Jump to content
FAS Goran

phoenixos

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About phoenixos

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 10/16/1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    croatia

Previous Fields

  • Garage
    punto mk2a
  1. Posto sam u mogucnosti da ubodem sedista od Alfe 156, da li odgovaraju na saraf ili su potrebne preinake , pa eto ako netko ima iskustva?
  2. a cuj neki kazu da bude antifriz tako crn kad ne valja tj kad je vec star tako da ne znam, mozda je samo prljav sistem pa je prljavstina izasla van, to je bilo onak crna tekucina kad gledas kroz prozirnu bocu jer sam kad sam ispustao staru tekucinu pustio u bocu od 5 litara, ono kad je prelijevas izgleda normalno ali onak malo prljavo al kad je sve na okupu onda je bas onako ko jako prljava voda. Dal je pomjesao ulje i vodu nezz ali trebao bi otici vidjeti, a sto se ozracivanja tice i klokotanja tu sam mozda i sam kriv jer sam otvarao poklopac hladnjaka dok je bio topal motor, netom ugasen, pa je onak kao tlak da izbije ko kad koka kolu otvoris i odonda je pocelo to klokotanje. A, moram i napomenuti da mi je prije nekih godinu i pol otisao termostat ,pa sam ga bio zamjeno,tj majstor, pa je nakon mjesec dana opet pocelo s tim pregrijavanjem a nisam stigao do majstora nego mi je zakuhao auto na putu toliko da sam zacuo neko kao struganje da se tako izrazim,tada mi je majstor rekao da ozracim malo sistem i pustim da se ohladi te da odmah dodjem do njega, i tu smo utvrdili da je otisao i taj drugi termostat ali i pummpa , ventili i ostalo je sva sreca ostalo ispravno , ali me brine sad da ipak mozda kad si somenio da moze mjesati ulje i vodu da nije zbog toga,inace nisam pprimjetio ni da gubim ni ulje ni vodu. Uglavnom hvala na savjetima otici cu skoro u servis pa cu vidjeti sta se da napraviti
  3. ewo da se i ja pridruzim raspravi,pre neki dan sam mjenjao antifriz i posto nije bilo crvenoga trenutno za kupiti kupio sam plavi paraflu kakav je vec bio u sistemu,ispustio sm stari sistem da bi ostao paf kada sam vidio da je stari antifriz doslovno crna tekucina a star je max 3 god... isao sam na kompletnu izmjenu iz razloga sto auto jednostavno nije htio vise da grije,klokotao je malo kad bi se palio na hladno ali najjace sto je bio u stanju da grije je moguce opisati kao slabo mlacno a da ne spominjem da mu je trebala cijela vjecnost da dodje i bar do toliko. Prateci ovaj tutorijal sam se odlucio na izmjenu antifriza i sve je manje vise dobro proslo, auto sad opet fino grije i to u dosta kratkom roku ,ali primjetio sam i nesto sto mi nije jasno a to je da citajuci ovaj tutorijal svi govore prvo zatvori pipu iza motora pa pipu na hladnjaku, meni prvo voda pocne izlaziti na ovoj drugoj pipi a tek onda na onoj iza motora , kako ili zasto to tako .... mislim ja sam pustio da krene voda van na obe pipe bez mjehurica i toga i onda ih sarafao iako je trebalo malo vise vremena da iz ove kod motora pocne ici voda nego na ovoj pipi na hladnjaku ...
  4. glava za koji fiat , jel ide na mk2 punto
  5. kad je vec i prica o presretaču , za nepovjerovati je da od cijele voznje i svega , pojavio se samo jedan i to kad se islo kuci te je kolona lagano napredovala prema ulazu na autoput , taman na ulazu u osijek vidis kolona usporava , ja ono na zacelju pa naravno nevidim zasto kad je kolona ono... par kilometara , ali kad sam se priblizio ima se sta i vidjeti , od silne kolone FIATA i svega ,cajo zaustavi bembaru austrijanca , pa se sad misli zasto je celic punio gace , ..
  6. nemoj tako , podijeljeni su letci ... , sad svi mogu na vas forum .... ,da skupa sa ekipom , svake pohvale za dolazak , drugi put ce vas biti vise .... a za neshu jedna pocasna ---> ----------> ---------------->
  7. ewo par mojih slika ,jbg inace bude vise ali imao sam vise posla ovaj put pa je sve na brzinu slikano .. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.264282626943371.64739.100000849085172&l=7abe133709&type=1
  8. ekipa stigla bezbedno, dalje ce se obavjestavati usputno ..
  9. ewo sve razmisljam da bih mogao i ja iz osijeka doci do tog omw-a te se tamo naci s vama , pa da vas dovedem tocno do mjesta gdje ce se u osijeku odrzati konacni sastanak,znaci tvrdja, sacu vidjeti sa svojim voditeljem slavonija teama da se podijelimo da jedan dio ide za vinkovce po ekipu koja je tamo a jedan dio ili samo ja dodjemo pred vas ... ako pratite ovo prije pokreta javite, ja cu jos pogledati prije pola 10 sto ste odlucili ...
  10. gle , reci cu samo da i nisi bas u pravu, ali to je tvoje misljenje i kao takovo se postuje, naravno da i dalje stoji pozivnica i za tebe i za tvoje istomisljenike a mi ce mo se naravno potruditi da ovo sve prodje u sto boljem okruzju
  11. pa neka je zato je nas susret 9. listopada pa nece biti gp japana...
  12. eo da se i po prvi puta javim na ovome forumu sa necime gdje mozda mogu pomoci , meni je kolega negdje prije vidjevsi sliku mog puntakisa i da su mu zamagljeni farovi predlozio da ispod one gume od poklopca fara stavim komad obicne zice duz poklopca fara i onda na to ponovo vratim gumu i poklopac tako da se pojača dosjed poklopca i sam dihtung fara nasto sam naravno to i isprobao jer nisam imao sta izgubiti i eto otada mi se jos nisu zamaglili farovi nijednom... eto tako je to kod mene rijeseno ... ako nadjem slike a imam ih negdje postaviti cu ih ...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...