tome) Porschea, a tu je i najjača električna limuzina koju pravi BMW:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg ThrottleHouse: BMW M2 vs Audi RS3

 

M2 lako spaljuje gume sa svojih 460 konja iz twin-turbo motora sa rednih 6 cilindara, ali je značajno teži od RS3 koji je još i sa pogonom na svim točkovima.

Da li će Audi moći da nadmaši novi BMW M2 na stazi? Ili na pravcu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M3 & Porsche 911 Turbo S

 

M3 Competition nema šta da traži protiv 911 Turbo S, ali je baš zato ovaj M3 naknadno dorađen tako da ima 750 konja (umesto fabričkih 510). Ima i 900Nm obrtnog momenta umesto 650.

Sada onih 650KS/800Nm sa kojima raspolaže Porsche nisu toliko dovoljan garant za laganu pobedu? Ipak je 911 Turbo S i dalje za 140 kilograma lakši od M3 Competition sa pogonom na svim točkovima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Mercedes-AMG GT 63 S e-hybrid, BMW M5 Competition & Porsche Panamera Turbo S e-hybrid

 

Potpuno novi AMG pokreće 4.0 twin-turbo V8 plus električni motor, koji u kombinaciji proizvode 843KS i neverovatnih 1.400Nm obrtnog momenta. Taj hibridni sistem znači i veliku masu jer auto ima 2.305 kg. Nije samo težina velika, već i cenа - 201.000 evra.

Iako je težak, AMG ovde ipak nije najteži auto - ta čast pripada Panameri sa 2.350 kg. Što se tiče snage, takođe ima 4.0 twin-turbo V8 u kombinaciji sa električnim motorom koji zajedno isporučuju 700KS i 870Nm. Međutim, prilično je jeftiniji od AMG-a sa cenom od oko 170.000 evra.

BMW ima 4.4 twin-turbo V8 ispod haube sa 625KS/750Nm obrtnog momenta. Mnogo je lakši od ostalih jer ima 1.865 kilograma. Pored toga što je najlakši on je i najjeftiniji sa cenom od oko 130.000 evra.

Dakle, BMW ima najmanje snage, ali da li će se razlika u težini ipak pokazati odlučujućom?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 GT3 & a Porsche Cayman GT4 RS

 

Ali ne samo na stazi, već i tokom dva dana putovanja do staze. Oba pokreće isti motor, odnosno 4.0 atmosferac sa 6 cilindara kojem crveno polje obrtaja počinje na 9.000. Međutim, dok kod GT4 RS taj motor ima 500KS/450Nm, u 911 GT3 mu je malo povećana snaga na 510KS/470Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Koenigsegg Agera RST, Tesla Model S Plaid & Suzuki Hayabusa

 

Ageru RST pokreće neverovatni 5.0 twin-turbo V8 koji daje 1.360KS/1.573Nm obrtnog momenta. Menjač je 7-brzinski sa dvostrukim kvačilom i svu snagu šalje na zadnje točkove. Koenigsegg Agera RST je super lagan auto sa 1.395 kg. i vredi na tržištu oko 4 miliona evra.

Tesla Model S Plaid ima tri el. motora sa ukupno 1.020KS/1.420Nm, a sva ova snaga ide na sva četiri točka. Naravno, budući da je električni auto u pitanju malo je ''opterećen'' kilažom jer ima 2.190 kg.

Ova Suzuki Hayabusa nije uobičajena jer ima naknadno ugrađen kompresor. Kao rezultat toga, njen 1.3 sa 4 cilindra proizvodi 385KS/280Nm i sve naravno ide na zadnji točak, u veoma laganom pakovanju od 257 kilograma.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Lucid Air Grand Touring Performance vs Chevrolet Corvette C8 Z06

 

1.050 električnih protiv 670 benzinskih konja... ali sa istim ubrzanjem od 0-100 km/h, i većom maksimalnom brzinom kod Corvette:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Toyota Supra vs Nissan Silvia

 

Aktuelna Supra koja je naknadno umereno pojačana (na 600 konja i svi ti radovi su koštali oko 7.000 evra), i Silvia S15 koja je dodatno sređivana toliko da teško ima gde dalje od toga - ima 700 KS i do tog broja konja je trebalo uložiti nešto preko 90.000 evra u nju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: RS6 vs R8

 

Oba su Performance - R8 ima 620KS/580Nm, dok RS6 raspolaže sa 630KS/850Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Tesla drag race

 

S3XY drag trka :D

S Plaid sa 1.020/1.420Nm, X Plaid ima istih 1.020/1.420Nm ali i 300 kg. više za ukupno 2.4 tone. Model 3 Performance ima 527KS/660Nm i ima 200 kg manje od Modela S i pola tone je lakši od Modela X. Model Y Performance ima istih 527KS/660Nm, ali je težak okruglo 2 tone (150 kg. više od Modela 3 Performance):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M2 vs BMW M240i

 

3.0 sa 6 cilindara koji daje 374KS/500Nm je motor koji ima M240i, auto je težak 1.690 kilograma. Ima xDrive, odnosno pogon na svim točkovima.

3.0 sa 6 cilindara ima i M2, ali sa 460KS/550Nm, težak je 1.725 kilograma. Iako je teži, pogon mu je samo na zadnjim točkovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M4 CSL vs BMW M3 CS

 

M3 CS baziran je na novom BMW M3 xDrive, tako da dolazi sa 3.0 twin-turbo rednim šestocilindrašem ispod haube, čija je snaga povećana sa 510 konjau standardnom automobilu na 550KS. Obrtni moment ostaje isti na 650 Nm, a automobil je teđak 1.765 kg. Dolazi sa pogonom na sve točkove i nov košta preko 135.000 evra...

M4 CSL je baziran na novom M4. Snaga mu je ista kao kod M3 CS, tako da i njegov 3.0 twin-turbo ima 550KS/650Nm, ali za razliku od M3 svi ovi konji idu samo na zadnje točkove! Međutim, ima jednu ključnu prednost u odnosu na M3 CS - težak je samo 1.625 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Tesla Model S Plaid vs Porsche Taycan Turbo S vs Audi RS e-Tron GT

 

Najluđi Tesla model na prodaji - Model S Plaid Track Package - protiv Taycan Turbo S i Audija RS e-Tron GT:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi S1 Hoonitron & 1985 Audi S1 Quattro Group B

 

S1 Hoonitron je automobil za koji biste očekivali da vidite kako driftuje, a ne da ide punim gasom pravolinijski. To što je prvenstveno napravljen za driftovanje ne znači da nije moćan jer njegova dva elektromotora isporučuju 680KS/640Nm obrtnog momenta. Uprkos tome što ima bateriju od 50 kWh i dalje je prilično lagan sa 1.620 kg.

Audi Grupe B ima 2.1 litarski 5-cilindarski turbo motor koji proizvodi 500KS/480Nm. Možda je slabiji, ali je prilično lakši od Hoonitrona sa samo 1.090 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...