Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
plamenni

Croma 2.0 CHT - ne drži ler na plinu

Recommended Posts

Pozdrav narode,pratim vas duze vreme pa rekoh ajde da se prikljucim forumu..Inace vozim cromu cht 1990.god.i prilicno sam zadovoljan.E sad,imam cudan problem koji ne mogu nikako sam da dokucim ,kad je motor hladan nece da drzi ler gas dok radi na plinu dok se ne zagreje,kad je prebacim na benzin sve radi normalno.Jos cudnije mi je ovo sto se ne desava cesto,palio sam ovih dana na -10 bez problema na plin i sve radi normalno.

Inace motor je predihtovan, promenjene sve membrane karburatora, filter vazduha, filter plina, svecice, prekontrolisano paljenje.

Najcudnije je sto mi se ne desava cesto, al kad se desi potraje dan, dva i opet sve normalno radi. Majstor za plin mi je rekao da pratim da li se zagreva rasprsivac plina tj. da li voda ide kroz njega i da li ga greje.

Proverio sam sve je to ok. Danas u plusu 15 stepeni ja imam isti problem...nece da drzi obrtaje na dok se ne zagreje...napominjem to se desava samo kad je auto prebacen na gas(plin)..

Ako neko ima bilo kakvu ideju kako da resim ovo bio bih vam zahvalan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko si presao sa tim rasplinjacem i da li si ga servisirao od kad je ugradjen? Membrana koja se nalazi u njemu posle nekih 100 000 izgubi svoju elasticnost i dok se ne zagreje dovoljno propusta previse gasa i auto nece da radi kako treba nevezano za spoljasnju temperaturu. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav ti je termostat?Mozda on pravi problem u isparivacu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne vozim je dugo,nekih dva-tri meseca je kod mene,a na plinskom uredjaju je promenjen samo filter,oko membrane koliko ja znam nista nije dirano...

termostat je ok,otvara na vreme,creva su meka...to sam kontrolisao sa majstorom pre dva meseca kada je motor radjen..hteo sam da kupim novi ali mi je majstor rekao da je dobar i da nema potrebe..najcudnije mi je sto nece kad se to desava ni da upali na plin dok je ne drknem po saugu od plina(crveno dugme na na uredjaju u kabini za prebacivanje gas-benzin) i kad upali dok drzim nogu na gasu radi ali trokira pomalo i cim pustim gas cao ugasi se....

Usput jos jedno pitanje..ima automatsku klimu i grejace sedista,e sad klima radi ali nikako da prvalim kako rade grejaci sedista..imam na tabli kontrolnu lampicu koja pokazuje kad su grejaci sedista ukljuceni ali nisam siguran da li klima sama ukljucuje grejanje u sedistima ili postoji neka fora kako se to radi :wallbash:

Edited by Plamenni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martini kod koga u Sapcu da odvezem Lybru da mi sredi klapnu gasa.Pocela da se gasi,variraju obrtaji od 500-900.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo problem resen...nisu membrane isparivaca,nije karburator,al zato paljenje jeste...Nisu majstori zategli dobro razvodnika paljenja kad su radili motor..nasao jedan sraf odvijen naacisto na razvodniku,MAJSTORI;MAJSTORI!!!!!!!Naravno pomerilo se 2-3 stepena i na plinu nije htela da cuje a i na benzinu je urlala a nije isla nista posebno :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...