Jump to content
FAS Goran

stefan8661

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About stefan8661

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 10/29/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nish

Contact Methods

  • Skype
    stefan8661

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1 1.1 55S

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To su odlicni kablovi, malo skuplji doduse ali nema greske sa njima
  2. Sve cool :-) Mene super sluze, zajedno sa Denso svecicama... Pozdrav :-)
  3. Haha Baki :-) Nadjoh ih bas tamo, Kit komerc u NI, Punto mk1 1.1... Tako je nesto bilo oko 1500, i ja sam se zacudio. A te Flash sam nalazio i za 800, to treba zaobilaziti u najsirem luku, jednom sam stavio, fabricki je bio probijen jedan kabl :-). Tako da sam se "izapeo" za ove NGK :-). Problem resen, sto se tice kablova. Bobine dok su mogle da se nadju original ja sam nasao te dve magneti pre par godina i jos rade odlicno, sad su neke kineske aktuelne za 1200 din tako da mi je logicno da se potraze polovne original na otpadu jer ce vrlo verovatno duze raditi nego nove kineske...
  4. Ma bezi to je mnogo skupo. Ja sam Magneti Marelli placao po 20-25€ a kablove sam uzeo za 1500 NGK. Beru se meni jako lose pokazao, uzeo sam svecice i kablove od njih, auto je imao detonacije non-stop a i na benzinu nije radio kako valja. Ako mozes nadji NGK kablove, vec imas NGK svecice. Mozes da probas i sa polovnim ispravnim bobinama, original, jer kod nas vise nema original Magneti Marelli. Ali to odmah probaj kad ti nameste da bi mogao da reklamiras.
  5. Cini mi se da probijaju :-( Probaj da kupis jednu, pa da zamenis prvo jednu pa da vidis, pa vrati staru pa zameni na drugom mestu. Malo je smaranje ali da se resiti. Meni je tako probijala jedna bobina i zamenom je resen problem.
  6. Ja sam stavio Denso zadnji put kada sam menjao, i to neku kao jacu seriju, kao ato postoje za NGK V-line, auto mi nikad bolje nije radio. Pre toga sam imao isto Denso ali obicne i takodje je dobro radio. Sa NGK sam imao probleme, Beru su mi iato zadavale glavobolju. Ako vozis na plin sve mora da bude perfektno, svecice, kablovi, bobine. Skini kablove pa pogledaj u kapici kakvo je stanje, kada si ih zadnji put menjao? Mozes malo WD-40 da spricnes pa da ih vratis. Kad skidas kablove hvataj dole za onaj deblji deo, pri vrhu, nemoj da ih cupas. Imas za 1500 original NGK kablove, salji PM ako zelis da ti kazem u kojoj radnji. Pozdrav Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  7. Jel sam ti rekao da je to u pitanju :))) Dobro je sada redovno menjaj filter za gorivo, na svakih 10000 km, sitna para a eto sta se desi kada se raspadne zbog dugogodisnjeg ne menjanja. Ja sam slicno vadio iz celog sistema, isto tako crno, eto koliko nam je cisto gorivo, uzas zivi, mulj sam crni i ja vadio. Jel ti oprao i diznu? Ako radi lepo ne mora mada je moj prodisao posle pranja dizne, bila prljava bas.
  8. Pre svega sramota je kakvo nam gorivo uvaljuju, uzas, mulj vadimo kao iz mocvare. Uradi kao sto sam ti napisao ranije: 1. zamena uloska pumpe i naravno zamena filtera goriva 2. pranje rezervoara (ako nije mnogo zaprljan moze i da se izvuce svo gorivo pa da se nabacaju pamucne krpe unutra i da se sve pokupi, ruka do lakta i skupljanje, ja tako resio problem) 2. produvavanje i dovodnog i odvodnog creva od monopointa 3. pranje dizne jer je i ona navukla mulj i djubre kada se raspao filter za gorivo, mozda ce raditi i bez pranja ali je moguce da ce ti seckati auto prilikom ubrzavanja Tek posle ovih postupaka ce proraditi na benzin kako valja. Ako opet imas problem onda predji na monopoint, step motor, senzore, lambu sondu... Za to je najbolje dijagnostika ili da se stavi pa skine deo dok se ne pronadje koji pravi problem.
  9. Najbolja varijanta je da se ugradi relej koji ce da iskljucuje pumpu kad se prebaci na plin...
  10. Cesto strada pumpa kada je ugradjen plin jer vrti u prazno a najcesce na rezervi pa se ne hladi dovoljno i crkne. Zameni ulozak pumpe, jer ako se cuje pa cuje, menja zvuke garant je krepala.
  11. Meni to ne izgleda bas najsjajnije, izgleda kao da je nagorela!
  12. Znaci akumulator se isprazni i posle nece da upali? Meni se cini da ipak imas problem sa alternatorom. Kod elektricara da ga ispita. Ja sam imao problem sa alternatorom, da kazem slican i na kraju se zapalio! Sreca pa se ugasio sam veoma brzo i odmah sam ga zamenio. Nekad se palila lampica, nekad nije, auto nekad upali lepo, nekad ga verglam bas dugo. Ovo je moje iskustvo, veoma lici na tvoju situaciju.
  13. 3 minutes ago, MmMm11 said:

    Hvala ti puno na pomoci ovo sto si napisao urađeno i meni na benzin samo sto nije mi oprao diznu, jer nije mogao da otsrafi jdan sraf misim da ima 4, tri je uspeo a jedan nije a kada sam video koliko je mulja izaslo i iz creva jer je kompresijom izbacio, cak sam oet promenio filter za gorivo iako je tog dana nov stavljen

    Dovod za gorivo je dobar cim dam kontakt cuje se pumpa i kad smo skinuli crevo baca gorivo

    Kazes lmaba Sonda gde se ona nalazi i koja je njena funkcija?

    I dalje nemogu da ga upalim, nece ni da zavergla,udarili smo malo anaser i onda poceo da vergla ali nikako i dalje da upali.

    Pomoč.:rant:

     
  14. Druze i ja sam imao velike probleme, slicne kao tvoje. Isto je katastrofalno radio na benzinu, sledece popravke su usledile: Posto ti je kao i meni bio raspadnut filter za gorivo mora se ceo sistem ocistiti. Meni su se i dovodno i odvodno crevo od pumpe zapusili tim muljem, nisam mogao da upalim auto na benzin, mozda jedva na trenutak i ugasi se. Zatim se na sve to nakalemila nekakva vlaga u rezervoaru zbog niskih temperatura kaze majstor a mozda su mi na MOL pumpi nasuli vodurinu. To se resilo skidanjem pumpe, ciscenjem rezervoara metodom guraj krpe i skupljaj sve sto ima u njemu, sreca pa nisam imao puno goriva. Creva za gorivo su ociscena produvavanjem, izaslo je brdo djubreta. Oprana dizna za gorivo i OBAVEZNO zamenjena gumica jer mi je prosli majstor ustinuo staru gumicu pa je i zbog toga imao problem na benzinu. Posle je lepo radio neko vreme i poceo je da zeza. Gasi se u sred rada. Ispade da je LAMBDA SONDA. Tada je auto proradio na benzin a na plin nikako da krene lepo da radi. Za plin sam uradio sledece: Kod plinara zamenjene membrane i gumice isparivaca i zamenjen onaj mali filter. Opet auto trese u leru i gasi se u voznji. Do tada sam bio u ubedjenju da je ozracen kako valja medjutim ipak nije bio. Idi kod nekog ko ume lepo da ozraci sistem jer ako je hladan isparivac, nece ti auto raditi zimi na plinu ni pod razno. Odem ja ozracim kod drugog, auto lepo greje lepo radi na benizin medjutim trese ko blesav na plin u leru. Menjao sam pre toga kablove i svecice pa sam mislio da to je ok. MEdjutim nove svecice i kablovi su pravili problem. Da covek poludi. Odem kupim nove svecice DENSO (sa njima mi najbolje radi auto) i kupim originalne NGK kablove! Auto posle toga proradio i na plin. Kod tebe bih proverio i step motor, idi da ti ga operu ultrazvucno. Najbolje je otici kod nekog majstora koji ima delove za njega pa da skine stavi i da proveri koji su otisli. Neka proveri i na benzinu da li lepo dolazi gorivo i da li se lepo vraca nazad. Ovo su moja iskustva, vidim da si iz Nisa, ako ti trebaju neki direktniji savet odnosno kod koga da odes, gde sta da kupis salji mi privatnu poruku. Pozdrav
  15. Zamenjene su ponovo svecice i kablovi, stavljene su Denso TT svecice i NGK kablovi i auto radi normalno.... Maximalna preporuka za Denso svecice, uvek mi je auto najbolje radio sa njima. Hvala bogu nije glava, radjena je pre 10-12k. Pre Denso sam stavio Beru svecice i kablove, lose su se pokazale/pokazali.... Sent from my Tesla_Tablet_785 using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...