Nikolaj 1 Posted September 17, 2008 A zbog cega ces da radis veliki servis na svakih 60000km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cruiser 0 Posted September 18, 2008 ... Izvrshena transfuzija, pre 10-tak dana, Selenia 20K, 2 limenke po 2lit, skoro 2.400din ukupno + filter ulja, Champion oko 230din. 'Doktor' uz'o 500din za ruke!Po uputstvu ide 3,9 lit. Otprilike je i ostalo u kantici 1-2 dcl. Medjutim, kad sam merio, dodushe nije bilo idealno ravno, shipka dobrano nauljena iznad zareza, motor hladan... ?Sad je .. 'punokrvan' Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted September 20, 2008 A zbog cega ces da radis veliki servis na svakih 60000km?Jedan razlog je to sto u su u Srbiji prepolovljeni sevisni intervali.U sustini, ocekujem da cu prelaziti oko 20.000 km godisnje. To mu dodje oko 60.000 za tri godine. U uputstvu pise da se kajs menja nakon 3 do 5 godina ili posle odgovarajuce kilometraze. 3 godine ako je vozen pretezno u gradu a 5 na otvorenom.Mozda cu ga menjati na npr 140.000 km. Sve zavisi koliko budem vozio i gde. Unutra je jos fabricki kajs ali kapiram da ce i zamenjeni biti priblizno istog kvaliteta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted October 21, 2008 A zbog cega ces da radis veliki servis na svakih 60000km?Pitao u Delti, cisto informativno par stvari i kazu mi da rade veliki servis na Stilu na 60 000km i da obavezno menjaju vodenu pumpu. Cifra je preko 30.000 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikolaj 1 Posted October 22, 2008 Ma hoce samo kintu i zbog toga rade servis na 60000km.Ja veliki servis necu raditi na toj kilometrazi,pa po cenu da moram ceo motor da promenim. Quote Share this post Link to post Share on other sites