Jump to content
FAS Goran

nbumbic

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About nbumbic

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

1188 profile views
  1. @VladaG9 Da, uglavnom magistrala i autoput. Na autoputu vozim u skladu sa ograničenjem brzine (120 ili 130 km/h) Da ne živim u Beogradu potrošnja bi verovatno bila i manja.. Slažem se da su 1.6 dizel ili 1.4 benzinac od 120ks adekvatni motori za FIAT 500L - ipak je u pitanju prilično teško vozilo. Pre kupovine sam probao i 1.4 benzinac od 95ks i 1.3 dizel. 1.4 je OK u gradu ali mi se nikako nije svideo na otvorenom putu kad treba da ubrza od 70 do 90km.
  2. potrošnja 4,1 litara/100km tokom poslednjih 30.000km 1.6 dizel Vozilo se koristi uglavnom van Beograda. Svako sipanje se evidentira u računovodstvu. Po računovodstvenim podacima prosečna potrošnja je 4,27 litara na 100km Prosečna potrošnja na 69.000km je 4.6
  3. Novembar 2013. Da, uglavnom otvoreni put - zato mu je i prosečna potrošnja 4,5L. Bilo bi i manje da ne živim u Beogradu.
  4. 58.000km Ništa Nisu menjane pločice niti bilo šta drugo. Samo redovin servis 500L 1.6. Living
  5. Malo staro ali odgovara na dosta pitanja u vezi akumlatora
  6. Može biti. Volim da remetim takmičare u disciplini "Prvi na crvenom". Posebno to volim recimo na skretanju iz Ruzveltove/Mije Kovačevića u Dimitrija Tucovića. (tu hvata crveno na prvom semaforu u D.Tucovića). Ima još par takvih raskrsnica gde se vučem do zelenog. Zhorz gde ti viđaš tog bezobraznika (a možda i mene) sa panoramom koji usporava saobraćaj u Beogradu?
  7. @pavaobg Baš bi me zanimalo da uporedimo kako dolazimo do tolike razlike u potrošnji. Koliko se sećam ti imaš isto 1.6. Moj auto je teži od tvog - Living verzija Na koje tačno magistrale misliš tj. kojim pravcima najčešće ideš? Meni je na pravcu prema Zrenjaninu i Kikindi potrošnja oko 4, a na pojedinim deonicama pada ispod 4. Ibarska mi se završi sa malo ispod 5. Auto put kroz HR i HU sa brzinom oko 120 4.7 do 5.2 Prema Nišu je veća potrošnja Grad je od 5.5 do 6.5
  8. Da li si se navikao na S&S Kakava ti je sad prosečna potrošnja? Meni je prosečna potrošnja 4,6-4,7 litara. Tokom prošlog leta je bila 4,5. Mislim da ne bi imao tako nisku potrošnju bez S&S
  9. @Markobgd Kvačilo i menjač se troše kad se vozilo "drži" na kvačilu. Kad je pedala kvačila pritisnuta do kraja, delovi u kvačilu su potpuno rastavljeni i ne troše se jer nema proklizivanja. . @pavaobg Slažemo se . Mene je isto zezala navika. Odlučio sam da se "silim" dve tri nedelje da koristim Star&Stop, pa mi je sad nekako normalno. Zahvaljujući tom periodu veoma dobro razumem što ne želiš da se navikavaš na Start&Stop. Sad me muči to što tokom dana vozim dva automobila - jedan koji ima i jedan kojin nema Start&Stop pa mi se dešava da počnem da vozim "pogešni automobili" u glavi,
  10. Koristim Star&Stop prilično dugo i zadovoljan sam njime Sistem nije predviđen niti je dobar da se motor gasi i pali kad uđete u raskrsnicu i treba opet brzo da krenete. Kad moram da stanem u raskrsnici uvek držim menjač u brzini i pritisnuto kvačilo tako da se Star&Stop ne aktivira. Obrnuto, kad stanem na semaforu ili negde drugde (npr. čekanje na graničnom prelazu) na kojem znam da ću stajati 15 ili više sekundi izbacim iz brzine i motor se ugasi. U brzinu ubacujem tek kad vidim da se menja svetlo za pešake tj.par sekundi pre nego što uključi zeleno za automobile. U tim situacijama uopšte nije bitno da li auto startuje za dve ili četiri sekunde. Da sistem ima smisla govorii činjenica da mi je prosečna potrošnja posle 28.000km 4,5 do 4,6 l/100km sa 1.6 motorom iako živim u Beogradu. Ipak moram da kažem da sam oko 80% km prešao na otvorenom putu ili auto-putu pa tako mala potrošnja sigurno nije posledica samo korišćenja Star&Stop sistema Pored štednje goriva, prija mi i tišina tokom stajanja na semaforu.
  11. Kod mene (500L Living 1.6 MultiJet) posle oko minut počne da izlazi topao vazduh. Ovo se dešava čak i kad se kazaljka indikatora temperature uopšte ne pomeri sa početnog podeoka. Inače živim na brdu (Zvezdara) pa kad isto tako ujutru krenem sa Puntom Classic 1.2 benzinac njemu treba mnogo više vremena da prođe pre nego što počne da izbacuje topao vazduh. Da li to znači da 500L ima dodatni grejač, ne znam. @ Mickey1 Koliko kod tebe prođe vremena pre nego što počne da izlazi topao vazduh?
  12. Ovde možete videti primer koliko nova Tojota može da potroši ulja za samo prvih 12.000km i kako možete ostati bez automobila Tojota koju je nemoguće registrovati http://potrosackisavetnik.com/tojota-koju-je-nemoguce-registrovati/
  13. Moj je Crveni sa pokretnim panoramskim krovom 1.6 dizel. Generalno sam zadovoljan automobilom. Iritira me slaba preglednost instrument table. Takođe ne odgvora mi previše kratkin intervali između prve, druge i treće brzine. Zbog toga često moram da menjam brzine kao da vozim traktor ili kamion. Ostalo je OK. Pokretni krov je koristan recimo kad ste prvi na semaforu, pa kroz njega možete da vidite koje je svetlo, čak i kad ste ispod semafora. Neko je pomenuo da je meni ili nekom drugom motivacija za kupovinu dizelaša bila ušteda goriva. Ja uopšte nisam bio time motivisan. Preferiram benzice. Problem je što u trenutku kupovine, nije postojao ni jedan iole pristojan benziski mot za 500L. Vozio sam 1.4 na auto-putu. Ubrzanje koje ima od 80 do 120 ili od 70 to 100 je izrazito loše. 1.4 motor i njegov menjač su mi recimo bolji par i lepše rade od 1.6 dizela pri ubrzanjima od 0 do 40. Pošto, pređem 2/3 kilometraže na otvorenom putu, bitnija su mi ubrzanja od 70 do 120.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...