Damjanović 9 Posted February 1, 2010 Golf R32 (preuzeto iz http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2010&mm=02&nav_id=408074) Nemačka tjuning kuća B&B poznata po preradama Volkswagenovih modela, ponudila je paket poboljšanja za Golf R za tri konfiguracije motora koje serijskih 270 KS podižu na 310, 324, odnosno 362 KS. Najjači serijski Golf, model R, raspolaže sa 270 konja, koji se uz pomoć AWD pogona prenose na podlogu. Iako se radi o primarno prednjem pogonu, snaga se na zadnju osovinu šalje putem Haldex spajalice sa ciljem ispravljanja putanje. Najsnažniji model od 326 KS opremljen je sa većim turbopunjačem, trkačkim izduvnim sistemom sa protočnijim katalizatorom, novijom elektronikom, novim usisnikom vazduha i prilagođenim intercoolerom. Ukupna snaga od 362 KS osigurava ubrzanje do sto za 4,8 sekunde, a kazaljka brzinomera zaustavlja se iza brojke 280 km/h. Mehaničke nadgradnje motora uključuju ojačane kočnice i dorade na vešanju automobila, koje je potpuno podesivo, a karoserija je dodatno približena tlu za 30 mm. Iako je za kompaniju B&B karakteristično da karoserije tjuniranih automobila dodatno oplemeni različitim aerodinamičnim elementima, ovog puta to je izostalo. Jedina optička promena odnosi se na ekskluzivne crne naplatke, promera 19 odnosno 20 inča. Nadam se da bi ovo trebala da bude i inspiracija "našem" FIAT-u da pokuša nešto slično (Abarth)..... Da ne prodje "voz kroz kukuruz" Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted February 1, 2010 e meni se bas dopadaju kako ovi iz B&B rade,pre svega stayling automobila,ali i na tehnickim modifikacijama motora .svaka im cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted February 1, 2010 Nemcima svaka cast za kvalitet ali im je exterijer ocajan , svaki golf im je sve ruzniji i ruzniji, jbt kockica je bila najlepsa.. definitivno su operisani.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 48 Posted February 2, 2010 Golf R sam po sebi ima odlicne performanse tako da sa ovim paketom moze da pomrsi racune i Audiju RS4 i BMW-u M3 ...S' tim da oznaka R32 ne postoji kod ovog modela, dakle naziv mu je Golf R. Inace nigde nije pomenuto da auto ima 4 cilindra i 2000 cm3 i da mu je deklarisana gradska potrosnja ispod 13 lit/100 km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted February 6, 2010 ^^^Golf VI R moze samo da gleda u auspuh BMW-u M3, ali kroz dvogled.Sto se tice Golfa R ne sumnjam da dobro ide, ali i dalje mi je to najruzniji Golf. Golf V je za Golf VI Alfa Romeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 2, 2018 Autogefühl video: Test Volkswagen Golf Mk4 R32 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 18, 2020 Golf R32 iz 2003. godine prodat za 52.000 evra Da li je ovo najskuplje prodati kultni VW Golf IV R32 na svetu? Moguće! Naime, na internet aukciji Bring A Trailer ovaj primerak iz 2003. godine (modelska godine 2004.) sa tek 2.896 pređenih kilometara, nikad udaren i u savršenom stanju prodat je za čak 62.000 dolara najboljem ponuđaču. Ako pogledamo na Mobile.de videćemo da se cene najboljih primeraka Golfa IV R32 kreću oko 35.000 evra i prema tome - ovo je najbolji primerak kome je cena odletela u nebo. Doduše, reč je o primerku iz Amerike koji je nov pre 16 godina stigao kod trgovca Sharrett Volkswagen u gradić Hagerstaun u blizini Vašingtona, a od prvog vlasnika prodavac ga je kupio u februaru ove godine. Uz automobil novi vlasnik je dobio originalnu servisnu dokumentaciju i uputstva za rukovanje. Automobil je lakiran u najčešću, kararakterističnu bisernu Deep Blue plavu boju, ima naknadno ugrađen Cupra R Line prednji branik i 18-inčne OZ Racing Aristo felne sa Goodyear gumama dimenzija 225/40 ispod kojih se nalaze plavo lakirana klešta kočnica. Unutrašnjost ovog automobila deluje potpuno novo - crna Konig školjkasta kožna sedišta su besprekorna, a od opreme automobil ima sve što je bilo dostupno u to vreme uključujući i automatski klima uređaj te fabrički radio/CD. Podsetimo, Golf IV R32 koji se proizvodio samo dve godine pokreće atmosferski 3.2 VR6 motor sa 241 KS i 320 Nm, dok se snaga na sve točkove 4Motion pogona sa Haldex kvačilom prenosi putem 6-stepenog ručnog menjača, a sve to na masu od 1.540 kg. Do 100 km/h stiže za 6.6 sekundi i vozi do maksimalnih 247 km/h. Zvuk je pritom nešto zaista posebno, naročito ako ima kao konkretni primerak ugrađen Milltek sportski izduvni sistem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites