Jump to content
FAS Goran

ivkemajstor

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About ivkemajstor

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd
  1. Ja sam imao isti problem,u pitanju je bio senzor rashladne tečnosti. Zamenjen,i kad se ugrejao motor 3 puta sam isturirao na 5000 obrtaja i ugasilo se
  2. Pozdrav, imam problem sa paljenjem,odnosno,već par puta u poslednja 2 meseca akumulator mi je skorz prazan...Napuni se kablovima,ok radi,malo teže možda upali,ništa strašno...Bio kod električara kaže da puni 14v,i da dodam des.vodu,što sam i uradio,sinoć oko 19h parkirao,danas nije hteo ni da mrdne...Inače vozim multiplu 1,6 16v benzin... Ako neko ima savet,hvala
  3. Kompijuter kod majstora koji mi vec neko vreme odrzava auto... Resetuje se,i posle par minuta opet...Nekoliko godina to stoji na tabli,i bez problema sam vozio,i 3-4 puta do Grcke i nista,ali sad je pocelo i da pisti,opominje...
  4. Pozdrav,da li neko zna,kako i zašto se pali lampica motora na tabli?U pitanju je fiat multipla 1,6 benzinac Već neko vreme se pali i pokazuje engine control faulty,, Na dijagnostici ništa ne pokazuje,više puta proveren.Promenjene su svećice,savetovano mi je da očistim dizne...Ima li neko savet,hvala..
  5. Dobar dan svima,nov sam na forumu,i zanima me par stvari. Ne razumem se nesto posebno u kola,ali... Vozim multiplu 1,6 benzinac 2000god...i prezadovoljan sam... Problem je sledeci; presao sam oko 25oookm od kad sam ga uzeo,tad sam naravno izvrsio veliki servis,ali majstor mu juce kaze da moram da menjam kaiseve,vremenski moram? Znam da se menjaju na oko 50000,ali ne razumem sta to znaci vremenski... I na koliko je najbolje menjati ulje( selenia gold-fabricki). Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...