Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
lancia

Lancia Dedra 1.8 ie - potrosnja plina

Recommended Posts

ljudi ubicu se..uzeo sam dedricu Mislim da je 1.8,bar je tako u saobracajnoj,neki kazu da je mozda i 2.0,ne znam. nije ni vazno..interesuje me zasto mi trosi 25l plina na 100km. na benzin mi ne radi,palim ga direktno na plin,i puca naravno,jer nije seqent. za benzin mislim da je pumpa u pitanju,ali za to sad nemam para. sta mislite da je problem,za potrosnju,neki mi kazu da je mozda stelovanje paljenja tj struje,neki pak da je stelovanje samog plina,neki mi kazu da je mozda u pitanju taj protokomer ili ti regulator vazduha. nema pojma,i uskoro cu da skrenem,tj kad mi se po 10000 put kad sipem za 500kinte plin i predjem 35km. i ugasi mi se,pa ga guram do pumpe,a nije lak,verujte mi,ja cu da poludim,i odo u dusevnu bolnicu,inace kad budem provalio kako se postavljaju slike na sajtu,skrenuce te kad vidite kako je dobar,crn,metalic...sa nekim valjda sljokicama ili sta ti ja znam nekim sjajem. ubica,ali jbg. trosi kao tenk,pa nesmem ni do cure da odem,a kamo li sto sam planirao da idem do bugarske na more sa njom.

i jos jedno pitanjce,ako neko zna,da limoze da se na menjacu dedra stavi 1.4 motor od tipa,dal se pasuju ta zvona i ta cuda,i da lisu isti drzaci motora...

nadam se da ce neko uskoro da mi odg. jer ne mogu jos dugo ovako...dajte bar neku nadu...

poz iz nisa...

hMOX9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam 2.0 ali mi po gradu trosi oko 12-13l plina i isto nije sekvenc.

Samo nadji dobrog majstora da ti to lepo nasteluje, a pumpa kosta oko 30e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ne puca zato sto nije sekvent nego zato sto nije dobro nastelovan plin, struja ne valja itd itd...

2. Ne znamo zasto trosi 25l plina jer nisi dao ni jedan info o stanju auta, plinu itd.

3. Menjac ti ne pasuje sa 1.8 na 1.4, i auto nece manje trositi ako ubacis 1.4, samo vise.

4. I na tom motoru nema stelovanja paljenja, sam steluje ako ima digiplex.

Daj vise informacija o autu, stanje motora, svecice kad su menjane, kablovi, filter vazduha, kad je stelovan plin...pa cemo da pomognemo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo odgovora...

motor nisam dirao,od kad je kupljen,tj nije otvaran,samo su otvoreni poklopci na bregastim,lezajevi i ti podizaci ja mislim da se tako zovu su odlicni.

plin je lovato,i kao sto rekoh nije seqvent,i remontovan je rasprsivac,nove membrane. onda moje pitanje,zasto mislis da bi trosio vise a ne manje,posto je moj auto,ako gledamo po saobracajnoj,tezi svega 70-tak kilograma.

ja mislim da nema taj diplex,sta god on znacio,steluje se na razvodniku,koji stoji na kraju bregaste,i na nekom citacu koji je na remenici na radilici,tu ocitava nesto pa salje signale negde...ne znam gde...?

stanje motora...:ne gubi ulje ni kapi, zimus sam sipao novo ulje, stavio sam nove dihtunge i nije izgubio ni kap ulja. novi kaisevi svi, e sad postoji jedna caka sa tim kaisevima. Njemu je bio pokidan dupli zupcasti kais koji kao rasterecuje motor sa neke dve osovinice, koje ne sluze nicemu sem tom rasterecivanju. Predhodni gazda je vozio bez toga, ja sam mu stavio i taj kais,i podmazao remenice i na nekim koji su pomalo svirali zamenjeni su lageri, glavni kais je bio prezubio jedan zubac,ali je sad uzubljen,i svecice su zamenjene isto zimus, stavio sam nove bosh sa tri kraka,malo kao kvalitetnije i skuplje, kablovi su njegovi stari,ali ja mislim da su dobri.

Filter je nov isto, kutija je stara njegova, ali je na mestima gde je pucala ranije izlivena nova plastika i stavljena je klapna koja otpusta vazduh pod pritiskom kad dodje do eksplozijei zatvara se nakon toga,mislim da znate o cemu pricam.

Ma plin sam stelovao sam, kao sto sam vec citao ovde na forumu i stelovao mi je jedan plinadzija, na isti fazon kao sto sam i ja ,na zvuk,i na primanje gasa tj broja obrtaja.

Kad sam dovozio auto kad sam ga kupio trosio mi je 11lit. na 100 kroz novi sad i bg.

Za tri dana ga vozim kod majstora,pa ako daj boze bude ustanovio u cemu je svar,odmah vam javljam,ako vi u medju vremenu procitate ovo i skapirate u cemu je problem,ili imate neki predlog koji bi mogao njemu da iznesem kao problem ne ustrucavajte se,samo postavite,bicu zahvalan...

ako napravim moju dedricu da cepa malo bolje i da mi normalno trosi,dolazim na skup u bg....

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz licnog iskustva sa Zastavinim autima, znam da auto sa manjim motorm trosi vise iz prostog razloga sto se taj 1.4 iz Tipa koji je slabiji mnogo vise muci nego 1.8 da povuce karoseriju i samim tim trosi vise nego 1.8 motor.

U jugu sam vozio 1.1, 1.3, i na kraju 1.6 8v. Najmanje je trosio 1.6 jer mozes da ga vozis kao dizela, da saltas na 1500-2000rpm i on bez problema vuce 4-tom 40km/h uzbrdo, dok se tu 1.1 muci i prozdire gorivo na obrtajima da bi isao. I mogu da se kladim da Bravo 1.4 12v trosi isto ili vise nego 1.6 16v, a mnogo losije ide. :)

A plin ti verovatno puca iz istog razloga kao sto se i meni desavalo, siromasna smesa na usisu. Ako je zavrnut odvrni slobodno do kraja. Injection auti sa venturi sistemom ne vole zavrnut plin "da stedi". Tim dobijas samo kontraefekat (kao sa manjim motorom u tvom autu), auto ne ide sa malo plina, ti stiskas gas da podje sa niskih obrtaja i dobijes detonaciju.

Svi koji misle da zavrtanjem plina ustede, varaju se, auto losije ide, a isto ili vise trosi jer stiskas pola gasa da bi krenuo. Venturi plin radi po sistemu vakuum-a, koliko mu treba on ce plina da povuce.

Ako se i dalje javlja problem, proveri svecice i kablove obavezno! Ja kupio svecice, potrajale 4000km i bacio ih u djubre, stavio stare dvokrake "Denso", auto se preporodio.

Probaj tako za pocetak pa javi sta si uradio ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Pravilo kaze da sve od struje ( paljenje,kablovi,svecice ) moraju da budu u odlicnom stanju ako zelis normalnu potrosnju plina.

2. Normalno je da u gradu trosi 15l/100km ili mozda i vise, i tu ne mozes ama bas nista, osim ako ga ne zavrnes da jedva ide.

3. ja vozim themu 2.0 8v i sa 500 din predjem 65km u gradu, a sad sam isao u Grcku i potrosnja sa klimom je bila 8.3l/100km. bez klime 7.6 na krstarecoj brzini 120 km/h.

4. lovato je dobar uredjaj, proveri samo te nove membrane i gumice

5. protokomer nema nikakve veze sa potrosnjom, mozes i da ga nemas

Share this post


Link to post
Share on other sites

niksha,hvala ti,provericu kablove,iskreno mislim da su svecice dobre,ali i to cu da proverim....a ovo za tipov motor te apsolutno razumem,ali sa snagom od 120ks koju sad imam,a ide kao neki jugo 45 iz 81god. veruj mi i tebi bi palo na pamet da stavis tipov motor,posto posle voznje u njemu je potpuno drugaciji osecaj,on ide bar pet-sest puta bolje nego moj auto...da ne nabrajam koliko jos auta,koji su po 50-ak i vise konja slabiji od mog motora,idu mnogo bolje nego moj auto...a plin sam stavio na sredinu cak sam i malo vise odvrnuo...tako da,mislim da me sad razumes,zasto mi je palo na pamet to sa motorom...uostalom javljam sta sam uradio,posle majstora...

pozzz

brdaus,znam to za struju...zato ga i vozim kod elektricara,vide ce mo sta ce on da kaze...,ali fora je u tome,sto sam ja rekao protokomer ili regulator vazduha,na usisnoj grani on stoji tj. ispred nje,neka crvena kao kutijicavelicine pakle cigareta,i rekao mi je covek da je njemu gsi 2.0 trosio 30l plina po gradu,zato sto mu taj regulator nije davao vazduh,nego je auto gutao cist plin,e pa ja stvaim prst na celo,pa se setim da kad sam parkirao auto u garazu zimus,i stajao je vise od trideset sati,nije se osecao plin,cim ga upalim,desava se isto kao da sam odvrnuo plinski resho za kafu...uhvati te jeza ako imas upaljenu cigaretu,taj plin izbacuje verovatno na auspuh,i variraju mu brpji obrtaja,kad je hladan 700 do 1100 obrtaja,a kad se zagreje,po malo igra obrtomer,ali ne tako drasticno... :no

zbog toga kazem da je mozda regulator...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za potrosnju je bitno :

Svecice svakih 15 hiljada zamena .

Filter vazduha 20 hiljada zamena ili dva puta godisnje na jesen i prolece.

Servis isparivaca svakih 50 do 80 hiljada

stelanje svakih 10 hiljada i to na izduvne gasove a ne na uvo jer to nista ne znaci.

Automobil najmanje trosi kad je idealno nastelovan.

Povecana potrosnja moze da bude i od loseg mixera koji je instaliran na vozilu.

Zato daj slike pa vidimo gde si sa tim autom.

Velika mana je sto u nisu stvarno nema majstora da zna posao jer bi za njega sigurno cuo.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ti je sigurno dobro uzubljen, jer meni je bio prezubio za jedan zub i ponasao se kao tvoj (trosio kao lud a isao kao penzioner).

Te dve osovine sluze za balans motora (da ne bi tresao) i obicno se kais skida jer lezajevi kratko traju i odvlace snagu motora, tako da ti je moj predlog da ponovo skines kais jer pravi vise problema nego koristi. Ja sam ga meni skinuo i nemam problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi bio sam bas dugo odsutan,pa me evo opet,trosi i dalje hiljadarku plina po gradu,skinuo sam mu dupli zupcasti,bio kod elektricara i on mi reko da mi ne uzimaju kvazi majstori pare za stelovanje,jer on ima digiplex,i sam steluje paljenje. ne znam sta da radim,najvise bih voleo da sednem u neku od dedru sa foruma,da provozam jedno 2-3km da vidim kako ide,jer ovo moje je bas slabo,na malo vecoj uzbrdici me kida kadet 1.6 dizel. :thumbdown:

video sam da je dexxter dobar za dedre negde na sajtu,kako da dodjem do njega,ili dajte jos nekog dobrog za dedre u nisu i okolini,ako ne,onda cu na kraju da dodjem u bg. da prezalim 50eura za plin da mi to naprave,uz malo srece cu i da ustedim nesto na gorivu kad se vracam... :p

ako neko procita,plz odgovarajte sta da radim,inace menjam dedru za yuga koji trosi 7-8l plina,pa ko oce nek izvoli... ahahaha :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko vidim ti si iz nis a ne iz pirot - prezali 30e i kupi benzinsku pumpu, natoci benzina pa vidi kako ti radi auto. tek onda steluj plin i trazi problem ako ga ima. PRVO USTANOVI KAKO RADI NA BENZIN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi bas bas se dugo nismo videli.

novost je da mi je zuimus trosio 32-33l plina... looodiloooo....pokusao sam da prodam dedru i niko nece da je kupi javljali mi se ljudi za zamenu al mi zao da zeznem ljude sa tom potrosnjom... odvezao sam da stavim novu potapajucu pumpu,i na nagovor majstora odlucio da remontujem ceo dovod za benzin,nove dizne umesto ciscenje starih itd itd. ko zna kolko ce da mi ispadne para,auto ce da ostane kod majstora dok ne skupim pare da platim popravku. reci te mi koja je potrosnja te masine na sto u gradu uz normalnu voznju. do kraja meseca bi trebalo da ugradim i sequent plin samo da nadjem nekog ko ima polovan i ko hoce da ga proda,ili neki majstor koji ce da mi doda delove koji mi fale.posto imam obican.

za neki dan vam javljam sta se desilo,danas mi je istekla registracija,tako da sad mozete da me vidite u aleku koji trosi 9l plina po gradu nisu :p i pali kao mina,da te strah uhvati a ide bolje nego moja lancia na plin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto ne probas da zamenis ceo isparivac pre ugradnje sekventa. Ne bi smeo da predje 10L plina na otvorenom putu do 120 na sat. Da ti negde ne ipusta plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi bas bas se dugo nismo videli.

novost je da mi je zuimus trosio 32-33l plina... looodiloooo....pokusao sam da prodam dedru i niko nece da je kupi javljali mi se ljudi za zamenu al mi zao da zeznem ljude sa tom potrosnjom... odvezao sam da stavim novu potapajucu pumpu,i na nagovor majstora odlucio da remontujem ceo dovod za benzin,nove dizne umesto ciscenje starih itd itd. ko zna kolko ce da mi ispadne para,auto ce da ostane kod majstora dok ne skupim pare da platim popravku. reci te mi koja je potrosnja te masine na sto u gradu uz normalnu voznju. do kraja meseca bi trebalo da ugradim i sequent plin samo da nadjem nekog ko ima polovan i ko hoce da ga proda,ili neki majstor koji ce da mi doda delove koji mi fale.posto imam obican.

za neki dan vam javljam sta se desilo,danas mi je istekla registracija,tako da sad mozete da me vidite u aleku koji trosi 9l plina po gradu nisu :p i pali kao mina,da te strah uhvati a ide bolje nego moja lancia na plin...

Čoveče, oteraj taj auto u neki kršten servis, prežali pare i sredi ga. Samo od sebe i bez para neće nikako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav druze,meni je tipo 2.0 8v trosio po bg-u od 12 do 15 l plina.Proveri zupcenje,moras znati koji je motor,vidi da nisu stavljene druge bregaste(od 2.0 izgledaju slicno ,ali nisu iste),proveri mesac-flansnu,velika kolicina vazduha mu skodi i isparivac moze praviti problem.Trokrake svecice nikako nevaljaju za plin,stavi sa jednim krakom. :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi nema vise problema dao sam 350eura za popravku napravio auto na benzin,opet ista stvar,nece da ide,samo je mnogo tisi motor ne bruji i malo bolje prima gas,nista drugo, tako da sam odlucio da vise ne experimentisem nego lepo dajem mom majstoru dedru i 250eura i skidam moje nove letnje gume a dajem auto sa zimskim isto novim,i skidam cd player,i uzimam ni manje ni vise nego tipo 1.9d od oko 90-tak konja sa garancijom na sve delove i garancijom na potrosnju od 5-6l dizela po gradu.

da vise ne mucim ljude kao sto je marko...a inace do sad sam izdavao i po poznatijim servisima grdne pare i nista,samo su mi sjebali auto... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cjao svima dobio sam ponudu za zamenu,naime Tipo 1.4,za dedru 1.8 sad chitajucji problem oko potroshnje malo se lomim,interesuje me da lije pametno da menjam tipa za dedru i koliko dedra moze da troshi plina ako je sve ok?hvala u napred na savetima PozZ :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...