Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
sijerca

Stilo 1.6 - bolje ide kad je napolju hladnije?

Recommended Posts

Imam pitanje za korisnike stila 1.6 16v,kada je hladno vrijeme napolju auto

ide kao metak,medjutim kada je bas toplo puno mi izgubi snagu,slabo prima gas

iako vratim u manji stepen prenosa slabo ubrzava.....jos ako idem uz brdo

katastrofa ne smijem se ni usuditi da preticem...da li je to normalno za taj motor????

mada 76 kw mislim da bi trebao puno bolje da ide i kada je toplo vrijeme???

Share this post


Link to post
Share on other sites

normalno je da auto malo bollje ide kad je vani hladno a sad da tolko osjetis razliku ne znam bas da ti je sve ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno.Toplo ,hladno ide isto.Samo kada ukljucis klimu oseti se gubitak snage.Nesto tu ne valja.Nisam majstor.Uskoro ce neko strucan da ti odgovori....

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma razumijem da izgubi snagu malo kada je bas toplo,ali nece da primi gas ni kad je

na visokim obrtajima...recimo kada idem uz brdo drugom sa nekih 2000-2500 hiljade

obrtaja pritisnem gas i nista jedva ubrzava....

i u tom slucaju puno mi trosi goriva a ne ide....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se slicno desava na Bravi i sumljam na bobinu,cetvrta svecica mi je chadjava i ima nekog kamenca belog praha ispod izolatora svecice sto viri iz glave motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije normalno.Toplo ,hladno ide isto.

Ne ide isto. Ima razlike jer motor uvek više voli hladniji vazduh...koji je bogatiji kiseonikom. Imaš čak i posebne specifikacije vezano za filtere vazduha i sl. za planinske države...npr. automobili za Austrijsko tržište...oni se često razlikuju i u maksimalnoj snazi koju mogu da daju na većim nadmorskim visinama, jer je vazduh razređen...itd, itd...

Uglavnom, normalno je da automobil bolje ide npr. noću tokom leta, nego u podne. Ali te razlike nisu drastične... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hladan vazduh je gusci i vise ima kiseonika u hladnom vazduhu zato kod turbo motora ima interkuler koji hladi sabijeni vazduh i povecava za odredjen procenat snagu u odnosu na motor bez interkulera.Mozda si mislio kad ti se zagreje motor na radnu temperaturu da ti onda slabije vuce,inace nebi smela tolika razlika da bude u odnosu na hladno vreme jer bi papucicom gasa davao vecu kolicinu vazduha,normalno sto je vise stiskas.Ja sam bio kod auto elektricara i on mi rece da nije bobina majstor za ciscenje dizni mi kaze da nisu dizne sigurno uz to uradio mi je dijagnostiku i proverio pritisak goriva 3 bara znaci pumpa je uredu al je izgleda katalizator u pitanju pa ce biti ciscenje ili skroz skidanje katalizatora kad budem dosao na red kod auspuh majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nisam mislio na radnu temperaturu motora tu je sve ok

znam da je moguce da ima malo razlike kada je toplo i hladno vrijeme,

ali ovde je bas velika razlika,cak u nekom trenutku mi se desi da se

motor zagusi kao da naglo pustim papucicu gasa,sto naravno nisam uradio!!!

sutra na dijagnostiku pa cemo da vidimo sta majstor kaze.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda ti ide previse benzina pa ga zalije za ovo nisam siguran ali neka me neko ispravi ako grijesim.

A ovo za vazduh hvala svima koji ste coveku objasnili sve fino,strucno i detaljno,jer inace bi sad ja morao piskarat a spavam na pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da skidas katalizator nije to sigurno meni menjo neki majstor i nema razlike.Drugi majstor kaze nije dobro uzubcen ili bobina ili nema kompresiju na 4-tom cilindru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam na servisu i zamenili su mi brizgaljku.Sef servisa mi rece da je valjalo da mi se promene svecice jer nisu original (original su 3000 dinara komad) al nisu menjali da mi ne prave prevelik trosak.Dizna je polovna 5000 dinara a rad sa dijagnostikom 2800 dinara u ovlascenom servisu.Menjao sam kod njih ranije i senzor za temperaturu (za klimu) 2900 dinara kad su montirali pitam ja za rad kolko da platim a oni meni nista :question: ja onda pomislim sigurno su nesto zabrljali medjutim automatska klima mi radi samo tako.

Svecice su bile Champion RC10YCC i ove sto sam dobio sa autom i sledece sto sam menjao sad ne znam koje su sigurno original da nebude neki PRC kinez.valjda su u Euro-autu NGK original ne daje mi se 3000 za svecice tolko nisu ni iridijumske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...rece da je valjalo da mi se promene svecice jer nisu original (original su 3000 dinara komad) al nisu menjali da mi ne prave prevelik trosak...

Ma, kakve 3.000 po svećici...to šanse nema. Sve 4 mogu da budu toliko. :thumbup:

Ne kažem da si ti pogrešno čuo ili napisao, već da je to neka njihova priča...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajt NGK, deo za svećice:

http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/index.asp?mode=nml

Evo npr. cene po komadu u Velikoj Britaniji:

http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/spark-plugs/NGK-spark-plugs-ccp.asp

Ili ovde:

http://www.nextag.com/ngk-spark-plug/stores-html

To da je jedna klasična svećica za Fiatov 1.6 za 30 eura... :whistle: mislim, stvarno mi dođe kao klasična priča za dranje... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sam opravio kola :unworthy: tri meseca sam sumljao na bobinu al svima kad kazem odgovore sta ako nije te skupa :horse: ... posle jeb*de po servisima ja odlucim da kupim bobinu,da malo i ja pogadjam :question:,odem ja kod prodavca a on meni jesi siguran te bacas pare ista prica ko ovi pre.Nista ja uzmem i danas montiram i pravac probna voznja za Takovo (u povratku sretim policiju)

Sta da kazem auto leti :lol: nema vise potapanja gasa do poda,sigurno preticanje...

U povratku mi se upali chek endzin lampica trepce samo i posle se ugasi lampica.Ja se vratim i reko sad radi ko svajcarski sat kad komsija kaze neravnomerno ti radi motor (isprekidano).Podignem haubu kad spao nov Facet kabal sa prvog cilindra lepo namestim i motor radi normalno.

Sad naravouchenije motor mi je radio na dva cilindra jer sa tri se primeti da ne radi jedan cilindar sa dva teze.Izgleda da je bobina probijala jer je otpornost sekundara kod stare i ispravne bobine nekih 5120 oma, znaci isto(multimetar Kineski).NOVA bobina je 5400 dinara kao Italijanska Meat Doria ustvari PRC Kinez al bitno je da radi za kablove cu da vidim dal ce dalje Facet da zaj*bava.

Eto reko sam za resenje problema a nisam cutao ko P*icka. :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam hteo da chekam dok stignu Champion kablovi Fles su bili 2900 dok je Facet 3200 al izgleda da ako je veca cena ne znachi i da je veci kvalitet.Na oko su mi bili bolji ti Flesh posebno ti kontakti za bobinu i svecicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...