Jump to content
FAS Goran
Mihailovic

Lybra 1.9 jtd - nešto šišti

Recommended Posts

Vratio sam se juče sa puta i primećujem neko šištanje u iz motora. Ne znam šta bi moglo biti, pa molim za komentare.

 

- Zvuk dolazi iz predela termostata (nisam 100% siguran, ali tako deluje)

- Dobro sam pogledao, pregledao, preslušao i mogu reći da nije u pitanju crevo turbine. Ni donje, ni gornje.

- Ne gubi snagu, ne dimi, dobro vuče. (Malo se tripujem pa se preispitujem " da li je do prekjuče baš ovako vukao, ili malo bolje ", ali u svakom slučaju nema očiglednog gubitka snage)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova cev (izmenjivač toplote) ti je ispod termostata. Da je nisi malo više klimao kad si menjao termostat ?

Lybra.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da se osećaju i izduvni gasovi. 

A ako tu pušta zablindiraj i na izduvnoj grani, ista je pločiča kao i za EGR (sve su obeležene sa 6).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, sad sam pogledao, i definitivno duva upravo tamo gde je crvena strelica na slici koju si postavio. Još kad se da gas - duva ko ludo.

 

Jel misliš da je najpametnije da umetnem limenu pločicu kod spoja sa izduvnom granom ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pošto si zatvorio EGR ventil , ja bar ne vidim nikakvu prepreku tome. Najbrže i najjeftinije rešenje. Samo stavi tu dobar lim, tu je odmah turbina i velika toplota.

Da li si provalio tačno gde duva, da se kojim slučajem ne proširi pukotina i krene da gubi antifriz. U tom slučaju premosti taj izmenjivač tj crevo u crevo (ko da ga nema).

Srećno sa radovima.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek stavi za prvu priliku neki lim, pa ću za par dana imati lim 1,3 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Đavo ga odneo, ne mogu da odšrafim. Prvo sam probao kinskim imbusom kojii sam imao, i on  se naravno uvijao, a šraf nije hteo da popusti. Onda sam juče kupio Unior imbus 6-ticu, koji je od alatnog čelika. (Nekad se podrazumevalo da se alati prave od alatnog čelika) Gornji šraf sam bez problema odšrafio, ali donji ne mogu.  Jako je zapek'o.

Probaću još danas iz kanala, pošto je na jako nepristupačnom mestu, pa ako opet ne uspem, moraću kod majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slučajno sam naišao na ovu svoju staru temu, pa evo da napišem šta je bilo.

 

Šištalo je zapravo kod spoja cevi iz izduvne grane sa izmenjivačem toplote.

Elem, donji šraf nisu moglu da odviju ni majstori kod Gorana. Oni naravno imaju profi alat, ali, kažu, velika je verovatnoća da će šraf da pukne pre nego da se odvije.

 

Onda sam mesecima ignoriso kvar, a za to vreme, pukotina je rasla i rasla, i ajde nekako iskulirao bih zvuk tj. šištanje, ali brate,  motorni prostor je neverovatno mnogo zaprljan garežom izduvnih gasova. Pojma nemam da li da pokušavam da to operem ili da iskuliram.

 

Evo i slike

 

Untitled.jpg

 

Dakle, ovde gde sam isekao, unutra sam ubacio neki veći šraf, sve to bogato zalio silikonom, utegao klještima i nekom stegom, i nadam se, trajno sam zapušio.

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ga oteraš u neki auspuh servis i tamo lepo zavare cevku. Ili samo grejanjem da olabave šraf (isto ko i šrafovi na izduvnoj grani).

Silikon teško da može te temperature da izdrži. 

Što se tiče pranja , skoro sva kola iz uvoza su temeljno oprana u motornom prostoru tako da joj još jedno pranje neće puno škoditi. Naravno  sušenje se podrazumeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ide posebna šelna koju si snimio i ispod nj ti pusta. Konus je spoj Na ulazu i na izlazu interkulera za izduvne gasove EGR ventila i na njemu je selna. Najlakše resenje je :  - kupovina diht paste za zatvaranje pukotina i rupa na auspuhu i izduvnim sistemima. Pasta je sive boje i jako brzo se suši. Bila je u prodaji u ap sportu i u prodavnicama auto delova a obićno je pakovanje u tubi kao pasta za zube. Upotreba je jednostavna i laka. Deo gde pusta se jednostavno premaze i saceka nekih 10 tak min i gotovo. A ako je u pitanju konusni spoj tu gde je selna i ako na njemu pusta? Isti je postupak: - skinu selnu, namazati malo spoj pa postavi šelnu i stegnuti . Na tim dvema selnama je imbus sraf koji se vidi na ovom deugom postu koji si postavio.

Edited by Jastrebov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...