neshaoct 9592 Posted August 7, 2009 Stručnjaci Fiata dostavili su nadležnima u Srbiji prve projekte, koji ukazuju da će sa ovom italijanskom fabrikom u centar Šumadije stići i 15 velikih pratećih preduzeća iz ove zemlje.Tim Fiatovih stručnjaka, predvođen Dijegom Velinijem, glavnim projektantom italijanske kompanije, prvi put ne koristi kolektivni godišnji odmor, i to zbog posla u Zastavi.Projekat je stigao kako bi do septembra krenuli radovi na najbitnijim poslovima u Šumadiji, poput uređenja generalnog urbanističkog plana za industrijsku zonu u Korman polju, uređenje Gromovića ulaza u fabriku i rada na autoputu Kragujevac - Batočina.U projektu, koji je preteča kompletnog biznis plana Fiata za posao u Srbiji, ucrtani su pogoni 15 fabrika italijanske prateće industrije, koji će se graditi u ovoj industrijskoj zoni. Taj posao „nosi“ oko 240 miliona evra. Pored toga, stigao je i precizan plan za proizvodnju Punta koji predviđa proizvodnju i do 50.000 godišnje ovog modela u Kragujevcu, dok će biznis plan o proizvodnji novog modela, najverovatnije A klase (240.000 godišnje) i dinamika isplate 200 miliona evra osnivačkog uloga do kraja godine, biti poznati krajem septembra.Predviđeno je da taj plan nadležnima u Srbiji krajem sledećeg meseca dostavi lično Alfredo Altavila, drugi čovek Fiata.Saznajemo da će italijanski stručnjaci poslovodstvu Fiata predložiti da se u Kragujevcu prvo proizvodi ''Topolino'', mali gradski automobil čiji bi broj bio 240.000 godišnje, a da potom krene proizvodnja i B modela, što je i bio plan pre svetske ekonomske krize.kompletna vest - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted August 7, 2009 a šta bi sa onim kockastim topolinom iz Sat- A ??? ovaj mi pre liči na novi fiat 500 ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 7, 2009 Prelep auto. Italijani su pravi maheri oduvek bili za "pikolo" automobila, za razliku što se današnji u odnosu na davnašnje ipak znatno razlikuju po dimenzijama. Recimo, Fiat 500 je vizuelno sličan svom pretku, ali i viši i širi i duži za 20%. Italijanski marketinški stručnjaci su tačno procenili naše platežne mogućnosti, medjutim mislim da su predvideli jednu našu lošu osobinu: da živimo iznad svojih mogućnosti. Ta prosečna plata u Srbiji ipak nije u proseku jedini izvor prihoda; bude tu i neka trgovina, poneka zaostala njiva, napoličarenje, izdavanje viška stambenog prostora, a boga i poljoprivreda u vanradno vreme. Mislim da bi bilo potrebno razmišljati o nekom automobilu koji bi bio recimo u klasi linee, a koji bi zadovoljio tržište poslovnih vozila, standardnih porodičnih automobila. (u klasi Oktavije, na primer). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted August 7, 2009 Ja se potpuno salzem sa gosn Damjanovicem,totalno promasena klasa automobila,bar za ove prostore,a evo i zasto:-Topolino je zamisljen kao 2-i ili cak 3-i auto u porodici kojeg ce da vozi zena ili dete student,jednostavno,to nije resenje za nase prostore,ovde ljudi jedva skrpe pare,za jedan pristojan polovnjak ili nov,obicno je u pitanju porodicni auto,tipa limuzine,5 vrata ili karavan,i naravno taj auto je devojka za sve,i ko ce sad u toj prici,ovde i sa nasim standardom da kupje novog Topolina u koji jedva staju dvoje odraslih ljudi i kesa iz prodavnice,da ne pricam o porodicnom putu bilo gde u unutrasnjost ili na more u Topolinu,tek bi to bilo maltretiranje.Daklem,sto se tice naseg trzista,promasena tema,ali totalno,nadam se da ce se punto calsic ili ti 10-ka,jos dugo praviti kako bi nasa raja mogla da obnovi svoj prastari vozni park,a topolino je auto za bogatije slojeve stanonistva,koji ce time obradivati suprugu ili cerku za poklon,valjda ce se i izvoziti,pa ce ga kupovati zato stoje jeftin, malih dimenzija i lakog parkiranja po velikim evropskim i istocnoevropskim metropolama,i da ce se tako i kod nas zaposliti jos vise ljudi,na njegovoj izradi,u tome je sansa topolina.A sto se tice naseg trzista nama ostaje 10-ka,bolje resenje od topolina bi sigurno bili i LInea,Grande,neka nova verzija Palia ili cak i Stilo 5v cija proizvodnja je premestena u Brazil,ali ocigledno Fiat sa Toploinom i ne zeli da cilja nase trziste,koje,ruku na srce i nije neki kapacitet,vec trzista nekih drugih zemalja,ali cemo i mi imati velike koristi u smislu zaposljavanja ljudi i izgradnje novih savremenih pogona za neke,nadam se vece i komfornije automobile,od Topolina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 7, 2009 Ljudi, kapacitet od 240.000 komada vam najbolje govori da se taj automobil i neće praviti zbog našeg tržišta.Na našem tržištu se godišnje proda manje od 100.000 novih svih mogućih automobila, svih proizvođača, svih verzija, dostavnih, komercijalnih, itd...itd...I, to daleko manje od 100.000 komada... Quote Share this post Link to post Share on other sites