Vule 795 Posted January 7, 2011 Nisam ništa konkretno mogao da nađem preko pretrage, moguće da sam i loše tražio, ali svejedno, ajde da pitam...1. Imam fabrički CD plejer i problem sa satom, namestim ja tačno vreme ali već nakon jednog "parkiranja", pri sledećem ulasku u auto vreme više nije tačno, on pomera sam kako hoće, npr. u 5 popodne sam namestio sat i izašao iz kola, u 8 uveče sam seo u kola, piše 2:45 recimo, dakle, potpuno se rašteluje... Ima li neko ideju šta bi moglo biti, jel ima on neku bateriju u sebi ili je neki drugi problem?2. Nije mi se ovo na početku dešavalo kad sam kupio auto, ali je sve češće - pri izlasku iz auta i hvatanja za vrata (da bi se zatvorila), pecka struja, i vozača i suvozača... Ima li neko jednostavno rešenje za ovo, šta bi tu moglo da se dešava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prase 0 Posted January 7, 2011 Što se tiče "peckanja" to sam i ja primetio... ali dešava mi se samo leti. Od kako je zima ništa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted January 7, 2011 @VuleU vezi tvog drugog pitanja. Kakve presvlake imas na sedistima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted January 7, 2011 Nemam presvlake, fabrika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jocifer93 1 Posted January 7, 2011 masa negde ne valja verovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 7, 2011 Ne bi trebalo da ima baterije,vezano za sat,a sto se tice "elektriciteta" ,to se desava,ali ne treba da bude ucestalo,moguce da je masa,pogledaj glavni snop mase da li je oket.! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 7, 2011 A što se tiče prvog pitanja, isključi na radiju opciju SYNC ili tako nešto zaboravh sada... to je opcija koja podešava sat prema satu sa radija, a pošto kod nas većina radio stanica ne održava tu informaciju dešavaju ti se takve neke nebuloze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted January 7, 2011 Sjajno, hvala, video sam tu opciju, mislim baš da je uključena, probaću Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 7, 2011 Sinteticke jakne su krivci za drmanje struje.Jednom sam hteo da izadjem iz auta i kad sam se uhvatio za vrata raspali me struja,kako sam bio u polu ustajucem polozajuja ispustim vrata i preturim se na trotoar....Samo sam cuo komentar neke zene iza mene...STOKA PIJANA A SEDA ZA VOLAN... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 7, 2011 Zašto si pijan sedao za volan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 7, 2011 Heh,dok sam pio,takve stvari mi se nisu desavale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 7, 2011 Sta sad ? Kao ovo-ono ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted January 7, 2011 To peckanje struje se desava zbog kupovine onih carapa 3 komada za 100 dinara - u narodu poznatih kao plasticne carape. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 7, 2011 Ma nisu bolje ni ove zimske jakne.Ka bi zabio svcicu u.... bacala bi varnicu bez greske. Vido sam ima da se kupi uzemljivac,pa cu da ga okacim negde na sred auta da se ne vidi.Nije strasno kad ocekujes,al kad te iznenadi...eto blama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted January 8, 2011 To peckanje struje se desava zbog kupovine onih carapa 3 komada za 100 dinara - u narodu poznatih kao plasticne carape. Ne koristim ja to, verovatno pričaš iz iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 8, 2011 Ovo sa elektricitetom je provereno zbog sinteticke odece a necemo sad ici u detalje da li su carape,jakna ili gace u pitanju ali to je to. Ja sam na opelu imao tih problema i to sto neko rece samo leti i stavljao sam i onu zicu koja se vuce po zemlji ali slaba vajda.Resenje je bilo zatvaranje vrata nogom ili cekanje da suvozac prvi izadje i da njega prvog opali. Najbolja fore je bila kada dodjem na pumpu ne diram nista i pustim pumpadziju da otvori rezervoar pa kada lik skoci posle odvrtanja cepa napravim se lud,kao ne znam sta je bilo.Posle sam video par klipova na youtube kako ljudima plane auto na ovaj nacin pa sam prestao sa tom praksom jer ako bi nekim slucajem varnica skocila preko pistolja za sipanje goriva bilo bi veselo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 8, 2011 U Merkatoru su kolica udarala ko na trole,posle su stavili one uzemljivac trake i sve je bilo OK.Trolebusi ih imaju svi.A vala i ja cu da okacim jednu sa sve slikom munje na njoj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 8, 2011 Ovo sa elektricitetom je provereno zbog sinteticke odece a necemo sad ici u detalje da li su carape,jakna ili gace u pitanju ali to je to. Ja sam na opelu imao tih problema i to sto neko rece samo leti i stavljao sam i onu zicu koja se vuce po zemlji ali slaba vajda.Resenje je bilo zatvaranje vrata nogom ili cekanje da suvozac prvi izadje i da njega prvog opali. Najbolja fore je bila kada dodjem na pumpu ne diram nista i pustim pumpadziju da otvori rezervoar pa kada lik skoci posle odvrtanja cepa napravim se lud,kao ne znam sta je bilo.Posle sam video par klipova na youtube kako ljudima plane auto na ovaj nacin pa sam prestao sa tom praksom jer ako bi nekim slucajem varnica skocila preko pistolja za sipanje goriva bilo bi veselo .Hahahhahahaha,ovo je najbolja fora do sada!!! Ti ne treba da muvas cice,samo ih drmne struja i kada se probude one vec u tvom zagrljaju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 8, 2011 E vidis toga se nisam setio dok sam bio momak...A ja se bas pitao zasto sve "padaju" prvo vece... A stvarno koliko to moze biiti ozbiljno sa elektricitetom ..http://www.youtube.com/watch?v=AFKrlPUSBJU Quote Share this post Link to post Share on other sites
stub 0 Posted January 25, 2011 (edited) Po pitanju elektriciteta, pražnjenje se dešava iz razloga što se tijelo ponaša kao kondezator pa se prilikom dodira sa metalnom površinom vrši pražnjenje istog. E sad, to se dešava pri veoma maloj vlažnosti vazduha, tj. ljeti, zimi ne bi smjelo nikako pošto vlažnost često ide preko 80-90%. Malo se prekontajte pa ćete vidjeti da su te pojave vezane za ljeto. Doduše, meni se dešava zimi u kancelariji gdje je grijanje ludačko (smanjena količina vlažnosti) i gdje su sintetički itisoni pa se čak i pri rukovanju dešava pražnjenje (nedovoljne da obori ribe s nogu).Da ne dužim, problem zimi je vjerovatnije vezan za lošu masu.A što se tiče kabla koji se vuče po zemlji, od njega nema vajde ako je vrijeme suvo opet nema gdje da se prazni, a i nije problem u autu već u osobi, jer masa je vezana za - akumulatora pa bi opet prvo išlo tamo. Edited January 25, 2011 by stub Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 26, 2011 Dobro objasnjeno,to sam i ja mislio i tacno je da se desava uglavnom samo leti bas iz tih razloga smanjene vlaznosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites