Jump to content
FAS Goran

Mc Milan

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About Mc Milan

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Location
    Novi Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.8 16v
  1. Saobraćajni znak za naselje Novim saobraćajnim propisima u toku godine biće uveden saobraćajni znak za naselje, a biće obavezna i izgradnja trotoara, gde postoje kuće pored saobraćajnica. Profesor Saobraćajnog fakulteta u Beogradu Boris Antić najavio je na Sajmu automobila, predstavljajući nove propise iz Zakona o bezbednosti saobraćaja, da je ograničenje brzine u naselju uvedeno da bi se zaštitili pešaci koji mogu da se nađu na kolovozu. Antić je objasnio da se pojam naselja, međutim, ne poklapa sa geografskom odrednicom naseljenog mesta, odnosno sa onim gde stoji tabla sa njegovim imenom. To u praksi znači da vozači sada ne znaju tačno od kog mesta važi ograničenje brzine, odnosno da ona ne mora da se smanji odmah kod saobraćajnog znaka koji to zahteva, ako u blizini još nema kuća. Sa uvođenjem novih tabli, koje će jasno označavati početak naselja, međutim, više neće biti dileme, naglasio je Antić. On je, takođe, rekao da će se ubuduće raditi kontrola prosečne brzine vozila, a ne samo trenutne, jer će to omogućiti soficistiraniji sistemi za praćenje, koji će biti postavljeni na svakom nadvožnjaku. Prema njegovim rečima, veoma je značajno što će se povećati i odgovornost vlasnika vozila sa kojim je napravljen prekršaj. Vlasnik vozila će, naime, ubuduće morati da pruži tačnu informaciju o tome ko je u trenutku prekršaja upravljao njegovim vozilom, ako to nije bio vlasnik lično, što je do sada bilo prilično problematično. Kazne moraju da imaju preventivne, vaspitne i represivne mere, pa je uvedeno kumulativno kažnjavanje, skupljanjem poena za najteže prekršaje koje dovodi do zabrane vožnje. Tako vozač koji sakupi više od 17 kaznenih poena neće moći da vozi dok ponovo ne položi vozački ispit. Ako posle toga sakupi više od 15 kaznenih poena, moraće ponovo da bude isključen iz saobraćaja do novog polaganja, a svaki naredni put imaće pravo na sve manje kaznenih poena.
  2. ^^^ Gledaoci B92 poslali su snimak bahate vožnje policije u blizini Užica. U komitetu za bezbednost saobraćaja kažu da je reč o nasilničkoj vožnji. Snimke vozača koji prave očigledne prekršaje u saobraćaju, od kojih je jedno policijsko vozilo, B92 je dobio od gledalaca koji su događaje snimili mobilnim telefonom. Na snimku se vidi vozilo marke Volkswagen beogradske registracije, koje iz Ulice Kneza Miloša skreće u Ulicu Kralja Milana, što nije dozvoljeno. Samo nekoliko metara iza parkiran je policijski patrolni automobil. A na snimku koji su nam poslali gledaoci iz Užica, vidi se policijski kombi, koji na putu u okolini ovog grada, bez uključene rotacije ili zvučne signalizacije, na nekoliko mesta pretiče druga vozila preko duple pune linije, što je takođe saobraćajni prekršaj. Koordinator Komiteta za bezbednost saobraćaja Milan Božović kaže za B92 da se u slučaju policijskog kombija koji smo videli na snimku iz Užica, očigledno radi o saobraćajnom prekršaju i da je to loš primer koji se šalje ostalim učesnicima u saobraćaju.
  3. Nemci tuze Stefan GPSrbija neće imati predstavnika u Formuli 1 ove godine, a Zoran Stefanović, prvi čovek Stefan GP tima, koji je želeo da se takmiči u najbržem cirkusu na svetu, došao je u žižu interesovanja nemačkih medija, pre svih „Ekspresa“ iz Kelna, iz jednog sasvim drugog razloga. Novinari tog lista su u tekstu sa naslovom „Vojska i dve kompanije raskrinkali Stefanovića“ preneli da reference Stefanovićeve kompanije AMCO ne odgovaraju činjeničnom stanju. Zoran Stefanović „Ekspres“ je, dakle, uočio na sajtu AMCO, koja se bavi proizvodnjom visokotehnoloških delova za avio i svemirsku industriju, sliku nemačke bespilotne letelice u čijoj je konstrukciji, navodno, učestvovala ta firma. - Nakon provere kod proizvođača uključenih u izradu bespilotnih letilica KZO i LUNA, možemo da potvrdimo da u sistemima koje koristi nemačka vojska nema pogonskih ili drugih tehnologija srpske firme AMCO - rekao je za „Ekspres“ portparol nemačke Uprave za vojnu tehniku i nabavke. Poznati proizvođači „Rajnmetal difens elektroniks“ i „Šrik“ takođe kažu da nikada nisu čuli za AMCO i da planiraju da protiv nje preduzmu određene zakonske mere. Blic 05.03.2010
  4. ^^^ Dobre vesti za prvi srpski tim u Formuli 1 US F1 odustao, otvara se mesto za Stefan GP! Američka ekipa US F1 obavestila je Svetsku automobilističku federaciju (FIA) da odustaje od učešća u predstojećem šampionatu Formule 1, a molba da se njihovi nastupi odlože za jednu sezonu otvara mesto prvom srpskom timu, Stefan GP. "Obavestili smo zvaničnike FIA o svojoj odluci i sa njima radimo na iznalaženju najboljeg rešenja. Našim radnicima smo poručili da prestanu sa radom na trenutnom bolidu dok ne dobijemo konačnu odluku po ovom pitanju", rekao je Piter Vindzor, koji je uz Kena Andersona suvlasnik ovog tima. Još uvek ostaje pitanje je šta će učiniti Svetska automobilistička federacija, koja može da odobri Stefan GP-u da se takmiči u ovoj sezoni, ali i da se opredeli da u šampionatu učestvuje samo preostalih 12 ekipa. Sa druge strane, jedan od osnivača Jutjuba, Čed Harli, već duže vremena je svoja sredstva investirao u US F1 pa bi mogla da se obistine predviđanja da će zbog novonastale situacije u svetu Formule 1 ostati pomažući ili ekipi Zorana Stefanovića ili timu Kampos Meta. preuzeto sa - Blic Online
  5. F1: Konačna lista učesnika za 2010. Svetska automobilska federacija u sredu uveče je objavila konačnu listu učesnika šampionata Formule 1 za 2010. godinu na kojoj se nalazi samo 12 timova. Već pre nekoliko dana bilo je poznato da se na startu sezone u Bahreinu 14. marta neće naći američki tim USF1, ali je FIA objavila da nije moguće da ga neka ekipa zameni ove godine. Vladajuće telo Formule 1, takođe, je objavilo da će uskoro raspisati novi konkurs za kandidate koji bi mogli da popune slobodno mesto u šampionatu 2011. godine. Na listi se nalaze timovi koji su se takmičili u prethodnim sezonama. Za sada su poznata imena 25 vozača, jedino još nije potvrđeno ko će biti drugi vozač ekipe Ispanja rejsing, ali je gotovo izvesno da će to biti Indijac Karun Čandhok. To bi trebalo da bude poznato već u četvrtak, za kada je zakazana prezentacija španskog tima i njihovog bolida u Mursiji. Konačna lista učesnika Formule 1 za 2010. godinu: 1 Jenson Button (McLaren-Mercedes) 2 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes) 3 Michael Schumacher (Mercedes Grand Prix) 4 Nico Rosberg (Mercedes Grand Prix) 5 Sebastian Vettel (Red Bull Racing-Renault) 6 Mark Webber (Red Bull Racing-Renault) 7 Felipe Massa (Scuderia Ferrari) 8 Fernando Alonso (Scuderia Ferrari) 9 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth) 10 Nico Hülkenberg (Williams-Cosworth) 11 Robert Kubica (Renault F1 Team) 12 Vitaly Petrov (Renault F1 Team) 14 Adrian Sutil (Force India F1 Team-Mercedes) 15 Vitantonio Liuzzi (Force India F1 Team-Mercedes) 16 Sebastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari) 17 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari) 18 Jarno Trulli (Lotus-Cosworth) 19 Heikki Kovalainen (Lotus-Cosworth) 20 ime vozača se još ne zna (HRT F1 Team-Cosworth) 21 Bruno Senna (HRT F1 Team-Cosworth) 22 Pedro de la Rosa (BMW Sauber) 23 Kamui Kobayashi (BMW Sauber) 24 Timo Glock (Virgin Racing-Cosworth) 25 Lucas di Grassi (Virgin Racing-Cosworth)
  6. Markione: I Krajsler u Kragujevcu Ženeva -- Jedan od dva modela koji će Fiat proizvoditi u Kragujevcu mogao bi da bude pravljen za Krajsler, kaže direktor italijanske kompanije Serđo Markione. Markione je odgovarajući na pitanje novinara rekao da "je to moguće", objavljeno je na sajtu Dau Džonsa. Taj sajt takođe prenosi, pozivajući se na svoje izvore, da je Fiat odlučio da ipak ne proizvodi dva manja modela u Kragujevcu, kako je prvobitno bilo planirano, već da se usredsredi na proizvodnju dva veća modela automobila. Podsetimo, nakon potpisivanja ugovora krajem decembra između Fiata i države Srbije, Fiat je preuzeo 67 odsto u kragujevačkoj Zastavi. Tada je najavljeno da će Fiat u Kragujevcu proizvoditi dva nova tipa automobila - moderni gradski automobil iz klase B i drugi iz klase C kojoj pripapadaju "škoda oktavija" ili "tojota korola". Ni predstavnici države niti Fiata nisu želeli tada da otkrivaju detalje o tipu automobila koji će se, kako je planirano, proizvoditi u Kragujevcu 2011. godine. Oni su samo potvrdili da je reč o malom porodičnom vozilu, dodavši da Fiat, u okviru platforme za mala vozila, proizvodi automobile koji spadaju u više automobilskih klasa. Sliva: Rekonstrukcija će trajati više meseci Rekonstrukcija pogona fabrike automobila u Kragujevcu trajaće nekoliko meseci, najviše godinu dana, kaže predstavnik društva "Fiat automobili Srbija" (FAS) Bartos Sliva. On nije mogao da kaže koja je vrednost tog posla, niti kada će biti instalirana nova proizvodna oprema. Prva faza tih radova, rekao je Sliva, podrazumeva sređivanje poda, uređenje fasada i bojenje metalnih konstrukcija i to ne kompletne fabrike automobila, već samo u nekim njenim delovima. "To je lak i prvi stepen rekonstrukcije", rekao je on i naglasio da je cilj FAS-a da se podigne kvalitet uslova proizvodnje i zadovolje standardi kvaliteta kao što su u svim fabrika Fiata u svetu. Prema njegovim rečima, u posao rekonstrukcije fabričkih pogona će učestvovaće više firmi, a iz Srbije je do sada identifikovano oko 40 frimi, koje su za taj posao proverene jer su i ranije radile za torinsku fabriku automobila.
  7. Trajal testira gume za Fiat Korporacija Trajal je saopštila da očekuje da će u naredne dve nedelje završiti sva testiranja guma potrebna za sklapanje ugovora sa Fijatom o isporuci guma. Generalni direktor te kompanije Hristo Krušarski je rekao da je na sastanku predstavnika Trajala i Fiata definisano koje testove treba da uradi Fiat, a koje Trajal i da su testiranja dva seta Trajalovih guma već započeta u Baloku. On je dodao da je u toku i montaža konfekcioner mašine i pet presa koje je Trajal u septembru prošle godine za 2.5 miliona evra kupio od nemačkog KRUP-a. Ova mašina obezbediće, prema ranijim izjavama direktora Trajala, dnevnu proizvodnju od osam hiljada guma vrhunskog kvaliteta, što bi omogućilo sklapanje ugovora za isporuku miliona guma godišnje za sve Fiatove fabrike. Pregovori Trajala i Fiata traju od decembra 2008. kada su predstavnici italijanskog proizvođača prvi put posetili pogone kruševačkih gumara, a prvi testovi koji su zadovoljili potencijalnog partnera obavljeni su u Fiatovim pogonima u septembru prošle godine. izvor B92
  8. ^^^ Kazem moze ali ima da pobelis dok to zavrsis.Procedura ti je kao da dizes pravi kredit.Trcis dva dana u krug banka,firma,osiguranje,menice adm.zabrane... Nego bolje lepo ponesi cekove i zavrsis sve za 45 minuta i jos na 6 rata.
  9. ako mislis na obavezno osiguranje i ostale dazbine moze preko komercijalne banke.
  10. Veži se, počinje stroga kontrola MUP Srbije saopštio je da će od nedelje 14. februara, pojačano kontrolisati korišćenje sigurnosnih pojaseva u vozilima. U saopštenju se navodi da će akcija biti sprovedena radi veće bezbednosti učesnika u saobraćaju. "Sva istraživanja sprovedena u ovoj oblasti pokazuju da su vozači i putnici, koji koriste sigurnosne pojaseve, znatno manje izloženi riziku od stradanja u saobraćajnim nezgodama", navodi se u saopštenju. Akcija će istovremeno biti sprovedena u svim zemljama članicama Evropske unije, a organizuje je TIPSOL (mreža evropskih saobraćajnih policija). Novim Zakonom o bezbednosti saobraćaja na putevima kazna za nekorišćenje sigurnosnih pojaseva je 5.000 dinara. Prema zakonskim odredbama, u vozilu moraju da budu vezani vozač i svi putnici na čijim sedištima postoji sigurnosni pojas.
  11. Ja sam cuo da ce izlazak policije platiti ono osiguranje kod koga je osiguran onaj koji je kriv,tako su se osiguranja dogovorila u svom udruzenju.A valjda je ceo zakon i donet da bi se policija manje cimala.
  12. ^^^ Ja mislim da je to sve isto,najbolja varijanta je da ih sam napravis uz neciju malu pomoc.
  13. Stvarno je tako ali generalno OVO smo mi a ne samo taksisti i poljcajci.
  14. Aleksandar Veljković ecoRouteHD - GPS preuzima nadzor Garmin GPS uređaji za automobile uskoro će postati mnogo više od pukog sredstva za navigaciju - zahvaljujući dodatku ecoRouteHD, svaki Nuvi će davati informacije o radu motora i statistici, dopunjavajući i delimično zamenjujući instrument tablu. GPS uređaji za automobile poslednjih godina su se uglavnom razvijali u smeru dodavanja multimedijalnih funkcija i angažovanja u ulozi Bluetooth handsfree uređaja za telefone, ali Garmin kreće u drugačijem smeru – umesto da se funkcionalnost GPS‑a dalje otvara prema periferijama, GPS ulazi u srce vašeg automobila, ostvarujući komunikaciju sa CPU jedinicom motora. Uz pristup svim parametrima koji se sa njega mogu očitati, ecoRouteHD ne samo da će vam omogućiti uvid u brojne parametre koji se sa vaše instrument-table ne mogu očitati, već vam, u sadejstvu sa Nuvi‑jem, nudi i statističku obradu, aktivno vam pomažući da korigujete svoje vozačke navike. Kako ecoRouteHD dolazi do ovih podataka? Tajna je u OBDII data portu koji većina modernih automobila ima u pretincu za rukavice. Dovoljno je da ecoRouteHD povežete na ovaj port i on će podatke o radu vašeg motora beležiti čak i onda kada je Nuvi navigator isključen i omogućavati njihovu kasniju obradu. Komunikacija između ecoRouteHD‑a i GPS‑a odvija se preko sekundarnog Bluetooth kanala, što znači da je još uvek moguće istovremeno povezati vaš mobilni telefon, ne ugrožavajući handsfree funkciju. Uključite GPS i pred sobom imate bord kompjuter sa više informacija i funkcija od onih koji se uobičajeno viđaju u automobilima. Preko tri različita režima prikaza ecoRouteHD vam prezentuje praktično sve informacije koje CPU jedinica motora emituje – temperaturu različitih senzora, broj obrtaja motora, protok goriva, pritisak, napon u elektro-sistemu, pritisak ulja, protok vazduha u usisnoj grani, parametre rada klime, pa čak i kodove o greškama koji omogućavaju dijagnostiku kvarova. Verovatno najatraktivniji je prikaz podataka o potrošnji goriva, koji vam daje trenutnu potrošnju, prosečnu potrošnju od poslednjeg reseta, količinu potrošenog goriva (i njegovu cenu), kao i emisiju CO‑2. U donjem delu ekrana nalazi se grafikon koji vam jasno prezentuje varijacije u potrošnji u zadatom vremenskom intervalu, tako da imate potpun uvid u to u kom režimu kretanja vam automobil najmanje troši. Za ekološki svesne vozače koji žele da optimizuju svoj stil vožnje tu je i drugi ekran sa statistikama koji meri parametre efikasnosti (tj. ekološke optimalnosti) vožnje, mereći koliko ste u toku dana brzinom kretanja, ubrzanjima i kočenjem doprineli ili odmogli uštedi goriva. Dakle, aktivno vam pomaže da optimizujete svoj stil vožnje. Sledeći ekran će obradovati one koji vole da imaju uvid u sve radne parametre, nudeći vam i one informacije koje savremene instrument-table uglavnom ne saopštavaju. Pored obrtaja motora, tu je napon u elektro-sistemu, temperatura motora, pritisak ulja i trenutni protok vazduha, sve prikazano u vidu okruglih instrumenata sa kazaljkom. Ako nešto na automobilu ne funkcioniše onako kako očekujete, sistem nadzora kodova grešaka omogućava čak i relativnom laiku da jednostavno, govornim jezikom, dobije informaciju o tome koja komponenta pokazuje znake otkazivanja – dovoljno je kliknuti na prijavljeni kod i iz interne baze u memoriji GPS‑a biće izvučen opis greške.ecoRouteHD će moći da se nabavi kod distributera Garmin uređaja u drugom kvartalu 2010. godine. Cena još uvek nije formirana, ali očekujemo da ona bude povoljna. PcPress
  15. Znam nego sam mislio da ima nesto novo kao na Bezaniskoj kosi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...