plamenni 2 Posted February 6, 2011 Pozdrav narode,pratim vas duze vreme pa rekoh ajde da se prikljucim forumu..Inace vozim cromu cht 1990.god.i prilicno sam zadovoljan.E sad,imam cudan problem koji ne mogu nikako sam da dokucim ,kad je motor hladan nece da drzi ler gas dok radi na plinu dok se ne zagreje,kad je prebacim na benzin sve radi normalno.Jos cudnije mi je ovo sto se ne desava cesto,palio sam ovih dana na -10 bez problema na plin i sve radi normalno.Inace motor je predihtovan, promenjene sve membrane karburatora, filter vazduha, filter plina, svecice, prekontrolisano paljenje.Najcudnije je sto mi se ne desava cesto, al kad se desi potraje dan, dva i opet sve normalno radi. Majstor za plin mi je rekao da pratim da li se zagreva rasprsivac plina tj. da li voda ide kroz njega i da li ga greje.Proverio sam sve je to ok. Danas u plusu 15 stepeni ja imam isti problem...nece da drzi obrtaje na dok se ne zagreje...napominjem to se desava samo kad je auto prebacen na gas(plin)..Ako neko ima bilo kakvu ideju kako da resim ovo bio bih vam zahvalan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 6, 2011 Koliko si presao sa tim rasplinjacem i da li si ga servisirao od kad je ugradjen? Membrana koja se nalazi u njemu posle nekih 100 000 izgubi svoju elasticnost i dok se ne zagreje dovoljno propusta previse gasa i auto nece da radi kako treba nevezano za spoljasnju temperaturu. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 6, 2011 Kakav ti je termostat?Mozda on pravi problem u isparivacu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted February 6, 2011 (edited) ne vozim je dugo,nekih dva-tri meseca je kod mene,a na plinskom uredjaju je promenjen samo filter,oko membrane koliko ja znam nista nije dirano...termostat je ok,otvara na vreme,creva su meka...to sam kontrolisao sa majstorom pre dva meseca kada je motor radjen..hteo sam da kupim novi ali mi je majstor rekao da je dobar i da nema potrebe..najcudnije mi je sto nece kad se to desava ni da upali na plin dok je ne drknem po saugu od plina(crveno dugme na na uredjaju u kabini za prebacivanje gas-benzin) i kad upali dok drzim nogu na gasu radi ali trokira pomalo i cim pustim gas cao ugasi se....Usput jos jedno pitanje..ima automatsku klimu i grejace sedista,e sad klima radi ali nikako da prvalim kako rade grejaci sedista..imam na tabli kontrolnu lampicu koja pokazuje kad su grejaci sedista ukljuceni ali nisam siguran da li klima sama ukljucuje grejanje u sedistima ili postoji neka fora kako se to radi Edited February 6, 2011 by Plamenni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 7, 2011 Menjaj membrane na isparivacu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petricz 0 Posted February 7, 2011 Martini kod koga u Sapcu da odvezem Lybru da mi sredi klapnu gasa.Pocela da se gasi,variraju obrtaji od 500-900. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamenni 2 Posted February 10, 2011 Drustvo problem resen...nisu membrane isparivaca,nije karburator,al zato paljenje jeste...Nisu majstori zategli dobro razvodnika paljenja kad su radili motor..nasao jedan sraf odvijen naacisto na razvodniku,MAJSTORI;MAJSTORI!!!!!!!Naravno pomerilo se 2-3 stepena i na plinu nije htela da cuje a i na benzinu je urlala a nije isla nista posebno Quote Share this post Link to post Share on other sites