Jump to content
FAS Goran

fix

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Ja ga takodje vozim i situacija sa filterom je da nije isti kao sa regate zbog unutrasnjih krivina oko mono pointa (SPI koji je GM Marelli kombinacija, ima ga regata 90 i.e. ali je kuciste filtera drugacije i u nekim starijim opelima ali nije vredan popravke...) i visine koja je veoma bitna. Elem, pravi i jedini krsteni filter je MANN c2936 koji se moze naci jer je isao i u neke francuze i UFI po katalogu partnera, cini mi se 28009 sifra -lako se proveri. Glavcine,kocnice,manzetne prednjeg ogibljenja,lezajevi tockova su od 1.9 tds--tako traziti po prodavnicama i katalozima (i 1.8 - koje je teze za identifikaciju). Lezajeve tocka samo SKF kupovati mada to nije tajna vise. Amortizeri od 1.9 tds ili 1.8 tipa. Solje monroe, kod partnera je katalog opet tacan. Kaisevi GATES ( zupcasti,mali i veliki,PK) i i ekcentar-natezac SKF po njihovim katalozima koji su tacni.Znate ko ih od partnera prodaje. Viljuske ne treba remontovati nego uzeti nova DELPHI koja jedina vrede trenutno na trzistu (manji fi je jer se biraju po godistu).opet partner i tacan katalog. Filter goriva je metalni velicine skoro kao konzerva pica o 0.5l i stoji ispred rezervoara, ispod plasticnog poklopca sa donje strane. Fizicki ga je najbolje uporediti jer su tu katalozi omanuli. Imam negde zapisano pa cu napisati cim pronadjem. Davaci temperature i termoprekidac po uzorku jer na njima pise sa strane utisnuto koji su a katalozi su nikakvi za vecinu auta. Korpa i lamele kako gde ali je uzorak najbolji, naravno ako je original. Dihtung dekle ventila je u katalozima od crome 1.6. Stabilizatori su standardni kao i gumice balans stangle. Ulje moze selenia gold ali je motor za mineralno (15-40) Filter ulja nije od juga 45 jer je pritisak bypass-a 1.5 bar-a tako da trazite za 1.8 tipa jer je vrlo bitno zbog podmazivanja bregastih... Ostalo osim delova motora je standard i uzima se po godistu. Izbor ovih delova je 100% tacan i isproban na mom tipu iako nisu svi delovi menjani koje sam naveo. Mozda su neki katalozi tacni a da nije navedeno mada ja na takve osim gde je navedeno nisam nailazio u BG-u. Ovo je moje visegodisnje iskustvo. Tesko je doci do delova a kamoli birati kvalitet ali najbitnije sam naveo.
  2. Sva sreca pa nije vrucina nego ... :-)
  3. Ugradio sam improvizovanu vodjicu i za sada radi ali je neki zesci kvar u pitanju,verovatno sajla posto prozor slusa kontra komande. Na komandu spustanja dize se i obrnuto sa tim sto izlazi sa staklom i deo mehanizma pa napreze staklo i kanal...Samo da malo otopli ide sve napolje... Hvala na savetu :-)
  4. Mozes sam da resis ako umes da zamenis termostat. Dobrodosao, a teme za predstavljanje je lepljiva i vidno oznacena...
  5. I meni pukla vodjica stakla na suvozacevim vratima a sa vozacke strane krenula da ispada kada se zatvara prozor sa otvorenim vratima.Dakle...ima li ih negde ?
  6. Moj kum vozi tursku tempru 1.6 karburator na gas i trosi mu 8 otvoreno,12 u gradu,motor presao pravih 159000 i u dobrom je stanju,Od limarije su rubovi popustili,jedan spolja drugi iznutra ali sve ostalo je extra posto smo skidali podkrila oko koseva zbog zastite i tepih radi pranja.Jedino se lak uljustio na prednjoj haubi i krovu ali je uspesno prefarbano. U odnosu na italijansku ono sto sam ja primetio(iz iskustva posedovanja) je da je kod turske : bolja zastita poda i koseva,instrument tabla siromasnija instrumentima sa starinskim tipom osvetljenja i od losijeg materijala,losiji kvalitet auspuha i to je to,bitno pomena. ...pozdrav...
  7. Evo da se predstavim Ja sam Filip iz Zemuna a trenutno vozim Tipo 1.6 dgt i.e.sa 2 bregaste,,plin Ovo mi je treci fiat(ukljucujuci alfu 33:-) ). . .Uglavnom sam zadovoljan i sledeci auto je iz iste familije! Veliki pozdrav svim clanovima foruma!!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...