Jump to content
FAS Goran

fritz011

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About fritz011

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd, Rakovica
  • Interests
    TV cameraman, photagraphy, video. WRC, Moto GP, F1

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 1,6 16v, 1998. Peugeot Speedfight. Punto mk2 1,7d, Suzuki DR 650
  1. fritz011

    F1: Ferrari

    E, HVALAA!! Inace, glasam za V12. Zvuci kao da se vrti na 30000rpm, 'be mamu..
  2. fritz011

    F1: Ferrari

    https://imageshack.com/i/hjNn9c22j Ne dozvoljava mi da postavim sliku pa moram link. Ako neko ume, neka ovo prebaci da se vidi kao fotka. Zanimljivi detalji..
  3. 500 kintaca i ne moram da vodim racuna kako pisem? Daj ruku, pao dogovor . Najblizi resenju je bio covek koji nije ni procitao ceo post-da, stari uredjaj je bio na 10cm od tog creva, a za novi je produzio pa tu malo krade. Termostat u redu. Odlio malo antifriza i dolio destilovanu-greje bar 30 posto bolje. Sad je bas ono, zadovoljavajuce. Skala na pola, ventilator radi. Hvala svima, tema zavrsena. Kuckamo se u medjuvremenu na drugim temama, a u Martu se spremite za temu oko klime, kad odem u servis da vidim sta joj jeste i sta joj nije. Grejanje smo resili, stize vreme za hladjenje. Do tada, budite mi zdravi, debeli i veseli
  4. Ovo za enter-primljeno. Obecavam. Najvise sumnjam na vazduh. Pazite, ja sam ovo radio pre nepunih mesec dana. Grejanje je vec bilo ukljuceno i radilo bogovski dobro. Ceo auto je radio dobro, osim potrosnje. Tek nakon zamene uredjaja se smanjilo grejanje. Do tada, do tog dana bukvalno, osim potrosnje je auto savrseno radio-sauh, ler, skala TACNO i UVEK na polovini, grejanje, sve.. Covek lomi one srafove za ispust, i posto srecom zivim blizu, dovezem auto koji dize temp preko pola. Posto nemam drugi nacin, odvrnem cep, dam gas, i gledam kako povlaci tecnost u sistem. Kako povlaci, tako ja dosipam Antifriz. Za to vreme se vidi i cuje kako na ono prelivno crevo izbaci malo tecnosti, pa susti vazduh, pa "kaslje" i bljuje sve i svasta. I to radim dok nije potekla samo tecnost, upalio ventilator i skala pocela da pada i stala na pola. Tu racunam da sam "zatvorio" sistem. Avatar je slikan pre 10ak dana. Auto dize temp za 15ak min. Radi lepo, plin je dodatno nastelovan. Jedino, posle svega, se znatno smanjilo grejanje u kabini. Od bolesno dobrog, sada greje kao malo bolji Yugo. Auto je radio danas, i radice ponovo, tako da sada nije merodavan. Sutra kad krenem na posao pipam creva i kontrolisem termostat. Jos jednom hvala na odgovorima!! The end P.S.-Hitno trazi povecanje plate. Malo li je sto pomazes savetima, a jos treba da editujes ovakva piskarala kao sto sam ja..
  5. Hvala na odgovorima, i izvinite za malo duzi post. Ali zeleo sam samo da sto bolje objasnim problem. Da, naravno, sve sam radio sa otvorenim termostatom, antifriz je isti, plavi Paraflu. Sinoc sam na onih stepen, dva iznad nule, odvezao od potpuno hladnog do pola skale, sa ukljucenim grejanjem, nekih 8,9km. Eto, za toliko kratko vreme je digao skalu na pola. Zbog toga mislim da termostat radi dobro. Jedini je odgovor da je mozda ostalo nesto vazuha u malom hladnjaku. A sutra cu svakako da izvadim nesto antifriza i da dolijem vode. Jer, opet ponavljam, auto je ubijao kako je grejao. A sada, evo, dize temp motora uredno, skala je na pola, ali na pola je i grejanje. Otvorena je klapna, citao sam negde ovde na forumu da se cuje kako "cakne, lupne" klapna kada se podesava na prekidacu. To se kod mene cuje, ne sumnjam ni da je do toga. Uostalom, tako je i stajala, niko to nije dirao, otvorena je sigurno. Uhhh, sve veliki majstori..Jeste da mi auto sada lepse radi i normalno trosi, ali da covek polomi oba srafa..Kako mrzim tu nemarnost. Jos mi, posle nekih 15ak dana od ugradnje posalje sms i napise-"Kako auto? Mislim, onaj moj plinski deo?". Ha, kako se lepo ogradio od svega ostalog, majstorski, nema sta. Jos jednom, hvala svima, napisacu sutra kakvo je stanje kad odvadim malo antifriza.
  6. Jeste malo dugacak post, ali sam se trudio da stavim tacku, zarez i sl. Evo i treci put-Na pocetku sam opisao kako su tom prijatelju i mom bratu stavili sekvent na Audi koji su zajednicki kupili da bi na njega zakacili prikolicu i dovukli neki auto od preko. Moj burazer je otisao da preuzme auto, koji je par km od servisa prokuvao jer su ostavili vazduh. Posle sam pisao o svom autu. Kako sam majstoru koji mi je samo menjao plinski uredjaj napomenuo da dobro odzraci sistem da se ne desi isto sto i sa bratovim Audijem. Posto sam bio prisutan pred kraj radova, vidim da majstor vec steluje plin, turira, a skala se penje tamo gde nikada pre nije bila. Opomenem ga, ugasimo motor i krenemo sa izbacivanjem vazduha. Tada on polomi oba plasticna srafa, i na hladnjaku i na crevu kod kabine. Ali tek kada je potekao antifriz. Stignem kuci (3 km), auto dize temperaturu. Shvatam da ima jos vazduha. Posto vise nemam srafove za ispust, krenem da ispustim principom spojenih sudova-otvorim cep na prelivnoj boci, dam gas da pumpa vrti sto brze, i zaista, na ono crevo koje ulazi u bocu "iskaslje", izbaci mehure vazduha. Tako sam radio sve dok nije potekla samo tecnost. Upalio se ventilator, i skala je pala na polovinu. Dakle, izbacio sam dobar deo vazduha. Sada auto normalno drzi sauh, podize temperaturu relativno brzo, skala je na pola (slika sa avatara), pali ventilator. Naizgled sve u redu, ali sam izgubio grejanje u kabini. Pre svega ovoga je bilo preterano, bolesno vruce u kabini, a sada je onako, blago toplo. U motoru je vec bio Paraflu koji je merio do -16, a posle radova je dodato jos cistog antifriza, sto ce reci da je sada koncentracija ogromna, ne znam da li ima pola litre vode. Na kraju, namecu se dva pitanja. 1.-Moze li zbog previse antifriza da bude slabije grejanje? 2.-Mogu li na neki treci nacin proveriti da li je ostalo vazduha, posto mi je majstor polomio oba srafa za ispustanje vazduha?
  7. Ok, plan B. Iz nekog razloga sam morao da zamenim plinski uredjaj. Majstor ga zamenio, ali posto je neminovno moralo izadji nesto tecnosti, doneo sam mu 2 litre Paraflua. Pre svega toga je skala temperature bila tacno i uvek na pola, a grejanje je razbijalo, neizdrzivo vruce, nikad preko 1 na prekidacu za duvanje. Posle zamene uredjaja, pri ispustanju vazduha, majstor polomi oba plasticna srafa, i na hladnjaku i na onom crevu ka malom hladnjaku. Vazduh sam izbio zakonom fizike-skinuo cep sa prelivne boce, turirao auto, dolivao antifriz sve dok nije povukao svu tecnost, dok nije pocelo da curi u prelivni sud. Tada je upalio ventilator i spustio temperaturu. Sada je skala tacno na pola, vidi se i na mom avataru, ali grejanje u kabini je mlako. Zanima me da li moze previse antifriza, prejaka koncetracija, da smanji temperaturu u malom hladnjaku, onom za grejanje. Jer, samo je prebacen plinski uredjaj sa tacke A na tacku B, nista drugo nije dirano, a ja izgubio grejanje u kabini. Ili je ostalo nesto vazduha u sistemu? Ali osim slabijeg grejanja nema drugih simptoma, normalno se greje motor, spusta sauh, normalno ide i mnogo manje trosi. Jasnije sada?
  8. Citam ovu temu od 2 popodne, pa cu ja sada malo u napad a vi ima da procitate i da mi odgovorite, inace ce bit' belaja Prvo cu navesti jedan (los) primer. Kupio brat u dilu sa ortakom Audi A6, sa namerom da njime dovuku neki auto od preko. Taj ortak preuzme na sebe ugradnju plina, kao, ima on neki servis, jeftin, najbolji u svemiru i sl. Sedim ja kuci, kad zvoni tel. Brat me zove, kaze gde da dodjem i da ponesem sto vise vode. Sta se desilo? Pogadjate, nisu odzracili sistem, brat uzeo auto,presao 10km i prokuvao. Tu smo se patili, dolivali vodu, turirali, dok nije spala temp, i dok nije upalio ventilator. Poucen tim iskustvom, pre mesec dana kada sam sa plindzijom dogovarao zamenu plinskog uredjaja na mom Bravu 1,6 sa metalnom granom (obican plin, elektronac), pisao sam vec o tome na raznim temama ovde, napomenem mu da OBAVEZNO, kada skine stari uredjaj i neminovno izgubi deo antifriza, dolije tecnost koju sam kupio i odneo mu, da DOBRO ODZRACI SISTEM !! Sta se desava, i zasto ovo zvrljam uopste? Posto majstor zivi blizu, rekao sam da cu doci oko podneva da vidim kako napreduje, posto je on startovao vec pre 9h. I imam sta da vidim..Prilazim radionici, cujem svoj auto kako se turira, steluje. Super, pomislim, pri kraju je. Dolazim do auta, i umalo se nisam srusio. Turira, vrti one srafove, a ja pogledam u kabinu, temperatura malo ispod crvenog. Ugasim motor, on otvori cep, auto se pusi, skoro da je potpuno prokuvao. Pa dobro covece, jesam ti to pre svega napomenuo?? Jesam ti rekao da sam vec video takav slucaj i da pazis? Samo kratka napomena-menjao sam uredjaj jer je poceo da trosi kao lud, nije bio dobro postavljen, i ledio je. Ali, osim potrosnje, skala temp je UVEK bila TACNO na pola. Zimi, celo leto, u gradu, na otvorenom, uvek tacno na pola. I grejanje u kabini je bilo ULTRA MEGA GIGA NENORMALNO DOBRO. Nikada nije bilo preko 1 na prekidacu. Na prvom polozaju je topio djonove, na minus 10 sam malo grejao pa iskljucivao, takvo grejanje nikada nisam video. Sad se vracam u radionicu..Krene on da doliva, pa da ispusti vazduh na hladnjaku, taman sto je potekao antifriz, krene da zavrce i ostane mu u ruci parce onog plasticnog srafa!!! 'ladno ga je polomio. Ali, polomio je kada je tecnost krenula, pa smo nekim holsrafom sa gumicom za cesmu zapusili rupu. Nista ne curi, ajmo dalje. Krene da odvrce ono kod malog hladnjaka, i pogodite-da, kada je potekao antifriz, krene covek da zavrne i polomi i taj sraf!! I to je reseno nekim holsrafom. Dodjem do kuce, ma jok, dize temperaturu, a majstor (za plin i lomljenje srafova) je neka 3 kilometra od mene. I, krenem ja metodom "daj sta das". Skinem cep sa posude, turiram auto i dolivam antifriz dok na prelivno crevo nije izbljuvao i klipove, karike, ventile, ali na kraju je krenula samo tecnost i upalio je ventilator i spustio temperaturu (isto kao sa Audijem). Krajnji rezultat-plin je sada u redu, potrosnja znatno smanjena, uredjaj stoji gde se i stavlja na Fiata, zamenjene svecice i kablovi. Ali, grejanje u kabini sa najboljeg na svetu doslo na neko normalno, prosecno, kao u Yugu posle pola sata voznje bez otvaranja prozora. Mislim, greje, bez varijacija, uredno, ali mnoogo slabije nego pre. Sada cu navesti primer od pre 2 sata. Citao sam ovo, kad me je keva pozvala da pokupim nju i bratanicu. Auto je skroz hladan. Za dobre poznavaoce geografije, otisao sam sa starog dela Miljakovca, odmah iznad opstine, do pocetka Knezevca, do kraja Maricke ulice i nazad. Sve zajedno, tamo i nazad, oko 8,9 kilometara. Kada sam stigao do kuce temperatura je stigla do pola, sto mi deluje OK za 15 minuta i toliko kilometara sa skroz hladnim autom, i odmah upaljenim duvanjem (grejanja, da ne bude zabune ). Dakle, na ovih 1,2 stepena i sa tim kratezom od voznje je skala stigla na pola. I stoji na pola, u voznji, u mestu, sa grejanjem ili bez, sto mozete videti i na mom avataru, slikano pre 10ak dana. Naizgled sve u redu (da je bilo tako kada sam kupovao auto mislio bih da tako treba), ali nije kako je bilo. Sta mislite, sta mi je ciniti, posto mi treba auto i ne mogu sad usred zime da menjam hladnjak, creva, mozda i termostat. Da li je mozda ostalo vazduha i kako ga ispustiti kad su oba srafa polomljena, i najvaznije-ima li veze ako u sistemu ima samo antifriza, bez vode? Jer, ja sam mu kupio dve litre da dolije ako nesto prospe, i on je i dolio toliko a u motoru je vec bio Paraflu star oko godinu ipo i merio je do -16 sa onim ispitivacem. Sada mi je koncetracija ko zna kolika. Znaci, ima li jos neka fora da proverim vazduh, i da li auto moze da slabije greje ako je prejaka koncetracija? Na ova dva pitanja se svodi sve ovo sto sam naskrabao.
  9. Imas li ono crevo koje ulazi u mali hladnjak, ono na kome je ispust za vazduh?
  10. Ja sam ustelovao plin. Sad, kada ga prvo malo podgrejem na benzin, prebacim na plin, i auto ide kao blesav. Sipao za crvenu, presao oko 60km i ima jos. Milsim da sam se vratio na odnos-1000 dindzi=100km, sto mi je sasvim u redu jer ugalvnom vozim gradske i kratke relacije.A detonacije koje sam imao su bile zbog siromasne smese. Inace, na onom metalnom kucistu gde ulazi plin, ima tamo deto klapna i gumica okolo, tako da i ako detonira samo se svuce gumica. Vratim gumicu i teram dalje, bez ikakve stete na plasticnim delovima (kuciste filtera, dovod vazduha, itd).. Nego, moram ovo da vam ispricam.. Pre dva dana stojim sa bratom ispred i cekam kolegu da doveze auto, nova Corsa, opalio je po zadnjim vratima pa da mu buraz. to odradi. U tom trenutku nailazi komsija Dragan, taksista. Pre neka dva meseca menjao nesto, da li neku Kiu, ne secam se tacno, neki karavan, za Stilo 1,6 isto karavan. Prilazi covek, pozdravimo se, i pita brata koliko bi izaslo da ofarba haubu. Moj brat, Vlada-a sto farbas haubu, sta joj fali? Dragan-ma, bio neki dan na pranju auta. Zavrse momci pranje, kad, auto nece da upali. Kad su izverglali ceo akumulator, neko doveze drugi auto i kablove. Upali auto, taman da krene napolje, prebaci na plin, i BUUUMM!!! U isto vreme mu je detonirao plin i prezupcio auto. Toliko je jako puklo da je iskrivilo haubu, nadula se kao balon. Sekvent plin, auto, onako na oko pristojno izgleda, covek taksira sa njim. Sta li se njemu tamo desilo, sam Bog zna..
  11. @ Marko, prvo, taj stav "ne znam sto kukas" ostavi za nekog drugog Drugo-ako cemo tvojim recnikom, plin sam koristio kad se ti nisi ni rodio veovatno, kad ga je bilo samo u Obrenovcu kod onog lika sto je tocio na drukanje iz boce u bocu. Brat mi je vrhunski auto limar i profesionalni vozac sa peharom sa auto trke. Kum mog brata je covek sa kojim bi sasvim sigurno ovde najcesce pomenuti postovani majstor Goran imao sta da poprica, DOKTOR za fiate. Trece-auto sam kupio od zene koja je 2006. uvezla auto, i tada je i ugradjen plin. Ja sam drugi vlasnik u Srbiji, a od 2006. auto je odrzavan iskljucivo u servisu, i posedujem servisnu knjizicu za svaki sraf koji je od tad zamenjen-mali servisi, veliki servisi, ciscenje dizni, zamena vakum pumpe, nov auspuh, nove gume, itd,itd. Sta hocu da kazem-i te kako imam kome da se obratim za svaki problem na autu. A na ovom forumu sam radi razmene misljenja, radi toga da saznam nesto vise o autu koji trenutno imam, a sve zbog toga da ne bih svaki cas smarao brata ili drugara "sta je ovo, zasto ono..".Dodjem ovde i procitam, pitam.. Usput, bio sam danas na stelovanju, pojacana smesa, auto lepo ide, ne detonira (palio sam ga i gasio bar 20 puta danas). Eto, toliko od mene.
  12. Ja malopre bio na pumpi. Inace, zbog "sjajne" finansijske situacije nisam u prilici da punim rezervoar, ali posto ga uredno palim na benzin pre plina, gledam da mi nikad ne svetli rezerva. Dakle, skalu odrzavam negde na onoj drugoj, trecoj crti ispod pola, oko cetvrt rezervoara mi je mera. I, rekoh, malopre bio na pumpi, otvaram cep, i bogami dobro je izduvalo napolje. Inace uvek ispusti malo, sto je normalno, ali danas sam prvi put posle sistanja cak video malo isparenja, pojavio se mali oblacic kad sam skinuo cep. Onako, kao dim cigarete se pojavio. I pumpadzija rekao-kakav ti je ovo pritisak ovoliki? E, sad, jeste da pravi malo jaci pritisak, ali osim toga nemam nikakvih problema. Cuje se pumpa kad dam kontakt, par sekundi, nije bucna, auto normalno pali i ide na benzinu. Ali da je malo jaci pritisak-jeste. Razlog za brigu? DA? NE?
  13. Iskreno, kad pomislim da su stare u sasvim dobrom stanju, dodje mi da ih vratim. Ali, evo, pre par minuta sam se cuo sa plindzijom. Kaze,"znam. secam se, treba malo da ga otvorimo. Zalio si se na potrosnju pa sam ga ostavio malo zavrnutog. Sigurno je to, posto smo struju zamenili". Idem prekosutra kod njega na malo stelovanja, i nadam se da cemo da vratimo auto u bolje stanje. A sekvent..Paaa, em metalna grana, em mi atest na ovaj plin vazi jos godinu dana, a iako ne nameravam da skoro menjam auto ipak nisam siguran koliko mi se isplati da istovarim koliko vec stotina evrica na auto koji realno kosta 800,900 istih. Onda bolje da prodam ovaj, pa te pare za sekvent dodam i uzmem nesto novije, bolje, drugacije, itd..Neka ga ovako, samo da ga dobro usteluem.
  14. Ista stvar, potpuno. Danas, evo,drugi put da mi se to desilo. Pisao sam vec da mi je Bravo 1,6 sa metalnom granom i turskim uredjajem trosio prvo normalno, 10ak litara i savrseno radio. Zatim, malo po malo, stigao do toga da je za sipanih hiljadu dindzi stao na 42 kilometra. Odem do majstora, ustanovimo da je uredjaj pogresno postavljen, (na pozarni zid, nije cak ni ono,u pravcu auta), vidi se da je ledio, itd. Padne prvo zamena kablova i svecica. Baj-d-vej, stare NGK koje su bile na njemu su u savrsenom stanju, nikakve naslage, masnoce,kao nove. Ipak, po preporuci, stavim neke Bosch sa jednim krakom, navodno predvidjene za plinske motore, i nove BERU kablove. Tomaseto uredjaj sa novim crevima stavljen ispod akumulatora. Majstor, kao, na glasu. Stavio sve to, odzracio sistem, i rezultat je sledeci-kad upalim prvo jutarnje paljenje, sauh drzi 1200, i polako spusta na 850. E sad nastupa ono cuveno "ALI". Od zamene pomenutih stvari, ponekad pod sauhom skoci na 2000, pa vrati. Nekad sam, a nekad ja samo malo opalim papucicu. I drugo ali-vozio nesto po gradu pre 10ak dana, auto zagrejan, normalno ide, sve ok. Naidjem na pumpu kod Kovaca, i rekoh, treba vec da sipam, ajd kad sam vec tu. Sipam, krenem da palim, BUUM!!! Upalim na benzin, na plin nije hteo i dodjem kuci. Brat, koji radi limariju, kaze da otvorim haubu. Samo sto je podigao, kaze-pali sad. I auto upali normalno. Verovatno je samo vratio deto klapnu. Danas, takodje celo jutro po gradu, vozio kevu da nesto obavi. Stizem do pred kucu skoro, kaze keva da joj stanem na sekund kod apoteke. Dolazi posle 2 minuta, ja da upalim-BUM!! Isto, vruc motor, ugasen par minuta, i detonacija cim krene verglanje. Jedina razlika je sto je danas upalio na plin, iz drugog pokusaja. Dakle, nov Tomaseto, novi kablovi,nove svecice. A i pre toga je auto sasvim lepo radio, nikada mi nije detonirao, sve je bilo ok dok nije poceo da trosi. Sad kad sam stavio sve ovo novo, imam smanjenu potrosnju, ali i detonacije. What's the point, sto bi se reklo? Zaboravih mozda najvazniju stvar-posto je uzrok cele operacije bila prevelika potrosnja, sada je majstor ostavio malo "ustrojen" auto. Oseca se razlika izmedju plina i benzina, bas se oseca. Na benzinu poleti auto, na plinu, onako, ide normalno, ali da ima razlike,ima..
  15. Da, to sam zaboravio, ne gubi tecnost. Cak je i ta temperatura vrlo stabilna, skala nista ne luduje, samo stoji na malo pogresnom mestu i malo je slabije grejanje. Dakle, prve sumnje padaju na termostat. Ok, sad je taman napolju malo otoplilo, idem da se igram, da ga upalim, pratim, pipam creva i sl. Hvala i pozdrav!!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...