sasa_vu 0 Posted January 5, 2010 Video sam da ima slicnih tema ali sa gasenjem u toku voznje a ne prilikom kretanja.Tako da evo moj slucaj ( dok cekam slobodan termin sledece nedelje za planiran veliki servis ). Zadnjih nekoliko dana mi se desilo dva puta da upalim auto, pustim da radi na leru 5-10 minuta ( posto ga vozim uglavnom do posla i nazad pa je uglavnom hladan ), posle toga krenem i ugasi se posle 50-100 metara pri prvom kocenju. Onda iz nekoliko pokusaja, cim se upali, odmah se ugasi.I naravno kada upali posle vise pokusaja i ne ugasi se, posle toga radi normalno.Pre ovih snegova i kisa to mi se nije desavalo.Sta moze da bude problem, akumulator ili nesto drugo?Imam ugradjen gas, mada ne bih rekao da je do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted January 6, 2010 Prvo pokusaj sa ciscenjem klapne gasa, treba je ocistiti i probati. Ako vec radis veliki servis neka ti to urade u nekom servisu da ne bi ostetio klapnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted January 6, 2010 ^Probacu i to za svaki slucaj.A jutros sam vozio samo na benzin, bez prelazenja na plin i sve je bilo ok. Moguce da je prebacivanje problem, na 2500 obrtaja a da ne podigne dovoljno temperaturu i da se ugasi. Iznerviran kada se ugasi i kad napravim kolonu, to mi nije ni palo na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoki becejac 0 Posted January 6, 2010 imao sam taj isti problem na mojoj astri dok nisam otisao u servis i ljudi prestelovali kazu toliko je bio otvoren onaj sraf na racvi da je mala potrosnja bila 15/100,njihovo misljenje koje podrzavam jeste da prevelika kolicina plina a nezagrejan motor tako da u jednom momentu ne postoji nacin da se sagori tolika kolicina plina i motor se prosto zagusi a sauh je pod maksimumu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted January 6, 2010 prevelika kolicina plina a nezagrejan motor tako da u jednom momentu ne postoji nacin da se sagori tolika kolicina plina i motor se prosto zagusiDa, to je to sigurno...Jer kad je iole zagrejan radi ok i na plin i na benzin. Problem pravi samo pri startu kada je jos hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted January 6, 2010 Problem je kada je motor hladan, plin se ne rasprši lepo i vrlo lako "zamasti'' svećicu, i onda ti se motor ugasi. A kada je svećica "zamašćena" od plina onda neće da upali ni na benzinu. Imao sam takav problem na Puntu 1.2, ali je bio venturi sistem, preko usisne grane, a ne seqvent tj. direktno ubrizgavanje plina.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites