Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Pajče

Brava / Marea 1.9 JTD - problem sa paljenjem vrućeg motora

Recommended Posts

Pozdrav svima! Imam problem sa mojim autom, pokušaću da vam opišem problem a s obzirom da sam laik, nadam se da ćete razumeti šta je pisac hteo da kaže...

Naime, kada ugasim auto i kada posle nekog kraćeg vremena (5-10 minuta) hoću ponovo da ga upalim, dešava se da neće da upali.

Vergla normalno, ali to je sve. Ovo mi se ponekad dešava, ne stalno. Problem sam u početku rešavao tako što sačekam 15-ak minuta i on upali normalno. Ne znam da li to ima veze sa temperaturom motora, ili nekim senzorom, ali kada malo sačekam, upali bez problema. Brat je pre neki dan, kada nam se ovo ponovo desilo, otvorio haubu i čačnuo neki ventil, on kaže da je to ventil na pumpi visokog pritiska(ni on ni ja nismo sigurni da se to tako zove). Nalazi se iza onog plastičnog poklopca motora, malo niže, prema vetrobranskom staklu. Tu ima neki plastični deo na njemu sa nekim džekom, a kada se čačne metalni deo, auto upali bez problema. Ja stvarno pojma nemam šta je to i

šta se dešava, ima sam Punta benzinca pre ovog auta, tako da o dizelima slabo znam. Molim vas, pomagajte... Ako treba slikaću taj deo, samo recite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je regulator pritiska. I moze da bude do njega, ali ipak savetujem iskusni dijagnosticku pregled jer moze da bude i do senzorike (radilica bregasta). Takodje bih proverio i prelive dizni. Naravno sve to u momentu kad nece da upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Martini! Slikao sam taj deo(čovek kaže regulator pritiska). Tu gde sam obeležio strelicom, tu čuknem (blago) 2-3 puta šrafcigerom, i auto upali. Ako to ne uradim, moram malo da sačekam da se ohladi motor.

ABCD0002.jpg