Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
neshaoct

47. Srbija reli

Recommended Posts

U Užicu startovao 47. Srbija reli

 

serbia%20r.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, ceremonijalnim startom na gradskom trgu u Užicu je otvoren 47. Srbija reli u organizaciji Auto moto saveza Srbije i dva vodeća srpska kluba MM Power i Užice Rally team. Startovala je 21 posada iz Bugarske, Ukrajine, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Švedske i Srbije, a reli je svečano otvorio predsednik AMSS Mirko Butulija.

U izjavi za Tanjug, Butulija je ocenio da brojnost posada govori o značaju ovog takmičenja za Srbiju i dodao da mu je posebno drago što se Srbija reli vratio pod pokroviteljstvo AMSS. Prema njegovim rečima, održavanje ovogodišnjeg relija bilo je dovedeno u pitanje zbog obaveze organizatora da plaća saobraćajnu policiju koja obezbeđuje trku. Zbog toga će, kako je istakao, AMSS u ponedeljak uputiti dopis ministarstvima sporta i unutrašnjih poslova, kako bi se ova odluka preispitala, jer dovodi u pitanje održavanje svih auto i biciklističkih trka.

 

Promoter relija je srpski as Dušan Borković, koji vozi kružne trke u Svetskom šampionatu, koji je i predvozač. ''Oduvek sam volio reli, iako me karijera odvela na kružne staze i žao mi je što 2010. kada sam učestvovao na Srbija reliju, nisam trijumfovao. Sutra ću provozati ovu stazu i nadam se da ću dobro odraditi posao'', rekao je juče Borković agenciji Tanjug. U naredna dva dana na reliju će se voziti 12 specijalnih ispita, u subotu šest na tri lokacije, kao i u nedelju, na istim lokacijama u okolini Užica, samo u suprotnom smeru, što u Srbiji odavno nije bila praksa.

Među takmičarima su i ukrajinac Oleg Saliuk, bugarin Krun Dončev, aktuelni šampion Srbije Vladica Rabrenović, kao i jedina srpska ženska posada Jovana Jovanović i Nataša Tunguz. Srbija reli boduje se za Evropski reli trofej, otvoreni AMS šampionat Srbije, kao i šampionat Bosne i Hercegovine.

 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bilo bas katastrofalno,organizatori su se potrudili da ne budu velike pauze izmedju brzinaca kao ranije da pogledate prvi prolaz pa da se ceka 2-3 sata na sledeci vec je sve mnogo bolje bilo organizovano.Uz dobro drustvo ni kisa od pola subote mi nije pokvarila utisak,lepi predeli u okolini Uzica,voznje zadovoljavajuce nekoliko vrhunskih automobila,kvalitetno potrosen dan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 6, 7, 10 godina je bilo predobro, ziveo sam za te vikende a sad ovo je sramota. Odredjeni ljudi su unistili auto sport totalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dončev trijumfovao na Srbija reliju

 

serbia%20rally.jpg

 
Bugarska posada Krum Donečv i Petar Jordanov u ford fiesti R5 je po peti put trijumfovala našem najstarijem i najprestižnijem takmičenju, Srbija reliju. Drugo mesto u generalnom plasmanu 47. Srbija relija pripalo je Đanluki Roku i Jovanu Isailoviću u subaru impreci, dok je treće mesto pripalo vremešnoj posadi iz Bugarske Nikolaju Kortelovu i Nasku Tsonevu u opel korsi. Zanimljivo je naglasiti da je pomenutoj posadi ovo 20 učešće na našim prostorima i ovo im je najbolji ikad ostvareni plasman u evropskom rangu takmičenja. Najviše aplauza od svih stranih posada na ciljnoj rampi pobrao je mešoviti par iz Slovenije Bestajn Logar i Ana Bobnar u sitroenu C 2 R 2. Gromki apaluz dobili su Vladica Rabrenović, Đivko Gajić, Mile Cvejtičanin, Vladimir Zečević, a ovacije je doživeo Tomo Nikitović.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

-------------------------------------------------------


Završen 47. Srbija Reli

 

serbia%20rally%202014.jpg

 
Na Centralnom gradskom trgu u Užicu u nedelju su proglašeni pobednici 47. Srbija relija, našeg najvećeg i najprestižnijeg automobilskog takmičenja. Posle dva dana vožnje, prvo mesto u Evropskom reli trofeju i u otvorenom AMS šampionatu Srbije zauzeo je Krum Dončev u pratnji suvozača Petra Jordanova. Ipak, Bugarin ni posle trijumfa na Srbija reliju, nije uspeo da prestigne Oleksandra Salijukova u Evropskom reli trofeju. Ukrajinac nije imao sreće u Užicu, ali je zadržao prvo mesto, sada sa samo 9 bodoova prednosti u odnosu na Dončeva. U generalnom plasmanu Evropskog reli trofeja prvi je bio Dončev iz Bugarske, drugi Đanluka Roko, koji je vozio za srpski tim Real Motorsport, a treći Nikolaj Kortelov iz Bugarske.
Otvoreni šampionat organizovali su AMSS i dva vodeća srpska kluba, beogradski "MM Power" i "Užice Rally Team". "Srbija reli" boduje se za Evropski reli trofej, otvoreni AMS šampionat Srbije i šampionat BIH. Takmičenje, koje je bilo uzbudljivo, na momente dramatično, ali bez incidenata, pored same staze pratili su mnogobrojni ljubitelji auto-trka i uprkos lošim vremenskim prilikama.
 
“Reli na jako teškoj, uskoj i klizavoj stazi veoma je uspešno organizovan”, rekao je pobednik Dončev na završnoj konferenciji za novinare u Užicu. Bostjan Logar je u ime mešovite posade iz Slovenije, koji je osvojila simpatije publike, rekao da je srpski reli pravo otkrovenje za njega i Anu Bobnar, ne samo zbog atmosfere i staze. Naš vozač sa švedskom licencom Vladica Rabrenović, četvorostruki pobednik i redovni učesnik Srbija relija, uprkos tome što je juče izleteo sa staze veoma je zadovoljan današnjom vožnjom i, kako je rekao, nastup u Srbiji za njega uvek ima posebnu emotivnu notu. Novinarima se večeras obratio i veteran iz Bugarske Nikolai Kortelov koji je ovog vikenda sa suvozačem Naskom Conevim bio treći u Evropskim reli trofeju: “Ovo je moj najveći uspeh od sada”.
 
Tokom dva dana pretposlednjeg septembarskog vikenda gledali smo atraktivne vožnje na uglavnom vlažnim stazama, povremeno i pod jakom kišom koja je padala i u užičkom kraju. Krum Dončev vodio je u ukupnom plasmanu već posle prvog dana sa prednošću od 2 minuta i 40 sekundi nad drugoplasiranim Slovencem Bostjanom Logarom. Treći je bio vozač Mitsubishi lancera evo 8, Amir Vrpčić iz BiH. Naš takmičar Mile Cvjetičanin, plasirao se na 4 mesto. Jedan od favorita relija, Ukrajinac Oleksander Salijuk, već u prvom brzinskom ispitu SS1 izleteo je sa staze i izgubio 15 minuta u odnosu na Dončeva, tako da se plasirao tek na 11-o mesto. U prvom nastupu 47. Srbija relija, u subotu u 10 časova i jedan minut, sa starta je krenula 21 posada, a trku je završilo 20. Prvi na rang listi posle prvog specijalnog ispita bio je četvorostruki šampion Srbija relija Krum Dončev iz Bugarske, koji je stazu Vrelo (15.18 km) odvozao za 9 minuta i 18 sekundi. Posle njega sa 32 sekunde zakašnjenja stigao je predstavnik Slovenije Bestijan Logar u svom Citroenu C2R2 MAX a za njim, kao treći na rang listi prvog specijalnog ispita Vrelo 1, bio je Đanluka Roko. Za vreme prvog specijalnog ispita Vrelo 1, sa staze su izletele Jovana Jovanović i njen suvozač Nataša Tunguz: jedina ženska posada je zbog većeg oštećenja kola bila primorana da prekine trku. Krah se dogodio i prošlogodišnjem šampionu Evropskog reli kupa i favoritu ovog Srbija relija, Oleksanderu Salijuku, koji je zbog izletanja sa staze izgubio čak 15 minuta. On se vratio u trku i zatim se plasirao na 20 mesto.
 
Drugi specijalni ispit Vrelo 2 u subotu: trku je završilo 19 od 21 posade. Prvu poziciju zadržao je Bugarin Krum Dončev u FORD FIESTI R5. Zbog kvara na vozilu trku je prekinula i posada MM Power-a, Nenad Vićentić i njegov suvozač Milan Novaković. Aktuelni srpski šampion Vladica Rebrenović, uspeo je da se plasira među četiri najbolja. Ukrajinac Oleksander Salijuk, odvozao je drugi ispit za 4 sekunde brže od svih ali se zbog kaznenih penala, našao ipak na drugoj poziciji. Odmah nakon njega na trećem mestu je bio predstavnik Slovenije Bestjan Logar. Posle završetka trećeg brzinskog ispita na Lokvi 1, na stazi je ostalo 17 posada koje se bore za titulu prvaka nacionalnog šampionata. Kiša koja je počela da pada još u toku drugog ispita nije uticala na bezbednost vožnje, niko nije sleteo sa staze.
Kiša nije uticala na bezbednost vožnje, niko nije sleteo sa staze, ali je svakako otežala vožnju takmičarima. Sudbina Yovane Jovanović, koja je započela seriju izletanja sa staze, zadesila je i aktuelnog srpskog šampiona Vladicu Rabrenovića. On se time prvog dana oprostio od nadmetanja za ovogodišnju titulu šampiona Srbije u reli sportu. Po završetku i SS4, prvo mesto zadržao je četvorostruki šampion Srbija relija Krum Dončev, dok je na drugom mestu Bostjan Logan. Treći na listi ukupnog plasmana posle četvrte trke bio je Almir Vrpčić koji je za 3 minuta i 17 sekundi kasnio za prvoplasiranim Dončevom.
 
U nedelju, drugog dana takmičenja, na stazi Vrelo dugačkoj 15,18 km, startovalo je 19 posada iz zemlje i inostranstva. Trka je po planiranom vremenu počela u 10 časova i 19 minuta. Po završetku prvog i drugog brzinskog ispita prvi na rang listi za nacionalni šampionat bio je Oleksandar Salijuk, a iza njega se plasirao Krum Dončev, vodeći u generalnom plasmanu. Treći  je bio predstavnik BiH, Bestjan Logar sa zaostatkom od 2 minuta i 5 sekundi za prvoplasiranim Salijukom. Vladica Rabrenović, koji je prethodnog dana izleteo sa staze, vratio se u trku i plasirao kao četvrti. Tokom drugog dana takmičenja, na stazu su se vratili i Živko Gajić, i Vladimir Dika Zečević. Za vreme prvog subotnjeg specijalnog ispita Vrelo 1, sa staze su sleteli  Aleksandar Dimitrijević i njegov suvozač  Milan Misailović i tako završili ovogodišnje takmičenje.
 
Treći i četvrti “brzinac” stazama Lokva 1 (13 km) i Duboko (9,5 km): najbolji u takmičenju u ukupnom plasmanu drugog dana 47. Srbija relija ostaje Bugarin Krum Dončev! Ukrajinac Salijuk je u subotu briljirao i u ukupnom plasmanu bio najbolji, ali je bilo jasno da bi mu, posle peha prethodnog dana, samo čudo moglo da pomogne da pobedi i u generalnom plasmanu po završetku svih 12 ispita. Nažalost, tokom vožnje 4. specijalnog ispita na stazi Duboko, zbog izletanja sa staze, naša posada u sastavu Borko Mitrović i Marko Knežević u Yugu 55, završila je takmičenje pre vremena. Krumu je preostalo da samo mirno vozi i poslednja dva brzinska ispita, što je on rutinski i uradio i tako peti put osvojio titulu prvaka Srbija relija.
 
Rezultate možete videti na stranici serbiarally.amss.org.rs
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i u svim ostalim sferama,nema se para :)

 

A kada je to u auto-sportu bilo para? Sada samo nema para da bi ljudi koji su ziveli jako dobro od auto-sporta i dalje tako ziveli.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to. Pre su kao grana sporta dobijali lepe pare od ministarstva ali se to trosilo na sve i svasta (citaj trpalo po dzepovima) a oprema i organizacija na nuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...