Jump to content
Goran
Sign in to follow this  
cobe

CStyle

Recommended Posts

Ukratko o automobilu njegovi tj moji počeci i faze ćuniranja istog...

Godište auta je 2003, prvi vlasnik, boja je crvena 74 po knjizici sto nema veze s vezom..

elem, prvi radovi na autu se vide iz prve ture slika, vremenom citajuci forume kapiram da mi je auto ciganija teška, pravim plan u glavi zatim u fotošopu realizujem konacnu verziju auta i prema njoj sam se vodio do danas...

Do sada uradjeno je sledece: Spusten napred prvo 3 kruga sabijana opruga zatim te iste su isecene za ta 3 kruga, gibanj peglan i ubacena 3 platna i tako je i sada, tvrdo punjeni amotizeri, dvogrli karburator, kečeva dvocevka, srednji protočni lonac i zadnji buvljani lonac... Felne ATS Classic 7j sa Fuldama 175/50 r13, brezoni 8cm, clear glass farovi, čardžer maska, 2 sparco kadice, luisi volan, alarm i centralana brava, retrovizori nov tip, biiip li ga ne znam ima li sta jos...

02gx7.th.jpg03ee7.th.jpg

04qg2.th.jpg07yh1.th.jpg

34530437qw1.th.jpga1xz6.th.jpg

a2dc6.th.jpga4yx6.th.jpg

1012528ak6.th.jpg1012530za6.th.jpg

dsc00180eh8.th.jpg

dscn2263fb0.jpg

dscn2267zh6.jpg

dscn2268kh7.jpg

dscn2269en6.jpg

dscn2271ar5.jpg

dscn2274ax7.jpg

dscn2277rp3.jpg

dscn2282ht9.jpg

dscn2284xj8.jpg

ncoarm.jpg

2n0mvkj.jpg

wbezjm.jpg

4llugg.jpg

wjxtux.jpg

2v28a6b.jpg

2vnp3zo.jpg

x3ed1l.jpg

n6vsp2.jpg

ilypom.jpg

DSC00716.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cobe! Napravi ti ferarija od jugića... Šta je sa motorom sve radjeno? Ovo koliko vidim ladno ide 170 .... na koju foru? Šta mu je sve radjeno na makini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC00723.jpg

DSC00724.jpg

DSC00726.jpg

DSC00727.jpg

DSC00728.jpg

DSC00730.jpg

DSC00733.jpg

DSC00736.jpg

DSC00737.jpg

DSC00738.jpg

DSC00739.jpg

DSC00741.jpg

DSC00742.jpg

DSC01629.jpg

DSC01630.jpg

DSC01631.jpg

DSC01632.jpg

DSC01633.jpg

DSC01634.jpg

@Damjanović

Sto se ferarija tice slike cu okaciti kasnije a sto se motora tice ako ti kazem da nije dirano nista na njemu ne znam koliko ces mi poverovati osim tog dvogrlog a ovo je bilo na plin....imam svedoke da je auto na novosadskom putu isao po kazaljci 180 na plin sa nas trojicom... :whistle::question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priznaj da si mu tjunirao brzinomer ;)

Fin jugic, definitivno mu lepse stoje bele felne.

Volim "charger look" masku na jugicu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yuge je super.Samo mi je jedna stvar zapela za oko.Na prvim slikama si imao zanimljiv volan,americka skola.Zamenio si ga za relativno klasican.Inace svi ostali elementi su isli stalno u plus.Hoces li nesto raditi na spoljnom plastikama ili ce ostati ovakav?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde si ti video zanimljiv volan pa jos americka skola? :D

volan sadasnji ne diram moze samo jednog dana da padne neka momo, sparco, omp varijanta a sto se spolja tice ide u patos pozadi i mozda jednog dana 8j za nazad al to je vec daleka buducnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felnice su sjajno legle.

Apropo ferarija, bespotrebno si opteretio stranu, trebao si da okacis samo fotke koje su uspele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lici na onaj evolucioni crtez,majmun,pa se uspravlja kroz faze do coveka.... :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zezajte ljudi, stvarno je legao uz ferarija, makar bile i telefonske slike. Ko "nakonjče". Šalu na stranu, boljeg jugića nisam skoro video.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

PqqftF9.jpg

Javi se na PP da se dogovorimo za onaj USB, od Vukadina kao posrednika nema nista.. prezauzet je maloletnicama ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih se okrenuo za ovakvim jugom, nego onim ferarijem. Stvarno svaka cast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jugo zaista izgleda opako,a verovatno tako i ide,koji god da je auto ovako sredjen,bez obzira na marku,vidi se da je ulozeno dosta truda,svaka cast za entuzijazam. :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

e jugic je uvek bio zanimljiv projekat za budziti, bravo za jugeta stvarno je lepo uradjen!

one ATS Classic sam ja trazio davno davno, za kadetta josh. tad ih nije bilo cak ni u rasparenoj varijanti.

Ma jugic bombona! :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je super prijatelju, ali gde ga zaprzi na 170km/h tako hladan motor, to ti nije bas najpametnije, ali dobro, sve ostalo svaka cast na trudu uspeo si da od yuga napravis nesto.

Pozz.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve mogu da shvatim ali toliku brzinu iz tog motora - ne mogu. Ili si mu polirao "grane", menjao karburatore, radio vudu-magije, da si uradio 143-145, razumeo bih sve, ali 170 sa tolikom snagom - teoriski je nemoguće. Ali i ako si to uspeo, ajde, verujem ti, na primer, čuvaj ga, mazi i pazi - jer to je čudo! Zašto ti ovo sve pričam: Jer sam sa Poršeom koga sam koristio pre dvadesetak godina postizao po brdslim putevima 180, sa BMW-om 2002 ti skoro 200, samo što mi uši nisu otpale... Sa svojom Lybrom i 120 ks pred Vidikovcem sa strane Ibarske magistrale prema Beogradu -190 samo što neprevrnuh auto... silna je masa i snaga potrebna za tu brzinu. Proveri molim te brzinometar sa satom - tahimetrom, za koje vreme prolaziš kilometar pri toj brzini, odmah ćeš videti koliko ti je tačan.... A ako jeste-čuvaj tu makinu i ne vozi je više toliko, jer je to stvarno čudo nevidjeno!!!

I druga stvar koja se neće dopasti ljubiteljima debljih guma.... Vozilo sa debljim gumama ima veći otpor nego sa onima koje su standardno projektovane za auto. Samim tim i očekivana maksimalna brzina.

Treća stvar - vozila sa većim prečnikom točkova imaju manji obrtni momenat, tako da prilikom ubrzavanja nećeš imati vučnu silu kao kod manjih manjih točkova, ali ćeš zato imati veći brzinu...sa znatno većom potrošnjom!.

Postoji jedan princip kojeg ja kao inženjer veoma poštujem. Projektanti svakog tipa vozila odredjuju dimenzije točkova prema težini, dimeziji i stabilitetu vozila. To su optimalne karakteristike.

Ukoliko želite veće toćkove, ili šire gume - radite nešto sa motorom - jer će rezultati devastirati opšte karakteristike i vozne osobine vozila.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sat mu nepokazuje tacnu brzinu kao nijedan, do 100-tke je mozda i tacan ali sve preko toga laze a na yugu bogami i najvise, neka stavi GPS pa nek izmeri i eto ti koliko je isao, jer je nemoguce da sa 55HP izvuce toliko, ali u svakom slucaju odlican primerak yuga cuvaj ga i nemoj tako hladnog da ga teras do "170".

Pozz........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...