saleTIPO 3 Posted July 20, 2011 Prosle nedelje sam ugradio Lovato gasni uredjaj u Punta clasic i odmah problemi. Uredjaj je nastelovan da na 15 sekundi prebaci na gas i ako ima potrebnu temperaturu za prebacivanje (valjda 35 stepeni) i namesten je jos uslov od 2000 obrtaja. To sa obrtajima je moglo i na manje tj. da se izbaci,ali nema veze. Auto ide stvarno dobro tj. nema nikakve razlike u ubrzanju i koliko sam mogao za ovo kratko vreme da primetim i sa potosnjom je sve ok. Problem je u tome sto se gasi kada se izbaci iz brzine i to bilo da je temperatura motora 35 ili 90 stepeni.Znaci nema nikakve veza sa radnom temperaturom. Problem se javio odmah pri ugradnji tako sto navodno nesto zeza laptop. Naime,kada prikaci laptop,da ocitava parametre (250 sekundi) auto se posle nekog vremena jednostavno ugasi. Znaci ne zavrsi se to ocitavanje od tih 250 sekundi koje pise na laptopu da je potrebno. E,sada me zanima da li je to ocitavanje potrebno raditi u toku voznje ili dok auto miruje? Ovaj lik je to radio kod je auto mirovao,a nesto sam nacuo da se to radi u toku voznje. Bilo bi dobro kada bi neko mogao barem to da razjasni. Da li je moguce da te osnovne stavi ne radi kako treba.Posto se mucio puna tri sata da ga nasteluje odustao je tj. rekao je vozim malo pa cemo videti i da dodjem za nedelju dana da probamo opet.Danas bio i opet nista. Sada se navodno vadi na svecice. Rekao da zamenim svecice. Auto je star 2 godine i presao 20.000km, nemoguce da cu svecice u pitanju. Tipa vozim vec 100.000km sa istim svecicama i radi kao sat. Zajebo sam se sto sam mu vec dao pare pa sad moze da me zavlaci samo tako. Sta ako nisu ni svecice,a je pukao pare i za njih. Drugari pomagajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted July 20, 2011 Been there, seen that ... Prvobitno ugradio neki el-cheapo novi uredjaj (autogas italia), koji se ponasao isto kao i kod tebe. Posle 6 meseci raznih merenja, ispitivanja, analiza, zamene delova, izgubio sam zivce kupio najskuplji koji je postojao tad (neki brc plug`n`drive). Od tad problema bez.Sta da ti kazem, naoruzaj se strpljenjem i zivcima. Moguce da ce te terati majstor na dijagnostiku, programiranje ler gasa i osciloskop. To sam ja sve morao da odradim jer je ovaj moj majstor navodno sumnjao u ispravnost vozila. Inace, uredjaj se inicijalno programira dok auto stoji u mestu al ako postoji bilo kakav problem ili nepravilnost kasnije u radu, neophodno je u toku voznje posmatrati parametre live.Srecno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted July 20, 2011 Vozim punta sa fabričkim gasom. Kod njega se centrala za gas ne podešava. Ne znam za vreme, ali temperatura je 40c, broj obrtaja 1300. Neka stavi i on tako. Punto ima cut off koji isključuje dizne kada auto predje oko 1800obrtaja i ne daje se gas. Kada broj obrtaja padne na 1300 dizne se opet uključe. Možda ga zeza to što je podešen na 2000 obrtaja. Tako rade i benzinske dizne, možda ga bune ti visoki obrtaji!!!! PROBAJ PA JAVI! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted July 20, 2011 Problem moze da bude u velicini dizna. Kod mapiranja u mestu ne sme da se ugasi i tada bi uradjaj trebao da prati mapu benzina. Ako svecice nisu dobre desava se slicno. Mogu biti i kablovi ali najpre su gasne dizne ako nisu odgovarajuce velicine. Interesantno je da ce i sa takvim diznama raditi ali ce se gasiti kao kod tebe. Ja sam insistirao da se sve ovo ispostuje pa sad nemem problema te vrste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted July 22, 2011 Smanjen potreban broj obrtaja,povecana temperatura i danas zamenjene svecice i opet isto Spominje mi majstor neko ciscenje necega i jos neke stvari,navodno ne valja auto ali sam rekao da mi oko auta nista ne pipa. Ne valja mu auto koje je presao 25.000km ma da...Ne znam kako ce da prodje sve ovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted July 22, 2011 Traži mu da skine sistem i da ti vrati novac. Ugradi LandiRenzo ili BRC koji su bez podešavanja, tj. sami se podešavaju. Ja bih tako uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted July 23, 2011 Juce nisam video post da i velicina dizne utice na takvo ponasanje. Ajde,probacemo i sa tim. Hvala! Sto se tice skidanja uredjaja to sam i ja odmah rekao,ali majstor ide na varijantu ''sredicemo to'' Tako da moje dalje insistiranje moze dovesti do: OK,posto hoces da skines,nema problama ali ja cu naplatiti svoj rad. Drugo bi bilo da on kaze ne znam to da sredim ovako... nisam pametan. Ocigledno je da on to ne ume da uradi i da ce me zavlaciti svime i svacim dok ja ne odustanem. Mozda,na kraju,i inspekcija bude tu imala posla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted July 23, 2011 Ako rešiš problem, javi, podeli to iskustvo sa svima na forumu. Da znaju ljudi ako ih isto tako nešto snadje. Ako su dizne onda ti je "dobar" taj plinadžija! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted July 23, 2011 Naravno! U ponedeljak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted July 25, 2011 Otisao danas opet kod njega,nesto cakcao na kompu i posle 5min. pozvao nekoga. Spominjao mu je neki pritisak valjda od 1.2 i jos nesto i navodno je dobio odgovor da je sve to ok. Sada je dogovor da u sredu opet odem jer ce tada doci majstor iz njegove tehnicke podrske iz Nisa i da ce on navodno da to sredi.Ostaje da sacekam sredu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted July 25, 2011 Pritisak gasa iz isparivaca na leru... Cekamo i mi sredu Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted July 28, 2011 Za sada samo ovo i ovo Ne pitajte nista!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted August 5, 2011 Posle dosta nerviranja i tri odlaska na stelovanje problem napokon resen Problem je bio u duzini jednog creva. Gotovo neverovatna stvar!!! Maksimalna dozvoljena duzina tog creva je 35cm,a ovaj "majstor" stavio citavih 55cm.Njegova filozofija je bila postavi uredjaj gde ti zgodno,a posle razvlaci creva. Puntisa radi sada kao sat,da ga ne ureknem. Sada samo jos da mu iskontrolisem potrosnju. Nadam se da ce ostati na nivou benzina. Sa ovom cenom gasa necu se ljutiti i da bude malo visa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted August 5, 2011 (edited) Računaj na 10% do 20% više od bord računara! Mada možda računar smanjuje i na benzinu? Nikad nisam testirao benzin, plin non stop testiram. Edited August 5, 2011 by ficka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 5, 2011 Ja dodajem 2L preko one potrosnje na bordu i to je otprilke ta potrosnja gasa . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 5, 2011 Na mk2b potrosnja je realna na bordu ukoliko je plin podesen dobro. Voznjom na gas potrosnja na bordu je veca a na benzin se smanji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted August 5, 2011 Fabrički gas se ne podešava!!! I na ovom forumu sam čitao da kod punta bord smanjuje potosnju benzina za 10do20%. A u priči sa drugarima sam čuo da i drugi automobili, ne fiat, troše više od borda. Izgleda da je stvar u tome da li je neko testirao automobil ili ne. Ja mog fiću vozim skoro uvek na gas od čepa do dna i uvek resetujem kilometražu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 6, 2011 Ovde je rec o lovatovom gasu na autu. On se podesava. Iskustvo moje ugradnje gasa na fiatima govori da dobro podesen gas pokazuje realnu potrosnju na bordu. Quote Share this post Link to post Share on other sites