Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ruki

Fiat Punto mk.1 1.1 - Ler gas

Recommended Posts

Pozdrav...

Nov sam na forumu i kupio sam svoj prvi Fiat. Naravno od svog kesa i to po prvi put da nisam trazio novac od bilo koga, pa mi je zbog toga posebno drago i ponosan sam na svoj auto.

Imam jedan mali problemcic koji je verujem lako resiv ali da pitam i nekoga iskusnijeg za misljenje.

Imam Punto 1.1, 1996. god. Simptomi su sledeci: kada je na leru desava se da naglo smanji gas i posle 2 sekunde pojaca ga. Jednom mi se desilo i da bukvalno kao da blokira gas i stalno je pod punim gasom.

Otvorim haubu i nadjem sajlu od gasa, pricvrscena regularno, ali ima neku gumenu kapicu koja seta na toj maloj duzini napred nazad. I kada spadne iz svog, ja mislim, osnovnog polozaja onda se i gas smanji. Ima li neko iskusniji da mi objasni kako da resim kvar jer ne zelim da prckam sam under the hood. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno ti je prljav leptir gasa.A verovatno je prljavo i jos dosta toga.Za prvi put bolje idi kod majstora da ti to ocisti i da ti kaze da li ima i sta ,da se radi na motoru.Posle kad vidis postupak,zakljuci da li ces sledeci put sam to raditi.Za pocetak ti preporucujem pregled i ciscenje od strane majstora.To inace nije skup zahvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalono Punto1 nema poblema sa step motorima,leptirom i sl. Moze lako da se desi da imas mehanicki problem sa sajlom. Poseti mehanicara ili slikaj taj mali deo sto mislis da ti pravi problem pa da pokusamo da ti pomognemo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi...to je neka gumica i mislim da sluzi kao zastita tamo gde se spaja sajla sa mehanikom na gasu...

Da li moze da dodje do ove objasnjene pojave ako kompjuter brljavi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nemas obaveze dodji kod mene u ponedeljak da pogledam sta te muci. Ako si iz Loznice do mene imas 25km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, mislim da sam resio problem....lambda sonda....

zagovorena zamena u subotu. U svakom slucaju hvala na pozivu. Kada budem bio slobodan, svratio bih, naravno ako si i ti slobodan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam Ruki da je do sonde. Ako je neispravna i ako je otkacis auto treba da radi najnormalnije. Da svratis-uvek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doduse, u petak sam tek kupio auto, 23.07. i kablovi od sonde su precvikani direkt iznad nje, nema pletenice, izduv varen na sastavku (ona tri srafa nakon grane iz motora) Danas sam bas bio kod majstora ovde u Lo, i samo sto sam ga upitao sta moze da bude (nisam spominjao sondu) rece mi kakva mi je sonda i da li radi kako treba, imam li neke greske da mi se javljaju...itd.

Pored toga, kum (takodje mehanicar) mi je takodje danas dolazio i rece mi da je sajla ok i da ne bi trebalo da je nesto vezano za nju ili njen spoj od papucice pa do makine. I on mi rece da hoce zbog nesagorelih gasova da stuca ler gas. Al opet cu videti da navratim, mozda i u toku nedelje, potrebno mi je i par saveta oko semeringa na radilici, pusta mi ulje i sa leve strane kod kaisa i desno, mada mi rece kum da nije komplikovano da se zameni, a posto treba da zamenim i kaiseve i ulje hocu to odjednom da odradim i da ne diram vise. Gde si ti, u Sapcu ili negde drugde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha mislim da znam gde je....vazi, ako budem prolazio, svraticu obavezno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi kupio sam Fiat Punto 1.1 44kw 1998 godiste...Uradio sam veliki servis i sad imam problem na ler gasu nece da radi,radi minut i ugasi se

Bio sam kod majstora sve su pregledali i elektricar i automehanicar sve je ispravno.

Al nece na ler gasu ugasi se i onda verglam i verglam i onda opet nekad sastavi

Kad je ladan lepo i upali i lepo radi dok je ladan cim se zagrije pocne da se gasi 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo, naime imam problem s puntom mk1 55, prije par dana je poceo da ima problem s ler gasom, nece da se spusti na 800 850 nego radi na 1200 1300 rpm u voznji kad pustim gas i pritisnem kvacilo obrtaji spadnu do 1200 i onda variraju do 2000, mijenjao sam sve senzore u karburatoru, motoric ler gasa itd itd.. Stavljao dva druga karburatora sve isto ne znam vise sta da radim, ako neko zna do cega bi moglo biti bio bih vrlo zahvalan. Lp

 

IMG_20211125_212022.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rijesen problem, dizna nije bila fino nalegla u leziste i bacala vise goriva nego sto je trebalo.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...