SLOBODAN 0 Posted July 24, 2010 Sve ste napisali kako treba raditi kada je grejanje u pitanju,a moze li neko da napise sada kada su vrucine kako je najbolje namestiti klimu da hladi.Da li treba samo staviti na AUTO i nista vise,ili moze i na dugme za recirkulaciju kada sija zeleno.Objasnite iz iskustva.Pozdrav svima nisam bio tu jedno vremeI jos jedno pitanje kada se ukljuci dugme AUTO kod mene bije samo napred,a ako hocu da promenim gore ili u noge onda vise ventilator ne radi automatski.Ako mozete recite nesto o ovome. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted July 25, 2010 Taj automat je djavolja rabota. Uglavnom radi ispravno, kod svih Lybri, a verovatno i na tvojoj. Jedino ako uopšte ne radi u pitanju je ili nedostatak gasa ii nedovoljan pritisak u sistemu ili ga uopšte nema, tako da siroma termostat (onaj u kabini na sred šajbne) šalje podatke klimi koje ova ne može da zadovolji... U principu, kod automata postoji jedna caka, a to je kad mu zadaš režim rada - on to radi kako je programiran: u tebe i u noge!. Temperaturu podesi na LO (ne preporučujem), automat će da popne sam brzinu ventilatora na 4. Podesi na 20, ventilatori se smanjuju na 3, popni temperaturu na 23, ventilatori padaju na 2. U tom režimu automat se snalazi kao "riba u vodi". kombinuje strujanje vazduha na sve strane, pušta malo gore, malo dole, sa svih strana ti dolazi svežina, ali ove blagodeti se dešavaju tek posle 15-20 minuta vožnje... Ukoliko počneš rućno da mu zadaješ smerove duvanja, automat se isključuje, i dalje radi u režimu klime, ali manuelno!. Recirkulaciju sa spoljnim vazduhom i kabinskim vazduhom (žuto i zeleno - indikatori krajnjeg levog dugmeta komande klime), pravo da ti kažem nisam koristio, jer mi se nije zadesio slučaj dugotrtajne vožnje na ekstremnim temperaturama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted July 25, 2010 Koristim automatski mod i to tako što uvek podesim na 25-26 nekad i 27 C.... U početku automatika duva samo napred (ka meni) i to 3. ili 4. brzinom dok ne spusti temperaturu u kabini, onda smanjuje na dvojku i uključuje duvanje ka nogama. A što se tiče gašenja lampice AUTO kad sam zadaš smer duvanja, mislim da tad klima i dalje automatski održava datu temperaturu samo što se više ne usmerava vazduh kako ona hoće...Kad su vrućine najbolje su ti 2 opcije: Druga brzina i duvanje ka tebi direktno ili Četvrta brzina i duvanje gore (hladi glavu al' nije baš toliko efikasno) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SLOBODAN 0 Posted July 25, 2010 Jos jedno pitanje koje dugme pritisnuti ako hoces da ti ulazi samo spoljni vazduh a da ne radi kompresor,kao kod kola koja nemaju klimu.Na primer ako je spoljna temperatura 28 ti stavis na displeju 24 i pritisnes econ,sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 25, 2010 Jedan broj odgovora je prebačen ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38197 Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted July 25, 2010 Jos jedno pitanje koje dugme pritisnuti ako hoces da ti ulazi samo spoljni vazduh a da ne radi kompresor,kao kod kola koja nemaju klimu.Na primer ako je spoljna temperatura 28 ti stavis na displeju 24 i pritisnes econ,sta se desava.Dugme ECON ti isključuje kompresor Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted June 29, 2011 (edited) Da i ja resim neke nedoumice! Kad je ukljuceno ECON i MONO,razumem da se sve rucno podesava (smer i jacina duvanja),al me interesuje dal temperaturu podesavam samo na vozacevom displeju ili moram na oba? AUTO opcija je zakon,sednes sa suvozacem i onda gospodski samo podesite temperature preko tockica i laganica,a ono radi za sve pare! Edited June 29, 2011 by aleksa_indjija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted June 30, 2011 (edited) Jos jedno pitanje koje dugme pritisnuti ako hoces da ti ulazi samo spoljni vazduh a da ne radi kompresor,kao kod kola koja nemaju klimu.Na primer ako je spoljna temperatura 28 ti stavis na displeju 24 i pritisnes econ,sta se desava.Dugme ECON ti isključuje kompresorDugme ECON isključuje kompresor...i greje na 24 stepena. Ukoliko uključiš AUTO - hladi na 24 stepena (odnosno spušta temperaturu u kabini na zadatu temperaturu). Kada je ECON dugme uključeno, uredjaj će ubacivati zagrejan vazduh spoljni u kabina sa grejačima koji neće raditi. (znači ništa). Preporučujem da, ukoliko obožavate stalno kondicionirani vazduh, držizte stalno zatvorene prozore i podešenu klimu na 22 ili 23. (utisnuto dugme AUTO) Edited June 30, 2011 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites