Pozdrav ekipi.
Imam Fiat Bravo 2010god.,1.6mjet 105ks bez FAP-a. Odjednom mi je izgubio snagu na većim obrtajima (2500+rpm) i upalila se žuta lampica motora(engine check). Ugasim-upalim i ide normalno dok ne prelazim navedene obrtaje a i dalje svijetli lampica.Štandgas normalan, miran rad, ravnomjerno doziranje gasa, potrošnja OK. Bio sam na dijagnostici, nešto oko "pritiska vazduha" je bilo, poništena greška i test vožnja bila odlična. Nakon par dana i jače i vožnje opet isto. S tim da nakon što se to desi nema pravila kad gubi snagu, nekad ide bez problema i do 4000rpm, čak se iduće jutro ugasila lampica, išao normalno, pa opet. Na savjet majstora iskopčao sam MAF i prešao 120KM u komadu i ide ko lud, radi normalno, rekao bi i potrošnja dobra a lampica svijetli.
Sve se ovo desilo u par dana, nisam imao kad ostaviti auto pa me zanima može li biti štetno za nešto drugo voziti sa iskopčanim MAF-om i da li je ovo potvrda da je do njega obzirom da normalno ide bez njega(kao što kaže majstor) ili može biti još nešto...?