Steta sto ranije nisam video ovu temu... Bio onomad na oglasu jedan divan novi Bravo 2009, bordo metalik, 2.0Mjet, izgleda ko da je sad izasao iz fabrike, enterijer ko da se nije sedelo u njemu, spolja ko nov, felne 18", registrovan, ma ludilo... Na satu pise 90ak k km... Ja se zapalio da ga uzmem, cena oko 8 k evara, covek ga hvali, te ovakav je, te motor ludilo, te sve mu savrseno, te nema nikakve greske... Ja razmisljam, ma sve je OK, ali kad dajem tolike pare, mora to neko da potvrdi (ovlasceni servis).. On kaze, ma nemas frke, bio sam ja kod Dobro nam poznatog doktora za Fiat (sa Altine), on kad kaze da je to sve super, onda nema greske, samo nesto sitno prikazuje komp da je postojala neka greska, ali to je sve OK ... (sve je to u redu, ali to nije rekao meni )... Zakazem ja pregled u ovlascenom servisu, a majstor kako ga je podigao, vidi da viljuska ima lufta... nesto vrti glavom nakaci ga na examiner, i pita, sta su ti rekli, koliko je presao ?! - Pa 90k - Nije nego 164k ne odlazi njemu viljuska na 90k ... DPF zapusen 98%, viskozitet ulja posle 3k km od zamene 31% (to moze biti ili zbog fush ulja, ili nesto nije kako treba)... Zao mi samo sto sam ispao veverica pa platio pregled, jer se nisam dogovorio prethodno, da ako je sve OK i tako kao sto pise, i on prica, ja placam, ako nije on placa... Ali dobro sad. Bolje 2000 din nego vise od 8k evra + jos ko zna sta... Super je auto, i mozda bi i presao preko te kilmetraze ali ko ce ga znati da li je sa motorom sve OK, a taj motor je malo egzotika, i pitanje koliko bi bolelo, ako tu nesto nije kako treba, a i to onda ne vredi te pare (zar ne?)... Ubrzo ga je prodao... Nadam se za manje pare, a i nadam se da kupca nece odmah strefiti neko renoviranje... Ako se neko identifikuje sa pomenutim autom, nek kaze, pa da mu posaljem izvestaj sa detaljnog pregleda.