Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nissan GT-R (SpecV / R32 / R33 / R34 / R35 / R36)

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Nissan Skyline R34

 

Nekada je imao 280KS/397Nm iz svojih 6 cilindara ukupne zapremine 2.6 litara.

Godine su prošle od tog fabričkog izdanja i dosta uloženog novca, tako da sada ima 450KS/500Nm, sprint do stotke mu traje 4.9 sekundi i ide sve do 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022. Nissan GT-R Nismo

 

213180-nissan gtr 2022 03.jpg 213182-nissan gtr 2022 02.jpg

 

U Japanu je prikazan Nissan GT-R Nismo modelske godine 2022. uz najavu da njegova prodaja tamo počinje u oktobru ove godine. 2022 GT-R Nismo će se nuiditi u standardnoj verziji i kao Special Edition, a oba su na raspolaganju i sa novom bojom nazvanom Stealth Gray. Special Edition verzija je dobila i haubu sa vidljivim ugljeničnim vlaknima, kao i komplet 20-inčnih Rays alu točkova sa crvenim akcentima. Svi 2022. GT-R Nismo modeli su dobili i novi Nissan logo.

2022. GT-R Nismo pokreće 3.8 twin-turbo V6 motor sa 592KS i 650 Nm obrtnog momenta.

 

213181-nissan gtr 2022 01.jpg

 

Cene za ove modele još nisu saopštene, dok će narudžbine početi da se primaju na jesen.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: Nissan GT-R


Ne postoji nijedna bitna stvar o ovom autu, a koja nije pomenuta u videu. Od istorije, preko posebnih specifikacija, do najnovijih varijanti GT-R:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Nissan Skyline R34

 

Nije više u fabričkom stanju sa 320-330 konja, već sada njegovih 6 cilindara sa dva veća turba, većim interkulerima, mapom, usisom i većim diznama daje oko 450KS/500Nm - na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thelowdownyoutube.jpg The-Lowdown: Nissan R34 GTR

 

Ulepšana estetika, poboljšane performanse i nepogrešiva boja ''Baiside Blue''.

Detaljnije o ovom autu - klik OVDE.

 

 

r34 bb02.jpg r34 bb 01.jpg r34 bb03.jpg

r34 bb04.jpg r34 bb05.jpg r34 bb06.jpg

r34 bb07.jpg r34 bb08.jpg r34 bb09.jpg

r34 bb11.jpg r34 bb10.jpg r34 bb12.jpg r34 bb13.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II Nur

 

214272-nissan r34 3.jpg

 

Kako godine prolaze, Nissan Skyline R34 GT-R postaje sve cenjeniji i skuplji na tržištu, a kada se pojavi jedan u prodaji, redovno dostiže visoku cenu. Imućni ljubitelji ovog modela sada imaju priliku da kupe jedan primerak i to u savršenom stanju. Radi se o modelu V-Spec II Nur koji je jedan od svega 718 proizvedenih primeraka, a prešao je samo 10 kilometara. Da stvar bude još zanimljivija, ovaj automobil je jedan od samo 159 u beloj boji. Uskoro će dobiti novog vlasnika jer će biti prodat na aukciji u Japanu.

 

214273-nissan r34 2.jpg

 

Automobil nikad nije bio registrovan, a pokreće ga Nissanova N1 verzija slavnog RB26DETT motora. Radi se o motoru novom radilicom, boljim sistemom za vodu i ulje u bloku motora, unapređenim klipovima i gornjim klipnim prstenovima, novim turbopunjačima i poboljšanim bregastim osovinama.

 

nissan r34 1.jpg

 

Nissan je Skyline V-Spec II Nur plasirao na tržište u poslednjoj godini proizvodnje, dobio je ime po stazi Nirburgring, a standardni model razvija 330KS. Međutim, N1 motor je snažniji, a ovaj model ima i kruće oslanjanje, veće kočnice i poklopac motora od ugljeničnih vlakana. Prošle godine je sličan Skyline GT-R V-Spec II prodat za 485.000 dolara. Taj automobil je prešao samo 362 kilometra. Uopšte neće biti čudno ako automobil o kojem je reč bude prodat za više od 500.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko u stvari košta posedovanje Godzille?

 

nissan cena.jpg

 

Skyline i GT-R predstavljaju legende u japanskoj automobilskoj kulturi. Tokom pet generacija Skyline GT-R je postao još snažniji, dostigavši svoj pravi oblik u R35 koji nastavlja sa radom od uvođenja 2007. godine. Nazvan po japanskom mitskom čudovištu - Godzilli, R35 je pokazao da se može nositi sa modernim superautomobilima, a mnogi ga preferiraju zbog njegove pristupačnosti u odnosu na ono što nudi.

 

Craig Lieberman, tehnički savetnik za prva dva filma sage Fast&Furious, vlasnik je R35 GT-R-a, te je otvoreno pred kamerom objasnio svoje iskustvo sedmogodišnjeg vlasništva jednog. Craig je vlasnik Godzille od 2014. godine, nakon što je ostao ''lakši'' za 104.000 dolara. Od tada, svake godine s njim je prešao oko 11.000 kilometara, od kojih je nešto provedeno i na stazi.

 

To znači da je tokom (skoro) sedam godina proputovao ukupno oko 77.000 kilometara, a troškove je prilikom snimanja videa podelio na segmente.

Ukupno 6.300 evra je potrošio na gume, 1.500 na kočione diskove, 1,150 evra na nekoliko kompleta kočionih pločica, 1.300 na zamenu ulja i još 1.650 evra na set opruga. Kad se sve sabere, ukupan iznos potrošnih delova iznosi oko 14.300 evra, što je po 20.050 evra godišnje. ''To je brojka koja bledi u poređenju sa troškovima održavanja superautomobila poput Ferrarija ili čak Mercedes E63'', ističe Lieberman. Imajte na umu da se Godzilla svojom izlaznom snagom zaista može staviti u isti koš sa ostalim superautomobilima. GT-R iz 2015. godine pokreće 3.8 V6 sa dvostrukim turbom koji proizvodi 550KS i 628 Nm. Prednje smešteni VR38DETT je uparen sa automatskim menjačem sa šest brzina i pogonom sva četiri točka.

 

Uz to, malo je verovatno da ukoliko ste vlasnik GT-R-a, da ništa na njemu nećete naknadno menjati. Craig je tokom sedmogodišnjeg vlasništva potrošio još 16.000 evra na razne aftermarket nadogradnje. Neke od njih uključuju izduvni sistem od titanijuma, snažnije pumpe za gorivo, veće felne, prednji difuzer, zadnji spojler i haubu motora sa otvorima za vazduh.

 

Što se tiče cene koju je GT-R zadržao nakon 7 godina, Craig navodi da ''automobil zadržava vrednost bolje od nemačkih suparnika, najviše zbog odane zajednice koja ga okružuje''. Danas bi prosečni sedmogodišnji GT-R sa malo manje od 100.000 kilometara na satu vredeo između 63.000 i 72.000 dolara, što je između 59% i 72% od prvobitne cene. Naravno, cene zavise od velikog broja faktora. Vlasništvo GT-R-a bez sumnje će vas koštati mnogo više nego nekog drugog Nissana, ali ako se u obzir uzme ostatak segmenta Nissan je zapravo povoljna opcija

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Nissan Skyline GT-R R34 sa samo 10 pređenih kilometara

 

216065-nissan gtr 03.jpg

 

Oni koji vole JDM automobile znaju da cene Nissan Skyline GT-R R34, a jedan retki primerak se u Japanu prodaje za više od 450.000 dolara (380.000 evra). Na fotografijama je V-Spec II Nur model, jedan od 1.003 proizvedena primerka od kojih 718 čine V-Spec II verzije, a ostali primerci pripadaju još ređem M-Spec modelu.

 

216066-nissan gtr 02.jpg

 

Automobil ima ojačani N1 trkački blok motora, veće turbopunjače, zlatnu identifikacionu oznaku automobila, unikatni izgled unutrašnjosti, kruće oslanjanje i karbonski poklopac motora s NACA otvorom. Sve to je recept za visoku cenu, ali ovaj primerak je još vredniji jer nikad nije registrovan niti je ikada vožen na putu. Čak ni zaštita vrata nije uklonjena, a na satu se vidi da je prešao svega 10 kilometara.

 

216067-nissan gtr 01.jpg

 

Oni koji sanjaju o Nissanu Skyline GT-R R34 u ovom primerku verovatno vide automobil iz snova, jer je zaista savršen. Tražena cena automobila je skoro 400.000 evra, a aukcija se završava 11. jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Nissan GT-R za 2023. godinu

 

216164-nissan gtr 02.jpg

 

Kako prenose pojedini mediji, novi Nissan GT-R i neće biti toliko različit u poređenju sa aktuelnom generacijom koliko se očekivalo. Sadašnji GT-R se pojavio još 2007. godine (u međuvremenu je prošao kroz više doterivanja), a kako stvari sada stoje Nissan će se kod naslednika opredeliti za evoluciju, bar što se tiče mehanike. Tačnije, novi GT-R će imati potpuno drugačiju karoseriju, uz moderniju unutrašnjost, digitalni kokpit i najmoderniji infotainment sistem, ali će ispod kože velikim delom biti unapređeni stari GT-R. To podrazumeva modifikacije šasije, nove komponente i tjuniranje oslanjanja.

 

216165-nissan gtr 01.jpg

 

Novi GT-R će i dalje imati VR38DETT motor, i to bez mild-hybrid sistema, uprkos budućim strožim emisijama i regulaciji buke. Unapređeni 3.8 twin-turbo V6 će raspolagati sa skoro 600 konja, uz automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Aktuelni Nissan GT-R će prestati da se proizvodi na jesen 2022. godine, a novi GT-R stiže početkom 2023. godine. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju još jedan retki Nissan Skyline GT-R V-Spec

 

216176-nissan sky03.jpg

 

Pre samo nekoliko nedelja retki Nissan Skyline GT-R V-Spec iz 1999. godine u Midnight Purple II ljubičastoj boji je prodat za 315.187 dolara, a sada je još jedan identičan primerak ponuđen na prodaju. Primerak na fotografijama je prešao samo 25.000 km zbog čega je veoma poželjan i vredan.

 

nissan sky02.jpg

 

GT-R je uvezen iz Japana u Kanadu 2015. godine, a otac trenutnog prodavca ga je kupio u januaru 2020. godine. Sada je ponovo na prodaju, a uz njega ide prateća i dodatna dokumentacija.

 

216177-nissan sky01.jpg

 

Nissan je proizveo svega 4.194 primerka modela R34 Skyline GT-R koji su prošli V-Spec tretman, a samo 282 primerka su lakirana u Midnight Purple II boju. Ovaj primerak ima originalne 18-inčne felne sa šest krakova i sportske Toyo Proxes T1R gume iz 2011. godine. Takođe, tu su i Brembo kočiona klešta zlatne boje. U unutrašnjosti je bilo nekoliko modifikacija među kojima je i Kenwood M707 uzvučenje te Kenwood VZ907 pop-out ekran osetljiv na dodir s navigacijom. Automobil je u fantastičnom stanju, kako njegov eksterijer, tako i unutrašnjost. Automobil pokreće 2.6 litarski twin-turbo RB26 6-cilindrični motor koji razvija 276KS i 353 Nm obrtnog momenta. Realna snaga ovog motora definitivno je veća od fabrički deklarisane.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najnoviji Nissan GT-R Nismo u potpunosti rasprodat

 

213182-nissan gtr 2022 02.jpg

 

Najnovija Nismo verzija GT-R-a je predstavljena ove godine u aprilu, a dostupna je u ''standardnom'' i ''Special Edition'' obliku. Samo 300 primeraka je u planu, a Nissan je saopštio da prestaje da primanjem narudžbina, s obzirom na to da svaki planirani primerak već ima svog kupca. Uz to, čak 99% svih kupaca se odlučilo za ''Special Edition'' verziju pre standardnog modela. Specijalna verzija uključuje haubu od ugljeničnih vlakana i 20-inčne Rays aluminijumske felne u crnoj nijansi sa crvenim akcentima. Pola kupaca je odabralo Nismo Stealth Grey nijansu.

 

213180-nissan gtr 2022 03.jpg

 

Najnoviji GT-R Nismo koristi 3.8 V6 motor sa parom turbopunjača koji stvaraju više od 600KS i 652 Nm.

 

213181-nissan gtr 2022 01.jpg

 

''GT-R Nismo je oduvek bio trajna potraga za vrhunskim užitkom u vožnji. Zauzimamo holistički pristup, tražeći precizne performanse kroz pedantnu ravnotežu između komponenti motora i težine automobila, postepeno razvijajući izgled GT-R-a da bismo svojim korisnicima pružili vrhunsku ravnotežu snage, performansi i uzbuđenja'', izjavio je Hiroshi Tamura, šef odeljenja za delove, prilikom predstavljanja automobila u aprilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Skyline R33 GT-R prodat za 200.000 evra

 

gt r 235k 01.jpg

 

Japanski automobili visokih performansi na tržištu dostižu visoke cene, a primer je Nissan Skyline R33.

 

gt r 235k 02.jpg gt r 235k 05.jpg gt r 235k06.jpg gt r 235k 07.jpg

 

Ovaj Nissan Skyline je isporučen kupcu u Japanu 1995. godine, a sada izgleda kao da je sve vreme bio umotan u pamučnu vatu. GT-R je oduvek bio privlačan tunerima, ali primerak na fotografijama je zadržao potpuno originalno, odnosno fabričko stanje. Karoserija je ofarbana u Midnight ljubičastu boju i izgleda kao da je tek izašla iz fabrike. Siva unutrašnjost u dva tona je takođe u savršenom stanju. Automobil pokreće 2.6 twin-turbo 6-cilindrični motor koji razvija 276KS/367 Nm obrtnog momenta. Agregat je u perfektnom stanju, dok motorni prostor sadrži čak i sve originalne nalepnice. Nissan Skyline je prešao nešto više od 46.000 kilometara, a novi vlasnik je za njega izdvojio 200.000 evra.

 

gt r 25k 03.jpg gt r 235k 04.jpggt r 235k 08.jpg gt r 235k 09.jpg

gt r 235k 010.jpg gt r 235k 011.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan GT-R T-spec

 

218171-nissan gtr 04.jpg

 

Jedan od najdugovečnijih sportista na tržištu se neprekidno proizvodi i unapređuje već 14 godina, a reč je o već mitskom modelu, Nissanu GT-R koji je na tržištima širom sveta startovao sada već davne 2007. godine. Sada je nakon bezbroj verzija i specijalnih izdanja u rasponu snage od 487 do 720KS japanska ikona zaslužila ''poslednji ples'', pa je danas u Jokohami predstavljena poslednja posebna verzija pod nazivom T-spec koja će biti napravljena u tek 100 primeraka. Uz minimalne promene u stilu, superauto iz ''zemlje Izlazećeg Sunca'' dolazi sa novim bojama i maksimalnim nivoom opreme.

 

218172-nissan gtr 03.jpg

 

Nažalost rezervisan je samo za kupce u Japanu i Americi, a dolazi u ''Millennium Jade'' i ''Midnight Purple'' bojama. Poznavaoci će odmah shvatiti da je reč o varijacijama boja koje su korišćene na takođe kultnom prethodniku Skyline R34: konkretno na retkoj V-Spec II Nur verziji. Osim boja, izvučeni ''dobitnici'' mogu da računaju i na vrlo sličnu opremu postojećoj ''Track'' sa širim lukovima točkova, spojlerima od ugljrničnih vlakana, alufelnama Rays u boji bronze i Brembo karbonsko-keramičkim kočnicama.

 

218174-nissan gtr 02.jpg

 

U putničkom prostoru nalazimo kožne presvlake najfinije vrste ili presvlake od zelene alkantare Mori, a nova verzija je dopunjena T-spec značkama napred i pozadi, posebnim pragovima vrata i poklopcem motora od ugljeničnih vlakana.

 

218173-nissan gtr 01.jpg

 

Novi paket T-spec može da se kombinuje sa nivoima opreme Premium ili Nismo, a u poslednjem slučaju GT-R dolazi sa krovom i poklopcem gepeka od ugljeničnih vlakana i još agresivniji sa specifičnim postavkama i kalibracijom motora koje je razvilo sportsko odeljenje marke. Po pitanju pogona nema promena: ispod haube nalazi se poznati 3.8 V6 biturbo koji na sve točkove putem menjača sa dva kvačila ispručuje 570KS i 637 Nm obrtnog momenta. Najveća brzina i dalje iznosi 315 km/h, a ubrzanje do 100 km/h iz stajanja tek 2.8 sekundi. Prodaja bi trebalo da počne u oktobru, a s obzirom na veliki interes Nissan će organizovati lutriju za 100 srećnika koji će tada svoje primerke platiti, preračunato, od 122 do 138 hiljada evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Australijski doktor rizikuje život u Nissanu GT-R da bi spasavao živote

 

doktor nissan.jpg

 

Kada je spasavanje života u pitanju, vreme je od suštinskog značaja. Upravo iz tog razloga je, doktor Majkl Livingston, koji nadgleda dve klinike u Australiji, odabrao Nissan GT-R kao vozilo uz pomoć kojeg vozi od jednog do drugog mesta. U hitnim slučajevima, on mora da se kreće punom brzinom ne bi li što pre stigao do pacijenata. Slučaj koji je u pitanju uključuje jednogodišnju bebu koja je patila od bronhitisa, i kojoj je bila neophodna hitna pomoć. Dr Livingston, koji je bio udaljen 30 minuta, vozio je brzo koliko je mogao da bi spasio novorođenče. Stigao je na vreme, a sa bebom je sada sve u redu.

 

Naravno, slučajevi poput navedenog predstavljaju rizik po dr Livingstona. Pored dobijanja kazni, postoje veće šanse da dođe do neželjenog incidenta, što može izbeći ukoliko je njegov automobil prepoznat kao vozilo hitne pomoći. Iz tog razloga je dr Livingston aplicirao da njegov GT-R dobije status vozila hitne pomoći (EVS) u Australiji, a reč je o dozvoli da vozilo bude opremljeno svetlima i sirenama neophodnim za date siutacije, uz izuzeće od nekih od saobraćajnih pravila. Međutim, Australijsko ministarstvo saobraćaja je odbilo molbu dr Livingstona, naovodeći da su ''vozači muškog pola skloniji brzoj vožnji (?!), kao i da budu uključeni u rizične situacije''. ''Zašto mi ne može biti omogućena ista protekcija kao u slučaju bilo kojeg drugog vozila hitne pomoći?'', upitao je Livingston. Portparol Australijskog ministarstva saobraćaja je izjavio da se molbe generalno odobravaju samo u slučaju da su vozila deo državne servisne mreže.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvih 5 od planiranih 50 Nissana GT-R50 isporučeno kupcima

 

nissan gtr 50 3.jpg

 

Nakon neplanirano dugog čekanja konačno je krenula proizvodnja nešto drugačijeg Nissana GT-R iza čijeg izgleda stoji Italdesign. Egzotični projekat Italdesigna na osnovi aktuelnog Nissana GT-R (R35) je otkriven u junu 2018. godine, a u italijanskoj kompaniji su tada najavili da će produkcijska verzija brojčano ograničenog modela biti spremna do maja 2020. godine i da će prvi od 50 kupaca u svoje automobile sesti krajem prošle ili početkom ove godine.

 

nissan gtr 50 2.jpg

 

Uz pretpostavku da su planirani rokovi probijeni (i) zbog pandemije koronavirusa, proizvodnja automobila s kojim Italdesign obeležava 50 godina postojanja (a Nissan 50. rođendan modela uz koji se već dugo veže nadimak Godzilla) konačno je počela.

 

nissan gtr 50 1.jpg

 

Prvih pet ručno sastavljenih primeraka modela iza čijih novih karoserijskih panela stoji Italdesign isporučeno je kupcima koji su već odavno izdvojili 990.000 evra, a jedan od njih je želeo svoj GT-R50 u boji karoserije kakva se 1972. godine nudila uz GT-R prve generacije. GT-R50 pokreće 3,8 litarski biturbo V6 motor VR38DETT koji razvija 721KS i 780 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju distribuciju na obe osovine je zadužen 6-stepeni automatski menjač. U Nissanovom odeljenju Nismo kažu da je za pomenuti potencijal zaslužno 12% novorazvijenih komponenti motora u odnosu na motor koji pokreće GT-R Nismo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I novi Nissan GT-R sa V6 motorom

 

nissan gtr r36.jpg

 

Kako prenose pojedini mediji, novi Nissan GT-R (interne oznake R36) će biti napravljen na novoj platformi, a moguće je da će ga pokretati V6 motor sa električnom asistencijom.

Sadašnji GT-R R35 se pojavio još 2007. godine (u međuvremenu je prošao kroz više doterivanja), a kako stvari sada stoje Nissan će se kod naslednika opredeliti za značajne promene. Tačnije, novi GT-R će imati unapređeni dizajn, uz moderniju unutrašnjost, digitalni kokpit i najmoderniji infotainment sistem, kao i već pomenuti V6 motor sa električnom asistencijom. Unapređeni V6 agregat će raspolagati sa oko 600KS, uz automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Nissan GT-R R35 će prestati da se proizvodi na jesen 2022. godine, a novi GT-R R36 stiže početkom 2023.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Nissan GT-R

 

R32 sa 2.6 motorom sa 6 cilindara (RB26DETT) koji fabrički ima dva turba Garrett T25, tako da je motor davao 280KS/353Nm.

Ali, sada ima jedan turbo (naravno, veći) i još drugih izmena, tako da auto sada ima 1.000KS/963Nm: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbrži svetski Nissan GT-R

 

nissan gtr svet.jpg

 

Za vozilo začeto 2000-ih, Nissan GT-R odrađuje sjajan posao u domenu za koji je stvoren. Bez obzira što je još uvek u aktuelnoj generaciji, R35 je već sada kultni model, omiljen među svetskim tjunerima, vladar u trkama na četvrt milje. Naravno odavno to nije u standardnoj verziji.

 

Da bi se nosio sa mlađom konkurencijom, neophodno je da se neke stvari ''ispod lima'' dorade, tako da 3.8 V6 twin-turbo, koji normalno raspolaže sa 480 do 600 konja, biva ''friziran'' tako da isporučuje i preko 1.000 konja. Do stotke ubrzava za nešto više od 3 sekunde, dok najnovija Nismo verzija to vreme spušta na 2.5 sekundi. Međutim, sve je to ništa u odnosu na najbrži svetski GT-R. Već na prvi pogled, jasno je da se ne radi o fabričkom modelu. Nabildovana karoserija, masivno zadnje krilo, drag gume i padobran (koji pomaže pri usporavanju), jasno ukazuju o kakvoj se zverki radi. GT-R o kojem je reč je od sportskog automobila transformisan u rasni dragster.

 

 

Kao što smo već spomenuli, radi se o najbržem Godzilli na svetu, bar kada je reč o ubrzanju na četvrt milje, koje odrađuje dok si rekao keks. Ništa čudno, budući da raspolaže s, pazite sad - 2.300 konja!

Kompletna snaga se inače u njegovom slučaju prenosi na zadnje točkove. Četvrt milje je prešao za 6.5 sekundi, a sasvim je očigledno da može i brže, jer nije imao najsjajniji start. Poređenja radi, najbolje vreme koje je napravio Tesla Model S Plaid iznosi 9 sekundi. Naravno, Teslin pulen je serijski automobil, dok je ovaj GT-R temeljno modifikovan za trke na četvrt milje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Nissan GT-R Nismo

 

Dobrodošli na (skoro) kraj jedne ere. Ova ''R35'' generacija Nissana GT-R je jedna od najdugovečnijih super sportskih automobila u industriji, i iako se bliži kraju svoje proizvodnje i dalje je jedan od najsirovijih, najautentičnijih i najuzbudljivijih automobila u svom segmentu. To je posebno tačno za ovu najbržu Nismo varijantu - veoma je brza kao i svi prethodni GT-R modeli. Motorsport inženjering je ugrađen u same gene ovog automobila.

 

U godinama otkako smo prvi put videli ovaj Nissan (2009. godine), GT-R je postepeno evoluirao, sa suptilnim ažuriranjima skoro svake godine, ali je osnovni recept ostao isti, zasnovan na brutalnom stajlingu i istom takvom 3.8 V6 motoru ispod haube. Ovaj automobil se više ne nudi po upadljivo manjim cenama od Porsche-a, posebno ne u ovom Nismo obliku, ali u smislu performansi za evro - ono što ovde dobijate je i dalje prilično impresivno. Model Nismo, vodeći u GT-R ponudi, prvi put je lansiran 2015. godine i sada, kako se proizvodnja svodi do svog neizbežnog kraja (verovatno negde 2023. godine), preostala prodaja se zasniva na njemu. Mnogi brendovi tvrde da nude ''trkački automobil za put'', ali ovaj Nissan to zaista jeste:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2017. Nissan GT-R

 

Ovaj auto je daleko od fabričkog izdanja sa svojih 700 konja (sa fabričkih 570 te 2017. godine):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Nissan GT-R R32 sa 1.000 konja na Autobanu

 

Originalna Godzilla...nije prvi GT-R jer su postojala dva pre njega, ali od ovog (R-32) je stvoren nadimak Godzilla (od strane jednog auto-magazina iz Australije) koji se održao do danas.

Ovaj auto je iz 1991. godine, debelo naknadno modifikovan i navukao ga je na Autobanu bez ikakvih problema na preko 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2022. Nissan GT-R T-Spec

 

Ovaj herojski automobil je deo scene sportskih automobila već 14 godina, koristeći 3.8 twin-turbo V6 od standardne do Nismo verzije.

U ovakvom paketu opreme ima npr. izduvni sistem od titanijuma, keramičke kočione diskove, specijalnu boju...i 561KS:

 

 

 

chasingcars.jpg ChasingCars:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...