Jump to content
FAS Goran

MilanLe

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About MilanLe

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Leskovac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 16.16v 2001, Fiat Bravo HGT 1996

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problem resen, instalacija je bila u pitanju. Izolacija na nekim zicama je bila losa pa je tu gubio struju pa zbog toga pumpa za gorivo nije radila kako treba. Ujedno je i kompjuter bio malo ostecen pa je morao i neki deo da promeni. Ne znam detalje jer nisam ja bio kod majstora... Neka ti neki elektricar proveri instalaciju i kompjuter.
  2. Napokon auto u voznom stanju ali na oko 4000 obrtaja stuca, nema pravila ali uglavnom je na oko 4000. Kazaljka broja obrtaja ne radi kako treba, skace gore dole stalno, ukljuci se lampica za dizne i cuje se neki relej u unutrasnjosti kabine sa suvozaceve strane. Dijagnostikom je utvrdjeno da je senzor radiice. Zamenio sam to auto bolje radi ali i dalje problem na oko 3700 obrtaja. Kazaljka za obrtaje radi normalno ali kad dodje do 3700 obrtaja pocne da brljavi i cuje se ukljucivanje u iskljucivanje releja. Zasto bas na odredjenom broju obrtaja... bas onda kada krene da ubrzava... nikako da dodjem dotle da ga nagazim i vidim sta moze ovaj auto... Da li je neko imao slican problem ili mozda zna sta je u pitanju?
  3. Sada sam probao auto i ako je ukljucen senzor na grani za vazduh ispred klapne (mislim da je termistor) drzi obrtaje na 2000 ili menja broj obrtaja. Kada iskljucim radi normalno u leru i ide normalno sa normalnim pritiskom na papucicu ali kada dodam jaci gas krene i odjednom izgubi snagu. Puca na auspuh i ima upaljenu onu lampicu za dizne.
  4. Isti problem sam imao. Mesecima je majstor pokusavao da pokrene auto posle menjanja dihtunga i ravnjanja glave, auto je pre toga palio normalno. Drugi majstor je brzo resio problem. Bregaste nisu bile ustelovane. Cak je i posle pravilnog steolvanja imao problem ali to vec ima veze sa strujom. Isprazni akumulator pa nece da upali... sad moram i to da resavam, protokomer isto da menjam. Ja sam pisao o tome na forumu, cak i trazio drugi motor. Nisam znao da postoji vec tema o tome pa sam zato otvorio novu temu tada.
  5. Koje je najbolje ulje za Bravo HGT? Kakva su vasa iskustva?
  6. Upravu si, video sam da ima od 180ks ali to nije bilo za nase trziste. Ni ja se ne bih upustao da ne moram. Ovaj motor i na kraju da srede ko zna jos koliko ce da tera jer je prethodni vlasnik bio ponosan na to sto je sipao mineralno Elfovo ulje a za servis nije ni cuo sta je to. Da mi je rekao istinu uzeo bi odmah drugi motor a ne ulozeno mnogo u ovaj i na kraju nista. Lagao da je samo menjacu pitanju, kupio sam menjac kad ono jedno po jedno i tako tri meseca kod majstora, za ulozeni novac sam vec mogao da stavim drugi motor. Necu da vozim krs od auta, mada koliko je potroseno i koliko jos treba u pocetku ce izgledati kao krs jer necu imati za enterijer i ekterijer jer je i to unistio. Dakle, nebitno Bravo ili Marea... isti je menjac i elektronika za 155ks i 147ks? Da li se uklapa iz Lancia Kappa motor ? Cini mi se da je samo poklopac glave drugaciji... ne znam da li su nosaci isti.
  7. Premie, zasto si zbunjen? Ubacuju turbo motore u Bravo HGT pa ne vidim zasto ne bih i ja ako vec budem bio primoran da menjam. Samo me zanima koliko je to tesko zog elektronike, da li se isplati... a ovo za servis i pumpu pitam zbog isplativosti projekta jer sam vec kupio pa ako moram sve ponovo da kupujem, platim popravke koje su radjenje do sada, platim ostale delove npr. (menjac, korpu, lamelu, delovi kvacila, rucnu, dihtung glave motora, dihtung poklopca motora itd.) onda se ne isplati nego bolje da ubacim isti motor i iskoristim sto je vise delova koji mogu da se iskoriste... jos treba gume da kupim, akumulator, enterijer komplet, farbanje branika, poliranje auta... Nisam strucan pa sam postavio temu, mozda ima neko strucan da me uputi. Mozda mi neko kaze da li mogu motor iz Lancie da iskoristim. Da li ima neke razlike izmedju onih 20v koji su isli u Bravo i u Kappa. Da li mogu noviji motor od 155 ks na menjac motora od 147ks. Da li moze ova vec kupljena pumpa, kaisevi i spaneri. Da li mogu motor iz Marea da iskoristim. Neki motori iz Fiat Marea su jaci, bolji... da li se oni uklapaju. U tom slucaju sta raditi... kompjuter, nosaci motora... neka ideja, predlog. Nisam stavljao upitnike jer sam navodio primere predloga... Jednostavno da mi neko da savet sta da radim jer mi je muka od cekanja. Ulozio sam mnogo novca i nista pa da ne ulazem ponovo jos toliko i opet da bude isto.
  8. Pozdrav, Koje sve prepravke treba uraditi da bi ubacio motor iz Coupe-a u Bravo HGT. Da li moram da menjam menjac? Kakve izmene treba oko elektronike? Kupio sam Bravo HGT i vec tri meseca je kod majstora, uradjeno je mnogo toga ali sada ima jos jedan problem. Nema miran rad, majstor kaze da je verovatno do vazduha ali ne moze da pronadje sta je u pitanju. Jos uvek radi na tome ali pitanje je da li ce uspeti. Zbog toga bi hteo da promenim motor sto i majstor predlaze. Najbolje je da nadjem ispravan 20v ali gde naci? Ima li neko ovde motor na prodaju. Voleo bih da ubacim turbo verziju 16vt ili jos bolje 20vt ali pitanje je da li to nasi majstori mogu da izvedu... ili da nadjem dobar 20v... Imate li neki savet, predlog... motor na prodaju? Da li su isti spaneri, kaisevi i ostali delovi velikog servisa kod ovih vrsta motora? Uradjen je i servis a ne bih da bacam delove koji nisu bas jeftini. Kupljena je i nova pumpa za gorivo... da li se i to menja? Molim vas za sto vise detalja
  9. @beli6 Potrazi '' Wiseco'' ima ih ta 500 a i za 1000 eura. Video sam negde na popustu te jeftinije. Valjda je popust.
  10. Filter ce onda morati da ceka. Ulje cu na sledecu platu ali se razmisljam da kazem majstoru da proveri pumpu za ulje jer sam procitao nesto o tome u vasim ranijim postovima. Sedista isto na platu... samo voleo bih da nadjem neka bolja kao sto idu u Brava ELX jer imam i njega od 2005. godine i sedista su i dalje kao nova. Mislim na ona plisana samo ne znam da li su takva isla u Bravo. Kozna je tesko naci a gledam vec neko vreme ali ako neko zna nekog ko ima neka javi. Upravu si za enterijer, treba sve menjati jer nije razlika u ceni a tapacir levi je isto mnogo prljav. Tabla nije iste boje na svim delovima. Voleo bih da stavim tablu kao sto je u Brava jer je plastika drugacija ali to sve vremenom. Ne znam da li se hvata tabla iz Coupe-a... to bi bilo super ubaciti Sekvent je skup. Plin nije ni instaliran, ubacen je ali je otkacen sa motora... pa i to moram da sredim. Uzeo sam lonac '' magnaflow'' nisam mogao da odolim. Bio je na Skodi Octavia. Ja sam vec porucio. Pise da je univerzalni verovatno samo drzaci treba da se preprave. Da li sam upravu?
  11. Ima ugradjen plin cak nije ni sekvent jer je auto 96. godiste a citao sam da su neki imali problema sa k&n pecurkom i plinom. Da li vi imate iskustva sa tim.
  12. Ne znam da li smem odmah da ga prebacim na full sintetiku sa mineralnog ili prvo seleniu gold pa onda sledece menjanje racing? Motor dobro radi ali ko zna koliko ce dugo sa mineralnim uljem. Koji k&n filter? http://www.kupujemprodajem.com/KN-filter-crveni-sa-reducirom-16625927-oglas.htm Da li moze nesto ovako za pocetak ili mora nesto skuplje? Svejedno bih mu stavio i neki sportski lonac jer jako dobro zvuci a to je i jedan od razloga zbog kojeg sam uzeo ovaj auto samo se plasim da ne dobijem neki smesni zvuk umesto mocnog kakvog moze da ima... Da li moram da menjam cev sto vodi od filtera do motora ili samo kupim filter i namestim?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...