Mihailovic 29 Posted June 20, 2013 Vratio sam se juče sa puta i primećujem neko šištanje u iz motora. Ne znam šta bi moglo biti, pa molim za komentare. - Zvuk dolazi iz predela termostata (nisam 100% siguran, ali tako deluje)- Dobro sam pogledao, pregledao, preslušao i mogu reći da nije u pitanju crevo turbine. Ni donje, ni gornje.- Ne gubi snagu, ne dimi, dobro vuče. (Malo se tripujem pa se preispitujem " da li je do prekjuče baš ovako vukao, ili malo bolje ", ali u svakom slučaju nema očiglednog gubitka snage) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 20, 2013 (edited) Ova cev (izmenjivač toplote) ti je ispod termostata. Da je nisi malo više klimao kad si menjao termostat ? Edited June 20, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 20, 2013 Tu je i vakuum pumpa pa da nije do nje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 21, 2013 Pregledao sam vakuum pumpu, nije ona.Pogledaću danas onaj izmenjivač toplote Quote Share this post Link to post Share on other sites
goranar 0 Posted June 21, 2013 Mozda da pokusas penom na spojevima i gledas mehurice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 21, 2013 Najverovatnije spoj na izmenjivacu. Ako je EGR zatvoren trebalo bi i u voznji na ubrzanju da se cuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 22, 2013 Da, zatvoren je EGR, i čuje se i u vožnji i na ubrzanju. Pregčedaću detaljno taj izmenjivač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 22, 2013 Trebalo bi da se osećaju i izduvni gasovi. A ako tu pušta zablindiraj i na izduvnoj grani, ista je pločiča kao i za EGR (sve su obeležene sa 6). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 23, 2013 Evo, sad sam pogledao, i definitivno duva upravo tamo gde je crvena strelica na slici koju si postavio. Još kad se da gas - duva ko ludo. Jel misliš da je najpametnije da umetnem limenu pločicu kod spoja sa izduvnom granom ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 23, 2013 (edited) Pa pošto si zatvorio EGR ventil , ja bar ne vidim nikakvu prepreku tome. Najbrže i najjeftinije rešenje. Samo stavi tu dobar lim, tu je odmah turbina i velika toplota.Da li si provalio tačno gde duva, da se kojim slučajem ne proširi pukotina i krene da gubi antifriz. U tom slučaju premosti taj izmenjivač tj crevo u crevo (ko da ga nema).Srećno sa radovima. Edited June 23, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 24, 2013 Tu ce limena plocica brzo da izgori. Nemoj nista ispod 1,25 mm debljine, Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 25, 2013 Stavi bakarni lim on je otporan na temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 25, 2013 Nek stavi za prvu priliku neki lim, pa ću za par dana imati lim 1,3 mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted June 27, 2013 Đavo ga odneo, ne mogu da odšrafim. Prvo sam probao kinskim imbusom kojii sam imao, i on se naravno uvijao, a šraf nije hteo da popusti. Onda sam juče kupio Unior imbus 6-ticu, koji je od alatnog čelika. (Nekad se podrazumevalo da se alati prave od alatnog čelika) Gornji šraf sam bez problema odšrafio, ali donji ne mogu. Jako je zapek'o.Probaću još danas iz kanala, pošto je na jako nepristupačnom mestu, pa ako opet ne uspem, moraću kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted April 8, 2014 (edited) Slučajno sam naišao na ovu svoju staru temu, pa evo da napišem šta je bilo. Šištalo je zapravo kod spoja cevi iz izduvne grane sa izmenjivačem toplote.Elem, donji šraf nisu moglu da odviju ni majstori kod Gorana. Oni naravno imaju profi alat, ali, kažu, velika je verovatnoća da će šraf da pukne pre nego da se odvije. Onda sam mesecima ignoriso kvar, a za to vreme, pukotina je rasla i rasla, i ajde nekako iskulirao bih zvuk tj. šištanje, ali brate, motorni prostor je neverovatno mnogo zaprljan garežom izduvnih gasova. Pojma nemam da li da pokušavam da to operem ili da iskuliram. Evo i slike Dakle, ovde gde sam isekao, unutra sam ubacio neki veći šraf, sve to bogato zalio silikonom, utegao klještima i nekom stegom, i nadam se, trajno sam zapušio. Edited April 8, 2014 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 8, 2014 Da ga oteraš u neki auspuh servis i tamo lepo zavare cevku. Ili samo grejanjem da olabave šraf (isto ko i šrafovi na izduvnoj grani).Silikon teško da može te temperature da izdrži. Što se tiče pranja , skoro sva kola iz uvoza su temeljno oprana u motornom prostoru tako da joj još jedno pranje neće puno škoditi. Naravno sušenje se podrazumeva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boxersquadra 0 Posted April 9, 2014 i kod mene se cuje ista stvar...moracu ovo da pogledam...pohitno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted April 21, 2014 (edited) Tu ide posebna šelna koju si snimio i ispod nj ti pusta. Konus je spoj Na ulazu i na izlazu interkulera za izduvne gasove EGR ventila i na njemu je selna. Najlakše resenje je : - kupovina diht paste za zatvaranje pukotina i rupa na auspuhu i izduvnim sistemima. Pasta je sive boje i jako brzo se suši. Bila je u prodaji u ap sportu i u prodavnicama auto delova a obićno je pakovanje u tubi kao pasta za zube. Upotreba je jednostavna i laka. Deo gde pusta se jednostavno premaze i saceka nekih 10 tak min i gotovo. A ako je u pitanju konusni spoj tu gde je selna i ako na njemu pusta? Isti je postupak: - skinu selnu, namazati malo spoj pa postavi šelnu i stegnuti . Na tim dvema selnama je imbus sraf koji se vidi na ovom deugom postu koji si postavio. Edited April 21, 2014 by Jastrebov Quote Share this post Link to post Share on other sites