Jump to content
FAS Euroauto Goran

Dagy

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Dagy

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Cuprija

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo SW 1.9JTD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dagy

    Leto 2017 - Grčka

    Hahaha, ovo potpisujem. Prosle godine a i ove idemo u Toroni, malo mesto sa lepom plazom i odlicno je za malu decu. Svi pricaju mora da se obidje Neos ako si na Sitoniji, pa hajde da uradimo i mi to. Leeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee kakve su im strme ulice, znaci jedva smo parking nasli, pratili nekog Turcina koji je imao isti problem kao i mi, gde se parkirati a da ti auto ne ode u more, hhahha. Sve u svemu lepo mesto ali prilicno strmo. Obilazili smo plaze od Nikitija do Toronija, i zadovoljni smo Kovilou plazom, tj prezadovoljni. Ove godine planiramo da obidjemo i drugu stranu prsta da kompletiramo Sitoniju.
  2. Pozz drugari, evo da se pohvalim i ja istom greskom Malo je opsirniji problem pa se izvinjavam svima koji citaju. Elem Stilo ide odlicno i nisam imao nekih problema osim termostata koji sam zamenio pre mesec dana, bas da crkne u sezoni mrazeva . Uvek jutarnje paljenje praktikujem bez obzira da li je toplo ili hladno da sacekam grejace i pre dve nedelje (inace pali na pola kljuca) nije hteo iz prve da upali, pomislio sam da sam pustio kljuc da nije dovoljno zaverglao, inace vrti odlicno. U toku dana i popodne pali i radi odlicno, vuce odlicno. Uvece kad sam ga uparkirao u dvoriste opet odlicno Ujutru standard sacekam grejace kad keo, vrti ali nista, probam ponovo ni meo, nista samo vrti i nece da startuje. Probam sa drugim kljucem isto se desava...grrr a taman me cekalo mesto u perionici da ga operem. Na poslu precesljam forum i nadjem da nema Stila kome nije crkao senzor broja obrtaja i da je to uzrok ili mozda EGR, a primetio sam u zadnje vreme pri preticanju da pravi oblak dima iza, dok na leru pri vecem obrtajima nema dima na auspuhu. Dodjem kuci otkacim egr, nista, ocistim egr, nista....dovod goriva ima, procackam sve sam sam nasao na forumu i opet nista. Zadnja solucija slepanje kod majstora. Majstor je uspeo da ga startuje prskanjem elektronike kontak sprejem ili cime vec na kratko. Zamenio je senzor broja obrtaja-radilice ali opet nista, tako da je sledeci bio na redu senzor bregaste. Kad je vec menjan senzor bregaste zamenili smo set zupcenja i auto pali i radi kao satic, cistio je i egr tako da sad ne dimi i ide kao blesav. Ali posle servisa odmah kad sam preuzimao auto upalio je gresku engine fault. Zakacili ga na dijagnostiku i pokazao je gresku brzine ventilatora, posle brisanja greske i ponovnog startovanja auta opet se pojavi. Zurio sam tako da nismo cackali da resimo problem posto auto pali i ide .Par dana posle pojavila se i greska grejaca preheat failure. Da napomenem da auto pali i dalje na pola kljuca i da radi i vuce odlicno. Zbog obaveza nisam stigao prosle a ni ove nedelje da idem da to resimo ali u toku sledece idem definitivno. Moje pitanje ako neko zna sta bi to moglo da bude da skratim vreme provedeno kod majstora i da se pripremim psihicki i novcano ako je nesto skupo
  3. Pozz drugari, evo konacno da pradstavim moj auto. Nikako da stignem da ga slikam. Uglavnom sam imao u voznom parku Opel mada je bila i jedna Alfa. Ovo je prvi Fiat i mogu reci da sam zadovoljan. Gledao sam ih ali nikad nisam vozio Stila, bilo je tu par puntica i po neka Brava, ali davno. Od pre dve i po sam postao tatko tako da sam Calibru morao da zamenim neki karavanom. Tako da je prvo uletela Vectra B a od avgusta ju je zamenio Stilo. Na prvi pogled mi se zasvideo pogotovo sto je bio mladji auto i ima tempomat (koji sam uvek prizeljkivao). Moj karavanius je jtd 2003.god sa 80ks (neko kaze da ima plivajuci a neko da nema plivajuci zamajac), Active oprema sa tempomatom, manuelna klima i ostalo standard za Stila. Nema naslon za ruku na koji sam navikao kod Opela a koji planiram da nabavim za ne znam da li moze i kako se montira, da li mora da se menja nesto kod srednje konzole ili ne. Prethodni vlasnik ima 76god tako da je ostavio par potpisa na autu u smislu ogrebotina ai zakacio ga je grad, tako da je malo krov na par mesta ulubljen. Kupio sam ga sa 218.000 i uradio sve potrebne servise (ostali su mi zadnji sileni i prednji donji drzaci motora - lupka kad prelazim neravnine). Od skoro mi se desilo da sam uredno zakljucao auto daljiskim i sledeci put nije hteo da otkljuca. Procitao sam na forumu da im je to mana i da mora da se menja kljuc. Razmisljam da li da zamenim kljuc ili jednostavije mozda da ugradim alarm koji ce vec da zakljucava daljiskim, ako moze neka sugestija od vas. Pored toga nisam imao za sada nekih problema s'obzirom da ne prelazim neku km osim ako idemo na odmor ili obilazak familije, Bg i Nis. Prvo dalje putovanje je bilo letovanje i put do Grcke i nazad, nekih 1500km i bilo je odlicno, sa svojih 80ks prilicno dobro vuce i brz je auto, nisam hteo da ispobavam max brzinu ipak mi je cela porodica u kolima ali lepo vuce Za sad imam jendo pitanje za vas drugari vezano za dim iz auspuha pri vecim obrtajima i vecoj brzini. Uvek menjam brzine izmedju 2000 i 2500 obrtaja. Ali ako ga nagazim preko 3200-3500 iza mene ostaje oblak dima, stim sto ako je na leru i dajem gas i preko 3500 nema dima. To mi se nije desavalo na Vectri (isto dizelka). Sve tecnosti su Ok, ne gubi, ulje na max (okvirno kazem, ne gubi ulje). E sad da li je to zasto sto ga vozim uglavnom po lokalu, kreni - stani (od kuce do posla imam 4.5km) ili je nesto drugo. Nisam primetio neku promenu u radu motora i tako to. E ja sam malo udavio ali rekoh da budem detaljan koliko je to moguce Za prolece se spremam da ga obujem sa Blade 17", odlicne su mi i zbog dece da zatamnim zadnja stakla. Pozzz
  4. Pozdrav, Dragan iz Cuprije. Od letos sam postao vlasnik Stila SW 1.9jtd active. Posteno uvek mi se svidjao Stilo ali nekako je uvek ispadao iz kombinacije. E sad je upao u kombinaciju i mogu vam reci da je odlicna. Imam verziju od 59KW i sa tempomatom (sto mi je i bila zelja da imam u autu). Prethodni vlasnik je 40.god tako da ga je sacuvao fino, ima od grada par "ostecenja" na krovu ali meni ne smeta, prva voznja sa njim na duze je bila do Grcke i dobar test koji je prosao sa visokom ocenom :P. Bice ovih dana slika a i pitanja, vise konsultacija jer na forumu sam dosta procitao o prednistima i manama Stila. Pozzzzzz

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...