Jump to content
FAS Euroauto Goran

Dejac

Members
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

About Dejac

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.3 multijet

Recent Profile Visitors

1724 profile views
  1. Izvinjavam se ako već postoji neka tema o tome, nisam uspeo da nađem na forumu. Elem juče izgubim ključ od auta, ispadne mi iz džepa i otprilike i znam gde ali nisam ga našao posle. Da li neko zna nekog majstora NS-BG gde bi mogli da mi naprave novi (imam rezervni naravno), i da li sad nekako može da se promeni taj kod,frekvencija ili šta već da onaj stari izgubljeni više ne može da otključa daljinski (na dugme) i startuje motor (isključi imobilizer). Hvala
  2. Na ''starom'' 500L-u ne mogu da preko komandi volana da upravljam menijem na tabli tako da ta opcija otpada. Ono sa 3x gas sam probao i iz nekog razloga neće da prođe. Ostaje mi samo da nađem neki servis u NS ili eventualno BG koji zna kako to da resetuje pa da odem. Nije problem ni da platim osim ako nije cena kao ceo servis.
  3. To sam i ja našao na netu, ima čak i neki snimak na Youtube ali je mali 500, nije L. Probao sam i to gomilu puta ali neće, i dalje kuka da promenim ulje
  4. Jel moguće da sam ja jedini posle 5 godina od kako se pojavio 500L koji nije radio mali servis u ovlašćenom servisu i sad ja jedini imam problem da ne mogu da resetujem servisni interval pa mi na tabli s vremena na vreme ispisuje poruku Change engine oil i blinka crvena lampica za ulje? I da ne postoji majstor osim ovlašćenih koji može da resetuje to?
  5. Prvi servis odrađen u ovlašćenom servisu i tada su verovatno resetovali kilometražu za sledeći servis. Za 1.3 mjtd stoji 35.000 km. Na 40.000 km je počeo da na tabli da ispisuje poruku change engine oil i blinka crvena lampica za ulje, piše da je ostalo još 5000km do servisa. Drugi i treći servis radio kod drugara i nismo resetovali servisni interval pošto ja pređem 10.000 godišnje i nije ni trebalo. Sad ovaj na 40.000 smo uradili ali nismo uspeli da ugasmo lampicu za ulje. Kačili smo ga i na dijagnostiku i dolazili do opcije servis interval i ponovo podesili na 35.000km ali auto i dalje blinka i ispisuje change engine oil. Čak sam na netu našao neki proceduru gde se sa kontaktom i pritiskanjem papučice gasa 3x resetuje servisni interval ali ni to nije upalilo. Ima li neko iskustva sa ovim. 1.3 multiJet je u pitanju Samo da ne moram da idem u ovlašćeni pošto u ovaj noosadski ne ulazim više
  6. Problem: zadnji levi zvučnik počeo nenormalno da krči (nikad nisam ni pojačavao muziku da bi sad rekao da sam je urnisao, al aj sad...nema veze) Da li se neko ''družio'' sa zamenom zvučnika? Da li mora ceo tapacirung sa vrata da se skida da bi se došlo do zvučnika? Koja dimenzija zvučnika mi treba i zna li neko neke dobre kad već menjam da stavim nešto dobro, a da ga gura ovaj fabrički Uconnect. Ne divljam sa muzikom u kolima tako da mi ne treba nešto obično, malo kvalitetnije, da ovog puta ne crkne za 3 godine.
  7. Otišao kod drugara u servis, razmontirali sve. Inače diskovi i pločice su se toliko grejale da onaj natpis na pličicama gde piše Fiat Lancia Alfa skroz istopio, a pločice smo odvajali od diska sa šrafcigerom na polugu pošto su bile totalno zapekle u onim klizačima od rđe. Uopšte nisu mogle da se odmaknu od diska kada pustim kočnicu i zato sam cvrčao konstantno kad ne kočim. Inače cvrče samo zadnji diskovi/pločice. Očistili čeljust, diskove, klizače, razmrdali klip, podmazali sve, stavio nove pločice (mada su ove imale još gomilu 'mesa') i evo za sada je ok, ne cvrči više. Videćemo koliko će trajati...
  8. Pozdrav društvo. Od početka vrućine pojavio mi se jako iritirajući problem. Kako krenem negde autom i dovoljno je samo par puta da pritisnem kočnicu da pokrenem cvrčanje. Ako me malo više puta uhvati crveno na semaforu i moram da kočim više cvrčanje postaje toliko glasno da se bukvalno svi okreću da vide koja to krntija cvrči toliko. Kada kočim nema cvrčanja, ali kad pustim kočnicu cvrči non stop. Takođe sam primetio da su izgleda samo zadnji diskovi/pločice pošto kad povučem ručnu na samo jedan zub cvrčanje prestaje. Verzija 500L a sa diskovima nazad. Jel neko imao sličan problem i kako se rešava? Nove pločice/diskovi ili to može nekako da se podesi da nema trenja kad pustim kočnicu?
  9. I ja sam opet dobio istu poruku Bio sam tri puta do sada u servisu i tri puta nisu mogli da urade Update iz nepoznatog razloga. (jednom nije radio Fiat server,drugi put opet izgleda ne radi Fiat server, treći put su rekli da ne znaju zašto neće da prođe javiće mi kada saznaju. Kako tada tako i danas) Nisam produžio garanciju pa ne znam da li će mi sad naplatiti taj (ne)uspeli pokušaj ako odem.
  10. Jedno pitanjce u vezi alu felni Gledam oglase po netu i na dosta njih piše promer rupa 5x100 i kao odgovara za fiat 500L. U pitanju su 16" felne,a zvanično ide 5x98 ako se ne varam. E sad da li stvarno može da ide i 5x100 na 500L? I ako može jel se to uopšte preporučuje ili kao može ali je budž i ne valja iz nekog razloga. Inače na 1.3 mjtd sam stavio Alfine telefonke 16" kao letnji set , nikakve senzore nisam dokupljivao i nikada mi se nije palila ta lampica za pritisak guma na tabli.
  11. Ja sam u principu jedan jako miran decko i ne volim i cesto i ne mogu da se svadjam. Otisao i najnormalnije hteo da prijavim kvar. Niti sam ja ista zahtevao, ni rekao da ja znam u cemu je kvar i sta treba da se menja...samo sam objasnio sta mi se desava i pri tom odmah dobio odgovor da to tako treba,nije niko hteo ni da pogleda. Posto mi je nalog od Update-a ostao otvoren nisu hteli da otvaraju novi nalog i da pribeleze moju prijavu kvara. Posto je auto uzet na firmu u ponedeljak cu da obavestim direktora da nisu hteli da pogledaju problem u servisu pa ce verovatno direktor da ide ponovo. Verovatno ce se iznervirati kad cuje kako su me "otresli" u servisu,a zna da bude jako neprijatan kad se iznervira. Ja sam probao mirno i kulturno ali tako kanda ne prolazi. Sledeca prijava ce biti malo neprijatnija za njih. A ako i to ne pomogne moracemo opet kao i prvi put kad smo imali problem (opisao sam ga u predstavljanju 500La). eMail italijanskoj Customer Care sluzbi, email nasoj Customer Care sluzbi, zalba telefonom u Kragujevac i to je prosli put bilo dovoljno da zamene deo koji je bio problematican,nadam se da ce i ovaj put biti dovoljno i da necemo morati da se bakcemo sa advokatima, vestacima i tuzbama...
  12. Stojanov je u pitanju... Da...to je taj osecaj...treba da cimnes malo da bi se "odlepio" @acikota (Erdelja) Posle zemene tog stuba na upravljacu nemate vise taj osecaj?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...