Jump to content
FAS Goran

rad2905

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About rad2905

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Grande Punto Evo MyLife 1.4 8V

Recent Profile Visitors

521 profile views
  1. Možda je onda ipak najbolje da kupim "komplet" za GP. I naravno da idem kolima da odmah i isprobam
  2. Hvala još jednom na informacijama. Odlučio sam se za siguricu - točak. Još jedno pitanje, gledao sam u oba priručnika, ali te informacije nema. Zna li neko da li su rastojanja rupa za zavrtnje na točkovima Stila i Punta Grande isti? Lakše mi je u Smederevu da kupim rezervni točak i dizalicu za Stila nego da jurim za GP... Eto, da sam čitao… Uštedeo bih sebi postavljanje ovog posta. Hvala Ivane, obratiću pažnju!
  3. I ja sam istog mišljenja. Imam onaj sprej za popravku guma (pretpostavljam da je u njemu pur-pena) ali se nisam usudio da ga upotrebim onomad kad mi je ispustila guma jer su mi rekli da onda mogu da bacim i točak i gumu. Pošto imam alu-felne, nisam rad da je bacam, lepo izgleda Evo sad sam tražio po kupujem-prodajem i ima da se kupi točak, ali ne i ona plastika na kojoj se nalazi dizalica i sve ostalo. Cena je šarena, od 1500 dinara do 65 eura. Plastika i alat verovatno ima da se nađe na tim otpadima?
  4. Vau, Nešo, hvala na izuzetno brzom odgovoru! Po tebi, je li bolja varijanta točak od ovog seta?
  5. Pozdrav svima Ja bih samo da pitam - šta treba da se nalazi ispod tepiha gepeka (vidi sliku)? Neki set za popravku guma? Jer, točka nema niti može da stane zbog pregrada. Nažalost, to mi nije palo na pamet da podignem kad sam kupovao auto… Šta da tražim ako bih kupovao da nadomestim ono što nedostaje? U priručniku nema te slike... Hvala unapred.
  6. Dakle, Ivane, ako sam dobro razumeo, potrebno je da zamenim kompletan prekidač za resetovanje, jer se u njemu nalazi i taj senzor? Hvala! Javljam ako sam time rešio problem. Pozdrav!
  7. Pozdrav svima... Nadam se da ima nekog ko bi mogao da mi pomogne... Na autoputu se u sred vožnje, iz čista mira, bez ikakvog naletanja na rupe i sl. začulo ono pištanje, i na displeju izbacio Fuel Cutoff. Pošto auto ide na plin, odvezao sam se do kuće i parkirao auto. Znam da se "Fuel cutoff" aktivira u slučaju havarije, da ga aktivira inercioni prekidač i da on prekida dovod goriva u motor. Pošto nije bilo havarije, i ne oseća se benzin nigde, očigledno je da je otkazao taj senzor. Ujutru nije hteo da upali, naravno. Pokušao sam da resetujem pritiskom na taster za resetovanje kod suvozačevih nogu, ali bezuspešno. Pokušao sam da ga držim, i upalio je. Dok držim taster, auto radi. Čim ga pustim, radi još sekundu-dve i ugasi se. Kad se ugreje dovoljno, prebaci na plin i onda vozim normalno. Premostio sam džek koji ulazi u taster da simuliram da je taster stalno pritisnut i sada auto pali normalno, ali bih ja radije da promenim taj inercioni prekidač koji je očigledno crk'o. Moje pitanje: gde se nalazi inercioni prekidač? Da li je onaj taster za reset (pored suvozačevih vrata) samo za reset ili se u njemu u stvari nalazi taj senzor? Hvala unapred!
  8. Pozdrav, Auto: Stilo 2002, 1600cc 16V. Ugrađen sekvent plin pri kupovini (pre 4 godine). Na plin uvek išao odlično. Od same kupovine, pošto pali na benzin, gušio se pri hladnom radu, kad se da gas kasni, kašlje, hoće da ugasi. Svi konstatovaše prljave dizne ili leptir gasa (videćete zašto je ovo bitno). Elem, glavni problem kod mene slično kao i kod ostalih, počeo je sa povremenim gašenjem uz tri greške vezano, ASR faulire, Alternator fail, loose connection. Tri seta pištanja, za svaku po jedan. Najpre retko, a onda sve češće. U poslednje vreme i par puta u toku vožnje. Isključim kontakt, uključim ga ponovo i ako greška nestane, auto može da upali. Dešava se i da greška NE nestane, onda moram da sačekam, par puta dajem kontakt dok ne nestane greška i onda auto može da upali. Skinem sa drugarom električarem ECU i prelemimo kontakte na iglama konektora sa strane štampane ploče, pošto se to pokazalo da je kod njega bio problem. Na oko sve novo, ECU nije bio otvaran, ali evo šta se desilo nakon vraćanja - ECU se verovatno RESETOVAO, jer: Auto pri pokretanju na benzin sada SAVRŠENO radi, nema gušenja, brz odziv, prima gas, milina! Toliko o prljavim diznama ili leptiru gasa. Na plin takođe lepo ide, jedini je problem (mada meni i ne smeta mnogo, ali je očigledno da nije kako treba) je sporo opadanje broja obrtaja kada se stisne kvačilo i pusti gas (npr, kad menjate brzinu, ne padne broj obrtaja već ostane na 2000 pa polako pada do 800). Tu mislim da je problem merenje temperature. Nikako da dostigne radnu temperaturu, iako grejanje radi OK. Merenje spoljne temperature je takođe za par stepeni više nego što je realno. Po meni, mislim da ne očitava temperaturu kako treba, tj, da je u ECU nekako ranije bio namešten "ofset" temperature tako da je viša za par stepeni, ali da je sada to pomereno jer se ECU resetovao. Pre je bio preveliki ofset jer je bukvalno na 300 metara postizao radnu temperaturu, što po meni nije normalno, jer po postizanju radne temperature smanji i broj obrtaja i količinu goriva (odnos vazduha i goriva - po starinski saug ili sauh), pa se zato i gušio dok je hladan. Ali sada VELIKI problem predstavlja to što se ona greška sada udružila sa "Car security failure", katančićem koji blinka i naravno, sve to ne dozvoljava autu da upali. Ako i nestane, auto upali, ali se nakon 5-10 sekundi ugasi i prijavi sve greške ponovo. Kad se sačeka nekih 15min-30min, auto pali, radi fantastično ostatak dana, greške više ne prikazuje. Baterija u ključevima nova. Da li ovo može da se reši menjanjem ili podešavanjem parametara u ECU - kao što je npr temperatura, ili je potrebna reparacija ECU? U svakom slučaju, zamolio bih na PP da mi pošalje neko broj majstora u Beogradu, ako može, ili da mi da neki savet? Izvinjavam se na omanjem romanu... Hvala!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...