-
Content Count
12 -
Joined
-
Last visited
About Nole6
-
Rank
Il Nuovo
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Novi Sad
Recent Profile Visitors
720 profile views
-
Odgovor servisa na moje primedbe: "ABS centrala u ovom režimu pokreće samotestiranje (kalibraciju/rutinu učenja radi testiranja pritiska ABS pumpe)" po ovome sve je OK, mada je malo neprijatno kada zastruže iz čista mira.
-
Čim budem znao šta je objaviću.
-
500 L 1,4 Pop star sada ima 22.500 km posle mesec dana korišćenja primetio sam da se pojavljuju neki čudni zvuci u 5oj i 6 oj brzini. U petoj negde oko 2.000 obrtaja čuje se zvuk kao da se metal o metal trlja i to je vrlo neprijatan zvuk ponekad čak zavibriraju papučice. To sve traje 10 - 15 sekundi ako ne pomeram papučicu gasa i to uvek ujutro na prvoj vožnji u toku dana ili posle nekoliko sati kada vozilo stoji na parkingu posle jutarnje vožnje. Zanimljivo je da se to ne čuje baš svakog dana, nekad i po nekoliko dana se ništa ne čuje. Kada su bile ekstremno niske temperature nije se čulo baš ništa, sada kada je jutarnja temperatura iznad 5 0C stepeni ponovo je počelo. Trenutno je zbog toga u servisu još je u garanciji, videću šta je.
-
Ma znam, nisu i neće, al' bilo bi lepo.
-
Normalno za dž, nije to bilo malo maltretiranje. Da je bilo sreće u servisu sam trebao da se pojavljujem jednom godišnje.
-
Hvala Madra, bila je to stresna godina. Pogledao sam dokumentaciju prva reklamacija posle 12 dana upotrebe vozila i posle još 9 u toku godine, praktično skoro jedan put mesečno. Kupio sam novo auto samo da ne bih morao da se petljam sa majstorima i servisima a imao sam petljancije i preko glave. Međutim sve je završeno dobro. Meni model 500 L potpuno odgovara prostran, udoban sa dovoljno džidža bidža tempomat, limitator brzine ... Još samo kada bi Fiat ponudio produženu garanciju, ali mislim da od toga neće biti ništa.
-
Već ranije sam pisao o potrošnji ulja kod novog Fiata 500L https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61043-fiat-500l-potro%C5%A1nja-ulja/ Red je da kažem i kako je sve završeno. Juče sam izvršio zamenu vozila u garantnom roku. Ljubaznošću Save Stojanova direktora AK Stojanov potpisao sam ugovor o zameni, vratio auto sa pređenih nešto preko 16.000 km i preuzeo isti model potpuno nov.
-
Slažem se moj interes treba da štiti zakon o zaštiti potrošača, a da li će videću.
-
Ja ovde ne govorim o kvalitetu proizvoda (automobila) već o odnosu proizvođača i trgovca. Svi se zakljinju da rade u interesu kupca, to se u mom slučaju još nije desilo. Ako bude javiću.
-
Meni se fića uglavnom dopada. Nisam imao sreću sa isporukom da sam dobio sledeći ili prethodni po redu verovatno ne bi bilo problema. Zato i postoji zakon o zaštiti potrošača, ne bi smelo da se desi da je u ovom slučaju vrednije nekoloko stotina evra koje je fabrika uložila u popravku svoje greške nego mojih nekoliko hiljada evra.
-
Hvala na upozorenju, ubuduće pišem latinicom. Mada mi se čini da i sa ćirilicom niko nema problem.
-
Надам се да ово пишем на правом месту. 23.06.2014. сам у АК Стојанов купио Фиат 500 Л 1,4 95 КС Национале. Ничим изазван 04.08.2014. после пређених 1.450 км извадио сам шипку за уље и установио да је сува ко барут, уља нигде. У сервису су усули 1 л уља уредно ми га наплатили и рекли да даље пратим потрошњу. следећа рекламација била је 27.10.2014. на пређених 5.525 км досута 1 литра уља установљена потрошња од 0.25 л/1000 км што спада у границу нормалне потрошње. Трећа рекламација 20.11.2014. на 6.103 км досуто 0,6 л уља и послат упит Фиату. Фиат одговорио (бар оно што је мени у сервису АК Стојанов речено) да се измери компресија и замени уље. Усуто 2,8 л или 2.300 грама и установљена лоша компресија на првом цилиндру, речено ми је да возим 1.000 км и да дођем на контролу. 24.12.2014 после пређених 974 км установљена потрошња од 450 гр уља и поново обавештен Фиат. 09.01.2015. Оставио сам ауто у сервису, преузео заменско возило речено ми је да ће ме обавестити за 10 дана шта је са аутом. Пошто се нико из сервиса и после више од 10 дана није јављао послао сам упит мејлом. Одговорено ми је да је урађена машинска обрада главе мотора (равнање) и да се из Италије чекају карике и сет заптивача. То је за мене било превише писмено сам их обавестио да не прихватам да се на такав начинрешава рекламација и да тражим замену возила позвао сам се на члан 52 и 53 Закона о заштити потрошача. Заменско возило сам вратио, своје преузео и сада сам у преговорима са АК Стојанов и Фиатом.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".