Jump to content
FAS Goran

fandorin

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About fandorin

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L 1.4 + Citroen C3 1.4hdi
  1. Evo iskustva sa zakazivanjem za mali servis u Beogradu. Pišem za benzinca. Bogunović ima akciju gde je servis 9300, ali sipaju šelovo ulje (ono je na akciji). Ako sipaju Seleniju onda je nešto preko 12000. Jako korektni preko telefona. Ak Kole - sipaju Seleniju, ali kad ih pitate za cenu, kažu "oko" 12000 sa svećicama i "oko" 10000 bez svećica. Utisak je da su prilično nezainteresovani (i u skladu sa iskustvom člana koji je kod njih radio servis i kome su sipali pogrešno ulje). AK kompresor - ne radi im telefon servisa?! Ne mogu da ih dobijem. Radulović - servis je 10900, sipaju seleniju, skroz korektni. Servis zakazan. P.s. Ne razumem zašto se vodila polemika da li ostaje garancija i ako se "malo zakasni" na servis. Da li piše godinu dana? Piše. Molim lepo.
  2. Sto kaže moj keramičar, nije ispalo nego si uradio :-) I to, jako lepo. Tapatalk 2
  3. Jes', pa da mi skinu točkove Bez lupanja šamara ništa!
  4. Pisano je i na nekim drugim sajtovima, nije samo za brzinu, slikaju i ove što voze zaustavnom trakom. Kazna od 100-120 hiljada.
  5. To nikada nije ni bilo sporno, ono što je sporno je situacija kada ti prodavac za "novu i original" gumu, uvaljuje protektiranu. Ne znam koliko je ova situacija česta, ali živim u Srbiji. Verujem da većina kupaca ne razlikuje ove gume, možda grešim jer polazim od sebe. Ostaje samo ono - kupite kod proverenog prodavca - što meni lično nije dovoljno, ali jbg.
  6. Interesuje me, pošto je neko ranije pomenuo da nije primetio razliku, da li neko zna kako se protektirane gume razlikuju od novih guma (na prvi pogled)? Ja lično nisam nikad video protektiranu gumu uživo, a verujem da je proces njihove proizvodnje dostigao neki nivo gde se one vizuelno ne mogu razlikovati od novih, ili grešim? Molio bih nekoga ko zna da pojasni. Pozdrav i hvala
  7. Naravno, postaviću, samo da dođe prvi novembar. Inače, ne brine me kako će auto izgledati sa nešto manjim gumama, već kako će se uklopiti ove ratkapne što sam uzeo... Nezgodno je kad ih kupuješ, a ne možeš da ih probaš
  8. Pazi, ja sam uzeo polovne felne sa alfe od dečka kojeg poznajem (ali smo zajedno išli kod vulkanizera da ih proverimo). Meni ih je dao za 50 evra, po oglasima ih ljudi nude za oko 80, ne znam u kakvom su stanju... Nove su skuplje (dosta, ali su nove), ali moje je mišljenje kada uzimaš čeličnu felnu da može i polovna (polovnu alu ne bih kupio, bar ne u Srbiji). Tako da, ako računamo da ti je felna 20 evrica, po točku sa gumom iz premijum segmenta izlazi ravno 80 evra. Sve ovo važi za 15 inča gume. Da, ratkapne koštaju oko 3000 dinara, naravno aftermarket.
  9. Ja sam definitivno odlučio da uzmem zimske pneumatike od 15 inča, felne sam već pazario. Prosto, za cenu jedne zimske Save od 16 inča, u veličini od 15 inča mogu da biram gumu iz premijum segmenta. Kako god da izabereš između GY UG8, Mich A4 ili Dunlop 4D, mislim da nećeš pogrešiti. Moj izbor A4 (jer prodavac gde kupujem nema UG8 ).
  10. Ja sam pisao na ovoj temi o lošem iskustvu sa MSD trade-om. Što se mene tiče, ne gledamo se više (a i ne čujemo). Kada sam ja prilikom čekanja svog automobila slao mejl Fiat-u, odgovor je bio adekvatan i ono što su mi odgovorili oko rokova isporuke je ispoštovano (nisam tada imao iskustva sa Fiat Ciao, kasnije mi se ipak činilo da su malo manje informisani, mada bi trebalo da je to kod njih ista služba). Na računu koji si platio za auto bi trebalo da ti stoji rok isporuke vozila na koji se diler obavezao, meni je bio 20 radnih dana od uplate, na osnovu toga bi ih mogao tužiti, ako nije ispoštovano (bar mislim). Pozdrav i nadam se da će se sve ubrzo (na tvoje zadovoljstvo) rešiti.
  11. Novim kupcima Fiata 500L ne preostaje ništa drugo nego da i sami prođu "golgotu" kroz koju smo mi koji smo ga već dobili prošli . Samo se naoružajte strpljenjem i pokušajte da se ne nervirate. Moje iskustvo - poručio sam 500L (Nacionale "klot") odmah nakon Bg sajma automobila, kada je promocija i objavljena (kraj marta). Pozvao sam dilera, Fiat centar u Bg-u, gde smo se telefonom dogovorili da mi pošalje profakturu na mejl kako bih ja mogao da odem u banku (inače sam iz Lazarevca). Oni su mi je poslali, ali na profakturi nije bilo nikakvih podataka o automobilu osim cene. Kada sam otišao u banku, tamo su mi rekli da ne mogu da pokrenem postupak za kredit jer na profakturi nema broja šasije i motora (ispostavilo se da u banci nisu bili informisani kako treba, te podatke nisu ni mogli dobiti). Tada pozovem dilera, na mobilni broj, da mi objasni o čemu se radi, međutim on se ne javlja na telefon. (Da naglasim, jako mi se žurilo da sve što pre završim jer u to vreme niko nije znao kako će ova priča sa Fiatom teći, koliko će trajati promocija, koliko vozila će tako biti prodato, a znamo koliko je država pouzdana ) Stoga ja pozovem drugog dilera, Fiat Vesić u Obrenovcu (velika greška), objasnim im sve šta se dešavalo i kakva je moja situacija i dogovorimo se da oni pošalju "ispravnu" profakturu i to ne meni, nego mojoj banci, pošto poznaju bankarske službenike jer su i ranije sarađivali. Odem ja dan nakon našeg dogovora u banku, kad oni meni kažu, ne možemo ništa, diler nije poslao profakturu. Pozovem dilera, što niste poslali, pa eto, nismo bili sigurni da hoćete?! A dan pre toga se dogovorili...Pošalju oni tu profakturu, meni odobre kredit, ali ništa ne uplaćujem jer ne zna se kada će auto stići. Od tada standardna priča, ja uporan, svaki treći dan zovem dilera da mi kaže kad će auto. Oni naravno ne znaju, ni okvirno, ako kažu neki rok, odmah sledeći put kad ih zovem odlože. I tako neko vreme dok nisam napisao mejl direktno fijatu kada su mi oni rekli da auto stiže sredinom juna, što je na kraju i bilo tačno. Usput su malo izribali dilera Međutim, priči nije kraj:) Kada je auto stigao, zove mene diler da donesem novac i da ga preuzmem (u Lazarevcu, tu imaju plac i garaže). Ja srećan kao malo dete:) Odem ja kod njih, kad imam šta i da vidim, auto nema ratkapne. Pitam zašto, kažu ne znamo, pisaćemo fijatu. Ja tad pop*zd*m, rekoh neću da preuzmem auto, pošteno sam ga celog platio, očekujem da ga takvog i dobijem. Tada sam stvarno zažalio što sam ga poručio, presela mi je kupovina, iskreno. Zvao sam istog trenutka odgovorne u Obrenovcu, gde je odgovor bio, ovim rečima "Ako nečim niste zadovoljni, zovite FIAT". Šta ću, zovem FIAT, objasnim, kažu pozvaćemo Vas, ne znamo kako je to moguće. Zvali su me posle dva sata i rekli da je sistemska greška i da je auto takav sišao sa trake?! Čekao sam desetak dana da doteraju te ratkapne i tada preuzeo auto, povremeno sam bacio pogled na njega dok se sunčao na placu . Jeste i prelep i odličan i sve, ali meni preselo... Mada vidim ovih dana po Bg-u dosta njih bez ratkapni sa novim 500L Sada mi je najveći problem što sam u lošim odnosima sa dilerom, ne znam šta će biti na prvom servisu Izvinjavam se na predugačkom postu, a malo iskačem i iz toka teme... Pozdrav
  12. Moje ime je Ivan, ranije sam vozio Fiat Punta mk1, a sada domaći Fiat 500L 1.4. Pozdrav svim članovima foruma!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...