Jump to content
FAS Goran

Nole6

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Nole6

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Recent Profile Visitors

720 profile views
  1. Odgovor servisa na moje primedbe: "ABS centrala u ovom režimu pokreće samotestiranje (kalibraciju/rutinu učenja radi testiranja pritiska ABS pumpe)" po ovome sve je OK, mada je malo neprijatno kada zastruže iz čista mira.
  2. 500 L 1,4 Pop star sada ima 22.500 km posle mesec dana korišćenja primetio sam da se pojavljuju neki čudni zvuci u 5oj i 6 oj brzini. U petoj negde oko 2.000 obrtaja čuje se zvuk kao da se metal o metal trlja i to je vrlo neprijatan zvuk ponekad čak zavibriraju papučice. To sve traje 10 - 15 sekundi ako ne pomeram papučicu gasa i to uvek ujutro na prvoj vožnji u toku dana ili posle nekoliko sati kada vozilo stoji na parkingu posle jutarnje vožnje. Zanimljivo je da se to ne čuje baš svakog dana, nekad i po nekoliko dana se ništa ne čuje. Kada su bile ekstremno niske temperature nije se čulo baš ništa, sada kada je jutarnja temperatura iznad 5 0C stepeni ponovo je počelo. Trenutno je zbog toga u servisu još je u garanciji, videću šta je.
  3. Ma znam, nisu i neće, al' bilo bi lepo.
  4. Normalno za dž, nije to bilo malo maltretiranje. Da je bilo sreće u servisu sam trebao da se pojavljujem jednom godišnje.
  5. Hvala Madra, bila je to stresna godina. Pogledao sam dokumentaciju prva reklamacija posle 12 dana upotrebe vozila i posle još 9 u toku godine, praktično skoro jedan put mesečno. Kupio sam novo auto samo da ne bih morao da se petljam sa majstorima i servisima a imao sam petljancije i preko glave. Međutim sve je završeno dobro. Meni model 500 L potpuno odgovara prostran, udoban sa dovoljno džidža bidža tempomat, limitator brzine ... Još samo kada bi Fiat ponudio produženu garanciju, ali mislim da od toga neće biti ništa.
  6. Već ranije sam pisao o potrošnji ulja kod novog Fiata 500L https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61043-fiat-500l-potro%C5%A1nja-ulja/ Red je da kažem i kako je sve završeno. Juče sam izvršio zamenu vozila u garantnom roku. Ljubaznošću Save Stojanova direktora AK Stojanov potpisao sam ugovor o zameni, vratio auto sa pređenih nešto preko 16.000 km i preuzeo isti model potpuno nov.
  7. Slažem se moj interes treba da štiti zakon o zaštiti potrošača, a da li će videću.
  8. Ja ovde ne govorim o kvalitetu proizvoda (automobila) već o odnosu proizvođača i trgovca. Svi se zakljinju da rade u interesu kupca, to se u mom slučaju još nije desilo. Ako bude javiću.
  9. Meni se fića uglavnom dopada. Nisam imao sreću sa isporukom da sam dobio sledeći ili prethodni po redu verovatno ne bi bilo problema. Zato i postoji zakon o zaštiti potrošača, ne bi smelo da se desi da je u ovom slučaju vrednije nekoloko stotina evra koje je fabrika uložila u popravku svoje greške nego mojih nekoliko hiljada evra.
  10. Hvala na upozorenju, ubuduće pišem latinicom. Mada mi se čini da i sa ćirilicom niko nema problem.
  11. Надам се да ово пишем на правом месту. 23.06.2014. сам у АК Стојанов купио Фиат 500 Л 1,4 95 КС Национале. Ничим изазван 04.08.2014. после пређених 1.450 км извадио сам шипку за уље и установио да је сува ко барут, уља нигде. У сервису су усули 1 л уља уредно ми га наплатили и рекли да даље пратим потрошњу. следећа рекламација била је 27.10.2014. на пређених 5.525 км досута 1 литра уља установљена потрошња од 0.25 л/1000 км што спада у границу нормалне потрошње. Трећа рекламација 20.11.2014. на 6.103 км досуто 0,6 л уља и послат упит Фиату. Фиат одговорио (бар оно што је мени у сервису АК Стојанов речено) да се измери компресија и замени уље. Усуто 2,8 л или 2.300 грама и установљена лоша компресија на првом цилиндру, речено ми је да возим 1.000 км и да дођем на контролу. 24.12.2014 после пређених 974 км установљена потрошња од 450 гр уља и поново обавештен Фиат. 09.01.2015. Оставио сам ауто у сервису, преузео заменско возило речено ми је да ће ме обавестити за 10 дана шта је са аутом. Пошто се нико из сервиса и после више од 10 дана није јављао послао сам упит мејлом. Одговорено ми је да је урађена машинска обрада главе мотора (равнање) и да се из Италије чекају карике и сет заптивача. То је за мене било превише писмено сам их обавестио да не прихватам да се на такав начинрешава рекламација и да тражим замену возила позвао сам се на члан 52 и 53 Закона о заштити потрошача. Заменско возило сам вратио, своје преузео и сада сам у преговорима са АК Стојанов и Фиатом.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...